17. leht 24-st

Postitatud: 26.12.2007 17:31 39
Postitas darklight
guido500 kirjutas:remondis ei käi seal asutuses enam ammu. nüüd tuleb ilmselt varuosad ka kuskilt mujalt välja ajada, sest minu arust pole see normaalne kui margiesinduses puuduvad kohapeal levinumad varuosad. (lõdvikud, kütusevoolikud jne). Lisaks on nende tarneajad ka ülemõistuse pikad. Teeninduse ajad enam õnneks ei huvitagi...

klienditeeninduse kvaliteet on siiani ok olnud.
Mul on pigem oma e34 suhtes olnud vastupidine üllatus varuosade saadavuse suhtes, et poleks oodanudki, et kohapeal olemas. Salongiradikas, ukseliistud, termosidur ja igast muid mitte väga igapäevaseid asju kohe küsimise peale tagantruumist letti toodud. Kuid tellitud asjadel on samas küll mõnikord ka kahe nädalane lubatud aeg üle läinud.

Postitatud: 26.12.2007 18:07 43
Postitas AARE540
Noh, ma arvan, et termosidurid, igasugu liistud, ukselingid, igasugu tihendid ja tüüblid jne on piisavalt nõutav kaup, et neid laos hoida paras ports.

Postitatud: 26.12.2007 18:48 41
Postitas jackpuuk
guido500 kirjutas:remondis ei käi seal asutuses enam ammu. nüüd tuleb ilmselt varuosad ka kuskilt mujalt välja ajada, sest minu arust pole see normaalne kui margiesinduses puuduvad kohapeal levinumad varuosad. (lõdvikud, kütusevoolikud jne). Lisaks on nende tarneajad ka ülemõistuse pikad. Teeninduse ajad enam õnneks ei huvitagi...

klienditeeninduse kvaliteet on siiani ok olnud.
Ole õnnelik , et sa pole volvo omanik ja selle üle veel õnnelikum , et sa pole Rootsis !

Hoiatus

Postitatud: 02.01.2008 13:01 13
Postitas Toits540i
Räägin siinkohal loo oma esimesest ja tõenäolislt ka viimasest Tartu UM-i külastusest. Niisiis, pöördusin UM-i murega, et sidurikoja alumisest avast tilgub õli. Väike loik kogu aeg all. Sealt tuli kohe kiire diagnoos, et väntvõlli kaela simmer vaja vahetada ja ajaks mingi 4tundi minevat. Asi tore ja kena, võiks ise ka teha aga vähe pelgasin ette võtta. Hind tuli normaalne ca 3000.- ja mõtlesin, et lasen ikka spetsialistidel teha.
Auto teenindusse ja ise linnapeale. Oh üllatust, kui nelja tunni pärast tagasi läksin selgus, et polegi veel valmis. Tuli välja, et mingi polt ära murtud või olid peal kandid maas. Ei saanudki täpselt aru, sest räägiti erinevat juttu. OK! Tuli bussiga koju sõita.
Ohh seda õnne kui järgmine päev sain auto kätte.
Aga siis läks alles põnevaks. Summuti hääl ei kannatanud mingit kriitikat. Lisaks kolises midagi põhja all. Hoovipeale seisma jäädes oli selline õliloik maas, et "tule taevas appi", suurem veel kui enne. Tegin kohe kiire pretensiooni kirjalikult.
Kutsuti uuesti tagasi ja lubati asi korda teha. Aga koju tuli see päev siiski bussiga sõita.
Uus hommik, uued lootused:) Siis helistati, et aku tühjaks läinud ja immo ei tunne enam võtit ära. Õhtuks sai immo korda aga tuli välja, et peaks hoopis karteripõhjatihendi ära vahetama. Jälle mingi 3t tööraha.Tihendi pealt, mis maksab 300 eeku pakuti soodustust.Naeruväärne ju. Tekkis juba selline tunne, et keegi harjutab kätt minu auto peal. Valesti pandud diagnoosi eest tuleb ikka vastutada. Lõpuks saime hinnas kokkuleppele.
Kui karteripõhja tihend vahetatud selgus, et ikka õli tilgub. Kontrolliti siis muidki asju veel üle aga kohta kust õli tuleb ei leitudki. Vot siis "spetsialistid". Pidasin hinge kinni, et auto veel ühes tükis kätte saaks.
Lõpuks kui auto kätte sain oli jumala õnn, et kapoti üles tõstsin,sest sealt vaatas vastu mingi ripendama jäetud tihend.
Kokkuvõtteks: õli ikka tilgub,bensiini kulu on paari liitrijagu 100km tõusnud ja mootor jätab vahele ka veel.
Põhiline muidugi, et kokku sain mingist 9t eekust lihtsalt lahti.
Järgmine kord viin mingi entusiasti kätte, kes midagi korda ka teeb.

Postitatud: 02.01.2008 13:21 38
Postitas Raivo
Toits540i V8 saaga jätkub tehnilises edasi.

Postitatud: 02.01.2008 17:52 33
Postitas patrik
minu paari kuu kogemused:
müügieelne ettevalmistus:
uus auto anti kätte 4bar rehvirõhkudega. mõtlesin et runflat peabki nii jäik olema, ei tabanud kohe ära.
softi upgrade tegemata.

4000km:
roolivõim teeb häält-potsik tühi. saatsin eelnevalt naise kohale et enne teeninduse aega juurde valada et pumpa mitte lõhkuda. keelduti juurde valamast ja autot üle vaatamast, aeg anti 10 päeva pärast(väga ohtlik viga- kui roolivõimendi näiteks üles ütleb kuskil kurvis :evil: ) minu telefonikõnede peale tuttavate kaudu lõpuks õnnestus saada õli peale.

mangusin endale normaalse töödejuhataja.
käis garantiis kuna esisillas kolin, roolivõimu õli lekib ja otsib jubedalt teed. eelnevalt selgitasin välja et torud tehases lahti unustatud. endal kinni keerata ei lubatud.
pingutati poldid,
tehti esisilla regull. oli täitsa paigast ära. läks veidi paremaks kuid kolinat ei leidnud.asjaga seotud inimeste käest kuulsin et roolikardaan pidi häält tegema, seda letist ei öeldud. ajasin auto tõstukile, diagnoosisin kolina roolilatis (4300km!!!! sellest 3800 käisin tripil saksa ja rootsi teedel) ja lekke summutis.
rehvirõhku ei tabanud mõõta. kahjuks sillastendis rehvirõhke ei kontrollitud, rehvid ikka 4baarise rõhuga.

alla läksid talverehvid, unitedist ostetud.
käisin unitedis roolilatti vahetamas ja uuesti sillastendis. mingil põhjusel mõlemal korral lähteandmed erinevad :shock:
lubati uurida mis saab

rehvirõhud ikka paigast ära, ei osanud arvata et nii elementaarsed asjad tegemata-uus auto ju.

nüüd maanteel ka kuuenda käiguga veojõu kontrolli tuli vilgub. auto üldse edasi ei käi.
hakkasin uurima- jõudsin lõpuks rehvirõhkudeni. vaatasin ka suvekad üle ja pesin puhtaks, avastasin ka seal valed rõhud. wtf, auto käib neli korda teeninduses, sellest esimene kord ostueelses ja kolm korda sillas ja rehvirõhke ei kontrollita?
tagumistel suvekatel välimised servad lainelised ja kulunud, jumal teab kuhupoole neid rattaid on kiskunud. kuna naine 95% sõidab, ei saa nagu sõidustiili kah süüdistada.pole veel jõudnud rehviga sinna minna.
vaatasin rehvide hindasid-7500.- tükk-tänan väga.
käis ükspäev summuti ja vasaku stabikaotsa vahetuses.krt ikka koliseb. keegi viga ei leia. kilomeetreid ees umbes 8000.
pärast pesu avastasin et kõrvalistuja ukse serv on vastu tõstukit mölki avatud.helistasin. loomulikult enam midagi ei tõesta.
õnneks leidsin kontakti inimesega kes tuli ja lõi mölgi välja nii et aru ka ei saa, ilma värvi kahjustamata.

muidu olen saanud teeninduses normaalse vastuvõtja juurde kes viitsib minuga tegelda kuid mehhaanikud on ikka erilised fruktid.
kahjuks enam ilma üleandmise-vastuvõtu aktita ma sinna autot ei vii

Postitatud: 02.01.2008 18:13 58
Postitas patrik
335i e92 kerel
kõik standard jupid. standard veljed ja rehvid. suvekad taga laiemad kui ees. talvekad kõik 225-45-17
suvekad 225-45-17 ja 255-40-17

millegipärast arvan et kitsam rehv talvekana taga on ka süüdi selles et veojõukontroll rakendub kogu aeg. suve mõõt oli tehasest all ja ümbermõõdud on erinevad neil ( talveka ümbermõõt on väiksem)

Postitatud: 02.01.2008 18:14 36
Postitas AARE540
Sellised asjad, millest Patrik kirjutas, on ka minu meelest üsna lubamatud.
Esindusest peaks ka kõige nõudlikum klient oma probleemidele lahendused leidma ju, eriti veel uue autoga, kuigi tegelikult ei tohiks üldse vahetegemist olla, kui vana auto on.

Postitatud: 02.01.2008 18:16 17
Postitas Kristjan
Teeninduses ei ole seal käinud. Need üksikud korrad kui varuosa letist mõnda lõdvikut vaja on olnud olen alati väga hea teeninduse osaliseks saanud.

Lugedes siin eelnevat juttu usun, et sõidan oma e30'ga kuni vähegi võimalik on. Uued autod on ikka alla igasugust arvestust ju!

Postitatud: 02.01.2008 20:17 32
Postitas aise
kasutatud, ilma garantiita BMW ost Eestis on umbes nagu suitsiid... masendav lugeda kohe sellist asja...

Postitatud: 02.01.2008 21:12 18
Postitas kimmo
aise kirjutas:kasutatud, ilma garantiita BMW ost Eestis on umbes nagu suitsiid... masendav lugeda kohe sellist asja...
Patriku puhul tegemist ju uue, esindusest ostetud masinaga... kas siis mõnevõrra kergema diagnoosiga, kui suitsiid? :D

Postitatud: 02.01.2008 22:11 38
Postitas aise
kimmo kirjutas:
aise kirjutas:kasutatud, ilma garantiita BMW ost Eestis on umbes nagu suitsiid... masendav lugeda kohe sellist asja...
Patriku puhul tegemist ju uue, esindusest ostetud masinaga... kas siis mõnevõrra kergema diagnoosiga, kui suitsiid? :D
ma tean, et uus auto. kui tal oleks see kasutatud ja ilma garantiita... sellepärast ongi ilma garantiita suht nutune see asi, kuna nagu te kõik kuulete ja näete lagunevad need uued BMW´d suht jõhkralt, nagu hiina masstoodang

Postitatud: 02.01.2008 23:50 32
Postitas TiitR
aise kirjutas:
kimmo kirjutas:
aise kirjutas:kasutatud, ilma garantiita BMW ost Eestis on umbes nagu suitsiid... masendav lugeda kohe sellist asja...
Patriku puhul tegemist ju uue, esindusest ostetud masinaga... kas siis mõnevõrra kergema diagnoosiga, kui suitsiid? :D
ma tean, et uus auto. kui tal oleks see kasutatud ja ilma garantiita... sellepärast ongi ilma garantiita suht nutune see asi, kuna nagu te kõik kuulete ja näete lagunevad need uued BMW´d suht jõhkralt, nagu hiina masstoodang
Pean aisega suures osas nõustuma..kahjuks.

Postitatud: 03.01.2008 00:05 48
Postitas Silwer
Njaa, mul siin just üks tuttav võttis Lexuse kuna hakkas juba ära tüütama see pull mis uute BMW-de (ja ka Mersudega) toimub. Viimasel ajal saavad ka päris teise või kolmanda järgu autode esindused oma tööga paremini hakkama kui "kvaliteetsete saksa autode" müüjad ja need odavad autot hiilgavad ka oma vastupidavusega.

Postitatud: 03.01.2008 00:23 51
Postitas kristjan128
Lexuse kvaliteet/vastupidavus on BMW-st ikka jõhkralt üle, mul isa, kes ka uute 5stega liikles veel aasta tagasi, vahetas lexuse vastu ja selle ajaga on 0 probleemi, bemaritega aga igav ei hakanud :evil:

Postitatud: 03.01.2008 07:27 54
Postitas Ain
Palun loeme teema pealkirja ja jääme selle juurde!

Postitatud: 03.01.2008 09:00 38
Postitas Muhv
Ostsin firma juhatajale UMist uue 500-se. Isegi naisterahvas sai lõpuks aru, et vastav Lexus on ebapraktiline ja armatuur nagises ka proovisõidu autol kohutavalt. Igatahes, nüüd on nii, et kui mina oma pere masinaparki UMis hooldamas käin, helistatakse kliendi rahulolu uuringu raames firma juhatajale ja küsitakse, kuidas oli. :shock: Viimane ei tea muidugi ööd ega mütsi, kas mu auto pesti puhtaks või kas kruvid kinni keerati. Seega väike soovitus - helistage ikka inimesele, kelle nimi auto numbriga seondub ja tuginege vähem äriregistri andmetele.

Postitatud: 03.01.2008 09:51 19
Postitas Arne_P
Muhv kirjutas:Ostsin firma juhatajale UMist uue 500-se. Isegi naisterahvas sai lõpuks aru, et vastav Lexus on ebapraktiline ja armatuur nagises ka proovisõidu autol kohutavalt. Igatahes, nüüd on nii, et kui mina oma pere masinaparki UMis hooldamas käin, helistatakse kliendi rahulolu uuringu raames firma juhatajale ja küsitakse, kuidas oli. :shock: Viimane ei tea muidugi ööd ega mütsi, kas mu auto pesti puhtaks või kas kruvid kinni keerati. Seega väike soovitus - helistage ikka inimesele, kelle nimi auto numbriga seondub ja tuginege vähem äriregistri andmetele.
IMHO see rahulolu uuring on mõttetu sellisel kujul. Mulle on ka viimastel kordadel helistatud ja kõrvad hakkavad ****vett jooksma selle ei ole rahul, natukene rahul, pigem rahul jne peale. Nad võiks konkreetselt küsida, et kas on pretensioone ja kui, siis millised need on/olid. Ma üritasin küll talle öelda, et oli selline jama ja kõik muu oli ok, et pane ise oma linnukesed paika, aga noh, nii ei sobinud. Praeguse uuringu põhjal saavad ehk mingi laheda kõvera joonistada, et näe oktoobris oli teenindus ***** kui novembris, aga näe detsembris juba parem :S

Postitatud: 06.01.2008 18:25 35
Postitas Margus_
Eile käisin siis esimest korda nö. asja pärast UM-is. Ostsin mõne tüüblikese. Teenindus igati viisakas. Lõpuks sooviti head uut ja pisteti bmw shokolaad pihku. Suht meeldivalt üllatunud :) Niiet mina jäin rahule.

Postitatud: 06.01.2008 21:07 07
Postitas wax
Margus_ kirjutas:Lõpuks sooviti head uut ja pisteti bmw shokolaad pihku.
http://www.osta.ee/2571961 :cool:

Postitatud: 06.01.2008 21:15 42
Postitas AARE540
Ka mulle helistati vist mingi novembrikuus sellesama rahulolu-uuringu raames. Kuigi ütlesin küll, et näiteks Tallinna UMi koha pealt ma ei ole kõige adekvaatsem inimene vastama, kuna olen vähest aega UMis töötanud ja seega kõik Tallinna UMis tuttavad. Seoses sellega ei saa ma ka öelda, kas ma olen teeninduse, suhtumise ja muu säärasega rahul... Tõsi küll, olen rahul, aga samas see on umbes samasse auku asi kui küsida näiteks Chris Bangle'ilt, kas ta on uute BMWde disainiga rahul:P

Postitatud: 06.01.2008 23:43 09
Postitas Margus_
wax kirjutas:
Margus_ kirjutas:Lõpuks sooviti head uut ja pisteti bmw shokolaad pihku.
http://www.osta.ee/2571961 :cool:
Just jah seesama :D Kõik müügiks!

Postitatud: 07.01.2008 19:50 50
Postitas jannot
siim .j kirjutas:
velvo6 kirjutas:Ma sain alles bemmi omanikuks ja otsustasin peale ostu minna kohe UM kontrolli!
Esiteks, ei teadnud nad viisakusest midagi!
Teiseks, ütlesid et esisild on nii läbi et ei tohiks sõitagi, kaasa arvatud roolilatt.
Nende hinnapakkumine oli 32 000.-
Aga mulle ei andnud rahu ja läksin teise kohta kontrolli ja sealne hinnapakkumine oli 500.-
Ei tea kas nad üldse midagi teavad või tahavad lihtsalt raha tasku ajada? :?
Tõsiselt jama koht!?! :evil:
enam vähem sama stoori mis mul :D nimelt siis käisin eile õlivahetusel, nii tehti ära kõik mis vaja 2kilo läks maksma, nii siis tüübid olid otsustanud ka veermikule kontrolli teha! Nii siis prinditi mulle seal terve leht välja vidinatega mis vahetamist"vajavad" ja ütlesid ,et saadavad hinnapakkumise meilile,nii siis hinnapakkumist vaadates jäi suu totaalselt lahti! :shock: vajamistvahetavid osasi oli ikka ropult(puksid õõtsad jnejne. ) eesotsas roolilatiga! All naeratas ilus nr vastu mulle 30990.- :D
nii siis mõistus täitsa läinud ,eelmine aasta kampaania aeg sai amordid välja vahetada,siis tehti ka veermiku kontroll,mis näitsas siis ainult vigaseid amorte :? ei oska kohe nagu nüüd midagi edasi teha ega mõelda, nende hinnangul peaks auto praegu kolisema ragisema vibreerima nii et jube! Kuid midagi ei ole tunda ega kuulda ka mitte!? :?
Sul veel vedas, mulle tehti 60 kilone hinnapakkumine ja samamoodi roolilatt eesotsas. irw

Postitatud: 07.01.2008 20:52 24
Postitas Cert85
Seal vist ongi nii, et asi kuulub vahetamisele ennem, kui see kapitaalselt kolisema/logisema hakkab. Sain isegi hinnapakkumise ~30 000.- ( igasugu vidinai tagasillas, mille üle nagu ise ei osanud kurtagi).
Aga eks neid olegi mõttekas ennem vahetada, kui need täiesti läbi. Eesti teedel ei kesta miski kaua. Aga samas, kes nüüd oskab täpset hinnagut asjale anda, kui ta ikka kapitaalselt läbi pole.
Ei oska miskit arvata. Aga eks see olegi esinduste teema. Miski paistab natukese teistmoodi, kui ta olema peaks- vahetusse. Nii nad elavad!

Postitatud: 08.01.2008 22:21 27
Postitas IPSU
Arne_P kirjutas:
Muhv kirjutas:Ostsin firma juhatajale UMist uue 500-se. Isegi naisterahvas sai lõpuks aru, et vastav Lexus on ebapraktiline ja armatuur nagises ka proovisõidu autol kohutavalt. Igatahes, nüüd on nii, et kui mina oma pere masinaparki UMis hooldamas käin, helistatakse kliendi rahulolu uuringu raames firma juhatajale ja küsitakse, kuidas oli. :shock: Viimane ei tea muidugi ööd ega mütsi, kas mu auto pesti puhtaks või kas kruvid kinni keerati. Seega väike soovitus - helistage ikka inimesele, kelle nimi auto numbriga seondub ja tuginege vähem äriregistri andmetele.
IMHO see rahulolu uuring on mõttetu sellisel kujul. Mulle on ka viimastel kordadel helistatud ja kõrvad hakkavad ****vett jooksma selle ei ole rahul, natukene rahul, pigem rahul jne peale. Nad võiks konkreetselt küsida, et kas on pretensioone ja kui, siis millised need on/olid. Ma üritasin küll talle öelda, et oli selline jama ja kõik muu oli ok, et pane ise oma linnukesed paika, aga noh, nii ei sobinud. Praeguse uuringu põhjal saavad ehk mingi laheda kõvera joonistada, et näe oktoobris oli teenindus ***** kui novembris, aga näe detsembris juba parem :S
mulle helistati kah, et uurida, kui ma siis lugesin talle pika nimekirja ette mis halvasti oli siis ehmatas tädi niii ära et ei osanud midagi öelda,

Postitatud: 08.01.2008 22:48 14
Postitas jackpuuk
Eesti teed pole sugugi nii kehvad kui te räägite , sõidan pidevalt Rootsis ringi ja ütleksin , et teed on siin kehvemadki veel (pole kruusateid küll niipalju ) . Teed on küll paremini märgistatud ja peale -mahasõidud on inimlikud. Põhimaanteedel esimene rida rööbastesse sõidetud , nagu Poolas juba . Kõrvalteed löökauke täis ja kitsad , nagu kitserajad . Linnades on küll olukord tunduvalt parem , kui meil . Sorry OT.

Postitatud: 09.01.2008 11:22 12
Postitas bmw321
Mul oli ka et lähen autole esi silla stendi tegema ei läinud poolt tundigi kui juba helistadi et ei saa teha ja selle eest veel küsiti 150 eeku.. :?
Ja kui ma käisin ja tellisin omale rootori talla alust siis seda ma pole veel siiamaani kätte saanud kuigi tellisin selle juba poolteist kuud tagasi ja pole kõllatud ka et ei või mis iganes, aga ise nad ütlesid et helistavad iga tahes kas saavad või mitte aga pole keegi veel helistanud... :?
Nii et minu arust on sealne teenindus pole küll kiita... :?

Postitatud: 09.01.2008 11:45 51
Postitas Annely
Käisin ka autoga oktoobris veermikukontrollis, sellega kaasnes 30K hinnapakkumine. Mina naeratasin onule ja viisin auto hoopis Valdeku juurde. UMi pakkumises olnud 8 eri nimetusest remontis Valdek ühe: esimese õõtshoova. UMi 30K asemel pidin välja käima ca 2K :roll:
Mida aga UM polnud üldse märganud, olid ammu siitilmast lahkunud esiamordid :shock: Ka need tegi Valdek korda. Lisage nende maksumus ja UMi 30K saab rõõmsalt 40+K... Nii et selliste kontrollide osas ma UMi kahjuks ei usalda...

Aga eile käisin Tartu UMis EGR-termostaati ostmas, vuristasin osavalt oma soovi onule ette, jupp oli täitsa olemas ja arvet kätte andes ütles ta: "tegin väikese allahindluse ka." Mul :cool: Ok, 5% kõigest, aga ilma küsimata meeldiv üllatus :D

Seega teenindus leti taga 5+, aga nende tööpõhimõtted ei ole küll vähemalt minule vastuvõetavad.

Postitatud: 09.01.2008 13:01 26
Postitas andresv
Kui sinn Valdek vs. UM võrdluseks läks, siis lisan endagi saaga.

Sai Valdeku juude tagumiste amortide vahetus kirja pandud. Päev enne nende vahetust käisin UM-is tasuta veermiku kontrollis (aeg ~kuu varem kirja pandud).
Leidsid nad ka mõningaid vigu, kuid tagaamortide kohta ei midagi. Kui küsisin, et kas amordid korras, siis sellepeale vastati, et neil see amordistend hetkel ei töötagi.
Kui poleks küsinud amortide kontrolli kohta, oleks võinult vabalt arvata, et Valdek hakkab korras amorte vahetama. Kuid selles, et üks amort omadega pärsis õhtal oli teadsin ma isegi.

Postitatud: 09.01.2008 13:22 11
Postitas Silwer
UM-is ei tehtagi amorditesti. Amort loetakse surnuks siis kui silmnähtavalt lekib.