7. leht 19-st

Postitatud: 20.01.2006 11:45 29
Postitas Henrik88
tartus oli hommikul - 30 auto termomeetri järgi. Käivitumine ei olnud probleem.

Postitatud: 20.01.2006 12:02 34
Postitas erikred
kui eile veel -22 läks plärtsust käima siis täna -27 otsustas mu 525tds et tema lihtsalt ei viitsi käima minna. Hääle järgi tundus mootoris õli ka väga paks olevat ja ilmselt peaks ka akut laadima kuna ta vist ei suuda ennast nende linnasõitudega piisavalt täis laadida.
Esimest korda panin ka tähele et raskeks läksid ka sidur, käigukang ja rool, -22 näiteks ei olnud sihukest probleemi. Appi tuli sõber nöör ja naabrimees kelle abiga sai õnneks käima.

hmm, eilne pesuskäik käidavaid uksi ei mõjutanud küll aga ei tahtnud pärast avamist kinni minna yks tagauks ja tagaluuk.

Postitatud: 20.01.2006 12:03 58
Postitas cali
Mulgis samuti hommikul -30, e39 läks enamvähem normaalselt käima, aga mis ei töödand oli näidikuteblokk. Ainuke asi mis seal päles oli kässari tuli, kui selle maha võtsin, siis oli kõik pime ja vaikne... Ei spidot, tahhot, ökot, tempi-i, bensukogust, kompuutrit - mitte miski ei töödand. Ja ei hakkand ka kuskil 20km sõiduga tööle, kuigi auto selleks ajaks juba mõnusalt soe oli (20min oli majaees ka nurrund). Mõtlesin parasjagu mis see nali maksma võib minna, kas suurusjärk 5, 15 või 50K, jätsin mootori seisma, aga pulli pärast panin veel korra tööle - ja nüüd töötasid KÕIK :P Igaljuhul junni jõudis jahedaks võtta :)

Postitatud: 20.01.2006 12:40 09
Postitas Relk
Kuna täna hommikul kulus poole pöörde asemel 2 aeglast pööret käivitamiseks, siis otsustasin minna ja uue aku osta. Keskuses tehti siis diagnostika ja öeldi, et teised tulevad ja ostavad sellise aku nagu sul peal on ja uut kindlasti vaja pole. Seega jäi aku ostmata. Öeldi et starteri aeglasemad pöörded on täiesti normaalsed selle ilmaga.

Vedas, sest uus aku E39'le on 2300 EEK'i.

Postitatud: 20.01.2006 12:48 15
Postitas bastion
Juss kirjutas: Vedas, sest uus aku E39'le on 2300 EEK'i.
tere,

sind prooviti röövida. teisipäeval ostin e39 universaalile 100Ah aku alla 1000 eegu mõnikümpsi. uue ja garantiiga ikka :)

bastion

Postitatud: 20.01.2006 12:52 43
Postitas Relk
Mitte röövida, vaid selline on originaalaku hind UM'is. Mujalt oleks olnud 1000-1500.

Minu üllatuseks on E39 aku 90ampertundi. Akukeskus soovitas üldse 110'st.

Igatahes akut polnud vaja. Käisin veel pesulast ka läbi ja ühesõnaga siiani pole autoga küll mingeid probleeme.

Postitatud: 20.01.2006 13:09 42
Postitas cali
Soovitaks kel vähegi võimalik see originaalaku osta. Minu omal oli see siiamaani peal 96a toodetud autol ja kestis kuni eilseni suurepäraselt. Seega teenis 10a. Pole paha...

Postitatud: 20.01.2006 13:14 50
Postitas Relk
Seda kindlati. Mul ka veel originaal aku ja öeldi, et uut pole veel küll vaja.

Postitatud: 20.01.2006 13:22 44
Postitas draggo
Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20.01.2006 13:26 03
Postitas jjanno
Tere
draggo kirjutas:Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
Tundub, et mõningad bitid on aga kuskil teel siiski ära külmunud.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
;)

Päikest,
jJanno

Postitatud: 20.01.2006 13:42 45
Postitas draggo
jjanno kirjutas:Tere
draggo kirjutas:Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
Tundub, et mõningad bitid on aga kuskil teel siiski ära külmunud.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
;)

Päikest,
jJanno
Sry :oops:

Postitatud: 20.01.2006 13:58 11
Postitas MarianneS
pildid pärinevad Šveitsist, kus järvevesi tormiga veidi üle ajas... :lol:

Postitatud: 20.01.2006 14:55 58
Postitas Arux
Need õliloigud peaks olema seotud ikka metallide füüsikaliste omadustega ehk metallist mootoriplokk tõmbab kokku ning eks sealt mitte kõige uuema tihendi vahelt siis seda õli ka immitseb. endalgi väike õliloiguke hommikuks auto all :P

Aga käima läheb hästi ;)

Postitatud: 20.01.2006 16:48 42
Postitas Muhv
Oleks vist paslik koht Norrast pärinevale tarkusterale: Talvel käsipidurit ei kasutata!

Postitatud: 20.01.2006 16:54 56
Postitas hasmit
Üks vihje akuostjatele....ärge pöörake liigset tähelepanu aku mahutavusele, vaid uurige kui suur on aku käivitusvool. Tolku malo kui sul on 100Ah aku aga käivitusvoolu nummer on 400A. Mida suurem on EN-i number seda libedamalt käima kärab.

Postitatud: 20.01.2006 17:02 17
Postitas Relk
hasmit kirjutas:Üks vihje akuostjatele....ärge pöörake liigset tähelepanu aku mahutavusele, vaid uurige kui suur on aku käivitusvool. Tolku malo kui sul on 100Ah aku aga käivitusvoolu nummer on 400A. Mida suurem on EN-i number seda libedamalt käima kärab.
Uuematel autodel, millel rohkem elektroonikat peaks aku ikka tehase soovitusega kokku minema. Muidu võib elektroonika segi minna.

Postitatud: 20.01.2006 17:05 09
Postitas Maiks
Tugevama käivitusvooluga vaevalt segi läheb auto. Endal 100ah 860 käivitusvool akul.

Postitatud: 20.01.2006 17:13 01
Postitas ryan
peaks kähku akubisnesisse minema, lähevad nagu soojad saiad :D
http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... d=12050531

Postitatud: 20.01.2006 18:03 35
Postitas Ragnar
Jarlo kirjutas:
Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud...
Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud,
Õige jutt. Kui siin vahepeal oli paar päeva -10C siis mul ilmselt saksast pärinev tosool külmus osaliselt ja salongi sooja ei tulnud, kuigi seier oli keskel üleval. Vahetasin siis pool 10liitrist ära ja hakkas sooja tulema.
Nüüd kui alla -25C läks temp siis oli sama värk jälle. Lasin eile 5l vana segu välja ja panin meie oludele vastavat sisse ning täna hommikul -29'ga polnud probleemi. Sooja tuli nagu peab. Vedas, et midagi lõhki ei külmunud :)

Postitatud: 20.01.2006 18:13 07
Postitas Kalla
Täna hommikul -26 kraadi ja auto käivitus poolpöördelt.Ainuke mis saba andis oli siduri töösilinder.Tund aega nokitsemist,300 krooni võrra vaesem ja uus silinder jälle paigas. :D :D :D

Postitatud: 20.01.2006 18:22 37
Postitas Yamaha
noh nii mina siis järgmine külma ohver, kõik toimis, auto käivitus, sõitis, läks soojaks, kuigi vahest tegi natuke imeliku krõginad, aga täna kui hakkasin seda neetud parkla talongi võtma, sõitis akna klaas ainult poole peale välja, siis käis kaks tugevad raksakad ja kukkus kolinal ukse sisse, külmaga vist ei maksa neid nuppe näppida, edu....

Postitatud: 20.01.2006 19:13 41
Postitas Tarvo
Nu kirjutas:
Jarlo kirjutas:
Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud...
Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud,
Õige jutt. Kui siin vahepeal oli paar päeva -10C siis mul ilmselt saksast pärinev tosool külmus osaliselt ja salongi sooja ei tulnud, kuigi seier oli keskel üleval. Vahetasin siis pool 10liitrist ära ja hakkas sooja tulema.
Nüüd kui alla -25C läks temp siis oli sama värk jälle. Lasin eile 5l vana segu välja ja panin meie oludele vastavat sisse ning täna hommikul -29'ga polnud probleemi. Sooja tuli nagu peab. Vedas, et midagi lõhki ei külmunud :)
mnjah, sees olev konsentraat peaks küll oma teada nagu sellist külma vabalt taluma. Tuleb seda asja uurida. Õhtul peale päev otsa seismist, läks küll juba ilusti soojaks. Aga päevaga andis ikka mitu head kraadi ka juba soojemaks.

Aga õhtuks oli gaasipedaal kinni külmunud, tugevam jalavajutus vabastas taas pedaali käigu.

Postitatud: 20.01.2006 19:18 20
Postitas toivoku
nu **** närvi ajab juba, raha ei ole,et osta omale uued eelsyytekyynlad aga noh jah pärast mingi 6 tunnsit seismist garaazis kah enam käima ei lähe :S

Postitatud: 20.01.2006 19:23 58
Postitas Toomas
Nonii, viibisin neli päeva Eestist eemal, auto oli maja ees ja eile hommikul ma autot käima ei saanud (kraade pea -30). Kuna enamasti väga lühikesed otsad, siis ilmselt aku sedavõrd kurnatud. Mis seal ikka, aku ööseks tuppa ja laadima. Ainuke jama see, et aku kättesaamiseks murdsin kapoti avades salongis selle kapotiavamise sanga ära (kapoti mehhanism oli nõnda kinni külmunud). Täna hommikul (-30) siis aku peale ja auto käivitus kenasti. Kohaltsaamisega oli ka natuke tegu kuna käsipidur oli kõik see aeg, mil auto seisis, peal ja ei tahtnud ennast lahti lasta. Muud ebameeldivat õnneks ei juhtunud.

Postitatud: 20.01.2006 20:05 58
Postitas Ingmar
Mul seisis auto nädal aega pakasega koduõues ja pärast mõningast laadimist läks kohe esimesel katsetusel käima.
Esiklaas sulas näiteks täielikult üles pool tundi.

Postitatud: 20.01.2006 20:23 04
Postitas ravia
Aimar kirjutas: Olen samuti parklates tähele pannud õliloike autode all ning üsna paljudel autodel linnas taga sõites viskab õlikärsaka.
Ida Virumaal -29.
Käivitus probleeme pole siiani olnud.Kolmas vända pööre ja käib.Väga rahul :D .
Vahel viskab kirja KONTROLLI PIDURI TULESI.Korra ka lähitule kohta.Kõik muidugi töötab.Eks aju külmaga segane :) .
Õli loikudele vastus ühene,karteri tuulutus kinni jäätunud.
Surve õlisüsteemis ja kusagilt peab ju õhk välja saama.
Läbielatud teema. :shock: .

Postitatud: 20.01.2006 21:06 01
Postitas Wille
kriban siis ka oma kokkupuutest külmaga....autoks 316 compact...käivitub normaalselt...roolivõim teeb algul häält aga see sellest et roolivõimu vedelik suht vana ja tõmbub paksuks...ah ja klaasipesuvedelik ka oma olekut muutnud....ning tagumised puksid, mis lähevad nii või naa soojade ilmade tulekul vahetusse....teevad mõnusaid kolksatusi aukudest läbi sõites...külm veel võimedab seda.......a üks müstika ka on veel.........auto käest saan koguaeg särakaid(saan särtsu kui autost väljun ja ust või keret puutun)

Postitatud: 20.01.2006 21:45 29
Postitas Margusja
Minul ilmade jahenemisega on muutunud see, et see vibra, ilmselt kardaanis ei alga enam 70 pealt vaid 80 peal. Selline kylm sobib. Hea m6nus ilma vibrata s6it linnas.

Postitatud: 20.01.2006 21:57 32
Postitas meph
Täna polnud ka suuremaid probleeme auto käivitamisega. Peale esimest käivitust lõi korra pöörded 1500-2000 kanti ja suri välja, teisel käivitamisel jäi tööle. Soojaks muidugi ei taha eriti minna. Mõtlen siin osta rulli maalriteipi ja neerud kinni teipida, võibolla on kasu. Peale poolteteist tundi sõitmist võis ennast alles salongis mugavalt ja soojalt tunda.

Ja siis esimesed 20 sekundit teeb roolivõimendi pump ka torpeedo häält.

Akuks on mul kusagil 1.5-2 aastat vana Exide aku, 75Ah ja 760A käivitusvoolu.

Postitatud: 20.01.2006 22:00 01
Postitas Timmu
räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.