e38 ehk luksusautode omamise imago

Vaba teema
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

e38 ehk luksusautode omamise imago

Postitus Postitas Henrik88 »

ou ou ouuu rahunege maha noored mehed. Mis seal imestada et inimene otsib autot.Ma ka noor ja ostsin 7 seeria ja mitte ülbitsemiseks vaid sõitmiseks. ja imelik on see et kes varem irises ,korra autos on istunud on jutt 180 kraadi teises suunas. Iseasi on esindusauto kuures kütusekulu uurimine.
Ja pealegi 7 seeria hinnad on nii alla läinud. Näidake samaväärne auto mida saab sama raha eest.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Henrik88 kirjutas:ou ou ouuu rahunege maha noored mehed. Mis seal imestada et inimene otsib autot.Ma ka noor ja ostsin 7 seeria ja mitte ülbitsemiseks vaid sõitmiseks. ja imelik on see et kes varem irises ,korra autos on istunud on jutt 180 kraadi teises suunas. Iseasi on esindusauto kuures kütusekulu uurimine.
Ja pealegi 7 seeria hinnad on nii alla läinud. Näidake samaväärne auto mida saab sama raha eest.
Täiesti off topic, kuid siiski. Kuidas teie tööjuures asjale vaadatakse, kui 7 seeriaga sõidate? Mõtlen just e38't. Keegi kommenteerinud pole? :roll:

NB! Küsimus on sõbralik ja mitte ründav.
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

Las kommenteerivad ,mis teha kui teised ostavad oma mazdasi ja opeleid,mina ostsin näiteks 7 se ja olen üks nooremaid tööjuurest.Paljud kliendid mõtlevad et olen mingi direktorimoodi mees aga ......... .Vähemalt investeerin raha mugavusse.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ma just mõtlesin seda, et mida ülemused arvavad. Ise just olengi sellises kohas tööl, kus veidigi parema või uuema auto ost oleks enesetapp. Enesetapp selles mõttes, et mind ei võetaks enam lihtsalt tõsiselt.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

eks see oleneb "ülemustest"
Kui tegemist on selliste vindunud pässidega, siis kadedusest võivad hakata kaikaid kodarasse loopima...
Kui tegu norm inimestega, siis pigem respekteeritakse rohkem
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ma sellepärast küsin lihtsalt et endal sama murel. :( Päevast päeva on ka näha et vaadatakse viltu kõigile kes omavad nende klassis nö kõrgema klassi autot (see oli nüüd räige lause aga kirjeldus on läbinende silmade).
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Mis toimub?? ah juba tean kes siin kustutab ja möllab. Eks elage välja siis ennast siin.
Oleks võinud ainult veel paar posti siia tõsta siis saaks teised ka asjast aru mitte ei oleks asi nii lambi teema.



Teema juurde tulles. Vahest sõidutan ülemust kui vaja. Ta ei kobise üldse. Ainult üks endine kaastöötaja kellel väike kadeduseuss närib sees see küsis et mitu sentimeetrit riistal juurde nüüd tuli.
Viimati muutis Henrik88, 03.08.2005 09:19 34, muudetud 2 korda kokku.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Krt söö rahusteid. Kes iganes selle teema tegi tegi ta seda väga hästi võttes selle ära nö vale pealkirja alt.

TÄnud
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Relk kirjutas:Ma sellepärast küsin lihtsalt et endal sama murel. :( Päevast päeva on ka näha et vaadatakse viltu kõigile kes omavad nende klassis nö kõrgema klassi autot (see oli nüüd räige lause aga kirjeldus on läbinende silmade).
Mul endal siin ülemused kavalamad Liiguvad V10 DT Touraegiga (hind vist üle 1M kõvasti) ja uhiuue A6 Avant Q
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Meil sõidab kogu grupi nõukoge esimees Peugeot 307'ga. Raske on osta midagi mis on alguse saanud saksast ja samas poleks parem kui see :lol:
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Henrik88 kirjutas:Mis toimub?? ah juba tean kes siin kustutab ja möllab. Eks elage välja siis ennast siin.
Oleks võinud ainult veel paar posti siia tõsta siis saaks teised ka asjast aru mitte ei oleks asi nii lambi teema.
Midagi ei toimu.
OT ajamine teise mehe teemas ei ole ilus lihtsalt.
Siin võib vabalt edasi diskuteerida antud teemal!
Viimati muutis Raivo, 03.08.2005 09:34 31, muudetud 1 kord kokku.
530d
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

e 38 imago

Postitus Postitas tmw »

No offence:

aga inimest tuntakse-hinnatakse ikka tema tegude ja suutlikuse järgi. Kui inimese võimekus jääb alla tema outlook´i, siis võivad tekkida nö. näpuga näitajad kindlasti rohkem, aga tegelt ju ei tohiks sihikindlat meest eriti kõigutada, mida teised väga arvavad. Loevad konreetselt heade sõprade soovitused ja arvamused, sest nemad ju oskavad kõige adekvaatsemalt hinnata.

Samas on just Saksa foorumitest läbi vilksanud, et ega see E38 nüüd nii hirmkallis klassi määraja ka ei ole. Suht tavaline auto, aga ülalpidamiskuludelt väheke kulukam. Samuti kasko ja vollkasko maksmise osas. Paljud noored on aga oma maine-kujundamis tuuningutega seda stoilist lux-limusiini imago't aga piisavalt saksas juba määrinud.

Puht minu isiklik arvamus on, et iga indiviid tahab alati väheke edev olla selle sõna heas mõttes. See on aga minu arvates ka väga positiivne nähtus niikaua, kui selle saavutamiseks ei hakata väärtushinnanguid muutma, mis on eluliselt tähtsad. Kunagi oli Auto Bild'i karrikaturist teinud kolm naljapilti, kus 1) pintsaklipslane läheb hommikul tööle ja ainult lehvitab mühatates oma ilusale naisele ukse pealt järgi 2) avab garaazi ukse ja paistavad MB SL esiosa
3) kallistab oma MB SL esikapotti, paitab ja suudleb seda õrnalt. Samas kõrval nurga taga on väikesed marakratist poisid ja naeravad, et kui hea asi on ikka see Secundenkleber kiirliim, millega nad MB kapoti kokku olid eelnevalt teinud ja prunnis huultega MB omanik nüüd selle vastu huultega kinni istub ja lahti ei saa.

Ok see läks jälle offtopic'uks aga ehk oli seal väike iva.

Tervitades ja ilusat tööpäeva soovides

Tomso
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

See kõlas nagu motivatsioonikoolituse sissejuhatus. St et teoorias ilus küll aga praktikas ei pea alati paika. Euroopas on selline asi väga levinud, et nö corporate policy jube määrab ära mida keegi teha tohib ja saab.

Sõber töötab Air Franc'is ning seal on umbes samad lood. Kogu põhjaeuroopa regiooni juht tohtis endale osta Citroen Picasso ja mitte midagi enamat. Lihtsalt ei tohi ja kõik. Naisele võid osta parema auto aga sellega ise tööle tuleku peale vaadatakse väga halvasti.

Eestis on paraku luksusautode osakaal võrreldes EU endiste liikmesriikidega võrreldes ikka väga suur ja seda mujal eriti ei mõisteta.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Minu tööandjal on samuti näiteks juba peakontori tasemel ära keelatud kasutada sellist sõiduautot nagu BMW. Lubatud oli vist ainult VW.
Korporatsiooni poliitika saksamaal.
Pidi omale hoopis midagi svenssonite poolelt vaatama...
530d
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Nii ta on. Asi ei jõuagi kunagi nii kaugele et vaadatakse kas inimene ontegija või mitte. Lihtsalt poliitika on selline ja kõik.
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

e 38 imago

Postitus Postitas tmw »

Tegelikult on see ju halenaljakas aga kahjuks tõsi.

Mis järgmisena:
Kuna "korporatsioon" mängib ainult Squashi siis katsu sa korvpalliväljakul palli põrgatada- ei saa, sest viltu vaatavad!! Nõme aga tõsi. Automargi eelistuse pärast peaks siis juba ametit-töökohta tulevikus vahetama hakkama.

Aga see on jälle OT.

Tervitades

Tomso
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

eks jah see imago asi on nagu ta on, viltuvaatamisi ja pobisemisi ikka on, aga ikkagi turvalisus ja mugavus on asjad mille nimel ma talun seda vahel:-P samamoodi on ju spordiga, kui mulle meeldib j6usaalis k2ia, siis ma ei pea ju kossu m2ngima, ning ega trenn ei t2henda et kohselelt "kantpea".
ahjaa, ja 10a vana 750 pidamine on odavam kokku kui tutika t2islaks avensise oma n2iteks:-)
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

eem...üks väga segane teema :?
mis sellel imagol viga on?
üldiselt on nii, et kui inimene hindab autot aasta arvu ja leti hinna järgi siis ei ole tegu just väga adekvaatse hindajaga...pean silmas just seda et E38 pole kallis auto....suht odav osta...aga just tänu sellele, et kulutused on suuremad kui opelil-fordil...alustades bensiinist ja lõpetades igasugu varuosadega...
...see pole mingi näitaja, et ostad 750 näiteks 100k aga sõida sellega 5 aastat järjest, ilma et maha müüksid...jõuad mitu korda 100k veel sinna sisse panna.....aga eks sõidurõõm maksab ka midagi :roll:
me@igati rahul oma 750-ga ja kui vahepeal lada 110-ga sõites vaatad ikka kuidas ladaga sai 20liitriga 400km sõita ja bmwga sõidad 40liitriga 200km siis mõtled küll, et võiks midagi odavamat olla...kuid niipea, kui istun rooli, autopiloot peale, suured mugavad istmed, meeletu tõmme ja selle 200km pärast roolist maha astumist on tunne, et poleks nagu autos istunudki(hea juhus oli carratingule minnes, kui läksime mingi 4-se grupiga, umbes 200km siis mingi 150km pärast oli vaja korraks seisma jääda ja siis toyotsi ja vw vennad kirusid, et miks ma ei tee peatusi, nemad väsinud sõitmisest ja ringutasid igati....minul küll mingeid väsimus märke veel polnud).....ununeb see statoili jäetud 1200krooni järjekordse paagitäie bensu eest ;)
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

no kui 40liitriga 200km siis ikka ainult linnas ja mitte v2ga hellalt gaasil.
mnt-l pole ju hullu, no ok muidugi pole 5l aga ikkagi talutav selle mugavuse juures:-)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Oh, mis tore igivana teema jälle jutuks võetud. Auto on läbi aegade olnud staatuse sümbol. Seda heas mõttes. Pikemajalise kultuuriga maades (loe: euroopa) on see suht enesestmõistetav ja hea lastetoaga kaasaantud lähenemine. Neid, kes sellest kõrvale kalduvad vaadatakse imeliku pilguga. Samas on vint IMHO seal ja eriti skandinaavias üle keeratud (süüdistaksin siinkohal liiga kaua pukis olnud sots. valitsusi), mis on jätnud oma selged mõjutused nö firmakultuuri. Rõhutakse isukupäratusele nagu proletariaadi diktatuurile kohane. Lisaks on veel tore nähtus, et isegi kui oled väga rikas ei ole ilus seda veel autoga kõigile ninapeale hõõruda.

Mõned näited oma elust.

Saksamaa - tunnustatud hambaarst väikelinnas. Hommikul ärkab, ajab ohates oma Läikiva E mersu garaazist välja, pöörab masina tänavaotsal ringi ja pargib oma kodu vastas olevale tänava poolele, kus on ta praksis. Nüüd on ta tööl. Õhtul koju tagasi.

Taani - sinivereline, kelle suguvõsale on kuulunud kolmandik riiki ja praegu elab üksi oma lossis omades küll juba pisut vähem kui kolmandikku riigist. Sõidab BMW 520i-ga. Väidab, et see on piisavalt mugav auto, pealegi tõmbaks suurem liigset, sageli ebatervet tähelepanu. Samas väidab, et isa ja vanaisa ostsid ikka kõige suuremad ameerika autod, mis saada olid. Ise süüdistab kõigis praeguses jamas euroliitu ja sotse.

Eesti - teada on juhtumid, kus näiteks mitmed ehitajad on oma pikaajalistest tellijatest ilma jäänud ilmudes objektile liig uhkeldava autoga. Räägitakse, et eriti ettevaatlikuks olevat muutunud Merkole alltöövõttu tegevad firmad.

Ameerika - Väidetavalt kaotas teada-tuntud audioguru Harri oma töökoha kui soundi ehitamiseks Audi ostis.


Ise põhimõtteliselt ei osta suuremat mudelit kui ühiskondlik staatus välja veab. Ise-asi kui tegemist oleks üheselt mõistetava vanema hobiautoga. Samas ei poolda ka rämedat diktatuuri auto vallas.
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

k6ik on kahe otsaga, korralik e38 pole midagi "liiga" vinge et keegi peaks midagi arvama, teine asi oleks jaguar, lexus, rolls vms (ja mitte mingi vana vaid tutikas ikka). kahju et inimesed hindavad teisi autode j2rgi, imo ylivale suhtumine. ja kui klient hakkab selle p2rast mitte ostma midagi siis ta on küll ikka v2ga imelik. selle p2rast osta auto mis ei meeldi (v6i pole piisavalt suur ja mugav) et kellelegi mitte silma hakata, on ka kuidagi kahtlane. proovisin ja ka keskklassi s6idukeid (eelmine auto oli saab 9-5 ja proovisin k6ikv6imalikke), aga n2iteks e39 bmw oli minu jaoks liiga v2ike (m6tlen just juhitingimusi, mitte auto suurust kui sellist). yhes6naga kui ma saan avensise (see oleks siis sotsiaalselt 6ige klassi auto n2iteks) raha eest e38 siis mul absoluutselt poogen mida arvatakse, kaks korda ma m6tlema ei pea mida valida.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

To: Wirx. Pealkiri on teemast veidi mööda nii et ära võta südamesse. Mõeldi siiski lihtsalt kalleid (luksusautosid nii vanu kui uusi) autosid. Teema peaks olema "luksusautode omamine" vms.

Eks isegi vaatan mis autoga mingi tarnia ringi sõidab. Kui oli tehase ehitamine siis viiest parimast pakkujast jätsin ka ühe ainult selle pärast kõrvale, et mulle tundus tema auto ettevõtte suurusega võrreldes liiga kallis. Paratamatult jääb mulje, et ta kas (a) küsib liiga kõrget hinda või (b) maksab oma töölistele vähem kui nad väärt on. Mõlemad juhud mulle vastuvõetamatud.

Teine näide oleks samuti oma elust, kus ühe suure tööstusettevõtte juht ostis endale käige kallime BMW mis osta sai, kuid tööliste palgad olid 4 kuud välja maksmata.
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

Relk kirjutas: Teine näide oleks samuti oma elust, kus ühe suure tööstusettevõtte juht ostis endale käige kallime BMW mis osta sai, kuid tööliste palgad olid 4 kuud välja maksmata.
Kes Pärnust pärit see teab mis mees see Hr. Kangur on, elab Rannarajoonis, omab 760il (täisvarustus) auto hind ostes oli 2,2 milj.
aga kas keegi teab palju on Kanpolis keskmine palk?
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

poisid kujutage endale ette mis juhtub kui riigiametnik e38 sadulas aeda sajab.. kõikvõimalikud järelvalve organid aetaks tagajalgadele.. et kindel, et võtab natsaid.. so.. e34 jääb
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

njaa ladva viljad on ikka happud!! Kas nagu väga suva ei ole kes millega ringi kärutab. Kui inimesel on raha ja ta sõidab ikka sapakaga siis ta ei ole idioot vaid mõtlev inimene, idiootsus on see kui ostetakse viimase raha eest auto mis neelab iga kuu oi oi kui palju raha. Ei räägi E38 olematute kuludega auto.
Ja teemasse kui mul on võimalus omada E38 ma suudan teda üleval pidada. Ostsin selleks et selles autos on ruumi ja ta on mugav. See et ma ei ole suurfirma direktor tähendab seda et ma peaks bussiga tööl käima ja und ainult nägema?

Mind ajavad alati naerma inimesed kes sisisevad ja kräunuvad
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Vahetage siis töökohta :?:
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Henrik88 kirjutas:njaa ladva viljad on ikka happud!! Kas nagu väga suva ei ole kes millega ringi kärutab. Kui inimesel on raha ja ta sõidab ikka sapakaga siis ta ei ole idioot vaid mõtlev inimene, idiootsus on see kui ostetakse viimase raha eest auto mis neelab iga kuu oi oi kui palju raha. Ei räägi E38 olematute kuludega auto.
Ja teemasse kui mul on võimalus omada E38 ma suudan teda üleval pidada. Ostsin selleks et selles autos on ruumi ja ta on mugav. See et ma ei ole suurfirma direktor tähendab seda et ma peaks bussiga tööl käima ja und ainult nägema?

Mind ajavad alati naerma inimesed kes sisisevad ja kräunuvad
Sa vist ei ole teemat eriti hoolega lugenud.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Relk kirjutas:Teine näide oleks samuti oma elust, kus ühe suure tööstusettevõtte juht ostis endale käige kallime BMW mis osta sai, kuid tööliste palgad olid 4 kuud välja maksmata.
Endal sama kogemus. Omanik-ülemus ostis kõiksugu tavaari kokku, auto endale-naisele, tehnikat jne jne.
Palka ei makstud, põhjendati, et raha pole. Ja kui ise pinda ei käinud, siis ei makstudki...kui iga õhtu 15-30 põhjendasid et raha on vaja elamiseks (saad sa aru!!!!) siis 500 kuni 1000 eeq kaupa maksti...
Siiamaani mul osa raha kätte saamata, kuigi olen sealt ammu lahkunud.
Naised saunas rääkisid, et olukord pole seal ettevõttes paranenud, kuid omanik oli just 745 tellimuse sisse andnud .
EDU
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui ma ei eksi siis on lääne pool selline arusaam, et kui sõidad 10a vana luksusautoga siis oled mustlane/türklane/vms.
Kasutaja avatar
ottOmar
Huviline
Postitusi: 292
Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
Asukoht: Tln

Postitus Postitas ottOmar »

...endalgi samasugune teema täitsa aktuaalne töö juures. Ehk et sõidan oluliselt edevama autoga, kui juhtkond - küll jah üks ettevõtte omanikestki on BMW friik. Õnneks nägid kõik teised töökaaslased ära ka mu eelmise e34, seega teavad, et olen margitruu.
Aegamööda olen kõigile ka selgitanud, et see ongi mu hobi ja olen nõus ka selle eest pisut rohkem maksma - kasvõi bensu näol. Samas kõik tööl teavad ka, et oma põhitöö kõrvalt tegelen ka muude asjadega ning sellest tingituna saangi endale (sellist) autot lubada (kuna enamustel kolleegidel polegi autot).
Korra on muidugi ka ära öeldud, et selline auto ei lähe hästi korporatsiooni imagoga kokku, sest kui püütakse hankijatelt soodsamaid tingimusi välja kaubelda, siis sellise autoga platsi lennates, tekib inimesel ikka esmane reaktsioon: "oi neil läheb küll hästi, nendele küll soodsamaid tingimusi ei anna."
Viimane teema, mis minu autoga seotult organisatsioonis segaduse tekitas oli see, et võeti vastu määrus, mille kohaselt makstakse komandeeringu kütuse kulu keskmise järgi 8,5l/100'le. Paraku oli aga mu auto ainuke korralik, millega kannatas Läti ja Leedu vahet künda - ja nagu Wirx ütles, ei ole e38'ga sõit väsitav. Aga nagu terve loogika ütleb, et mina küll ei ole nõus oma tööülesannete täitmise eest peale maksma, kuna mul keskmine rahulikult sõites ikka sinna 10l kanti tuleb, siis esmaspäeval on vaja Lätti minna ja seni keegi veel täpselt ei tea millega minna. Vahepeal taheti isegi buss rentida :D mis läheb oluliselt kallimaks kui mulle kulude kompenseerimine. Ja tänase seisuga olen sunnitud kilomeetreid neelama ühe juhtkonna liikme Focusega. Mul ausaltöeldes ükskõik, millega ma seal ära käin, sest oma auto ei kulu ja pärast on väga mõnus Fordis Sinipropellerisse istuda. Aga mis naljakas on see, et kolleegid on närvis (küll mitte otseselt) aga on mõista antud, et võiks ikka minu autoga minna, et rääkigu ma juhtkonnaga.
isegi mu ema sõidab BMWga
Vasta