E28 528le hobuseid juurde

Erinevad BMW mudelid
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

tegelt see nitro värk on peris mõeldav isegi,palju ta umbes hobuseid juurde annab?
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

No komplekte on erinevaid (25;50;75;100 jne jne). 6-silindrilistele mootoritele loetakse normaalseks 75-100 hobujõulisi komplekte, aga vanale bemmi mootorile vist 100-st shoti küll ei maksa panna. Enne ikka teha vähemalt korda, veel parem oleks panna ka nn. nitrokolvid.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

nu mul on e28 2.8 moto vahel ja 300 eeku on kaane lihvimine ja sealt peaks kah midagi ikka juurde tulema :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Madis[/i]

Äkki oskad nimetada mõnda kohta, kus tehakse siis asjatundlikku kanalite freesimist. Aga mis see seeriakäigukast siia puutub, kui võimsus suureneb, siis läheb ka kiirendus ju paremaks?!?
Ma arvan muide, et sa peaks otsustama, mida selle autoga teha tahad...kui eesmärk kiirendusvõistlustel osaleda, siis oleks NITRO vast kõige parem lahendus, aga sel juhul tuleb 3.5 ära unustada, sest 3.5+NITRO viib sind kõige suuremasse klassi ja seal juba Camarode vastu ei saa. Alla 6 seki sajani liikuvat autot ju niisama kruisimiseks ka pole mõtet ehitama hakata.
[/quote]

Camarote vastu? No 2-3 vastu ja ei saa...3.5
pisut moditud pluss 70 hp shot+vähe lühem sild (3,45 3.25)
asemele pluss autos 100 kg ülearust koli välja
peaks sama kompanii kalkulaatorit uskudes
(ca 250 rwhp, 1400 kg) andma aja ca 13,5.

Tõsised mehed kes on 535/M5 puhtalt selleks
ehitanud, sõidavad veelgi kiiremaid aegu.
Saksamaal sõitis mingi 300 hp moditud 535
hiljaaegu 12,1 aegu. Soomes pani üks vana
E10+M3 2.5 mootor+turbo mingeid 9 sek aegu.

Stock 3.5 400 m aeg on 15,6, stock mootorile
70 hp shot võtab maha kuskil 1 sek.
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Ma märgix ka seda et numbrid nubritex teooria teooriax, kuid väga tähtis faktor oskustes ja ka joppamises.
Õigeaegne käikude vahetamine, õiegeagne start, start peab ka olema piisavalt hea et mitte ketsi all lasta jne jne jne.
Vaadake Doggy sõitu civicuga 1.6Vtec kleepsuga _(vtec inside)
Damn see mees sõidab hästi mu meelest. Käikude lappamine perfectne-selline tunne et auto sõidab yhe tõmbehingega
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Ma märgix ka seda et numbrid nubritex teooria teooriax, kuid väga tähtis faktor oskustes ja ka joppamises.
Õigeaegne käikude vahetamine, õiegeagne start, start peab ka olema piisavalt hea et mitte ketsi all lasta jne jne jne.
Vaadake Doggy sõitu civicuga 1.6Vtec kleepsuga _(vtec inside)
Damn see mees sõidab hästi mu meelest. Käikude lappamine perfectne-selline tunne et auto sõidab yhe tõmbehingega [/quote]

Vaat sellega ole ikka sedasi, et kui auto veab
mootorit, mitte mootor autot, ei muutu 30 sek
15-ks ka kõige kõvema dragraceriga roolis:(
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

[quote]Camarote vastu? No 2-3 vastu ja ei saa...3.5
pisut moditud pluss 70 hp shot+vähe lühem sild (3,45 3.25)
asemele pluss autos 100 kg ülearust koli välja
peaks sama kompanii kalkulaatorit uskudes
(ca 250 rwhp, 1400 kg) andma aja ca 13,5.

Tõsised mehed kes on 535/M5 puhtalt selleks
ehitanud, sõidavad veelgi kiiremaid aegu.
Saksamaal sõitis mingi 300 hp moditud 535
hiljaaegu 12,1 aegu. Soomes pani üks vana
E10+M3 2.5 mootor+turbo mingeid 9 sek aegu.[/quote]
Camarode all oli siiski jah mõeldud seda punast II gen. ja musta III gen. Camarot. 13.5 ET-ga on siiski suht mõttetu üle 5-liitriste klassis sõita, sest see tagab heal juhul 5. koha. Ja ma siiski pakun, et need teised näited, mis sa tõid käivad selle teema algatajale üle jõu ;) . Seega jään oma arvamuse juurde, et mõttekam oleks 2.8 juurde jääda ja sellele Nitro peale panna, sest C-klassis on palju kergem läbi lüüa.
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Muide Aare, äkki sa tead, kus Eestis müüakse M30 2.8-liitrisele mootorile performance osasid: kolvid, kepsud. Äkki oskad ka öelda, et millise Nitro-shoti see mootor originaalkorras vastu peab umbes (ikka korralik mootor, mitte mingi koffiks lastud)?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Madis[/i]
Muide Aare, äkki sa tead, kus Eestis müüakse M30 2.8-liitrisele mootorile performance osasid: kolvid, kepsud. Äkki oskad ka öelda, et millise Nitro-shoti see mootor originaalkorras vastu peab umbes (ikka korralik mootor, mitte mingi koffiks lastud)? [/quote]

Juppe peab praeguse seisuga mööda maaletoojaid
taga ajama, sest minu kogemuste kohaselt osutusid
mõnele kompaniile ülejõu käivaks ülesandeks
M30 standardmõõdus saalede tarnimine kuu aja
jooksul:(

Kõik asi maksab päris palju, minu eelarve
on hetkel juba 20 000 ületanud ning selle
eest erilist performancet veel ei saagi--
ütleme et nukk+standardsed remonditükid+
eritööd tuleb 20 000 kindlasti. Mina oma
nitro ostsin oma vanast töökohast nimega
USA Autokeskus Männiku teel, NOS dry manifold
kit 3.0-4.0 kat nr vist 5123 oli. Hinda eks
küsi ise, mul oli nagu vana kolleegi hind.

Vastupidavusest niipalju, et KORRAS M30 mootor
kannatab sõida vabalt kaks miilist starti
kui kohe alguses sisse lülitada. Mingeid sulamise-
põlemise jälgi ega saalede ebanormaalset
kulumist ei tekkinud. Ei soovita, aga olen
ja Haapsalu lennuväljale ringi peale teinud
nos+gaas põhjas. Moraal on vist selles et
BMW ja Mahle on midagi muud kui Rover, GM,
Ford vms millega siin probleeme olnud on.
Metalli kvaliteedi vahe ilmselt. Minul oli 70 hp shot.

NOS on investeeringu poolest kindlasti kõige
parema EEK/hj suhtega. Kuigi selle kasutamine
on kulukas. Fakt on ka, et sama tulemuse saamiseks
nt 218+70 hp kulutada M30 mootoril vähemalt
60-70 tuhat.
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Tänud!
Vasta