E34 artikkel Autolehes
E34 artikkel Autolehes
Mis kodanikud subjekti kohta arvavad?
Noor ja tubli, algaja ja rumal autoajakirjanik Pipar on tõsise üllitise maha pannud
"Alusmaterjaliks" on mingi lootusetu pann, paksult roostes ja pool summutit puudu Mootorite jutt on võhiklikkus ruudus, pooled sealtki puudu. Ja muidugi esisilla ohjeldamatu lagunemine
Noor ja tubli, algaja ja rumal autoajakirjanik Pipar on tõsise üllitise maha pannud
"Alusmaterjaliks" on mingi lootusetu pann, paksult roostes ja pool summutit puudu Mootorite jutt on võhiklikkus ruudus, pooled sealtki puudu. Ja muidugi esisilla ohjeldamatu lagunemine
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: E34 artikkel Autolehes
Sai spetsiaalselt selle artikli pärast viimane autoleht ostetud... et mida siis IMHO ühest õnnestumast 80ndate autost kirjutatakse. Lugedes tekkis kooliõpetaja tunne - tahtmine punane pastakas kätte võtta ja vigu parandada.Aare kirjutas:Mis kodanikud subjekti kohta arvavad?
Arvo, sel aastal enam ei telli autolehte
Re: E34 artikkel Autolehes
See ongi põhiline. TM kasutatud autode rubriigis "objekt" läigib, ilusad pildid, nii seest kui väljast. Autolehes aga pea alati kõige hullemad raiped. Ei tea miks see hea on. Kas arvatakse et 99% ongi kõik sellised need autodAare kirjutas: "Alusmaterjaliks" on mingi lootusetu pann, paksult roostes ja pool summutit puudu
Ilmselt on asi ka selles, et üritatakse teha võimalikult palju "stoorisid" võimalikult väikse aja jooksul.
Loeb ikka kvaliteet mitte kvantiteet.
GS
Kasutatud auto: BMW 5. seeria (1988–1995)Mart_R kirjutas:kas see artikkel kuskil netiavarustes kah pesitseb? viskaks minagi pilgu peale
E34-kerega “baierlane” püsis ilma suuremate muutusteta tootmises 7 aastat. Seega võib eeldada, et tegu on hästi õnnestunud mudeliga. E28 järglane sai voolujoonelise ning elegantse kerekuju, mis näeb praegugi soliidne välja. Mõõtmed kasvasid igasse suunda, kuid auto suudeti teha eelkäijast jäigem. Tühimass suurenes suhteliselt vähe. Eestis ja kogu maailmas väga populaarne mudel paistab silma paljude eeskujulike omadustega, mis jätavad varju suurema jao konkurente. Kahjuks pole auto maine see, mida sõiduk tegelikult vääriks. Selles võib süüdistada kontingenti, kellest BMW “eriti kõva mehe” teeb. Kuna esimesed autod võivad olla juba üle 16 aasta vanad, siis jätkub küllaga detaile, mida ostul ja omamisel tähele panna.
rohkem pole, pead ajalehe ostma.
Väga kesine ja pealiskaudne jutt oli.. Tarhgemaks nagu ei saanudki.. oleks võinud siis põhjaliku testi teha.. nagu kunagi TM's aastaid tagasi.. Peaks saatma kirja toimetusse.. ootavad nad ju ettepanekuid ja parandusi:) Aare ehk kirjutad paar mõistliku rida mida edaspidi teisti võiks olla ja äkki võtavad teema uuesti päevakorda - seekord siis täiendatud kujul
Väike OT Aare said ka täna männikutee mõnusi tunda (>juhul kui see olid sina)
Väike OT Aare said ka täna männikutee mõnusi tunda (>juhul kui see olid sina)
Lancer EVOLUTION 9