Auto läbisõidu kohta
Auto läbisõidu kohta
Olen palju kuulnud selle kohta jama, kuid ei uskund et seda saab nii kiiresti nullida. Ise proovisin - võttes lahti enda spido milles oli nigunii vaja üht juppi vahetada. Kruvikeerajaga panin lihtsalt 2- 1 peale ja kogu laks. Nüüd mul spidol 168 234 km, ennem aga 100 000 rohkem oli. , seda saab ka muidugi tagasi muuta kuid arvasin et las esialgu see jääb nii .
Autoks on e28 , aga ma arvan et elektroonilistel on veel lihtsam see asi.
MA TAHTSIN SELLEGA ÖELDA SEDA ET sn: ON MÕTTETU JA SEDA EI TASU VAADATA...
2003 a auto on kekmiselt 80- 100k ja 96 on seega ca 200 k, aga Eesti turul on kõik autod 100 - 230 000 läbisõiduga mis on suht ebareaalne.
Mõtlesin et spido on pärast näppimist kõlbmatu - aga tuli välja et kõik toimib ja ka sn: on nüüd nagu minu tuttaval.
Autoks on e28 , aga ma arvan et elektroonilistel on veel lihtsam see asi.
MA TAHTSIN SELLEGA ÖELDA SEDA ET sn: ON MÕTTETU JA SEDA EI TASU VAADATA...
2003 a auto on kekmiselt 80- 100k ja 96 on seega ca 200 k, aga Eesti turul on kõik autod 100 - 230 000 läbisõiduga mis on suht ebareaalne.
Mõtlesin et spido on pärast näppimist kõlbmatu - aga tuli välja et kõik toimib ja ka sn: on nüüd nagu minu tuttaval.
Nojah, tegid ka alles avastuse
Eks see ole siililegi selge, et mõni vend ajab puru silma ajada jutuga, et rebestatud istmetega 83a 3ne on 169 000 km sõitnud .
Aga jah, samuti võiks kerida ju kuskile 500 000 km peale tagasi, see oleks usutavam. Aga kui sa müügikuulutuses 500 000 km paned, siis ei tule ükski koll seda vaatama, sest teised on ju kõik 200 000 ringis ja sama aasta
Eks see ole siililegi selge, et mõni vend ajab puru silma ajada jutuga, et rebestatud istmetega 83a 3ne on 169 000 km sõitnud .
Aga jah, samuti võiks kerida ju kuskile 500 000 km peale tagasi, see oleks usutavam. Aga kui sa müügikuulutuses 500 000 km paned, siis ei tule ükski koll seda vaatama, sest teised on ju kõik 200 000 ringis ja sama aasta
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tegelen praegu oma venna auto müügiga ja potentsaalse ostja küsimuse peale, et kui palju sõitnud on, olen öelnud õige näidu, olgugi et see on suurem kui vbl enamusel sama asta jeepidel (99), samas olen öelnud, et selle jäörgi ei saa midagi hinnata, kuna esiteks on auto saanud väga head hooldust, mis on hooldusraamatu järgi tõestatav ning samas- kõik ju teavad, et keritakse, miks siis pada üldse ajada,see ju enese petmine ainult... Ja vastuväiteid ka pole olnud ja huvi endiselt olemas
Ei kommentaari!
BMW 318 i kabriolett = 153000 km, e.a. 1992
BMW 316 Baur TC = 147000 km, e.a. 1991
BMW 525 eta = 214000 km, e.a. 1986
BMW 325 iA Touring = 151000 km, e.a. 1992
Spidomeetri keeramine on kuritegu, ja ei midagi muud. Ma arvan sellised teod ja tunnistused peavad siin ära jääma.
Olete mehed, kui on läbisoidetud palju kilomeetreid siis see tähendab, et auto hind langeb - seda nimetame amortistsiooniks, ja kannatate selle tekkinud kahjumi müügi puhul ära! Ärge lükake seda spidomeetrite keeramise kaudu järgmise omaniku ölgadele.
Minu ettepanek - kes jääb spidomeetrite keeramisega vahele, kaotab automatselt BMW klubi liigme staatuse.
BMW 316 Baur TC = 147000 km, e.a. 1991
BMW 525 eta = 214000 km, e.a. 1986
BMW 325 iA Touring = 151000 km, e.a. 1992
Spidomeetri keeramine on kuritegu, ja ei midagi muud. Ma arvan sellised teod ja tunnistused peavad siin ära jääma.
Olete mehed, kui on läbisoidetud palju kilomeetreid siis see tähendab, et auto hind langeb - seda nimetame amortistsiooniks, ja kannatate selle tekkinud kahjumi müügi puhul ära! Ärge lükake seda spidomeetrite keeramise kaudu järgmise omaniku ölgadele.
Minu ettepanek - kes jääb spidomeetrite keeramisega vahele, kaotab automatselt BMW klubi liigme staatuse.
E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
Ostsin oma masina standardse 200K läbisõiduga. Autoga oli kaasas küll mitte hooldusraamat, aga eelmise 2 prantslasest omaniku paberid, sh TÜV väljatrükid. Nende järgi oli ls. 2a enne ostmist 188K, 3a enne ostmist 169K ja 4a enne ostmist 157K. Mind jäigi painama, et kas autol tehti näidiku kerimine siis juba vähemalt viis aastat tagasi ja Prantsusmaal... ja mille pealt see siis küll tagasi keriti..
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Ei kommentaari!
...ehk siis lihtlabane petmineBaur TC kirjutas: Spidomeetri keeramine on kuritegu, ja ei midagi muud. Ma arvan sellised teod ja tunnistused peavad siin ära jääma. .
Absoluutselt ei vaidle ka sellele vastuBaur TC kirjutas:Minu ettepanek - kes jääb spidomeetrite keeramisega vahele, kaotab automatselt BMW klubi liigme staatuse.
Polegi siin ammu midagi kirjutanud ja rohkem kuulaja- vaataja rollis olnud. Aga ei saa vait olla ja tahaks ka sõna sekka öelda.
Spidoka tagasi kerimine on minu silmis täpselt sama, mis roosteaugu lappimine ajalehega, mis hiljem spray.ga üle värvitud.
Ehk siis inimene tahab saada suuremat raha kellegi nn. rumalama arvelt.
Võiks ju siis ostjale ka sellega rõõmu teha, et bensu seieri kah liimiga täis paagi peale liimida- mõtle näe 80 liitrit bentsu kah pealekauba. Jne.
Ühesõnaga toetan igati mõtet, et "kerijad" võiks sinna sammusesse kerida.
Spidoka tagasi kerimine on minu silmis täpselt sama, mis roosteaugu lappimine ajalehega, mis hiljem spray.ga üle värvitud.
Ehk siis inimene tahab saada suuremat raha kellegi nn. rumalama arvelt.
Võiks ju siis ostjale ka sellega rõõmu teha, et bensu seieri kah liimiga täis paagi peale liimida- mõtle näe 80 liitrit bentsu kah pealekauba. Jne.
Ühesõnaga toetan igati mõtet, et "kerijad" võiks sinna sammusesse kerida.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Re: Ei kommentaari!
Ilmselt jääb siis edasi kerimine ka äraBaur TC kirjutas:
Spidomeetri keeramine on kuritegu, ja ei midagi muud. Ma arvan sellised teod ja tunnistused peavad siin ära jääma.
Re: Ei kommentaari!
Baur TC kirjutas:BMW 318 i kabriolett = 153000 km, e.a. 1992
BMW 316 Baur TC = 147000 km, e.a. 1991
BMW 525 eta = 214000 km, e.a. 1986
BMW 325 iA Touring = 151000 km, e.a. 1992
Spidomeetri keeramine on kuritegu, ja ei midagi muud. Ma arvan sellised teod ja tunnistused peavad siin ära jääma.
Olete mehed, kui on läbisoidetud palju kilomeetreid siis see tähendab, et auto hind langeb - seda nimetame amortistsiooniks, ja kannatate selle tekkinud kahjumi müügi puhul ära! Ärge lükake seda spidomeetrite keeramise kaudu järgmise omaniku ölgadele.
Minu ettepanek - kes jääb spidomeetrite keeramisega vahele, kaotab automatselt BMW klubi liigme staatuse.
See on muidugi paha jah kerimine, aga kui näiteks spido ei tööta - või ei keri all olevat kuni 1000 läbisõitu- lammarist ostes on ju teine läbisõit. Mis siis peab tegema? Kerida ju ei tohi. Ma ei hakka ju minema UM-i et mingi suure raha eest andma seda õigeks panemisele.
´Ja see et auto hind langeb on vale. Ma pole kellelgil näind spido mis oleks üle 320k -- ja see oli oopelil mis oli täiesti läbi.
Üldiselt sõltub auto läbisõit väga palju kohast kust auto pärit on.
Näiteks sai peresse 95a. soetatud Opel Vectra (1993a oma, Saksast), mis oli ühe aastaga sõitnud 55k, nüüdseks odomeetril 200k.
Kui nüüd teha võrdlusi, siis Eestis 10a vana auto läbisõit 200k võib vägagi reaalne olla aga
Saksamaal sõitnud 10a. vana auto läbisõit 90% juhtudest 400-500k ligidal.
Eesti inimene on kahjuks nii naiivne, et ostab/eeldab 15a. vanuselt Saksast tulnud autolt 150-200k läbisõitu.
On mitu korda nalja saanud, kui autol ees 200k ja siis kogemata avastad autost 4a vana remondiarve, kus läbisõit oli siis 300k.
Ja kui ostetaval autol spidomeeter ei tööta, siis on see 99% kerimise tagajärjel juhtunud.
On ka muidugi erandeid.
Näiteks sai peresse 95a. soetatud Opel Vectra (1993a oma, Saksast), mis oli ühe aastaga sõitnud 55k, nüüdseks odomeetril 200k.
Kui nüüd teha võrdlusi, siis Eestis 10a vana auto läbisõit 200k võib vägagi reaalne olla aga
Saksamaal sõitnud 10a. vana auto läbisõit 90% juhtudest 400-500k ligidal.
Eesti inimene on kahjuks nii naiivne, et ostab/eeldab 15a. vanuselt Saksast tulnud autolt 150-200k läbisõitu.
On mitu korda nalja saanud, kui autol ees 200k ja siis kogemata avastad autost 4a vana remondiarve, kus läbisõit oli siis 300k.
Ja kui ostetaval autol spidomeeter ei tööta, siis on see 99% kerimise tagajärjel juhtunud.
On ka muidugi erandeid.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ma pean ikka ja jälle kirja panema et minu autol oli ostes ees number 397000
Autoks 524td
tänaseks on seal see nr 443000.
Auto minu käes olnud 1,5 aastat.
Autoks 524td
tänaseks on seal see nr 443000.
Auto minu käes olnud 1,5 aastat.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ja see et spidod lähevad rahval piixu - on jah tingitud kerimisest.Need kes kerivad on tavalislt algajad ja võivad midagi maha võtta või lõhkuda.
Pärast on mehi kes tulevad räägivad et spido jääb seisma 300 000 peale - muidugi jääb kui on seda 300peale - 200k tehtud ja veel mingi näpitsa ja kruvikeerajaga.
Pärast on mehi kes tulevad räägivad et spido jääb seisma 300 000 peale - muidugi jääb kui on seda 300peale - 200k tehtud ja veel mingi näpitsa ja kruvikeerajaga.
BMW-del enne 24 V mootori tulekut jääbki spido 296000 peal seisma.....juhul kui on 525 või suurem....see ongi nii tehtud. Aga ülalpool olijatega ei saa kah nõustuda....autosid on olnud nii 90k kui ka 440k sõitnud. Ja suurem osa auto seisukorrast määrab hooldus mitte läbisõit. Küllalt nähtud autosid mis on sõitnud 100k ja pole kordagi õli vahetatud....lõppeb see teatavasti sellega, et keps sirutab terekäe välja...
Ma seda küll eriti uskuda ei tahaks.nemmauto kirjutas:BMW-del enne 24 V mootori tulekut jääbki spido 296000 peal seisma.....juhul kui on 525 või suurem....see ongi nii tehtud.
Milleks on tehasel vaja, et auto spido 300 k peal seisma jääks.
Ei tahaks uskuda, et arvati, et need mudelid nii kaugele välja ei jõua.
Ei ole bugi, vaid feature. Kasutatud Hughes'i toodetud EEPROM HML 075 lihtsalt ei võimalda suuremat numbrit talletada. Kes veel ei tea, siis siin on suhteliselt selgelt kirjas: http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/ ... 99960.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Uus plokk panna, tagant valge või sinise kaanega, need on sellest jamast priid. Muidugi saad sa sel juhul kaasa doonorauto läbisõidu, VIN-koodi jm tehnilised parameetrid, nii et parem oleks sama mootoriga autolt võtta.Fulber kirjutas:Hea, et see teema üles tuli. Hakkasin vaatama, et mul ka sesiab näit 299 960 juures ja ei kriipsugi edasi. Seda vist ise korda ei saa?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sellist asja saab ka autojubinate poest soetada?priitv8 kirjutas:Uus plokk panna, tagant valge või sinise kaanega, need on sellest jamast priid. Muidugi saad sa sel juhul kaasa doonorauto läbisõidu, VIN-koodi jm tehnilised parameetrid, nii et parem oleks sama mootoriga autolt võtta.Fulber kirjutas:Hea, et see teema üles tuli. Hakkasin vaatama, et mul ka sesiab näit 299 960 juures ja ei kriipsugi edasi. Seda vist ise korda ei saa?
No Tallinnas Järvel nt. on üks nö "jubinate" pood, mis erineb teistest lammaritest ainult selle poolest, et neil on suur müügisaal. Aga kraam on muidugi lammutatud autodelt.
Kõige lihtsam oleks muidugi tellida UM-ist uus EEPROM (1967.44 koos KM) ja lasta see seal kodeerida. Läbisõit algab siis muidugi uuesti nullist.
Kõige lihtsam oleks muidugi tellida UM-ist uus EEPROM (1967.44 koos KM) ja lasta see seal kodeerida. Läbisõit algab siis muidugi uuesti nullist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ega neid service ja muid pabereid ka võltsitakseMart kirjutas:Ostsin oma masina standardse 200K läbisõiduga.
...ja mille pealt see siis küll tagasi keriti..
mul serviceheftis on iga 10K järgne hooldus 92 kuni 96 aastani. ls 97tuh
siis järgmine on 2000a ning ls 117tuh. Ehk siis aastas 5000km on vahepeal sõidetud
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Seda teemat on ka nämmutatud aegade algusest saadik.Janar_H kirjutas:me võime siin rääkida mida iganes,on siiamaani neid keritud ja keritakse ka edaspidi(niikaua,kui inimesed ostavad autot läbisõidu järgi,mitte korrasoleku)
Minu arust selline pessimistlik aga realistilik Janari post võib selle teema lõpetatuks lugeda.