Margi vahetus
Margi vahetus
Tervist, hetkel olen küll Volvo omanik aga peas liiguvad mõtted, et liiguks BMW peale. On see väga halb mõte?
(Loodan, et sai õigesse teemase kirjutatud)
(Loodan, et sai õigesse teemase kirjutatud)
Re: Margi vahetus
Vastupidi, see on väga hea mõte. Elus on vaja kõik järgi proovida, sealhulgas ka päris auto.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Margi vahetus
Ah ära jaura, volvo on väga hea auto isegi võrreldes bemariga.
Räägi lähemalt, mis aastakäikudest ja mudelitest me räägime? 154kw awd V70R pealt kolmandasse seeriasse istuda ei tahaks, samas suvalisest S40st on juba E39 kõvasti vaiksem ja mugavam.
Räägi lähemalt, mis aastakäikudest ja mudelitest me räägime? 154kw awd V70R pealt kolmandasse seeriasse istuda ei tahaks, samas suvalisest S40st on juba E39 kõvasti vaiksem ja mugavam.
Re: Margi vahetus
2012 esiveoline V70 oleks plaan vahetada 2018 320 xdrive vastu. Esialgu vähemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Margi vahetus
Kolmese istmete laiust nähes tekib tõenäoliselt küsimus:"Milliste peenpersete järgi need on tehtud?" Eriti puudutab see sportistet. Istmega on nii, et kui esimese minuti jooksul on ebamugav, siis paremaks ei lähe kunagi ja tuleb rakendada juhist: jookse!
Kindlasti proovisõit maanteel ja hinnata, kas müratase on vastuvõetav. Bemmi uuemad mudelid on kõik salongis mürarikkad.
Kindlasti proovisõit maanteel ja hinnata, kas müratase on vastuvõetav. Bemmi uuemad mudelid on kõik salongis mürarikkad.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Margi vahetus
Kolmene väga mõnus auto, kahe liitrine liigub ka täitsa hästi. Ma peenem poiss ja sportistmed väga mugavad minu jaoks.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3163
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Margi vahetus
Volvo küll mingi premium ei ole, BMW aga küll
Volvodega uuematega sõitnud ja premium see kindlasti ei ole Mine istu korra BMWs siis saad aru millest räägin. Kuigi kolmene ka lux segment ei ole siis üle on kindlasti.
Volvodega uuematega sõitnud ja premium see kindlasti ei ole Mine istu korra BMWs siis saad aru millest räägin. Kuigi kolmene ka lux segment ei ole siis üle on kindlasti.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Margi vahetus
Kellele Premium,kellele pilsner ja kellel bock
Re: Margi vahetus
BSOD
Viimati muutis priitv8, 02.09.2024 00:39 08, muudetud 3 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Margi vahetus
Küsi ema käest ka mis ta arvab sellest plaanist.
Re: Margi vahetus
Eks autod ongi maitse ja sobivuse asi. Mina näiteks ei suutnud aasta jooksul kuidagi kohaneda Volvo v90 kliimaseademega. Üks kõik kuidas ka ei reguleerinud tahtis suvel ikka peale puhuda ja hingamisele hakata. Seega kui vähegi võimalik tee alati mingi proovisõitu veendumaks, et auto sobib.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Margi vahetus
olen katsetanud ka mitte bmw-d ja Tallinna linnas liigeldes olen kohanud sellist probleemi, et kui ei sõida bmw-ga siis sõidetakse sinust "üle", keeratakse rämedalt ette, ei arvestata sinuga jne jne. Kui keerad bmw rooli, siis see mure kaob kohe iseenesest ära ja keegi ei hakka sulle ette keerama (ummikus näiteks). See on küll pisiasi, aga nüans mida olen ise kogenud
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Margi vahetus
Ma küll kogen vahest seda, et igasugu Hundayd ja Kiad kas üritavad kõvatada, et näidata et neil ka auto või siis mängivad menti ja plokivad igatepidi, et sa kiiremini või mööda ei sõidaks. Sakslaste omanikud ja eriti teised BMWd on üldjuhul väga viisakad liigikaaslaste suhtesKert11 kirjutas: ↑02.09.2024 16:16 41 olen katsetanud ka mitte bmw-d ja Tallinna linnas liigeldes olen kohanud sellist probleemi, et kui ei sõida bmw-ga siis sõidetakse sinust "üle", keeratakse rämedalt ette, ei arvestata sinuga jne jne. Kui keerad bmw rooli, siis see mure kaob kohe iseenesest ära ja keegi ei hakka sulle ette keerama (ummikus näiteks). See on küll pisiasi, aga nüans mida olen ise kogenud
X3 3,0D E83 & 123c E82
Re: Margi vahetus
Väga sarkastilised vastused inimesele, aga ise julgustaks ka ikka proovima teisi marke. Elu on liiga lühike, et istuda ühte marki masinates.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1289
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Margi vahetus
Ei tea kas tasub. Ilmselt ma pole ainuke siin, kellel on see kiiks, et leiab igas teises autos midagi halba aga bemmi puhul, ahh pole hullu Nagu me kõik teame on tegelikult kõige parem auto maailmas olemas ja see on tööauto. Kui aga seda ei anta, siis võta muidugi bmw. Ära ainult odavat osta, siis pettud ja arvad, et bmw on kõige halvem auto üldse. Ruumis kaotad muidugi omajagu, V70 on ikka laev
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3070
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Margi vahetus
Oled ikka kindel selles "laevas"? Pigem just piinlikult kitsas see salong.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3163
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Margi vahetus
Midagi suurt seal küll ei ole jah Isegi xc70 on veidralt kitsas just, pikkust nagu on aga kokku surutud .. ei tea kas see tunne või ongi nii
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3070
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Margi vahetus
Uksepolster röövib selle justkui "suure" auto ruumi.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1289
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Margi vahetus
Ma mõtlesin pigem pikkust jah, pagassis on ruumi ohtralt ja taga jalaruumi ka rohkem kui 5sel. Istmed on pehmed ja uksepolstrid vb tõesti tummisemad aga piinlikult kitsas ma ei ütleks. Mul on üks olnud kunagi ja iseenesest oli okei auto, ostsin ta lihtsalt 30 aastat liiga vara. Jube igav ja mingit emotsiooni ta küll ei pakkunud. Manuaali otsas oli see 120kw diisel isegi üsna okei auto lihtsalt sõitmiseks. Üle 1000 kmi sain mitu korda paagitäiega sõidetud. Ilmselt 520dga saaks ka aga kogemus puudub
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Margi vahetus
Mul on ainuke võrdlus oma E39 vs sõbra 2009 V70 ja ausalt öeldes.. Roolis oleks pigem E39s, taga istuks ise (194cm) pigem volvos. Kuigi lühemad inimesed on öelnud, et 39 on mugavam taga istuda, siis isiklikult tundsin jalaruumi volvos rohkem. Pagassiruumi võtab bemaril ära kerekuju, see kena sportlik klaasi poole katuse pealt pihta hakkamine on äge ja ilus, aga peab kiirelt ära harjuma, enne kui luuki kinni lükates mõne toolijala läbi tagaklaasi lööd. Bemar ON kõvasti vaiksem seest. Ja kui volvot omada (olen isegi mõelnud tegelikult sellele), siis minu jaoks ainuke variant oleks awd, millega tuleb natuke kulusid ja muresid juurde (volvo haldex ja nurkreduktor ei hiilga just vastupidavusega, kuigi samas ka katastroof päris ei ole).
Ja kütusekulud.. 120kw vana esiveoline on natuke muhedam selles suhtes, aga too konkreetne 154kw awd maanteel (põhja-Norra-Helsingi vahel pikad kulgemised) tuli kusagil 750-850 vahele paak, 900 võis olla kui omanik oli väsinud ja natuke tagasi ka hoidis. Peale kasti ja mootori remapi läks paremaks, 100-150km tuli range'le lisaks. Samas 39 oma 142kw'ga on tegelikult üsna samas augus, rangelt 90 maanteel olen saanud keskmise ka 6.6 ligidale, aga üldiselt ikkagi 7.5 ja 10 linnas. Ei usu, et 100kw 2.0 universaal palju vähem võtab, keret ikka natuke on mida liigutada.
Aga rant läks pikale, tuleb leida sobiv auto ja minna proovisõidule, ega muidu aru ei saa. Hea kui on mõni tuttava tuttav sama kandi mudeliga, kes oskaks rääkida, kuidas elu autoga üldiselt on, müüja räägib niikuinii tavaliselt ilukirjandust ja foorumis on kogemusi seinast seina, kusjuures kehvad kogemused ei pruugi üldse auto viga olla... loodetavasti jõuad mingile tulemusele, mida ei pea kahetsema
Ja kütusekulud.. 120kw vana esiveoline on natuke muhedam selles suhtes, aga too konkreetne 154kw awd maanteel (põhja-Norra-Helsingi vahel pikad kulgemised) tuli kusagil 750-850 vahele paak, 900 võis olla kui omanik oli väsinud ja natuke tagasi ka hoidis. Peale kasti ja mootori remapi läks paremaks, 100-150km tuli range'le lisaks. Samas 39 oma 142kw'ga on tegelikult üsna samas augus, rangelt 90 maanteel olen saanud keskmise ka 6.6 ligidale, aga üldiselt ikkagi 7.5 ja 10 linnas. Ei usu, et 100kw 2.0 universaal palju vähem võtab, keret ikka natuke on mida liigutada.
Aga rant läks pikale, tuleb leida sobiv auto ja minna proovisõidule, ega muidu aru ei saa. Hea kui on mõni tuttava tuttav sama kandi mudeliga, kes oskaks rääkida, kuidas elu autoga üldiselt on, müüja räägib niikuinii tavaliselt ilukirjandust ja foorumis on kogemusi seinast seina, kusjuures kehvad kogemused ei pruugi üldse auto viga olla... loodetavasti jõuad mingile tulemusele, mida ei pea kahetsema
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Margi vahetus
Kui rääkida kasutatud autodest mida esindus enam ei müü, kus üldse proovisõitu teha saab? Kui pole otseselt veel mudelit välja valinud? Kui otseselt kavatsust veel osta ei ole, aga tahaks “tagumiku tunnetust” testida, oleks vist imelik minna mõne tavalise auto24 müügikuulutuse peale lõbusõitu tegema. Või mis valikud “proovisõitudega” sel juhul oleksid
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Margi vahetus
Kui tahta erinevaid proovida, siis äkki müügiplatsid kus mitmed kohapeal.
Tuleb liht leida see plats, kus endale huvipakkuvad mudelid oleks.
Kuid eks see ka vbla oleks imelik, et lähed teed ühega tiiru ja siis valid järgmise millega sõitma minna kuigi ostu kavatsust pole äkki.
Aga ega muud valikut vist mitme auto "proovisõiduks" pole.
Tuleb liht leida see plats, kus endale huvipakkuvad mudelid oleks.
Kuid eks see ka vbla oleks imelik, et lähed teed ühega tiiru ja siis valid järgmise millega sõitma minna kuigi ostu kavatsust pole äkki.
Aga ega muud valikut vist mitme auto "proovisõiduks" pole.
E34 525i 91.a ; E38 730d individual 2000.a
Re: Margi vahetus
Oleneb mis aasta autodest mõtleme. Esimese otsa Volvod mis hiinlaste käe all tehtud, need on ikka väga probleemsed.
Ja ei pääse ka uuemad. Nendega tundub ka, et mõne mudeli puhul aitab ainult moodulite või juhtmestiku väljavahetus, vigu loobib ette suvaliselt ja kaovad suvaliselt. Esimese otsa mudelitel ukselinkide külmumine. Töökaaslane ostis kunagi uue V40-ne. 2018 aasta või mis see võis olla. Jahtusvedelikku kadus pidevalt. Käis garantiis ja lõpuks andis auto tagasi. Kuigi uute autodega võrreldes ütleks, töökindlam või erinevate hoitustulede vabam kui VW. Mis kõige hullem uute Volvode puhul, millel on internetiühendus. Tehti uuendus ja nüüd piiksuvad kui liiga kiiresti sõidad. Õnneks küll mitte pikalt, kahjuks menüüst uuesti välja lülitada ei saa. Ehk arvuti järgi oleks abimees.
Ja ei pääse ka uuemad. Nendega tundub ka, et mõne mudeli puhul aitab ainult moodulite või juhtmestiku väljavahetus, vigu loobib ette suvaliselt ja kaovad suvaliselt. Esimese otsa mudelitel ukselinkide külmumine. Töökaaslane ostis kunagi uue V40-ne. 2018 aasta või mis see võis olla. Jahtusvedelikku kadus pidevalt. Käis garantiis ja lõpuks andis auto tagasi. Kuigi uute autodega võrreldes ütleks, töökindlam või erinevate hoitustulede vabam kui VW. Mis kõige hullem uute Volvode puhul, millel on internetiühendus. Tehti uuendus ja nüüd piiksuvad kui liiga kiiresti sõidad. Õnneks küll mitte pikalt, kahjuks menüüst uuesti välja lülitada ei saa. Ehk arvuti järgi oleks abimees.
Re: Margi vahetus
See viimane on ju kohustuslik?
Pole veel ühtegi autot näinud, millel seda menüüst välja lülitada ei saaks, sh 2024 v60-l, 2024 lci 3er-il ja 2024 gls-il.
Loomulikult tuleb see pärast igat käivitust välja lülitada, nagu seadusega ette nähtud.
Pole veel ühtegi autot näinud, millel seda menüüst välja lülitada ei saaks, sh 2024 v60-l, 2024 lci 3er-il ja 2024 gls-il.
Loomulikult tuleb see pärast igat käivitust välja lülitada, nagu seadusega ette nähtud.
Re: Margi vahetus
Ma olen üritanud huvipakkuvaid autosid autorendist leida ja teha ikka selline 500+ km tiir. Platsilt välja, ring ümber kvartali-stiilis ei anna ikka õiget istmikutunnetust välja eriti, kui eelnev kogemus margi või mudeliga puudub.
Vanemaid mudeleid saab nö eraisikult rentida läbi vastavate platvormide. VIN koodi järgi vaatad, millise seadega auto tehasest tuli ja selle järgi saad ise otsustada, kuidas oli. Kas M pakett ja sportsisu või plank või midagi muud…