Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Seda ma arvasingi, et seda analoogiat hakatakse tooma, et see "närakas" näeb välja nagu ise pandud "jalgratta pudelihoidja" aga reaalselt seda ise näpuvahel hoides võib öelda, et tegu on väga kvaliteetse ja ilusa tükiga küll aga iseasi on see kas ta hind on õigustatud või mitte. See pudeli/topsihoidjate teema on BMW-des ja Mercedestes üldse mingiks suureks "probleemiks" tekitatud, enda autol on 5 pudeli/topsihoidjat autos aga reaalselt olen neist kahte ainult kasutanud aasta jooksul ja siis on ka tunne, et põlvega pihta minnes puruneks miljoniks tükiks ja uus jupp maksab sadu eurosid. Ma pigem ei taha üldse kasutada neid.
Ma kasutan küll üsna tihti .Üllatus oli suur kui ostsin E65 et sellel polnud ühtegi algul mõttlesin ka et peidus ehk kuskil aga ei pidi soetama uue keskonsooli osa lausa et seal kasvõi vee pudelit hoida saaks .Kuidagi imelik et tuhatoose terve auto täis aga joogipudeleid või kovitopse pole kuskile panna .
Oleneb kuidas esimene omanik autot soovinud on. Kuna näiteks mina ei suitseta ega ka ei joo autos jooke, siis mina oleks ostnud auto uuena nii, et poleks kumbagi
mulle sattus ka selline E60 kus pole topsihoidjaid juurde tellitud ja tundub, et insenerid on disaininud masina täpselt nõnda, et ilma topsihoidjateta poleks jooki kuhugi panna (0,5L pudel ei mahu isegi ukse sahtlisse ) õnneks leidsin, et kui tagumise istme käetugi alla lasta siis seal sees leidub 2x topsihoidjad, sellised: http://i5.photobucket.com/albums/y152/D ... st-cup.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ja neid saab hädapärast kasutada, teine variant võrk kõrvalistuja jalgade juures
J_V kirjutas:Siis on ju 38 väga luks auto, ees 2 hoidjat, tagumise istme sees 2tk ja 0,5l pudeleid mahub ukse taskutesse ka paar tk.
No kuna olingi E38 harjunud ja seal on ennamusel topsi hoidjad nii ees kui taga .Samuti peidetud ollekus seega arvasin et uuel ka nii aga ple no ei yhtegi see oli yllatus isegi ylemustele taha poldud lisatud .
Pill on taas müügis, küll mitte minu käest aga palju karmima hinnaga, mina müüsin 600-ga... vead mis minu käest müües olid: sidur, survelaager, värv passis muutmata, need tundub et on tehtud. Edasi, karter tilgub, Viska küliti alla ja näed, radikas immitseb pikema aja peale läbi, see paistab ka kui vaadata eespoolt radikat. Pöhiline miks ma seda üldse müüsin, ( mainisin ka ostjale) et el süsteem on nahkas, keegi tark on löikand ja lisand oma suva järgi ja pool "main beamist" vahest töötab vahest ei tööta, st esimest ja tagumist vasakut poole tulesid pole ja kord on.Ning söidu ajal armatuuris üsna köva disko. Kui armatuur üldse pölema hakkab. Lisaks süüteluku pöhi on hukkas, startimine käib nupuga, ning peal on bensuka starter mis sooja mootoriga ei jöua seda käima vedada, aga pärast möningat seismist ikka läheb. Ning difri puks on ka otsas. Ei maksa ka unustada et seda mootorit ei saa eluilmas sinna passi kirja, ehk üv tuleks mustalt teha.
Originaalis ongi ta m21d24 85kw ja automaat olnud. Suht jamas seisus oli see masin juba 2006 aastal. Peale seda on ta käest kätte käinud ja igaüks on midagi tuuninud. Minu arust järjest hullemaks läheb.
Midagi ei klapi tolle autoga. Esmane registreerimine on 1998, aga toodetud on 1991. Algselt on seal seega M70 mootor olnud. Oleks ta tõesti 1998 ja M73 mootoriga, siis vast tasuks isegi taastada ..
1991 ja 1998 on veidi "üle keskmise" erinevus.
Kui ta need 7 aastat eiteakus uuena oleks seisnud, siis vast oleks see auto siiani tehaseuues seisukorras hoitud. Praegu on lihtsal midagi mäda kuskil.
Võimalik,et ARK on villase pannud. Sõbral oli kunagi aastaid tagasi golf3 1992 aasta ja auto passi märgiti eksikombel esmareg. 2002 ja sai tol ajal veel 2 aastat ülevaatust ametlikult ja puha