Uued liiklusmärgid !!
Uued liiklusmärgid !!
Ühel ilusal päeval valmis uuesti Ülemiste ristmik Tallinnas ja läksin kohe katsetama Suur-Sõjamäe tn-lt väljasõitu ja avastasin uue popi märgi mis viitas sõiduraja suuna vasakule lennujaama poole. Mingi liigenduv märk oli, mõtlesin, et las ta olla. Lennujaama poole on ju vaja pöörata, väha hea tundus, kuni tänaseni.
Päevasel ajal ilutses siis seal selline sümbol !! Märgin ka siis juurde kuhu mingi rada viib.
Niiet sõidad rahumeeli ristmikule välja ja jääd lolli näoga märki vahtima. Seega tuleb sõita üle 2km ring, et tagasi saada lennujaama suunda. Nagu näha pildilt on üks veokijuht tobedas olukorras. Kas tuleb oodata kuni märk muudab oma pilti ?
Muideks täna ka foorid seal ei töötanud ja oli liiklusreguleerija.
Olete Teie ka miskit imekspandavat märganud ?
Päevasel ajal ilutses siis seal selline sümbol !! Märgin ka siis juurde kuhu mingi rada viib.
Niiet sõidad rahumeeli ristmikule välja ja jääd lolli näoga märki vahtima. Seega tuleb sõita üle 2km ring, et tagasi saada lennujaama suunda. Nagu näha pildilt on üks veokijuht tobedas olukorras. Kas tuleb oodata kuni märk muudab oma pilti ?
Muideks täna ka foorid seal ei töötanud ja oli liiklusreguleerija.
Olete Teie ka miskit imekspandavat märganud ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Minu jaoks on anomaaliaks Kristiine ristmiku uus korraldus.
Nimelt varem sai Sõpruse pst-lt mõlemast reast kesklinna, vasakult ka Tulika tänavale (kopli poole). Nüüd on siis vasak täielikult Kopli rida, parem (tegelt keskmine, aga kõige parempoolsem on ühissõidukirida) nii kesklinna kui Koplisse. Sõpruse pst-l loomulikult mingit märki liikluskorralduse muudatuse kohta või suunaviitu ridade kohal pole.
Teine koht, millele pole veel täpselt pihta saanud on seesama Peterburi-Tartu mnt ristmik. Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
Suht samamoodi on uued ilusad read maalitud Liivalaia tänavale, ka seal jooksevad read varasemast erinevalt, kuid õnneks vähemalt eksimisvõimalust pole.
Pole tähele pannud, kas Haabersti ringil on eksitavad märgid vahetatud, varem oli Ehitajate teel märk, mis näitas Rannamõisa teele väljasõitu vaid parempoolsest reast (samast reast ka vasakule Paldiski mnt-le), kuid ristmikul tegelikule olukorrale vastav märk, s.t. mõlemad read Rannamõisa teele.
Nimelt varem sai Sõpruse pst-lt mõlemast reast kesklinna, vasakult ka Tulika tänavale (kopli poole). Nüüd on siis vasak täielikult Kopli rida, parem (tegelt keskmine, aga kõige parempoolsem on ühissõidukirida) nii kesklinna kui Koplisse. Sõpruse pst-l loomulikult mingit märki liikluskorralduse muudatuse kohta või suunaviitu ridade kohal pole.
Teine koht, millele pole veel täpselt pihta saanud on seesama Peterburi-Tartu mnt ristmik. Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
Suht samamoodi on uued ilusad read maalitud Liivalaia tänavale, ka seal jooksevad read varasemast erinevalt, kuid õnneks vähemalt eksimisvõimalust pole.
Pole tähele pannud, kas Haabersti ringil on eksitavad märgid vahetatud, varem oli Ehitajate teel märk, mis näitas Rannamõisa teele väljasõitu vaid parempoolsest reast (samast reast ka vasakule Paldiski mnt-le), kuid ristmikul tegelikule olukorrale vastav märk, s.t. mõlemad read Rannamõisa teele.
730iA e32 138kW 12/1992
ootoot, ma ei saa aru sellest pilti muutvast märgist seal Suur-Sõjamäe ja Tartu maantee ristis. Mis tähendab, et ma ei saa sealt vasakule pöörata? Kas ma pean siis tipptunni ajal hakkama tegema ümbersõitu läbi Järvevana ja selle veel rohkem umbe ajama? Millal see märk oma pilti vahetab ja millest see siis konkreetselt sõltub? Kas ma teise pildiga võin vasakule keerata? Ma ei saa midagi aru, pole sellist imelikku märki kunagi näinud...
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Sõjamäe poolt tulles saad veel keerata peale Jazzi vasakule ja minna kaubanduskeskuse tagant..see on kolmas variant ...seal on "lõikamise" võimalusi rohkem kui minna Sõjamäe ja Tartu mnt rististPille kirjutas:Aga kui ma ei tule Ülemiste kaubanduskeskusest, vaid tõesti Suur-Sõjamäelt, kas mul on siis valida kas lähen läbi kaubanduskeskuse parkla või läbi Järvevana?
Vähemalt nüüd on siis teada ja ebameeldivuste ära hoidmiseks võib ju alati edaspidi sealt vasakpööret vältidaCardo kirjutas:Probleem nagu selles ongi, et siis kui oled jõudnud ristmikuni on hilja , et läbi parkla minna. Seega jääb see nagu juhte lollitama, vot nüüd luban ja hiljem mitte !!Riivo kirjutas:vasakule saab minna ka teiselt poolt ehk siis parkla ja Ülemiste hotelli vahelt
´17 4Drive
Pille, kui lähed mööda Suur-Sõjamäed tipptunnil ning soovid Tartu mnt-le pääseda siis pole mõtet sinna ristmikuni ja parklasse ronidagi, keera Mainori kõrvalt väiksesse kõrvaltänavasse ning sealt saad rahulikult lennujaama juurde ilma ummikutes toppamata ning lennujaama juurest Tartu mnt-le. Ausaltöeldes saab tipptunnil sealtkaudu Järvevanale ka tihtipeale kiiremini kui otse mööda Suur-Sõjamäed sealt ristmiku ületades.Pille kirjutas:Aga kui ma ei tule Ülemiste kaubanduskeskusest, vaid tõesti Suur-Sõjamäelt, kas mul on siis valida kas lähen läbi kaubanduskeskuse parkla või läbi Järvevana?
X3 3,0D E83 & 123c E82
Peamine ummikut tekitav probleem on sellel suunal see, et lennujaama poolt tulevad autod sõidavad ristmiku kinni. Olen seal 30 minutit ummikus passinud, mõne foori tsükkliga sai paar autot üle, päris palju muutusid foori tuled nii, et ühtegi autot ei pääsenud üle. Seisin ka seal foori taga nii, et roheline oli ees, aga sõita ei saanud, kuna ristmik oli kinni sõidetud. Kaks tsükklit ootasin ära, kolmandal ei pidanud närvid enam vastu ja lõikasin vastasuunast mööda nendest ristmiku kinnisõitnud autodest, muidu olekski vist sinna seisma jäänud.
See ristmik on tegelikult ikka päris päris pikalt juba uue korraldusega. Kuigi ei saa ka mina aru, miks seda vaja oli. Arvatavasti vinguvad trollijuhid, keda ei lastud üle 2 rea peatusest välja sõites. Muud loogilist lahendust seal nagu küll pole. Praegu on igatahes linna suunast vasakpoolne pea tühi, keskmine on siis pikalt üle koormatud ja ühistranspordi rada on ka tühi. Seega peab põhimõtteliselt üks rida kogu selle koormuse ära kandma.V2ike_Suur kirjutas:Minu jaoks on anomaaliaks Kristiine ristmiku uus korraldus.
Nimelt varem sai Sõpruse pst-lt mõlemast reast kesklinna, vasakult ka Tulika tänavale (kopli poole). Nüüd on siis vasak täielikult Kopli rida, parem (tegelt keskmine, aga kõige parempoolsem on ühissõidukirida) nii kesklinna kui Koplisse. Sõpruse pst-l loomulikult mingit märki liikluskorralduse muudatuse kohta või suunaviitu ridade kohal pole.
...
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
See ongi minu jaoks müstika, et kesklinna läheb üks rida (mida peab jagama Kopli ja Balti jaama trollidega), aga koplisse sisuliselt 2 rida.dellu kirjutas:See ristmik on tegelikult ikka päris päris pikalt juba uue korraldusega. Kuigi ei saa ka mina aru, miks seda vaja oli. Arvatavasti vinguvad trollijuhid, keda ei lastud üle 2 rea peatusest välja sõites. Muud loogilist lahendust seal nagu küll pole. Praegu on igatahes linna suunast vasakpoolne pea tühi, keskmine on siis pikalt üle koormatud ja ühistranspordi rada on ka tühi. Seega peab põhimõtteliselt üks rida kogu selle koormuse ära kandma.V2ike_Suur kirjutas:Minu jaoks on anomaaliaks Kristiine ristmiku uus korraldus.
Nimelt varem sai Sõpruse pst-lt mõlemast reast kesklinna, vasakult ka Tulika tänavale (kopli poole). Nüüd on siis vasak täielikult Kopli rida, parem (tegelt keskmine, aga kõige parempoolsem on ühissõidukirida) nii kesklinna kui Koplisse. Sõpruse pst-l loomulikult mingit märki liikluskorralduse muudatuse kohta või suunaviitu ridade kohal pole.
...
Lisaks samalt ristmikult veel üks anomaalia. Nimelt - Sõpruse pst-Endla ristis on parempoolsele reale joonistatud A-tähed, liiklusmärkides need aga ei kajastu. Märgid näitavad endiselt 3 otsesõidu rida nagu seal varem oli. Selliseid vasturääkivusi on veel mitmel pool, näiteks Narva mnt-l Russalkast linna poole (vähemalt juuli lõpus oli veel, hiljem pole sinna sattunud).
Selline tunne, et nende A-tähtedega tähistatakse meie liikluskorralduses valitsevat anarhiat.
P.S. Ega mul ühissõidukiradade vastu midagi pole, väga tervitatav nähtus, kuid olgu nad siis tehtud nagu kord ja kohus, mitte poole p****ga.
730iA e32 138kW 12/1992
Läheb neljaks reaks tõepoolest ja mitte eriti keeruliselt. Esimene (ehk parempoolne rida) läheb puhtalt järvevanale, teine nii lennujaama kui järvevanale, kolmas puhtalt lennujaama ning neljas ülemistesse või sõjamäele. Mina pole hommikul linna poolt tulles enam kordagi pidanud seal ristil üle kahe foori ootama. Kas läbitavus paranes märgatavalt või kasutab seda palju vähem transporti? Selles suunas on kõik väga ok. Ka õhtul vastupidiselt Tartu poolt tulles ei ole pidanud ummikus seisma.V2ike_Suur kirjutas:Teine koht, millele pole veel täpselt pihta saanud on seesama Peterburi-Tartu mnt ristmik. Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
liiklusmärkidest veel.
teema kuuluks küll pigem huumori alla.
Nimelt suvi läbi remonditi tabasalust edasi viivat teed. suvelõpuks ilmusid sinna ka uued liiklusmärgid, millest 1 oli uus. Nimelt hoiatus, et teel liiguvad ka JALRATTURID
on täiesti andestatav kui inimene kiiruga kirjutades jätab mõne tähe vahelt ära aga liiklusmärgil tundub see enam kui naljakas- arusaamatu. Muidugi ca 3 nädalat hiljem pandi viga tähele
teema kuuluks küll pigem huumori alla.
Nimelt suvi läbi remonditi tabasalust edasi viivat teed. suvelõpuks ilmusid sinna ka uued liiklusmärgid, millest 1 oli uus. Nimelt hoiatus, et teel liiguvad ka JALRATTURID
on täiesti andestatav kui inimene kiiruga kirjutades jätab mõne tähe vahelt ära aga liiklusmärgil tundub see enam kui naljakas- arusaamatu. Muidugi ca 3 nädalat hiljem pandi viga tähele
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Mis märki sa sinna tahad, kui see juba PIKALT nii olnud...V2ike_Suur kirjutas:Minu jaoks on anomaaliaks Kristiine ristmiku uus korraldus.
Nimelt varem sai Sõpruse pst-lt mõlemast reast kesklinna, vasakult ka Tulika tänavale (kopli poole). Nüüd on siis vasak täielikult Kopli rida, parem (tegelt keskmine, aga kõige parempoolsem on ühissõidukirida) nii kesklinna kui Koplisse. Sõpruse pst-l loomulikult mingit märki liikluskorralduse muudatuse kohta või suunaviitu ridade kohal pole.
parempoolne läheb kaheks- üks järvevanasse, teine järvevana/tartu mnt.V2ike_Suur kirjutas:Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
Mis suhtes see eksitav on?? Järelikult ongi ehitajate teelt tulijatel tabasalu poole 1 väljumine, kuskilt mujalt tulles (näiteks loomaaia poolt) kaks väljumist!!! Selle pärast ongi enne ringi ka märgid püstiV2ike_Suur kirjutas:Pole tähele pannud, kas Haabersti ringil on eksitavad märgid vahetatud, varem oli Ehitajate teel märk, mis näitas Rannamõisa teele väljasõitu vaid parempoolsest reast (samast reast ka vasakule Paldiski mnt-le), kuid ristmikul tegelikule olukorrale vastav märk, s.t. mõlemad read Rannamõisa teele.
Vaevalt, et asi juhtide lollitamises on Pigem ikka asi selles, et parkla on ikkagi PARKLA, mitte maantee!! Kujuta ette, kui pool linna tipptunnil läbi parkla suunatakse...Cardo kirjutas:Probleem nagu selles ongi, et siis kui oled jõudnud ristmikuni on hilja , et läbi parkla minna. Seega jääb see nagu juhte lollitama, vot nüüd luban ja hiljem mitte !!
BIG deal Ma olen seal 1H ja 45min passinudAndrus_V kirjutas:Olen seal 30 minutit ummikus passinud, mõne foori tsükkliga sai paar autot üle, päris palju muutusid foori tuled nii, et ühtegi autot ei pääsenud üle.
muutuvatest märgidest niipalju, et minu meelest peaks paljud märgid panemagi digitaalseks. st. mingi kella aja pealt (näiteks tipptunnid) muutuvad kiirusepiirangud, pöörded ja mis iganes veel.... Nagu saksa kiirteedel on need kiirusepiirangud ja libeda/stau hoiatused asi oleks palju sujuvam.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Ei ole pikalt olnud, sel suvel maaliti ümber need read. Võiks olla kasvõi Koskla ristmikul viidad, et vasak rida Koplisse, Parem (keskmine) kesklinna.KRANTS kirjutas:Mis märki sa sinna tahad, kui see juba PIKALT nii olnud...V2ike_Suur kirjutas:Minu jaoks on anomaaliaks Kristiine ristmiku uus korraldus.
Nimelt varem sai Sõpruse pst-lt mõlemast reast kesklinna, vasakult ka Tulika tänavale (kopli poole). Nüüd on siis vasak täielikult Kopli rida, parem (tegelt keskmine, aga kõige parempoolsem on ühissõidukirida) nii kesklinna kui Koplisse. Sõpruse pst-l loomulikult mingit märki liikluskorralduse muudatuse kohta või suunaviitu ridade kohal pole.
Varem oli teistmoodi, peale ümberjoonimist võinuks panna mingi viite liikluskorralduse muutuse kohta. Seal on õnneks vähemalt suunaviidad ristmikul olemas, kuigi natuke liiga hilja.KRANTS kirjutas:parempoolne läheb kaheks- üks järvevanasse, teine järvevana/tartu mnt.V2ike_Suur kirjutas:Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
Tegelikult on seal Ehitajate teelt Tabasalu poole väljumine mõlemast reast, sama näitab ka ristmiku juures olev märk. Varem oli ca 100m enne ristmikku eksitav märk, mis ei vastanud tegelikule liikluskorraldusele. Seda enam, et parempoolne rada suundub Rannamõisa tee alguses bussipeatusse ja lõpeb seal.KRANTS kirjutas:Mis suhtes see eksitav on?? Järelikult ongi ehitajate teelt tulijatel tabasalu poole 1 väljumine, kuskilt mujalt tulles (näiteks loomaaia poolt) kaks väljumist!!! Selle pärast ongi enne ringi ka märgid püstiV2ike_Suur kirjutas:Pole tähele pannud, kas Haabersti ringil on eksitavad märgid vahetatud, varem oli Ehitajate teel märk, mis näitas Rannamõisa teele väljasõitu vaid parempoolsest reast (samast reast ka vasakule Paldiski mnt-le), kuid ristmikul tegelikule olukorrale vastav märk, s.t. mõlemad read Rannamõisa teele.
No kui juht sõidab ristmikuni ja saab seal teada, et tema poolt soovitud pööre, mis tavaliselt on lubatud, on sel hetkel keelatud ja tal pole muud teha kui sõita mitu kilomeetrit vales suunas, siis on paratamatult tegu liikluskorralduse apsuga. Ja parklat peab seal maanteena kasutama just selleks, et mitte taolisse sundolukorda sattuda. Ära vaidle, kui sa pole suutnud vastavat olukordagi endale selgeks teha.KRANTS kirjutas:Vaevalt, et asi juhtide lollitamises on Pigem ikka asi selles, et parkla on ikkagi PARKLA, mitte maantee!! Kujuta ette, kui pool linna tipptunnil läbi parkla suunatakse...Cardo kirjutas:Probleem nagu selles ongi, et siis kui oled jõudnud ristmikuni on hilja , et läbi parkla minna. Seega jääb see nagu juhte lollitama, vot nüüd luban ja hiljem mitte !!
Hakkame nüüd kõvatama, palju keegi kuskil ummikus on istunud? Vahet pole, kas pool tundi või 2 tundi, olukord ei ole normaalne, kui fooritsükli jooksul pääseb max. paar autot üle ristmikuKRANTS kirjutas:BIG deal Ma olen seal 1H ja 45min passinudAndrus_V kirjutas:Olen seal 30 minutit ummikus passinud, mõne foori tsükkliga sai paar autot üle, päris palju muutusid foori tuled nii, et ühtegi autot ei pääsenud üle.
Kiirusepiirangud ja hoiatused loomulikult, aga liikluskorraldust ei saa ju oma suva järgi mitu korda päevas muuta. Muutsuunaga rajad välja arvatud. Täpselt sama jama seal Ülemiste juures ju ongi.KRANTS kirjutas: muutuvatest märgidest niipalju, et minu meelest peaks paljud märgid panemagi digitaalseks. st. mingi kella aja pealt (näiteks tipptunnid) muutuvad kiirusepiirangud, pöörded ja mis iganes veel.... Nagu saksa kiirteedel on need kiirusepiirangud ja libeda/stau hoiatused asi oleks palju sujuvam.
730iA e32 138kW 12/1992
Aga samas võiks see olla hoopis nii, et teine rida jaguneb kaheks! Järvevanale soovijaid on rohkem kui Tartu mnt.le.KRANTS kirjutas:parempoolne läheb kaheks- üks järvevanasse, teine järvevana/tartu mnt.V2ike_Suur kirjutas:Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
Esimene rida jääks esimeseks
Teine rida kaheks (Järvevana/Tartu mnt.)
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Varem niimoodi oligi, see seal segadust tekitabki. Sama asi ka Kristiine ristmikul, kesklinna sõitjaid on kordades rohkem kui Koplisse, sellegipoolest saab koplisse mõlemalt rajalt (vaadatuna Koskla ristmikult), kesklinna vaid parempoolselt (ja ühissõidukirajalt).Jaanus_P kirjutas:Aga samas võiks see olla hoopis nii, et teine rida jaguneb kaheks! Järvevanale soovijaid on rohkem kui Tartu mnt.le.KRANTS kirjutas:parempoolne läheb kaheks- üks järvevanasse, teine järvevana/tartu mnt.V2ike_Suur kirjutas:Varem läks Peterburi tee parempoolne rida Järvevanasse, keskmine Järvevanasse ja Tartu mnt-le, vasak Tartu mnt-le ja sõjamäe teele. Nüüd ma polegi aru saanud, kas hargneb keskmine kaheks või parempoolne, igatahes viadukti all on ootamatult 4 rida ja kui Peterburi teelt keskmist rida mööda joonte järgi sõita, siis satub Tartu mnt. otse minevale reale. Ja loomulikult pole kuskil ühtki viidet liikluskorralduse muudatuse kohta.
Esimene rida jääks esimeseks
Teine rida kaheks (Järvevana/Tartu mnt.)
Õigupoolest võiks keegi ka ajakirjanduse tähelepanu neile probleemidele juhtida, huvitaks Songisseppade selgitused.
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Kas keegi on palunud just SUL sinna minna reguleerijaks?KRANTS kirjutas:Jaanus_P kirjutas:Aga samas võiks see olla hoopis nii, et teine rida jaguneb kaheks! Järvevanale soovijaid on rohkem kui Tartu mnt.le.
Esimene rida jääks esimeseks
Teine rida kaheks (Järvevana/Tartu mnt.)
Aga samas võiks... No mina ju ei lähe sinna liiklust reguleerima
Helista liikluskorraldusse
Peaks, Oleks ja Võiks on ju vennad.KRANTS kirjutas:muutuvatest märgidest niipalju, et minu meelest peaks paljud märgid panemagi digitaalseks. st. mingi kella aja pealt (näiteks tipptunnid) muutuvad kiirusepiirangud, pöörded ja mis iganes veel.... Nagu saksa kiirteedel on need kiirusepiirangud ja libeda/stau hoiatused Idea asi oleks palju sujuvam.
Kas sa oma viimase postitusega midagi öelda ka tahtsid?
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
KRANTS kirjutas: Aga samas võiks... No mina ju ei lähe sinna liiklust reguleerima
Helista liikluskorraldusse
Ma saadan teid nurka, kui te kaklemist ei lõpeta.V2ike_Suur kirjutas:Peaks, Oleks ja Võiks on ju vennad.
Kas sa oma viimase postitusega midagi öelda ka tahtsid?
Sõnasõda selleks korraks läbi.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mul üks selline küss (no saage aru, ma tegin 10 aastat tagasi LE eksami ) et, kui on linnas ajutine 30ala märk, kas siis selle märgi lõpetab ära ühesuunaline tee(ehk siis sinna saab keerata, kuid mitte sealt tulla)
Lasnamäe kanalis suunaga maardu poole Mustakivi keskuse juures täpselt selline seis....seal mingid teetööd ja ala lõpu märki polegi, kuigi teetööd sillaga lõppevad...töömeeste laiskus või seaduste väänamine?
Lasnamäe kanalis suunaga maardu poole Mustakivi keskuse juures täpselt selline seis....seal mingid teetööd ja ala lõpu märki polegi, kuigi teetööd sillaga lõppevad...töömeeste laiskus või seaduste väänamine?
BMW M5 V10
Mina tean selle kohta niipalju, et kiirusepiirajngu (no tavakiirusest ajutiselt väiksemaks muudetud kiiruse) ala lõppeb siis, kui on piirangu lõppu tähistav märk, või ristmik Kui peale ristmikut seal enam 30km/h märki pole, siis anna nii kiiresti minna, kui üldine kiirus on kehtestatud (st viimane kiirusepiirang ENNE 30km/h-d)