Endal on mul lähimad kogemused järgmiste mudelitega: E36(318i), E60(523i), E39(530d ja 535i) ja E70(3.0d)-ga.
*E36-le(minu auto) sai ostes tehtud kohe põhjalik veermiku remont, samuti vedelike ja rihmade vahetus, hiljem vahetasin veel termostaadi ja oligi kõik, muidugi puudusid autol ka igasugused elektroonilised lisad.
*E60(isa auto)- auto osteti 2005 aastal uuena esindusest, 20kkm möödudes hakkas midagi esisillas kolisema, vahetati seal terve hunnik detaile ja lõpuks ka roolilatt, saadi asi vaikseks. Pisut hiljem hakkas auto lambist aknaid ise alla laskma(seda ka öösel ja seistes), tuled põlesid vastavalt tujule(kord kustus lambist vasak Xenon, kord parem), samuti hakkas loopima erinevaid veateateid. Vahetati lõpuks mingi elektroonikablokk, mille hind olevad 40 000.-. Hiljem vahetati kõik uksetihendid, kuna auto hakkas meeletult nagisema(need keeras esindus ise peesse, kuna määris neid silikooniga). Peale seda oli auto veel aasta meie peres ning selle aja jooksul auto rohkem tähelepanu, peale vedelike vahetuse ei vajanud. Kõik tööd tehti garantiikorras. 2007 aastal läks auto müüki.
*Järgmisena tuli perre E70 (2007). Peale 10kkm vahetati esirattalaagrid, kuna need olid defektiga(tehas kutsus tagasi). 60kkm juures läksid vahetusse katusereelingud, kuna nende peale tekkisid pisikesed roostelaigud, samuti vahetati mõlemad esimesed ukselingid(talvel jäätusid kinni, vesi sees). Samuti tekkis ühele veljele roosteplekk, kuid tehas seda vahetama ei nõustunud, kuna olevat kasutaja viga(vale ainega velgi pestud, kuigi ei kujuta küll ette, milline see vale pesuvahend veel on, ka esinduses imestati). 70kkm juures läksid vahetusse esimesed klotsid(esinduses taheti nende vahetuse eest 5k, sai vähe asja uuritud ja B-osa sai 1k-ga; vahetasin ise klotsid ära, esinduses nulliti kilometraaž). Samuti läksid vahetusse vedelikud, 4 eelsüüteküünalt, tsirkulatsioonipump, stabika kondid(ei kolisenud, kuid olevat olnud pisut pehmed). Vahetust ootab veel summuti, kuna viimases pütas olevad sõelad kolisevad. Auto on praeguseks sõitnud 73kkm, mais täitub kolm aastat ja garantii saab läbi. Kuna siisani on veermik ideaalselt vastu pidanud, siis kui minema hakkab, läheb vast kogu täiega. Sellel on juba uuemat tüüpi topelt öötsharkidega sild, ei ole enam McPherson tüüpi. Aga talvel on auto asendamatu, X-Drive on ikka sigahea, samuti on auto väga vaikne, linnamaasturi kohta parajalt pehme, kuid ei õõtsu(nagu Kia Sorento õõtsus kurvi läbides vasakule-paremale) ning äärmiselt mugav. Seega sõidurõõm vähemalt hetkel on kordades ületanud remondirõõmu, seda tänu garantiile vast
.
*E39 530d(minu auto)-sinna sai ikka korralikult raha maetud, kuna auto oli ostes suhteliselt kehvas olukorras, seega ei süüdista otseselt mudelit. Kuid mootori juures vahetasin ainult vedelikke ja rihmu, muud midagi, lõpus hakkas vahete vahel loopima pritsungi veateadet, kuid mootori töös seda ei märganud.
*E39 535i(minu auto) Kui välja jätta see Vanoste klobin, siis on auto siiani end väga hästi üleval pidanud(ptüi-ptüi!) Vahetanud ainult vedelikke ja piduriklotse. Hea on see, et autol ei ole roolilatti, mis kõigil E39-tel vist kolisema hakkab. Võrreldes eelmise autoga on praegune ikka tunduval "tummisem"(kere tundub jäigem, ei nagise, kulumismärke on tunduvalt vähem jne.
Kokkuvõtteks võib jah õelda, et BMW kvaliteet ei ole kiita, kuid millegipärast margist loobuda ka
veel ei tahaks. Eks selle sõidurõõmu eest tuleb mingit lõivu ka maksta, iseasi mis piirini on see asja väärt!