2. leht 24-st

Postitatud: 18.03.2005 17:13 49
Postitas priitv8
mulk2 kirjutas:Soome poolele on nii et kui mingit spetsiifilisemat osa pole laos .siis tuleb kaup rootsi kesklaost 2 päevaga. Pole veel olnud juppi mida rootsis pole. On ka nii et kui möne päeva hommikul tellid siis järgmise päeva pärastlöunaks on rootsist osa tulnud. 2 päeva või 2 nädalat on ikka suur vahe. kahju et UM ja eesti ikka veel ida euroopa alla käib ja spetsiifilist osa tuleb meil 2 nädalat saksast oodata. Teenindusega yldiselt rahul, rohkem Tartu UM iga kokkupuudet olnud.
Oled Sa selles kindel, et sealt rootsi laost need asjad sama hinnaga kätte saab, mis saksast?

Postitatud: 18.03.2005 20:51 16
Postitas Ivar
Nii, minul on Rain Lassi ja Olger Väli-ga (assistent vist Leili oli ka)5+ kogemused. Kahjuks ei saa ma seda kõigi kohta öelda ning eriti hoolduse leti meeste kohta. Teema selles, et E34-le juppi soovides suhtutakse minusse kui rullnokka, et no mida sa küsid seda, raha sul nagu nii ei ole seda osta. Aga kui lähen E38-le juppi ostma, siis on teine tera. Eelarvamused. Muhv on seal tihti käinud, enam ei ole eelarvamsut, aga kui esimest kora Muhv läheks, siis öeldakse kohe näkku, et E30 ja tuled siia?

Oli üks pikem vaidlemine soodustuste üle, kuna lõpuks teenindaja tunnistas oma eksimust, siis jätan sinna paika ja UM-i ka paanikat ei tekitanud.

Arusaamatuks jääb see asi, läksin auto alt ühte juppi vahetama ja nad lisasid ilma küsimata 80 kr eest aknapesu vedeliku :) kuna arve oli metsik, siis ei hakanud teemat ajama, aga lähenemine imelik.

UM-i suurim probleem on eelarvamused!

Postitatud: 19.03.2005 09:02 18
Postitas Olts
See B-varuosa teema võib ka Pärnus aktuaalseks saada, kuna UM Automaailmaga ühe katuse all.

Postitatud: 19.03.2005 10:25 02
Postitas Tarvo
Mina olen Tallinna UM-s varuosade poolel juhuslikult sattunud enamasti Priit Mölderi teenindada - mina pole sealt korralikku teenindust seni igatahes saanud. Suhtumine on põlglik, napilt saan oma küsimustele vastused, see on ka kõik.

Viimati käisin ühel nädalavahetusel ja sattusin Rain Lassi juurde - no hoopis teine tera. Mind pandi vist tõesti esimest korda seal asutuses tõeliselt tähele ja kuulati mure ära, mõeldi kaasa, anti nõu. Mis siis et seekord ostuks ei läinud, mis siis et autoks oli vana E34.

Saab küll kui tahetakse.

Postitatud: 19.03.2005 13:58 41
Postitas meph
Paranduse leti koha pealt ka mul ainult head kogemused. Varuosalett on jah seal veidi käest ära läinud.

Postitatud: 19.03.2005 14:11 01
Postitas truumu
Täna ka sai käidud selles bemaristide "Mekas" ja ütleksin, et olen väga rahul nii teenindamise kvaliteedi, kui ka kiirusega
vaatamata sellele, et oli vaja paari vidinat(tüüblit) naise 84.a. rullnokale ja lipsu ega pintsakut ma tavaliselt ei kanna :D
isegi tähelepanu pööramata sellele, et ma ei osanud õieti sõnastada(rohkem žestidega), mida mul vaja on, aitas varuosa(kahjuks ei näinud nimesilti) mind lahkelt leida see õiga vidin
kuigi hinna poolest oleks saanud asjad kuskilt 3x odavamalt(romula, foorum jne.) arvestan siiski ka seda, et aeg ja bena(22l/100km) loevad ka midagi
igal juhul, kui on mingi raskem probleem või tahad saada kvaliteetset asja(vaatamata kõrgele hinnale), on mõttekam minna UM-i, mehed on seal ikkagi Spetsid (imelik ka, kui ei oleks :D)

Postitatud: 29.03.2005 15:07 50
Postitas jjanno
Tere
Tauri kirjutas:--- minuteada ei tohi esindused mingeid b juppe paigaldada,---
Kas selles punktis ei tulnud mingeid seadusemuudatusi hiljuti? Kes targem, see kommenteerigu.

jJanno

Postitatud: 29.03.2005 15:40 54
Postitas Arti
Kuskilt on nagu meelde jäänud, et kui tegemist ei ole garantiiremondiga, siis on esindus isegi kohustatud pakkuma alternatiiviks B-osa.

Postitatud: 29.03.2005 16:13 19
Postitas draggo
Arti kirjutas:Kuskilt on nagu meelde jäänud, et kui tegemist ei ole garantiiremondiga, siis on esindus isegi kohustatud pakkuma alternatiiviks B-osa.
Nii see peaks olema jah. :)

Postitatud: 29.03.2005 20:32 38
Postitas Mulk
priit v8 le

juba aasta tagasi olid möned osad soome esinduses odavamad kui UM is , ja kuna viimasel ajal UM veelgi hindu tunduvalt körgendand siis kindalsti nüüd neid osi veelgi rohkem mis UM is kallimad. Kuna endal seose töö ja elukohaga tuleb palju aega ka veeta helsinkis siis vahest vördlen enne hindu. eraldi ostama ei tasu muidugi sinna minna arvan.
eriti köva hind on väänatud e39 mikrofiltritele UM is.

Postitatud: 29.03.2005 23:16 49
Postitas priitv8
mulk2 kirjutas:eriti köva hind on väänatud e39 mikrofiltritele UM is.
Noh, see ju aktiivsöega, peabki kallis olema ;)
Aga E36 oma on näiteks odavam, kui B-osana :shock:

Postitatud: 11.04.2005 23:23 02
Postitas Relk
Mina olen oma E39'ga alati ja ainult UM'is käinud. Kui on hooldus või muu asi teha ning selle käigus on avastatud midagi mis vajaks veel vahetamist, siis on mulle alati mobiilile helistatud ja küsitud et kas vahetame ära. Hiljem aga on ilusti kõik vahetatud osad ette näidatud ja siiani pole kuskilt petetud. Soovitan kõigil UM'is käia. Töö korralik ja auto toimib nagu uus.

Postitatud: 11.04.2005 23:41 01
Postitas Silwer
Parandamas olen seal käinud 4,4 X5. Teenindus on ok - pigem on probleemiks BMW uuemate mudelite allakäinud kvaliteet ja liigne lektroonika rohkus. E30 parandamiseks on ka odavamaid kohti.

Varuosasid olen igasugustele BMW-dele sealt ostnud. Varuosaletiga suhtlen e-maili teel. Seni kõige parem lahendus - ma lihtsalt ei viitsi kuskil kõneootejärjekorras tiksuda. Mailile vastatakse tavaliselt päeva jooksul. Kuna mul leping UM-iga siis ei ole vaja osade tellimisel mingeid ettemakse teha. Suhelnud olen just Priit Mölderiga ja kurta ei saa küll millegi üle...

Postitatud: 12.04.2005 07:46 25
Postitas vanaisa
Pärnu uus esindus küll huvi ei äratanud. Võin eksida, aga autost lipsumehed küll üle ei ole. Minu sealoleku 1tunni joksul jäid 2 klienti abita (üks tahtis värskelt ostetule õiges mõõdus puksiiri aasa, kuna ostel oli vale mis auku ei sobi, ja teine kauples kiiresti lisavõtit.) Ise sain asjad aetud aga ... edaspidi kasutan muid võimalusi.

Postitatud: 12.04.2005 15:27 55
Postitas Henrik88
räägin siis kogemustest soome esindusega.

Sai eestist uuritud katuseluugi detaile. tarneaeg 2 nädalat. Tuttav läks soome ja tekis mõte sealt jupid tuua. Kohal oli üks vidin selle sai kohe ja ülejäänud asjad tulevad kohe kohe. Soomes juppe polnud ja tuli tellida pidid olema kohal kahe päevaga ja soome pool lubas asjad saata Tartusse oma kulu ja kirjadega. Hinna poolest olid asjad kokku 200 krooni kallimad.
Ainuke negatiivne asi oli see et kirjutasin neile ja küsisin kas neil on detaile vastust ole siiamaale saanud. võimalik et probleem inglise keeles. Siin lõunas ju soomekeelt vabalt eriti ei räägita.

Postitatud: 28.04.2005 14:10 48
Postitas Mehikene
Kommenteerin siis ka UM'i oma vaatenurgast.
Seal service poolel on kõik väga korralik, meister oli keegi pikemat kasvu Olger ja temaga sai küll kaubale et soovisin autol sildasid kontrollida siis ütlesin et tahan küsimusi ka küsida siis sain sinna taha minna ja mehaanikut ka oma tobedate küsimustega tüüdata, kusjuures tavaliselt kliente ei pidavat lastama sinna taha :roll:

Varuosa pool on hoopis teine teema, sest see teenindus mis seal on see meenutab nagu oleks neil töölisi puudu ja needki kes seal on pole eriti kursis sellega millega nad tegelevad..
Ükskord käisin ühte pisikest tihendit küsimas mis öeldi et tuleb kiirkulleriga 2 päevaga aga kui olin 3 korda 3 nädala jooksul küsimas käinud siis ütlesin et helistagu ise kui kohal on ja kokku läks 5 nädalat!!! :shock:
Teine kord kui küsisin et palju maksavad klapisääre tihendid ja kas on võimalik saada ka mingit mootori tihendite komplekti mis oleks soodsam siis lubati et saab 3000 krooniga küll kuid kui kohale läksin siis öeldi et see pole see komplekt ning kokku tuleb eraldi osta ning läheb maksma 6000.- kuid kui sõber vahetama hakkas siis ütles et mul on veel osad tihendid puudu...
Lamda anduri hinda küsisin siis öeldi et 2500.- aga juhtusin ka tartust UM'ist läbi minema siis öeldi et 2700.- küsimusele et miks Tartus kallim on vastasid et see 2500.- pidi olema mingi nende sisene (krt seda teb mis sisene) hind ning et Tallinnast ostma minnes oleks ka 2700 pidanud maksma.. siit siis jälle järeldus et vassivad..
Oote järjekordadest ma parem ei räägigi sest seal nagu pole tavaliselt kedagi kuid olen vahel peale 10-15 min ootamist öelnud kõrval letis meistrile et ehk saaks varuosa letti ka teenindaja siis sealt on helistatud ja kutsutud ning teeenindaja on alati vaadanud et krt mida ma veel tüütan teda..!?!
Hinnad on seal ka röögatud sest esimese iluvõre eest mis seal tulede vahel käib küsiti 3740.- (mitte neerude vahel), siduri eest küsiti mul üle 6000.- kui aavest sain täpselt poole hinnaga.. ja sumpsi kinnituse kummi junnid läksid maksma ka 200.-
Ilusti ülikondadega on nad riides küll kuid mis sellest kasu kui neid seal ootama peab alati.. ma ei kujuta ette et kui ma lähend mõnda teise asutusse ja ma peaks seal 20min ootama teenindajat..?? :evil:

Pakun et mõtlemisainet jätkub..

Postitatud: 28.04.2005 14:19 45
Postitas Cardo
See teema, et hinnad röögatud ei ole mõtet rääkida, kuna UM ise hindasid ei tee vaid selle kujundab ikkagi miski muu - mõelge ise !
Letitaga ootamine on olnud aegajalt jah probleemiks, käisin hiljuti Seati esinduses ja seal oli sama, müüjat eikuskil, kuid letil oli kelluke mis tagaruumis helises, aega läks, aga müüja ilmus ka loivates 5 minutijooksul kohale. Mingi alarm võiks küll olla. Muud pretensiooni mul enam ei ole :).

Postitatud: 28.04.2005 22:12 04
Postitas Relk
Kui mul kaks korda järjest pagasiluugi küljes olev tööriista hoidja klamber katki läks siis oli ka huvitav case.

1) Esimesel korral ostsin 39 krooni eest krooni eest klambri ja proovisin UM'i ukse taga ise ära vahetada. Ei saanud kuna polnud näpitsaid. Läksin siis sisse ja palusin kellegi appi. Tuli mees ja vahetas hetkega ära.
Kulu kokku 39 krooni.

2) Kuu aega hiljem sama jama. Läksin siis ja ostsin jälle klambri ning seekord tellisin koos vahetusega. Auto viidi hoonesse sisse. Ootasin 45 min. Vahetati ära ja arve oli 260 krooni.

Huvitav kas pole.

Aga sellele vaatamata arvan, et UM'i teenindus IS THE BEST.

Postitatud: 13.05.2005 16:00 35
Postitas Ivar
Täna sain vahetu ja meeldiva suhtluse osaliseks varuosade poolelt Rain Lassi ja Marek Laiendi poolt. Mõlemad mõtlesid kaasa, mis mulle paremini võiks sobida, teenindus kiire, korralik ja sobilikult sõbralik :)

Postitatud: 16.05.2005 09:27 44
Postitas jjanno
Tere

Värskes Eesti Ekspressis oli UM tööde vastuvõtja ametikohale töökuulutus. Kes on töötu ja arvab, et ta saab paremini hakkama...

;)

jJanno

Postitatud: 16.05.2005 10:23 09
Postitas kOll
kivi tln U.M.i teeninduse kapsaaeda:

enne ostu lasin teha autole mootori testi. vastuseks ok.
nüüd, u. 1000 km hiljem purunes roolivõimu rihm ja nii õnnetult, et rihmakiud ronisid ventika vahele ja lõhkusid ka veepumba ära...

üldiselt olen nii "pissed", et UM-i ma mölisema ei viitsi minna, tulevikus viin lihtsalt oma raha mujale.

Postitatud: 22.05.2005 23:00 49
Postitas Ivar
kOll kirjutas:kivi tln U.M.i teeninduse kapsaaeda:

enne ostu lasin teha autole mootori testi. vastuseks ok.
nüüd, u. 1000 km hiljem purunes roolivõimu rihm ja nii õnnetult, et rihmakiud ronisid ventika vahele ja lõhkusid ka veepumba ära...

üldiselt olen nii "pissed", et UM-i ma mölisema ei viitsi minna, tulevikus viin lihtsalt oma raha mujale.
Mnjaa, saan Sinu vihast aru, aga UM teeb seda 24 punkti testi hetkeolukorra kohta. Kõik võib ok olla ja sõidad UM-i nurga tagant välja ja jookseb kokku. Tegemist vanade autodega ja kuidas mõned naglad on BMW-si müügiks korda teinud, siis.... :roll:

Postitatud: 23.05.2005 10:49 18
Postitas suslik
Ivar kirjutas:Täna sain vahetu ja meeldiva suhtluse osaliseks varuosade poolelt Rain Lassi ja Marek Laiendi poolt. Mõlemad mõtlesid kaasa, mis mulle paremini võiks sobida, teenindus kiire, korralik ja sobilikult sõbralik :)
Ainult nendega räägingi kui miskit vaja.

Ja ega nad ilma asjata ametikõrgendust saanud :)

Kui neid pole parasjagu tööl, siis UMist ma midagi ei ostagi

Postitatud: 23.05.2005 11:07 22
Postitas ArgoV
Jagan ka enda hiljutise kogemuse foorumlastega:

Ehk siis keretöid tehti esistange ja -poritiiva kallal, lisaks silla kontroll ja reguleerimine.
Suhtumine ning suhtlemine 5+, samas uuris üks spetsialist hiljem poritiiba ning arvas, et töö kvaliteet võiks oluliselt parem olla. Nimelt on pahtli lihvimise jäljed tiival hea valguse käes suht selgesti märgatavad.

Postitatud: 23.05.2005 15:33 25
Postitas Cardo
ArgoV kirjutas:Nimelt on pahtli lihvimise jäljed tiival hea valguse käes suht selgesti märgatavad.
Siis tuleb lasta töö üle teha !!

Postitatud: 26.05.2005 22:20 00
Postitas kOll
saaga jätkub, nüüd siis seoses veermiku-kampaaniaga...
Ivar kirjutas:
kOll kirjutas:kivi tln U.M.i teeninduse kapsaaeda:

enne ostu lasin teha autole mootori testi. vastuseks ok.
nüüd, u. 1000 km hiljem purunes roolivõimu rihm ja nii õnnetult, et rihmakiud ronisid ventika vahele ja lõhkusid ka veepumba ära...
Mnjaa, saan Sinu vihast aru, aga UM teeb seda 24 punkti testi hetkeolukorra kohta. Kõik võib ok olla ja sõidad UM-i nurga tagant välja ja jookseb kokku. Tegemist vanade autodega ja kuidas mõned naglad on BMW-si müügiks korda teinud, siis.... :roll:
... no aga selleks ma selle auto just U.M.i kontrolli viisingi ju, et välistada nn. "naglavageni" otsa komistamist...

üks hea lause öeldi mulle ka veermiku kontrolli kohta(toimus aprillis):
"meie spetsialist/meister (täpselt ei mäleta) käis proovisõidul ja kuulda küll ei olnud loginaid."?
khmh?
olen tänulik U.M.ile vähemalt nende testiküngaste eest, mis neil sinna spetsilt paigaldatud on, samas üle nende suudan ma ise ka sõita...


ok, vaatame kuidas asi laheneb.

Postitatud: 02.06.2005 13:14 31
Postitas eero
UMis konti kontrollimas ja täitmas käidud. Teeninduse ja tehtuga ülirahul. Kahjuks oli süsteemi tühjaks jooksmises süüdi üks väike odav komponent (rikkis ventika reostaat, mis ei lase venti käivituda ja süst. kuumeneb üle), mis oli hetkel laost otsas ja päris korda ei saanud asja.

Aga teenindaja rääkis asja ära, ütles, et reostaadid saabuvad lattu 3 päeva pärast ja siis saab. Seletas ära ka kus asub ja mis vaja teha et vahetada, seega leidsin, et tulen asjaga ise toime ja nii jäi. Loomulikul tpakkus ta ka et nad ise ta ära vahetavad.

Eriti tegi südame alt soojaks, et autole oli teostatud ka üleüldine kontroll - kõikvõimalikud vedelikud, tuled, pesurid ja muu, mis silma hakkas. Nt ka et esisild koliseb (amort üks läbi), piduriklotsid kulund jne.

Mingit uudist mu jaoks polnud, sest kõiki neid asju teadsin ennegi, aga igaljuhul märkimisväärne, et nad kõik asjad möödaminnes üles leidsid :) Igati kiiduväärt mu meelest!

Hindeks 5+ (sain, mida ootasin ja enamgi veel)

Postitatud: 06.06.2005 22:41 17
Postitas rajko
ma 5+ tartu teenindusele ei annaks, vist.
Käisin täna esimest korda seal teeninduses, õli vahetamas. Õli ja filter olid endal olemas :)
Poolteist tundi suutsid nad õli vahetada. Kõik autod said läbi istutud ja käpitud ja ajakirjad läbi loetud selle ajaga. Kuidagi kaua läks aega.
Aga esimesed 150 eeki sai teeninduse osakonda jäetud.

Postitatud: 06.06.2005 23:18 06
Postitas Ivar
rajko kirjutas:ma 5+ tartu teenindusele ei annaks, vist.
Käisin täna esimest korda seal teeninduses, õli vahetamas. Õli ja filter olid endal olemas :)
Poolteist tundi suutsid nad õli vahetada. Kõik autod said läbi istutud ja käpitud ja ajakirjad läbi loetud selle ajaga. Kuidagi kaua läks aega.
Aga esimesed 150 eeki sai teeninduse osakonda jäetud.
150 kr 1,5 h eest on nagu ülisoodne ju ? :lol:

Postitatud: 26.07.2005 23:53 16
Postitas Jaanus_P
mõned korrad olen tallinna UM'i sattunud ja minul on küll vedanud seal. aga eks sellest on ka 4 aastat juba möödas kui seal viimati käisin.
probleem oli järgmine, et sai survepesuriga natuke liiale mindud ja E32 bensupaagi luuk lendas suure kaarega minema. esimesena sai mindud sauele igori juurde, aga kuna igoril ei olnud korralikku luugi hinge anda ja olemas oleva kõveriku eest küsis hinda 150.- eeki siis sai UM'i pöörduda. UM'is maksis see jubin koos sulgemise vedruga (mingi plekitükk) ~130.- eeki. kuna hinnad tundusid head siis sai kohe veel juurde ostetud igasuguseid liistude kinnitusi jne. nüüd vaatasin, et UM pakub silla osadele päris suuri soodustusi.... peab kiirelt sillad üle vaatama (ehk on vaja midagi vahetada) :D