6. leht 7-st

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 09.03.2010 23:29 25
Postitas Viljo
diislijoodik kirjutas: Tuleme siis ajaloos bemmi juurde, kui taraknil võib sellist viga kuidagi "taluda". Nimelt oli suure mootriga bemmidel kasti 5HP30 soojusvaheti algusaastatel (ca 90 kuni 93) kasti põhja all. Piisas korra sellega vastu maad puutuda, kui tagajärjeks oli soojusvaheti deformatsioon ja kastiõli ning mootori jahutusvedeliku segunemine, mis oli eriti rõve viga. Viga oli nii massiline, et uusi soojusvaheteid pidi järjekorras ootama.
No näed, ei ole see kvaliteedi, tegelikult küll projekteerimisvea probleem mitte ainult uute BMW'de probleem.
diislijoodik kirjutas: Sattusin kord poolkogemata ZF leheküljel "laheda" info otsa, kus tehse tüübid peale kasti juhtlektroonika õli sisse uputamist leelotasid, et küll on tore, et ta seal on, montaaži soojuspaisumiste erinevuste tõttu ühendused katkevad (analoogiline teema E39 ABS-i mooduliga)ja kui kasti temperatuur ületab 130 C, siis saame uusi mooduleid müüa, sest p.. see läheb maksimum 5 minutiga...
On sul infot, et kas käigukastid on projekteeritud ZF'i või BMW poolt?

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 09.03.2010 23:42 52
Postitas Viljo
Lõppkokkuvõttes jõuamegi sinna, et et komponentide tarnijad ei suuda tagada kvaliteeti. Muidugi on enamus autodel projekteerimisvead, mis ei puutu tarnijasse.

Siia juurde võin tuua näite, et miks on Subaru nii vastupidav auto? Seepärast, et näiteks 2008 aasta Impreza ei erine tehniliste lahenduste poolest 88 aasta Subarust. Isegi kere on täiesti elementaarne. Kogu tehnika on aastaid katsetatud ja progressivaba. Mootoriehituses ka midagi innovaatilist ei ole.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 09.03.2010 23:46 17
Postitas mart551
Nendele, kes mu probleemist aru ei saa ->

näiteks, te ehitate endale maja. mina tegelen vee-kanali ja küttesüsteemide müügi ning paigaldusega.. te ostate minult teenuse.tulen rajan tehnovõrgud ära. suvel saab maja valmis, näitan,et kõik on korras ja teie jääte muga rahule ning maksate ära. garantiid pakun 2 aastat (seda ju vaid juhul kui on kasutatud heaperemehelikult ning õigesti) siis esimesel talvel helistate ja kurdate, et jõle külm on. tulen kohale, mõtlen mingi jutu välja (näiteks graanulküttepuhul räägin,et olete ostnud halva edasimüüja käest pelleteid, mis on liiga pikad ja ummistavad toitesüsteemi ära) maksate siis mulle selle töö kinni, kuna teie viga (tõepoolest esineb selliseid olukordi) elad jälle õnnelikult, kuniks -25ga külmuvad veetorud kinni.. jälle tulen kohale ja ütlen,et ehitaja praak - välissein halvasti soojustatud, sulatan lahti ning küsin teilt jälle kena kopika. on külm talv (nagu see aasta) .. 1 hetk ajab teil wc pott üle => kanal kinni külmunud,ehkki toru on rajatud õigele sügavusele (vb natuke mittepiisava kaldega, kuid tavaolukorras toimib küll), aga ekstreemsete olukordade vastu ei kehti garantii.. jälle palju kallist tööd. siis ütleme pärast 2. aastat lõhkeb teil alupex-tüüpi veetoru, mis on jäänud lohakusest kinni pressimata, aga senimaani on ilusasti toiminud (on olnud küll selliseid olukordi) .. vesi uputab teil ära parketi,tehnika,elektrisüsteemid,seinad jne.. kahju meeletu... tulen kohale, avastan vea ent ei räägi teile nii,nagu asi oli, sest päästan ju vaid enda nahka... valetan loogilise jutu kokku, samas pole ju enam minu mure ka tegelikult,sest garantiiaeg on möödas ja enda arust olen puhas poiss ning loodan,et sina räägid ka veel kõrtsus,et kutsu ikka OÜ XXX ka enda maja ehitama... hmh... vist ei arvata enam hästi minust ning mu firmast ?! isegi juhul, kui tegelikult ei ole halvasti/valesti ehitanud, v.a. see 1 lohakusviga, millest te kunagi teada ei saa...

naabrimehel tegi samad tööd firma YYY... temal katel rõõmsalt köeb, vett tuleb iga ilmaga kraanist ning ei pea oma valgete kätega ka si*avett põrandalt kokku kaapima, rääkimata 300 000 hävingust veeavarii tõttu..
teinekord loevad asja töötamisel-mittetöötamisel väikesed pisiasjad palju. oletame,et firma YYY on tegelikult täpselt sama firma XXX (töö sai halva maine pärast otsa - pankrot - uus firma ja edasi) oletame,et naabrimehe maja sai ehitatud täpipealt samamoodi, nagu sinu maja. aga temal ei jäänud puidugraanul ristipidi augu ette, suurema veekasutuse tõttu ei külmunud kanal tol külmal perioodil kinni, üldehitaja oli tolle karkassitaguse korralikumalt ära soojustanud ning tema pressimata liitmik pole siiamaani järgi andnud...

samad asjad - samad olukorrad.. ühel on läinud õnnetult, teisel õnnelikult.. <-- sama lugu on ka ju e39... Toomasele sõidab rõõmsalt ringi, aga Peetril närvid läbi ning rahakott tühi... on see maja siis halvasti ehitatud firma "XXX" poolt ? on "e39" siis halb auto ? ega vist, eksole...

aga kui Peetri maja uputab.. ja Silveri maja uputab.. ja Andrei maja uputab... ja naaberkülast Jorma maja ka uputab... siis tõenäoliselt oleks firma "XXX" juhataja juba rippu tõmmatud. Aga Toomas käib ja räägib,et firma "YYY" (endine "XXX") ehitab superhästi ja soovitab edasi teistele...

no kuramus.. minu e39 laguneb, õe e39 laguneb, sõbra e39 laguneb, teise sõbra e39 laguneb jne... kust pagan peaks ma võtma selle jutu,et see on ikka maruhästi õnnestunud mudel ja loogiline,et raha kulub selle peale roppumoodi ??? :)

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 09.03.2010 23:56 51
Postitas Viljo
diislijoodik kirjutas:
Viljo kirjutas:Siia juurde võin tuua näite, et miks on Subaru nii vastupidav auto? Seepärast, et näiteks 2008 aasta Impreza ei erine tehniliste lahenduste poolest 88 aasta Subarust. Isegi kere on täiesti elementaarne. Kogu tehnika on aastaid katsetatud ja progressivaba. Mootoriehituses ka midagi innovaatilist ei ole.
Äh, mul naisel on 96.a iNpreza, ei ole tal tegu ega nägu, eriti tagantvaates. Pealegi pidurikettaid (korrosioon, mitte kulumine), amorte ja muud sellist kama sööb ta ka mõnuga ja roostetab ka nagu segane. Kõige hullem, et piduritorud roostes, ma olen juba mitu korda pidanud ülevaatusel pükstele põlvelappe õmblema, et sealt temaga läbi roomata. Pealegi mootori- ja teemüra on japsile kohane (loe ülirõve) ja ega ta mootorile vääriliselt edasi ka astu, kuid kütusekulu on see-eest garanteeritult 10l /100-le, olgu linna või maantee. Naine on rahul, ütleb, et hüppab nagu konn, kui kohalt ära "sööstab".
Nii ongi, aga selliseid "ulme anomaaliaid" ei ole mille käes Saksa autod vaevlevad, sest ei ole midagi erilist katki minemaski. Vead samad mis paarkümmend aastat vanadel euroopa autodel, sest tehniline keerukus on samal tasemel.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 00:59 24
Postitas kait
peab oma e34jast kümne küünega kinni hoidma :mrgreen:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 01:03 16
Postitas Anti
Ja oma pika aruteluga jõuate lõpuks välja kuhu? Sinnani et autotootjad on täpselt samasugused ettevõtted nagu teisedki. Nende põhieesmärk ei ole teha maailma parima kvaliteediga autosid mis kestavad igavesti, ega omada nirvaanaseisundis rahulolevaid kliente, nende eesmärk on ainult üks - teenida KASUMIT
Ja BMW on selles osas siiani üsna edukas olnud... ;)

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 07:52 12
Postitas jee535i
BMW=sõidurõõm
sõidurõõm=maksmisrõõm+remondirõõm
Kõik nad võrduvad-aeg.
Ühesõnaga BMW=aeg kuubis
Kokkuvõtteks,et sõita 1 tund BMW-ga on vaja selleks 3 tundi vaeva näha. :D :cool:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 09:01 42
Postitas Tauri
lõpuks peab jah arusaama, et rahateenimine on ületanud igasuguse mõistuse piiri :)

aga teine asi mis siin väljatuleb on see, et paljudel on autod, mis mingi imenipiga on sõitnud euroopas 7 aastaga ca 100000 km ja siin pisikeses eestis saadakse 3 aastaga 100000- 150000 sõidetud :)

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 09:03 27
Postitas Mirko
Endal on mul lähimad kogemused järgmiste mudelitega: E36(318i), E60(523i), E39(530d ja 535i) ja E70(3.0d)-ga.
*E36-le(minu auto) sai ostes tehtud kohe põhjalik veermiku remont, samuti vedelike ja rihmade vahetus, hiljem vahetasin veel termostaadi ja oligi kõik, muidugi puudusid autol ka igasugused elektroonilised lisad.
*E60(isa auto)- auto osteti 2005 aastal uuena esindusest, 20kkm möödudes hakkas midagi esisillas kolisema, vahetati seal terve hunnik detaile ja lõpuks ka roolilatt, saadi asi vaikseks. Pisut hiljem hakkas auto lambist aknaid ise alla laskma(seda ka öösel ja seistes), tuled põlesid vastavalt tujule(kord kustus lambist vasak Xenon, kord parem), samuti hakkas loopima erinevaid veateateid. Vahetati lõpuks mingi elektroonikablokk, mille hind olevad 40 000.-. Hiljem vahetati kõik uksetihendid, kuna auto hakkas meeletult nagisema(need keeras esindus ise peesse, kuna määris neid silikooniga). Peale seda oli auto veel aasta meie peres ning selle aja jooksul auto rohkem tähelepanu, peale vedelike vahetuse ei vajanud. Kõik tööd tehti garantiikorras. 2007 aastal läks auto müüki.
*Järgmisena tuli perre E70 (2007). Peale 10kkm vahetati esirattalaagrid, kuna need olid defektiga(tehas kutsus tagasi). 60kkm juures läksid vahetusse katusereelingud, kuna nende peale tekkisid pisikesed roostelaigud, samuti vahetati mõlemad esimesed ukselingid(talvel jäätusid kinni, vesi sees). Samuti tekkis ühele veljele roosteplekk, kuid tehas seda vahetama ei nõustunud, kuna olevat kasutaja viga(vale ainega velgi pestud, kuigi ei kujuta küll ette, milline see vale pesuvahend veel on, ka esinduses imestati). 70kkm juures läksid vahetusse esimesed klotsid(esinduses taheti nende vahetuse eest 5k, sai vähe asja uuritud ja B-osa sai 1k-ga; vahetasin ise klotsid ära, esinduses nulliti kilometraaž). Samuti läksid vahetusse vedelikud, 4 eelsüüteküünalt, tsirkulatsioonipump, stabika kondid(ei kolisenud, kuid olevat olnud pisut pehmed). Vahetust ootab veel summuti, kuna viimases pütas olevad sõelad kolisevad. Auto on praeguseks sõitnud 73kkm, mais täitub kolm aastat ja garantii saab läbi. Kuna siisani on veermik ideaalselt vastu pidanud, siis kui minema hakkab, läheb vast kogu täiega. Sellel on juba uuemat tüüpi topelt öötsharkidega sild, ei ole enam McPherson tüüpi. Aga talvel on auto asendamatu, X-Drive on ikka sigahea, samuti on auto väga vaikne, linnamaasturi kohta parajalt pehme, kuid ei õõtsu(nagu Kia Sorento õõtsus kurvi läbides vasakule-paremale) ning äärmiselt mugav. Seega sõidurõõm vähemalt hetkel on kordades ületanud remondirõõmu, seda tänu garantiile vast :mrgreen:.
*E39 530d(minu auto)-sinna sai ikka korralikult raha maetud, kuna auto oli ostes suhteliselt kehvas olukorras, seega ei süüdista otseselt mudelit. Kuid mootori juures vahetasin ainult vedelikke ja rihmu, muud midagi, lõpus hakkas vahete vahel loopima pritsungi veateadet, kuid mootori töös seda ei märganud.
*E39 535i(minu auto) Kui välja jätta see Vanoste klobin, siis on auto siiani end väga hästi üleval pidanud(ptüi-ptüi!) Vahetanud ainult vedelikke ja piduriklotse. Hea on see, et autol ei ole roolilatti, mis kõigil E39-tel vist kolisema hakkab. Võrreldes eelmise autoga on praegune ikka tunduval "tummisem"(kere tundub jäigem, ei nagise, kulumismärke on tunduvalt vähem jne.

Kokkuvõtteks võib jah õelda, et BMW kvaliteet ei ole kiita, kuid millegipärast margist loobuda ka veel ei tahaks. Eks selle sõidurõõmu eest tuleb mingit lõivu ka maksta, iseasi mis piirini on see asja väärt! :P

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 09:05 54
Postitas Alfonze
Njaa, päris hirmutavad lood.

Tehniliste lahenduste kohapealt olen loomulikult nõus, näiteks see käimari filtriga plastpõhja lahendus on idiootsus kuubis. Sama kehtib ka küttefilter integreeritud mahuanduriga ehk siis jällegi megalt kallim jne.

Kuid 5a suhteliselt nn. "keeruliste" BMW-dega sõitnuna olen ainult ühe korra (lisaks autovahetusperioodidele) olnud sunnitud kasutama rendiautot ja see oli E38 tagumise EDC nivootorustiku purunemine (tarne võttis lihtsalt 2n aega). Ma küll ei leia, et seda meeletult palju oleks, eriti veel arvestades fakti, et E38 oli 12a ja 300k km (see võis ka olla krutitud) vana selleks ajaks...

Kindlasti kui mitu asja järjest ikaldavad, ajab närvi, aga siiski minuarust suhteliselt head masinad.

Samas jah, mina isiklikult pole E39-t pidanud ja ei oska kaasa rääkida selle konkreetse masina kohapealt. Ja ka edaspidine loogika on ilmselt sinnakanti, et ostan auto kindlalt alla 100k km sõitnuna, just garantii alt vabanenuna ja sõidan kuni saab kas siiber, või hakkab lagunema, mis on ilmselt umbes 6-8a vanuseni. Jah tean, et siis maksan kohe ja auto hinnas selle summa ära, aga tõenäosus pidevalt autota olla on siiski oluliselt väiksem ja see on asi mida taga ajan.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 10:21 51
Postitas mel777
Soetasin endale ka rõõmsalt 2009 sügisel E39 525d 2002. Auto väga korralik ja minek ka hea. Poole aasta jooksul olen ainult kütust ostnud ja nüüd hiljuti pidi ühe pihusti korda tegema rämeda papi eest. Tahtsin öelda seda, et tõepoolest, auto remont ei pea ainult esinduses toimuma - kui endal pea ja käed otsas, siis peaks olema võimalik päris paljude asjadega (ja B-osadega :D ) suht mõistliku hinna eest ise hakkama saada. Siiski, kuna käesolev isend on diisel (selle pihustijama pärast ei läinud auto käima), siis minu 1997 aasta E38 (2.8i) tundub kuidagi usaldusväärsem.
Soovitan kõigil kasutada veebisaiti http://www.spritmonitor.de - kandke sinna oma kütuse ja remondiarved sisse ja saategi väga hea ülevaate kui palju maksate selle autoga 1 kilomeetri läbimise eest :cool:
Hetkel on näiteks minu E38 ja E39 võrdse kuluga, hoolimata sellest, et saan diislit odavamalt - sõita odav, remontida kallis.

Aga see on kuldne lause tõepoolest: "Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT" :cool:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 11:53 33
Postitas merchant
Anti kirjutas:Ja oma pika aruteluga jõuate lõpuks välja kuhu? Sinnani et autotootjad on täpselt samasugused ettevõtted nagu teisedki. Nende põhieesmärk ei ole teha maailma parima kvaliteediga autosid mis kestavad igavesti, ega omada nirvaanaseisundis rahulolevaid kliente, nende eesmärk on ainult üks - teenida KASUMIT
Ja BMW on selles osas siiani üsna edukas olnud... ;)
Kasum ei saa pikemas perspektiivis olla jätkusuutlik eesmärk, sest see on ühepoolne. Nii firma kui ka tema kliendid peaksid jagama ühist eesmärki ja selleks võiks olla pigem areng, täiustumine. Siis on kokkuvõttes mõlemad pooled kauaks rahul :)

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 11:57 18
Postitas Indrek_M
Rahulolu on (peaks olema) kliendi kasum ;)

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 10.03.2010 13:33 39
Postitas merchant
Indrek_M kirjutas:Rahulolu on (peaks olema) kliendi kasum ;)
Eelnevast paistab, et see on firma kasumiga pöördvõrdeline :roll:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 17.03.2010 12:15 31
Postitas Andrez
Njah lugesin kõik 170+ postitust läbi ja selle loetu põhjal on mu vaated küll veidi muutunud. Elus olen pidanud ainult kolme autot ja viimane käibelolev sõiduk on mind ka siia foorumisse kiskunud. Loomulikult on kõik autod olnud enne 96 aastat valmistatud seega uute autodega kogemus sisuliselt puudub. Keegi siin mainis, et vanemd mudelid on töökindlamad kui uued. Siin loetu põhjal võib ilmselt nii väita küll. Samas lõin enda auto kulud eile kokku. Olen kõik arved ilusti alles hoidnud kuid kokku löönud ei ole neid kunagi, eile võtsin kätte ja mängisin Monki. Kokku tuli päris müstilised 72365 EEK (hooldus + remont + kindlustus, ülevaatus kulud) mida polegi nii vähe. Paraku peab nentima, et summa ei ole lõplik kuna osa arveid on siiski kadunud ja osad asjad on ostetud käest-kätte. Auto on minu käes olnud 37 kuud ja läbitud on umbes 88300 Km. Väike arvutus näitab, et kuus kulub 1995 EEK ning kilomeetri kulu on umbes 82 senti. Kui lisada kütus mida kulub samuti umbes 4000 krooni eest kuus siis tundub, et odavam on liisida mingit uut, garantiiga punni mis võtab vähe kütust kuid samas pakub vähe mugavust. Aga mündil on ka teine pool, nimelt minu enda tahtmised ja kapriisid. Tahan tagavedu kuna minu arust on see turvalisem, tahan pikka teljevahet kuna minu arust on see mugavam + turvalisem, tahan 50/50 kaalujaotust kuna Ferraril on ka nii moodi, tahan, et talvel oleks tuba soe ja uksed avaneksid/sulgeksid normaalselt (minu tervituse VAG grupi toodangu omanikele), tahan palju asju mida teised margid mulle taskukohaselt pakkuda ei suuda. Eks siit tulebki see "sõidurõõm". Oma E34 kaitseks võin ainult seda öelda, et ühtegi sõlme 2 korda pole pidanud remontima ja paljud kulud on tekkinud minu enda pedansusest. Eh tuli vist vähe offtopic nüüd :lol:

http://www.upload.ee/files/447912/E34_kulud.xls.html

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 17.03.2010 14:22 35
Postitas oo7
sesuhtes on E34jaga hästi läinud, et samuti olen pidanud teda küll parandama, kuid ühtegi tükki pole pidanud 2 korda puutuma..

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 17.03.2010 17:25 14
Postitas Aron_L
Andrez kirjutas:Njah lugesin kõik 170+ postitust läbi ja selle loetu põhjal on mu vaated küll veidi muutunud. Elus olen pidanud ainult kolme autot ja viimane käibelolev sõiduk on mind ka siia foorumisse kiskunud. Loomulikult on kõik autod olnud enne 96 aastat valmistatud seega uute autodega kogemus sisuliselt puudub. Keegi siin mainis, et vanemd mudelid on töökindlamad kui uued. Siin loetu põhjal võib ilmselt nii väita küll. Samas lõin enda auto kulud eile kokku. Olen kõik arved ilusti alles hoidnud kuid kokku löönud ei ole neid kunagi, eile võtsin kätte ja mängisin Monki. Kokku tuli päris müstilised 72365 EEK (hooldus + remont + kindlustus, ülevaatus kulud) mida polegi nii vähe. Paraku peab nentima, et summa ei ole lõplik kuna osa arveid on siiski kadunud ja osad asjad on ostetud käest-kätte. Auto on minu käes olnud 37 kuud ja läbitud on umbes 88300 Km. Väike arvutus näitab, et kuus kulub 1995 EEK ning kilomeetri kulu on umbes 82 senti. Kui lisada kütus mida kulub samuti umbes 4000 krooni eest kuus siis tundub, et odavam on liisida mingit uut, garantiiga punni mis võtab vähe kütust kuid samas pakub vähe mugavust. Aga mündil on ka teine pool, nimelt minu enda tahtmised ja kapriisid. Tahan tagavedu kuna minu arust on see turvalisem, tahan pikka teljevahet kuna minu arust on see mugavam + turvalisem, tahan 50/50 kaalujaotust kuna Ferraril on ka nii moodi, tahan, et talvel oleks tuba soe ja uksed avaneksid/sulgeksid normaalselt (minu tervituse VAG grupi toodangu omanikele), tahan palju asju mida teised margid mulle taskukohaselt pakkuda ei suuda. Eks siit tulebki see "sõidurõõm". Oma E34 kaitseks võin ainult seda öelda, et ühtegi sõlme 2 korda pole pidanud remontima ja paljud kulud on tekkinud minu enda pedansusest. Eh tuli vist vähe offtopic nüüd :lol:

http://www.upload.ee/files/447912/E34_kulud.xls.html
Ei ütleks, et need kulud nüüd ülemõistuse suured on olnud, vaadates läbisõitu selle aja jooksul.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 17.03.2010 17:48 54
Postitas Raul_A
ning kui arvestada ka auto vanust.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 14:47 25
Postitas TõnuS
Minu kasutada on olnud elus 5 BMW-d ning ainukene, millega probleeme ei ole olnud oli E36. Probleemi all mõtlen seda, et pole teepeale jätnud. Kui arvutada kokku need kulud, mis nendesse autodesse on pandud, siis ei julge kalkulaatoril võrdusmärki vajutada. Ütlen ausalt, ei saa mina ka enam aru, mis selle margiga juhtunud on. Olen olnud väga pikka aega BMW fänn ja olen seda ka edaspidi, kuid täna vaatan sellele pigem kui hobiautole ja kihvtile klassikule (E36 M3, E30 325, E21, E28 jne) ning igapäevaselt 3aastat vana CR-V-d kasutades ei tea ma, mis on remont 100000 km ja ainult hoolduskulud, garantiikorras on vahetatud 1 rooliots ja aku.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 18:31 35
Postitas mart551
umbes nii peab BMW ka end okeilt üleval,et 100k juures midagi väga drastilist ei tule..aga kui sõita 200..300..400, siis japsimehed laseva laisalt teenindusest mööda, kui ise istud juba 50ndat korda UM'i ees ja mõtled, kas see igakuine 10k'ne lisa on asja väärt

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 19:07 59
Postitas Mirko
Miks peab tehasegarantiita autot hooldama just ainult UM-is? Seal nad ju midagi remontida ei oska, vahetatakse detail lihtsalt uue vastu välja. Eks seepärast ongi need hooldearved nii ulmelised. Eksisteerib ju ka töökodasid, kes teevad tööd kordades odavamalt ja sama või veel parema kvaliteediga kui UM.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 19:16 22
Postitas mel777
jah .. aga kokkuvõtteks võib öelda, et selliseid näiteid võib absoluutselt iga automargi kohta kuskilt kuulda või lugeda. Kellel lagunevad bemmid, kellel mersud, kellel obljädid (ehk Opelid) jne jne.
Kui ei meeldi, vahetage marki - vaadake, mis jamad pihta hakkavad ja otsustage, kas jääte sellele uuele margile truuks. Kui mõne autoga omanik ei klapi, siis tuleb omanikku/autot vahetada. :cool:
Mingite japside vastupidavust ma siin kahtluse alla ei sea, samas mingid linnalegendid nende tohutust kestvusest mind neid jutte uskuma ei pane, enne kui pole järgi proovinud.
Samas aga ei tahagi proovida, sest ümberistumine turvalisest, vaiksest ja mõnusast BMW-st kolisevasse plekkämbrisse ei tekita erilist tahte ega emotsiooni. On teine juba kuidagi "koduseks" saanud - olen ennast viimasel ajal piisavalt harinud ka (abiks siis TIS, WDS, INPA), et iga väikese vea pärast UM-i või kuhugi töökotta manguma ei lähe.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 19:22 55
Postitas Jaanus_P
Honda kohta siis ka natuke. Oli kunagi üks Accord Aerodeck. Järgmine päev peale ostu tekkis mootorisse klõbin, kohe mootor seisma ja sai piirdutud saalede vahetusega.
Kui see tehtud tundus, et on hea, aga maanteel ei saanud möödasõidule minna (talvel) kuna tõmbas hinge kinni. Lõpuks avastasime, et düüsi ümber tekib mingi jää moodi kiht ja see tõmbab hinge kinni.
~nädalaga (kõik oli kontrollitud) läks esiratta laager nii hulluks, et ratas oleks peaaegu alt ära tulnud. Ainuke + oli kerge rool sellel masinal. Seega Hondat enam ei taha (neid väiksemaid viperusi oli veel).

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 19:40 58
Postitas mart551
UM'i suurim pluss,miks ma seal käin, on see,et kui ikka garantii jooksul läheb mingi detail katki,siis ei hakata seal kunagi kobisema,et a'la "mis sa käid rahvarallil sellega" vms .. vahetatakse asi oma kulude-kirjadega ära ja rahu majas. katsu sa minna väiksematesse kohtadesse murega,et 9kuud tagasi vahetasime õõtsa ära aga nüüd jälle läbi... saadetakse üldjuhul kuupeale, tahetakse arvet näha,süüdistatakse sind ennast vales kasutamises vms..pealegi olen eelmiste BMW'dega käinud ka mujal.. ja kui on vaja ära vahetada mingi tühine detail, mille poldipea murdub puruks, siis kasseeritakse sisse terve päeva raha, mil nad seda polti läbi puurisid.. UM'is on iga asja vahetamiseks ette nähtud kindel tööaeg, millest nad rohkem raha ei küsi. seega ei ütleks kohe kindlasti,et seal alati kallim on.. lihtsalt seal vahetades on ilus kasutada ka sealt ostetud juppe, mis viivadki remondiarved taevasse..teisalt ei saa sa garantiid,kui tood ise jupid ja lased neil vahetada...

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 19:51 25
Postitas mastergut
Jaanus_P kirjutas:Honda kohta siis ka natuke. Oli kunagi üks Accord Aerodeck. Järgmine päev peale ostu tekkis mootorisse klõbin, kohe mootor seisma ja sai piirdutud saalede vahetusega.
Kui see tehtud tundus, et on hea, aga maanteel ei saanud möödasõidule minna (talvel) kuna tõmbas hinge kinni. Lõpuks avastasime, et düüsi ümber tekib mingi jää moodi kiht ja see tõmbab hinge kinni.
~nädalaga (kõik oli kontrollitud) läks esiratta laager nii hulluks, et ratas oleks peaaegu alt ära tulnud. Ainuke + oli kerge rool sellel masinal. Seega Hondat enam ei taha (neid väiksemaid viperusi oli veel).

kas se oli uus auto ?
kui vana auto siis võib ükskõik mis autoga nimodi juhtuda sest igavesi asju meil siin ilmas ei ole.
auto koosneb paarikümnest tuhandest osast ja asjad lagunevad ikka varem või hiljem

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 19:54 52
Postitas Raul_A
accord aerodeck peaks sealt 95.a kanti masin olema...

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 20:52 50
Postitas birgit123
mart551 kirjutas:UM'i suurim pluss,miks ma seal käin, on see,et kui ikka garantii jooksul läheb mingi detail katki,siis ei hakata seal kunagi kobisema,et a'la "mis sa käid rahvarallil sellega" vms .. vahetatakse asi oma kulude-kirjadega ära ja rahu majas.
Vaidlen vastu. On ka väga vastutulelikke väiksemaid ettevõtteid.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 22:05 39
Postitas Mihkel_O
Kindlasti on. Alati on hea, kui tekib nn "oma töömees" kelle juures muredega käia. Samas tihtilugu need töömehed teavad igast margist midagi aga tegelikult ei tea mitte midagi. See on põhjus, miks käia esinduses. Teiseks just see garantii jutt, mul sõber lasi oma a4 quattrol 35 tuhat tagasi vahetada tagumised laagrid. Nüüd üks läbi, vahetati ära ja garantii küsimise peale üteldi, et laager vett täis, et oled ise selle ära uputanud ja mingit garantiid ei tule. UMi 2a veermikuosade garantii on ikka odavam kui oma raha eest juppe vahetada.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 23.03.2010 23:47 56
Postitas birgit123
Miks mina UMis ei käi.. põhjuseid saab siit teemast leida
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 44#p742244

Maitse asi, kellele ema, kellele tütar.

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitatud: 24.03.2010 00:34 04
Postitas Cardo
Sõidurõõmust on asi kaugel jah, ei leia õietigi 5 sõitvat BMW-d , et end mängule registreerida. Järgmine mäng tuleb nimega Sõiduhala. Peaks siia teemasse ümber asustuma, ve mis ?