lollikindlaim mootor

Erinevad BMW mudelid
Vasta
ercman
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2004 13:02 20
Asukoht: tartu

lollikindlaim mootor

Postitus Postitas ercman »

kkkkkkkkkkkkkkkkk
Viimati muutis ercman, 13.06.2011 12:38 06, muudetud 1 kord kokku.
bmw fanaatik
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui siinset foorumit jälgida, siis tundub olema sinu kriteeriumitele vastav M30, seega 3.0 või 3.5l R6... Selle koha pealt kaasa küll ei räägi, sest minu kapoti all on M60 (V8):D
ercman
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2004 13:02 20
Asukoht: tartu

nu

Postitus Postitas ercman »

nu 3 ja 3.5 on pisu prisked mootorid minu jaoks.
Olen kuulnud, et m40 on selle klapisüsteemiga pidevalt jamasid m20 vist no 2.0 ja 2.5 mootoril on teistsugune süsteem, nookurite ja värgiga. Kas siinsed 318 omanikud jäävad oma mootori töökindlusega rahule või peaks eelistama 2.5 mootorit vaatamata pisu suuremale kütte kulule.

aitääh
bmw fanaatik
Mäx
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 10.04.2004 14:04 03
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Mäx »

mina oman m40 mootoriga 318i-d ja olen autoga vägagi rahul. Keskmine küttekulu on sinna 8-9liitrit saja km kohta (enamus sõidud linnas, maanteotsi vähe). Kuid eelmise aasta lõpul käisin kesk soomes (1800km nelja päevaga, 95% maanteel)ja arvutasin, et keskmine küttekulu 6,5-7,5l 100 km kohta. See klapibrobleem on jah üks asi mida m40 mootoritele ette heidetakse (ka minul natuke klapid klõbisevad), kuid see ei mõjuta eriti sõitu ja peale 30 000km pole mina mingit vahet teinud (st et klõbiseb ikka vaikselt aga ei ole hullemaks läinud). Alguses kartsin küll, et nüüd on p****s ja peab kohe selle auto maha müüma, kuid tegelikult ei ole asi nii hull, kui võimalus tuleb teen selle muidugi korda. Mootoril muid probleeme pole esinenud. Kui küttekulu on oluline ja sõidad palju linnas soovitan soojalt 318.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Endal vana mootor oli 1.6L M43B16... mootorile oma litraazhi juures ei ole midagi ette heita... töötas nagu kellavärk. Klõbinat oli kosta paariks sekundiks vaid siis kui auto oli kaua seisnud. Vatti sai ka keskmisest mootorist kõvasti rohkem, kuna sai vasti terve päev otsa rinka peal autoga veedetud. Mootoris pooleteise aasta jooksul ei lagunenud midagi. Läbisõitu sai mootor minu käes umbes 45k kilomeetrit.
ercman
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2004 13:02 20
Asukoht: tartu

tänud

Postitus Postitas ercman »

tänud asjalike vastuste eest, aga arvan, et loterii faktor on ka suht oluline auto ju nii keeruline riist, et kunagi ei tea.
igatahes aitehh.
bmw fanaatik
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

endal ka m40 mootor ja ostes ka klõbises,siis vahetasin need jupid seal ära ja nüüd hiljuti veepumba ka.Ühesõnaga olen rahul,bensu võtab vähe mis põhiline ja see 83kw näitab tagatulesid ka kui vaja. Kui õmblusmasina hääl ei häiri, ja eriti tinna mees ka ei ole siis osta m40 mootoriga.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

bemarifan kirjutas:m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
Kui sul hüdrokate klõbinat kuulda on, siis ei ole sul küll kõik korras ;) Mis sul siis peale nende seal alguses veel klõbises? :)
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

ma pakun et hüdrokad ei töötanud alguses korralikult ja sellest ka klõbin, praegu ainult väike tiksumine
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

bemarifan kirjutas:m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
Kõikidel mootoritel on oluline hea õliga sõit, mis õigel ajal vahetatud saab kui läbisõit kukub.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Lollikindlat mootorit ei ole, sest lollid on leidlikud :)

M40 on kuulikindel, eeldusel, et nukkvõlli rullnookuritega variandi vastu vahetad ja hammasrihma vahetusvälbast kinni pead.

M50 on väga töökindel, aga jahutussüsteem peab laitmatult töötama, üle kuumutamist ei kannata.
Sõidurõõm
Vasta