Krõbe pakane tulekul!
nüüd meenus endalegi, et kuna 2 päeva tagasi sai autot pestud siis ei tahtnud üks tagumine uks lahti tulla. eks see ole oma laiskus. nimelt sai mingi kuu tagasi tihendid silikoniga kokku tehtud, aga tagumiste ustega ei tahtnud/viitsinud nii pikalt jännata. samas ei tahtnud avaneda ka tagumise parema ukse kesklukk. see tuli käsitsi avada (ja lõpuks sai koer ikka teiselt poolt sisse). peale väikest sõitu (Tallinn/Kohila/Tallinn) hakkas kõik korralikult tööle.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
OT, ei lähe küll otseselt külma-teemasse:Jarlo kirjutas:Pille, sellest ma küll aru ei saa, miks sa oma talvenaudingu puhkama panid... selle autoga just talvel ongi eriti nauditav sõitaPille kirjutas:Meil Raplas oli hommikul 10 ajal -21 kraadi. Auto läks käima nagu kellavärk (Astra, mitte bmw - tema puhkab hetkel talveunes). Kõik toimis.
Aga hirmkülm oli küll, käisin ise poes ja ostsin sooja mütsi omale
Sest sõidame kahekesti iga päev Rapla-Tallinn-Rapla ning ei ole mõtet seda kahe autoga teha, kui me töötame veel ühes ja samas kohas kah. Kusjuures, ma polegi oma autole talverehve ostnud, sest enamuse ajast on Veiko ära, siis saan tema autot vajadusel ka kasutada - manuaal iX on ju veelgi mõnusam talvel, kui automaat Sügisel mõtlesin küll, et sõidan ikka enda autoga ka talvel, aga polegi vajadust nagu. Ajab Astra ning Veiko auto ka asjad ära ilusti.
ja teisest küljest, ongi hea kui alles eelmine aasta uue välimuse saanud auto on talvel soolast eemal, püsib kauem ilusamana
Viimati muutis Pille, 18.01.2006 22:26 07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 23.09.2004 20:09 43
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn
Hommikul näitas kraadiklaas 17 kraadi miinust. Diisel transiti junn läks küll ilusti kohe käima aga Fjordi originaal raadio oli lolliks külmunud ei leidnud veel pikka aega ühtki jaama. Aga soojaks see diislijunn küll minna ei taha. Peale paarikümne kilomeetrist sõitu tõusis tempi. näidiks vaid veidike
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Minu auto huvitavad nähtused siis.
Käima läks ilusti, nagu siin juba mainisin.
Aga siis tulid toredad asjad, esiteks ei tahtnud üks tagumine uks kinni jääda, ja kui ta kinni jäi, siis lõplikult (pikem sõit ja siis tuli lahti lõpuks)
Juhi istme elektrijuhtimise oli ka ära võtnud pakane.
Sõbra astra viskas üldse mahlad välja, just tulin uurimast, et kuidas on, tundub, et dosool oli jäässe läinud
Siin mõtlen vaikselt selle -35 peale ja arvan, et peab ikka koerad garaashist sauna kupatama ja auto garaashi ajama.
Käima läks ilusti, nagu siin juba mainisin.
Aga siis tulid toredad asjad, esiteks ei tahtnud üks tagumine uks kinni jääda, ja kui ta kinni jäi, siis lõplikult (pikem sõit ja siis tuli lahti lõpuks)
Juhi istme elektrijuhtimise oli ka ära võtnud pakane.
Sõbra astra viskas üldse mahlad välja, just tulin uurimast, et kuidas on, tundub, et dosool oli jäässe läinud
Siin mõtlen vaikselt selle -35 peale ja arvan, et peab ikka koerad garaashist sauna kupatama ja auto garaashi ajama.
Kesk- Eestis hetkel -26 ja minu 15 aastat vana 520 ei tee eriti teist nägugi. Muidugi on sidur raske ja ka keeramine on vähe raskem. Külmas peast käikude vahel ei taha pöörded langeda jne. kuid sõitmist ei sega ja käivitamisega ka probleeme pole. Minu enda aretatud el. aknad toimivad, uksed ja kesklukk samuti. Küll on aga tore vaadata et linn on tühi diisli meestest Ise otsustasin alatiseks jääda bensiini peale, kui kolm aastat tagasi enda diisel nissan lasi mind korralikult külmetada -30 kraadi juures. Nüüd aga sõidan ja naeran kui diislit paela otsas näen. Nemad muidugi naeravad mind suvel, et vat kus loll. mina sõidan 5 liitriga, aga sina loll paned oma bemarisse 10 liitrit sajale
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Minu 325td siis külmus ära ja seda tegi ka 2 nädalat vana 88ah aku??? Ei tea, ju on kuskil kala? Oma tänaval nägin ka üht Jumperit sama probleemiga. Käima saime trossiotsas...väga vaevaliselt. Muidugi kui soojaks läks oli jälle maailma parim. Homme ei viitsi nii jebida, pakkisin garaasi ära teise. Õnneks pole hetkel palju käimisi
Osad diislimehed olid juba Statoili helistanud ning sõimanud nende kütust. Üks nõudis ekspertiisi jne.
Kahtlen, et Statoili diisel ära peaks jäätuma. Nende lubatud temperatuur on -33 kraadi.
Aga hommik käes ja mu 87aastast E30 320i käivitud täpselt nii nagu tavaliselt, ka kesklukk oli korras. Ainult tühikäik hakkas korras tuure üles ja alla viskama, see kadus peale väikest ringi.
On tunda et käigukastiõli on mingi mesi seal sees aga siiski käigud lähevad normaalselt sisse.
Kahtlen, et Statoili diisel ära peaks jäätuma. Nende lubatud temperatuur on -33 kraadi.
Aga hommik käes ja mu 87aastast E30 320i käivitud täpselt nii nagu tavaliselt, ka kesklukk oli korras. Ainult tühikäik hakkas korras tuure üles ja alla viskama, see kadus peale väikest ringi.
On tunda et käigukastiõli on mingi mesi seal sees aga siiski käigud lähevad normaalselt sisse.
No mul täna hommikul palju ei puudunud, et oleks pidanud bussiga tööle tulema. Peale 5 sekundilist vaevalist käiamist, just siis, kui pidin juba loobuma, turtsatas käima . Temperatuuri näitas -21.5. Kui homme -25 peale juba viskab, siis pole mõtet enam isegi vist käivitama minna . Muid anomaaliaid ei märganud peale selle, et auto läks soojaks alles siis kui tööle jõudsin.
Alles homme on võimalik aku laadima panna pikemaks ajaks, loodan, et veab niikaua välja.
Alles homme on võimalik aku laadima panna pikemaks ajaks, loodan, et veab niikaua välja.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
sama siin et hommikul oli suht mõttetu yritada..termomeeter näitas -25 ning paar-kolm käivitust 3 eelsyytega enne igat korda ei andnud soovitud tulemust...seega sai tööle helistatud ja asja selgitatud; aku laeb hetkel ja lootused sätitud homsele...kes krt selle ilma välja mõtles
To urki: eks igal omad head ja vead
To urki: eks igal omad head ja vead
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Pärnus kui üles tõusin oli -26, auto käivitus probleemideta
Mingi pump tegi ainult kümmekond sekundit kapoti all häält peale käivitust. Ja mis kõige huvitavam ökonomaiseri seier mis peaks kohapeal olles nurga taha kaduma jäi mul nukralt kuhugi sinna 28L kohapeale seisma mille pealt ta muidugi mingise auto sojenemise peale uuesti oma norm kohale läks.
Aku vanust ma isegi ei tea, oli juba saksat ostes peal. Aga mul bensukas ju ka ....
Mingi pump tegi ainult kümmekond sekundit kapoti all häält peale käivitust. Ja mis kõige huvitavam ökonomaiseri seier mis peaks kohapeal olles nurga taha kaduma jäi mul nukralt kuhugi sinna 28L kohapeale seisma mille pealt ta muidugi mingise auto sojenemise peale uuesti oma norm kohale läks.
Aku vanust ma isegi ei tea, oli juba saksat ostes peal. Aga mul bensukas ju ka ....
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Pärnu -26 C
Pärnus täna hommikul -26C
Auto käivitus (mitte küll, nagu suvel -poolest pöördest) seekord siis 1 pöördega ja ei näidanud ühtegi vastupidist näitu, et ei peaks ka külmema ilmaga käivituma. Selline väike märkus: rool oli alguses kuidagi raskem-aga see vist rohkem roolivõimu õli paksemaks muutumise pärast. Ainuke märkus veel eilsest päevast - auto kütusekülu hakkab juba üle 10 L tõusma, kui väikseid sõite pidevalt teha. Suvel oli ikka kuni 10L. Aga sellise pakasega ei saa seda vist eriti pahaks panna.
Väike OT: mis "-" kraadini need õlid ka mõeldud on. Näiteks Castroli poolsünt/roolivõim. Seal vist oli mingi nr., mis seda viskoossuse määra temperatuuriti reglementeeris.
Tervitades
Tomso
Auto käivitus (mitte küll, nagu suvel -poolest pöördest) seekord siis 1 pöördega ja ei näidanud ühtegi vastupidist näitu, et ei peaks ka külmema ilmaga käivituma. Selline väike märkus: rool oli alguses kuidagi raskem-aga see vist rohkem roolivõimu õli paksemaks muutumise pärast. Ainuke märkus veel eilsest päevast - auto kütusekülu hakkab juba üle 10 L tõusma, kui väikseid sõite pidevalt teha. Suvel oli ikka kuni 10L. Aga sellise pakasega ei saa seda vist eriti pahaks panna.
Väike OT: mis "-" kraadini need õlid ka mõeldud on. Näiteks Castroli poolsünt/roolivõim. Seal vist oli mingi nr., mis seda viskoossuse määra temperatuuriti reglementeeris.
Tervitades
Tomso
Minu tähelepanekud oma masinaga
1. Käivitumisega raskusi ei esine
2. Tühikäigul soojenedes kipuvad pöörded kõikuma
3. Sõitu alustades on käikude sisse saamisega raskusi, hiljem tundub, et külmaga lähevad käigud kuidagi konkreetsemalt sisse kui tavalise soojema ilmaga
4. Kui kohe peale sõidu alustamist sidur lahutada siis tundub nagu pidurdaksin
1. Käivitumisega raskusi ei esine
2. Tühikäigul soojenedes kipuvad pöörded kõikuma
3. Sõitu alustades on käikude sisse saamisega raskusi, hiljem tundub, et külmaga lähevad käigud kuidagi konkreetsemalt sisse kui tavalise soojema ilmaga
4. Kui kohe peale sõidu alustamist sidur lahutada siis tundub nagu pidurdaksin
Täna hommikul. väljas õismäel rohkem kui 21 miinuskraadi ja auto (diisel) käivitus probleemideta. kuna ämm unustas immo tuppa siis suri mõne aja möödudes välja ja kuna ämmal müts peas siis ei kuulnud vaikset immo signaali ja käijas aku tühjaks. siis sai korra täkku ja avastas, et immo on peal, võttis uuesti immo maha ja tööle ta läks. seega probleemivaba veel ...
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Oma kontorist siis sellised kogemused:
-21c - 2004 Ford Focus, bensiin - läks käima kuid vaevalisemalt kui tavaliselt ja alguses häälitses veidralt
-21c - 1994 Audi 100 2,5TDI - ei käivitunud, aku kooles ära
-21c - 2002 BMW X5 4,4 - ei käivitunud, aku nõrk ja tühjaks läinud
-27c - 1996 Audi A6 TDI - käivitus praktiliselt koheselt
-27c - 1992 VW Golf 1,9TDI - ei käivitunud, peale pikka jamamist saadi lõpuks käima
-21c - 2004 Ford Focus, bensiin - läks käima kuid vaevalisemalt kui tavaliselt ja alguses häälitses veidralt
-21c - 1994 Audi 100 2,5TDI - ei käivitunud, aku kooles ära
-21c - 2002 BMW X5 4,4 - ei käivitunud, aku nõrk ja tühjaks läinud
-27c - 1996 Audi A6 TDI - käivitus praktiliselt koheselt
-27c - 1992 VW Golf 1,9TDI - ei käivitunud, peale pikka jamamist saadi lõpuks käima
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Hoomikul akna taga -26, igaks juhuks läksin 15 mintti varem välja ja panin auto tööle... käima läks, siduri vajutamisel tuli natuke rohkem jõudu kasutada ja käigu sain välja kahe käega Siis ruttu üles tagasi ning auto jäi üksi nurruma (seda siis kortermaja hoovis) Kui kohvi joodud ja autosse jõudsin, polnud enam hullu miskit... veerimik oli ka nati vaevalisema liikumisega, kuid peale paari kilomeetrit käis nagu kellavärk.
Oli kord BMW
Pille kirjutas:Meil Raplas oli hommikul 10 ajal -21 kraadi. Auto läks käima nagu kellavärk (Astra, mitte bmw - tema puhkab hetkel talveunes). Kõik toimis.
Aga hirmkülm oli küll, käisin ise poes ja ostsin sooja mütsi omale
Meil täna hommikul -28 külma, E38 läks ilusti käima, IX veel proovimata, eile igatahes käivitus ja liikus ringi, vast siis täna ka.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn