1. leht 1-st

bmw m3 v8 saksas müügis???uskumatu...

Postitatud: 23.01.2005 16:53 41
Postitas hanne91
http://www.mobile.de/SIDFbltiZaI.syausm ... 1147702520&



vaadake ise...aga kas keegi ütleb mis aasta v8 540lt see on...

Postitatud: 23.01.2005 17:33 17
Postitas patrik
see on umbes sama nagu 3,5 motoga e30 m3-d mida sakslased ei jõua remontida ja on ära rikutud+ sellega ei kannata kurvis ka sõita (õlisurve probleem kõigil hüdrotõukuritega 4 klapimootoritel)

Postitatud: 23.01.2005 21:16 07
Postitas Aare
patrik kirjutas:see on umbes sama nagu 3,5 motoga e30 m3-d mida sakslased ei jõua remontida ja on ära rikutud+ sellega ei kannata kurvis ka sõita (õlisurve probleem kõigil hüdrotõukuritega 4 klapimootoritel)
Millest selline arvamus tuleb? Kui mootorivahetus on õigesti tehtud (tagumisse asendisse pandud), siis on kurviomadused samad, mis 325-l
ning millegipärast arvan, et foori tagant startides paistavad 3.5 M3 juhile peeglist "vägeva emm-mootoriga" juhi silmad sedasi: :shock:

Postitatud: 23.01.2005 22:12 49
Postitas patrik
Millest selline arvamus tuleb?
enam pole tegemist m3-ga
vaid **** teab millega

ja paljud sõidavad kurvis ka, mitte ainult otse

Postitatud: 23.01.2005 22:41 31
Postitas alar
paistab nagu tavaline is millel võibolla lisatud mingi osa M3 jubinaid + tjuuningut ja V8 mootor. saksas üsna tavaline nähtus... mootor peaks olema 94 ja uuem.

Postitatud: 24.01.2005 09:39 40
Postitas priitv8
Noh, see BMW 344iS on ju küll hea nimi talle!
No aga et automaat!
Idee on ju iseenesest vana juba:
http://www.alpina-automobile.de/cms/his ... d_nr=10017

Postitatud: 24.01.2005 20:55 26
Postitas Aare
Kontrollisin just andmetest järgi ja nüüd teadmiseks kõikidele 50/50 kaalujaotuse tuututajatele ja 6-sil mootori kurvikõlbmatuse jutlustajate

Tempel mällu

E30
325 kaalujaotus on 52,4/47,6 -kontrollige ise
Pilt

M3 kaalujaotus 52,2/47,8
Pilt

318iS kaalujaotus 53,3/46,7
Pilt

Tubli. Niiet M3 kaalujaotus on 325-st parem tervelt 0,2 protsenti. Jõudu mootorite vahetusel :lol:

Kahjuks ei suutnud ma leida kuskilt tagumises asendis oleva mootoriga 3.5 E30 andmeid (selliseid tegi Hartge) - kuid nagu näete nt 325/318iS
andmetest, kõigutab nii 30 kilo mootori kaalu vahet kaalujaotust umbes 1 protsent iS kahjuks. (põhjus on aku ees).

Niiet asi sõltub ikka ehitamisest ja M3 ehitaja ei ole suur jumal, kes ehitas ilmeksimatu auto. Seepärast ei maksa ilma faktideta rohkem lahmida, et kurvis sõita ei saa. Peace.

Postitatud: 24.01.2005 21:37 13
Postitas kaspar
Tänud huvitava lugemismaterjali eest :)

325 7.7sekundit sajani tuli väikse üllatusena, kunagi ammu uurisin ja jäi meelde, et seda on sekund rohkem. Meeldiv üllatus :cool:

Postitatud: 26.01.2005 10:26 14
Postitas Aare
Lisaks veel kummutatud eksiarvamustele kaalujaotusest.

M3 kiiremate ringiaegade põhjus nt 325-ga võrreldes pole mitte kaalujaotus, vaid pädevam vedrustus, võimsamad pidurid ning vahelduvate kiirustega sõiduks paremini sobiv mootor/käigukast/jõuülekande kombinatsioon. Samuti kiirem rooliülekanne.

325 põhiline eesmärk on sportlikkus koos mugavuse, vastupidavuse, ökonoomsuse, ja mõistlike ülalpidamiskulude ja hinnaga.

M3 eesmärk on vaid sportlikkus. Selles on vahe.

Aga neid kaalujaotuse jamajutte, kus M3 on 50/50 ja teised ei kõlba kuhugi, ei tahaks siin enam näha. Tehke vahe endale selgeks ja seletage siis :!:

Postitatud: 29.01.2005 21:50 01
Postitas Tom
Kui gewichtsverteilung kaalujaotust tähendab siis Hartge H 35-24* VA660/HA638 kilo (ei tea mis need VA ja HA on kuna saksakeelt ei oska aga arvan et esi- ja tagasilla koormus, summa on igatahes 1298kilo ehks siis tühimass)
Kui ise arvutada ei viitsi siis see teeb umbes 50,85/49,15%.

*sellel küll mootoriks 24 klapiline M88 ehk siis sama mis e28 M5l vahel aga kaalu vahet M30ge erilist ei tohiks olla.

Allikaks http://www.schwarzfour.de/e30/fotost/f01046/05.jpg (M1 pilt on seal ainult mootori ajaloo näitamiseks)

Postitatud: 30.01.2005 14:12 11
Postitas Siil udus
e 30 325 c kaalub 84 kg vähem kui 4 ukseline , tagumine pool veelgi kergem . e 30 335 lisab esiosale veel umbes 50 kg. Väike arvutus annab ligikaudse ülevaate 335 kaalujaotusest , tühimass 1260 , esitelg 725,5 , tagatelg 534,5 .

Postitatud: 30.01.2005 14:25 06
Postitas Riho
(ei tea mis need VA ja HA on kuna saksakeelt ei oska aga arvan et esi- ja tagasilla koormus, summa on igatahes 1298kilo ehks siis tühimass)

VA on esisild ja HA tagasild

Postitatud: 30.01.2005 14:38 33
Postitas kaspar
Aare, kas sul on ka mingeid huvitavaid artikleid bmw e34 535'st ning e32 735'st?

Postitatud: 30.01.2005 19:06 19
Postitas E28
kas E28 M5-l mitte S-seeria mootor polnud

Postitatud: 30.01.2005 19:29 18
Postitas Tom
E28 kirjutas:kas E28 M5-l mitte S-seeria mootor polnud
Ei S38 on katalüsaatoriga ja kui see ka e28 M5 peal kusagil oli (ehk USA's) siis tublisti alla 286hj ;)

Postitatud: 30.01.2005 19:43 36
Postitas Aare
Tom kirjutas:Kui gewichtsverteilung kaalujaotust tähendab siis Hartge H 35-24* VA660/HA638 kilo (ei tea mis need VA ja HA on kuna saksakeelt ei oska aga arvan et esi- ja tagasilla koormus, summa on igatahes 1298kilo ehks siis tühimass)
Kui ise arvutada ei viitsi siis see teeb umbes 50,85/49,15%.
*sellel küll mootoriks 24 klapiline M88 ehk siis sama mis e28 M5l vahel aga kaalu vahet M30ge erilist ei tohiks olla.
See M5 mootor on M30st tiba raskem, plokikaane pärast. Plokk ja alumine ots on samad,

M.O.T.T

Aga enne on siin kaks aastat pläratud, kuidas kurvis sõita ei saa.

VA - VorderAchse - esitelg
HA - HinterAchse - tagatelg

Postitatud: 31.01.2005 09:35 26
Postitas Arvo
Aare kirjutas: See M5 mootor on M30st tiba raskem, plokikaane pärast. Plokk ja alumine ots on samad,

M.O.T.T

Aga enne on siin kaks aastat pläratud, kuidas kurvis sõita ei saa.
Kurvis sõitmise kohalt... olen omanud E30 325i-d ja 318i-d, minu tagasihoidlik arvamuson, et juhitavus on kergelt 318 kasuks, eriti hästi tunda libedal. Võibolla tuleb see väiksema tühimassi arvelt, ei oska öelda. Aga kuuldavasti ei ole siiski väike E30 kere ja raskem ning suure momendiga M30 mootor teab mis kurvisõiduetalon. Aga eks ootame ära, eestis mitmed sellised projektid käimas... siin foorumis targutada on lihtne aga eks siis ringrajal selgub tõde :roll:

Postitatud: 31.01.2005 11:33 24
Postitas Aare
Selle erinevuse nimi on "polaarmoment", mitte kaalujaotus.

piiroludes on spinniohtlikumad autod, mille rasked agregaadid on auto keskmest kaugemal. Ehk siis mootori raskuskese on 6sil autol kaugemal
(vaheseinast on nad samakaugel, kuid 6ne on pikem ja ulatub ettepoole).

suurema polaarmomendiga auto käitub kurvi sisenedes uimasemalt, kuid on stabiilsem. Kuid kui käest läheb, siis lännu.

kaalujaotusega pole sellel vähimatki pistmist.

seepärast ongi Ferraril mootor keskel, et auto reageeriks kiiresti sõidujoone muutmisele. selline auto hakkab jamama väga kergesti, kuid järske altminekuid ei tee.

rasked agregaadid ees stabiliseerivad autot, kuid teevad ta riukalikumaks.
ja loevad siin olulise massiga osade raskuspunkti kaugused auto raskuspunktist.

põhimõtteliselt saab 3se panna 500 kg kaaluva mootori ja kui pagassi panna ballasti, siis on ikka 50/50.

ehk kõik rasked asjad tuleb panna telgede vahele. minul on mootori raskuspunkt esiteljest tahapoole aetud.

samas on väär väita, et kurvides sõita ei saa. Mismoodi siis näiteks 540-ga sõidetakse :?: 3.5 mootorit vaevalt, et rinka jaoks peale pannakse.

Postitatud: 31.01.2005 12:43 07
Postitas Arvo
Aare kirjutas: samas on väär väita, et kurvides sõita ei saa. Mismoodi siis näiteks 540-ga sõidetakse :?: 3.5 mootorit vaevalt, et rinka jaoks peale pannakse.
Seda pole väitnud. Tahtsin öelda, et näiteks järgi aidatud M10 mootoriga E30-st annaks ilmselt teha ringrajale kiirema auto kui ~50kg raskema M30-ga.
Isiklikult leian, et raskema M20-ga E30 on kurvilisel teel palju rohkem fun-i pakkuv sõiduriist kui näiteks suhteliselt neutraalsema käitumisega 318i ...

Postitatud: 31.01.2005 13:17 42
Postitas Aare
Eks funi mõiste ole erinev. Nt 535-ga 225 kummi ja lausvihmaga kiiresti käänulisel teel maale sõita on ka elamus omaette - paarikümne kilomeetriga on vist 3 kg kaalust välja higistatud :lol: