Krõbe pakane tulekul!
minu külm hommik vol.2 möödus suuremate probleemideta, auto käivius ilusti kolina ja undamise saatel , käigud, sidur tiba raskemad, ukse kinnitõmbamisel pidi suuremat jõudu kasutama ja tundus et klaasipesuvedelik oli nati oma olekut muutnud.
Töö vol.2 siis järgmine;
+C2-raskem käivitus-kesklukk, alarm vigurdab
+C2- raskem käivitus a muidu tibens
+A6- raskem käivitus
+mingi Mazda- raskem käivitus
+ mingi Toyota- raskem käivitus
+Nissan Maxima- ei käivitunud@ järjepidevus viib endiselt sihile
Töö vol.2 siis järgmine;
+C2-raskem käivitus-kesklukk, alarm vigurdab
+C2- raskem käivitus a muidu tibens
+A6- raskem käivitus
+mingi Mazda- raskem käivitus
+ mingi Toyota- raskem käivitus
+Nissan Maxima- ei käivitunud@ järjepidevus viib endiselt sihile
E60 530i
Metallide termotöötlus.
Metallide termotöötlus.
üks probleem siiski oli autoga. nimelt tagumine luuk peale avamist ei tahtnud enam sulguda. käega sai korra lukusti kinni pandud (vaevaliselt) ja uuesti lahti tehtud. kinni ikka ei tahtnud minna. sai siis mingi 30 korda rahulikult luuki sulgeda proovitud ja lõpuks läks kinni. eks peab mingit määret sinna vahele laskma mille jäätumis punkt oleks üle -50 kraadi, et probleeme enam ei tekkiks.
kuna meil õismäel auto parkla siis seal ei käivitunud terve rida autosid. marke ei hakka üles lugema.. nimekiri läheks liiga pikaks
kuna meil õismäel auto parkla siis seal ei käivitunud terve rida autosid. marke ei hakka üles lugema.. nimekiri läheks liiga pikaks
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-21C käivitus esimesel katsel.
Kesklukkust ei avanenud vaid kaasõitja uks, tuli ise seestpoolt avada.
Esimesed paar minutit rääkisid ka hüdrokad oma väsinud elulugu.
Hommikuti sõites tundub vedrustus tänu külmale mõnusalt jäik...
tuleb kevadel ikka madaldus sari alla hankida.
Sellised tähelepanekud, siis minupoolt.
Kesklukkust ei avanenud vaid kaasõitja uks, tuli ise seestpoolt avada.
Esimesed paar minutit rääkisid ka hüdrokad oma väsinud elulugu.
Hommikuti sõites tundub vedrustus tänu külmale mõnusalt jäik...
tuleb kevadel ikka madaldus sari alla hankida.
Sellised tähelepanekud, siis minupoolt.
Enda e39 termomeetri järgi tegin kõige külmema käivituse -27-ga (eelmisel aastal). Seega selle aasta -20 on igati köömes olnud Sidurit lahti lastes vedas siirupine käigukastiõli küll kergelt autot edasi, aga see on normaalne. Kõrvalistujapoolne uks ei reageerinud kesklukule ja lahendasin probleemi nii, et proovides ust seestpoolt avada jäi link pihku Järelikult sõidab elukaaslane soojemate ilmade saabumiseni presidendi kohal, taga vasakul
Minu ja mu E39, 2.0 vahelisi suhteid täna hommikul iseloomustab minu mätta otsast vaadates kõige paremini laulusalm - "närvid on läbi ja otsas on raha, sina oled ikka külm nagu kala".
Lõpuks peale taxiga uue aku järel käimist, seda -29-ses pakases sõrmede ja varvaste külmumise hinnaga pealekruttimist, läks peale uue aku peaaegu tühjakskäiamist suure hädaga algul kreissae häält tehes isegi käima. Kui ei oleks läinud oleksin vist küll jooma hakkand
Lõpuks peale taxiga uue aku järel käimist, seda -29-ses pakases sõrmede ja varvaste külmumise hinnaga pealekruttimist, läks peale uue aku peaaegu tühjakskäiamist suure hädaga algul kreissae häält tehes isegi käima. Kui ei oleks läinud oleksin vist küll jooma hakkand
Jah ja automaati ei tõmba käima kah krt..Raivo kirjutas:Eetriga käivitamise soovitaks tõesti pigem päris Traktorite jms rasketehnika valdkonda. Tegemist on väga robustse käivitus viisiga.
Ning uuemate autode omanikele eriti, et "täkku andmine" võib valusa põntsu panna teie auto elektroonika süsteemidele. Nii, et pigem karta, kui kahetseda.
Küsi Janeku käest, ta pakkus millalgi. Ja väga normaalse hinnaga kusjuures (2K) ringis.McRicco kirjutas:samas, on keegi lasknud paigaldada plokisoojendust elektrilist? huvi hakkavad hinnad pakkuma..niipalju saan ikka et ööseks seina taimeri peale, hommikul plokk soe ja saab inimlikult käivitada..
GS
tere,Raivo kirjutas:Eetriga käivitamise soovitaks tõesti pigem päris Traktorite jms rasketehnika valdkonda. Tegemist on väga robustse käivitus viisiga.
Ning uuemate autode omanikele eriti, et "täkku andmine" võib valusa põntsu panna teie auto elektroonika süsteemidele. Nii, et pigem karta, kui kahetseda.
hehehe....minu e39 2,5td nilpsab eetrit küll hea meelega , õhuvõttu väike sutsakas ja tänahommikul käivitus ilma probleemita. homme vahetatakse eelsüüteküünlad (UM-is oli 6tk laos, hind 324.-/tk). Ise võtsin BOSCH-i toodangu , mis on UM-i varuosa koodiga 1:1le sama , hind oli tipsa odavam.
eks laupäeval - pühapäeval kommenteerime kuidas ilma eetrita käivitada on
bastion
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Koos paigaldusega või ilma?Raivo kirjutas:Küsi Janeku käest, ta pakkus millalgi. Ja väga normaalse hinnaga kusjuures (2K) ringis.McRicco kirjutas:samas, on keegi lasknud paigaldada plokisoojendust elektrilist? huvi hakkavad hinnad pakkuma..niipalju saan ikka et ööseks seina taimeri peale, hommikul plokk soe ja saab inimlikult käivitada..
´17 4Drive
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
paneb siis mõned oma pere kogemused ka siia
eile:
e34 525tds - oma laiskusest alla 10 liitri paagis väljas -19 ja ilmselt paagi sisu natuke rohkem sylt kui normaalselt, tulemus - u. 30 sekundit käiamist ja läks käima aga ei suri uuesti välja. edasi läks esimesest pöördest käima aga otsustas paari sekundiga jälle välja surra ja nii 4-5 korda enne kui käima jäi. sült kytus ilmselt takistas ka webasto tööd.
e39 530 tds -16 ja poolest pöördest käima. el. aknad ei taha ainult liikuda
nissan patrol 3.0 diisel poolest pöördest käima, probleemid puuduvad.
täna:
e34 525tds(eilsest paak täis ja mingi statoili riiulit x kylmarohi ka sisse kallatud), väljas -22 webasto jälle aja peale tööle ei läinud, kohapeal nupust vajutades otsustas ikka tööle hakata, 5 min ootamist, rahustav suits ja esimest pöördest käima, lihtne ju ainuke muu mure siiani on kesklukk. Tagumine vasak otsustas juba -5 peal et ei viitsi enam lahti tulla, ok pole probleemi. Juhiuks aga teeb rohkem muret, kord ei tule lahti siis ei lähe kinni, aegajalt ei ole võimalik linkidest ust lahti saada
teiste autodega sama seis mis eile.
vaatame mis veel huvitavat juhtub, nädalavahetusel plaan kylmemasse kliimasse kolida
eile:
e34 525tds - oma laiskusest alla 10 liitri paagis väljas -19 ja ilmselt paagi sisu natuke rohkem sylt kui normaalselt, tulemus - u. 30 sekundit käiamist ja läks käima aga ei suri uuesti välja. edasi läks esimesest pöördest käima aga otsustas paari sekundiga jälle välja surra ja nii 4-5 korda enne kui käima jäi. sült kytus ilmselt takistas ka webasto tööd.
e39 530 tds -16 ja poolest pöördest käima. el. aknad ei taha ainult liikuda
nissan patrol 3.0 diisel poolest pöördest käima, probleemid puuduvad.
täna:
e34 525tds(eilsest paak täis ja mingi statoili riiulit x kylmarohi ka sisse kallatud), väljas -22 webasto jälle aja peale tööle ei läinud, kohapeal nupust vajutades otsustas ikka tööle hakata, 5 min ootamist, rahustav suits ja esimest pöördest käima, lihtne ju ainuke muu mure siiani on kesklukk. Tagumine vasak otsustas juba -5 peal et ei viitsi enam lahti tulla, ok pole probleemi. Juhiuks aga teeb rohkem muret, kord ei tule lahti siis ei lähe kinni, aegajalt ei ole võimalik linkidest ust lahti saada
teiste autodega sama seis mis eile.
vaatame mis veel huvitavat juhtub, nädalavahetusel plaan kylmemasse kliimasse kolida
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Eetrid soovitaksin küll vältida. Elu on näidand, et eeter on nagu narkots autole, korra annad, tahab veel ja veel.
Endal sai E39 bentsukale 2 kuud tagasi 100 ah diisli aku peale pandud. Sellel käivatamise hetkel särts suurem, kui tavaakul. Käima läheb ilusti ja tunne on, et võiks poolele linnale voolu anda.
Endal sai E39 bentsukale 2 kuud tagasi 100 ah diisli aku peale pandud. Sellel käivatamise hetkel särts suurem, kui tavaakul. Käima läheb ilusti ja tunne on, et võiks poolele linnale voolu anda.
E39
Tere
jJanno
Minu loogika ütleb, et kui ta juba jahtunud on, siis parem mitte panna. Kui aga ikkagi hääled sisse panna, siis mitte korraks vaid ikka seni, kuni mootor ning väljalase korralikult soojaks on saanud.Fulber kirjutas:Mul ei ole iga päev sõitmist, aga masin seisab väljas. Ei tea, kas peaks vahepeal hääled sisse panema?
jJanno