Mida arvate United Motors-i teenindusest

Vaba teema
Vasta
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

kollerimees kirjutas:Olen sellega nõus! Kuid võtku siis kõigi tööde eest tegeliku ajakulu alusel raha.
See kaotaks ära motivatsiooni teha asju kiiremini ja oleks hea alus sellisele munade laiaks istumisele kliendi rahakoti arvelt.
Tegelikult selline töö jaoks kuluva normaja lahendus on väga hea - on töömehel motivatsiooni teha asju kiiremini.
Kui midagi pekki läheb siis kui auto oli lihtsalt peldik, kannab kulud klient, kui lõhkus töömees midagi lohakusest ära, siis jõuab firma kliendiga kokkuleppele.
Ära aja segamini töömeest ja firmat ... üks teeb tööd (tõenäoliselt kuupalga eest), teine esitab arveid. Nagu iisak ütles, pole mõtet karistada töömeest selle eest, et ta teeb tööd kiiremini.
Indrek
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Selge! Kui sa vahetad mitu asja ja selleks kulub 8 tundi kokku, normijärgi. Ühe asjaga läks neist 40min rohkem, kui ettenähtud. Auto saad kätte hoopis 7 tunni pärast /oled õnnelik, et nii kiiresti/ ja arve saad 9 tunni tööeest, siis on ju juriidiliselt kõik korrektne. :shock:
E 39 535 1997.a.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

kollerimees kirjutas:Selge! Kui sa vahetad mitu asja ja selleks kulub 8 tundi kokku, normijärgi. Ühe asjaga läks neist 40min rohkem, kui ettenähtud. Auto saad kätte hoopis 7 tunni pärast /oled õnnelik, et nii kiiresti/ ja arve saad 9 tunni tööeest, siis on ju juriidiliselt kõik korrektne. :shock:
Ja sa kurdad mille üle? Et auto varem kätte said? Pole rahul, et töömees kiiremini tegi ja sina auto varem kätte said?

Saa nüüd aru ... mingi jupi vahetus on fikshinnaga toode ehk hind = jupi hind + selle vahetuseks ette nähtud töö hind. Kui kiiresti see tegelikult vahetatakse, ei mängi rolli. Kui aga tuleb teha mingeid lisatöid nagu mingi poldi välja puurimine vms, siis on see lukksepatöö ja esialgsele lisaks.
Indrek
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Indrek_M kirjutas:Saa nüüd aru ... mingi jupi vahetus on fikshinnaga toode ehk hind = jupi hind + selle vahetuseks ette nähtud töö hind. Kui kiiresti see tegelikult vahetatakse, ei mängi rolli. Kui aga tuleb teha mingeid lisatöid nagu mingi poldi välja puurimine vms, siis on see lukksepatöö ja esialgsele lisaks.
Normeeritud tööaeg/hind tähendab ikka seda, et üle selle ei maksa. Nt õõtsa, amordi jne vahetus. See, kui mingi polt on kinni roostetanud ja seda tuleb 4 tundi välja puurida, ei tohi minu jaoks lõpphinda muuta. Normajad on niikuinii arvestatud selliselt, et keskmiselt suudetakse tööd teha kiiremini ja reserv kulub ükskute juhtumite lahendamiseks, kus midagi tuksi läheb.

Vähemalt siiani on mul UM teinud standardsed tööd kokkulepitud normhinna alusel.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ilvesel õigus.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Ilves kirjutas:Normeeritud tööaeg/hind tähendab ikka seda, et üle selle ei maksa. Nt õõtsa, amordi jne vahetus. See, kui mingi polt on kinni roostetanud ja seda tuleb 4 tundi välja puurida, ei tohi minu jaoks lõpphinda muuta.
No ei ole ikka nii ... võtame näiteks sellise lihtsa tegevuse nagu küünalde vahetus.
Kui ikka minna küünlaid vahetama autol, millel pole neid küünlaid viimase 500kkm jooksul vahetatud ja pooled neist sisse murduvad siis on naiivne tahta, et ükskõik milline remondimees/firma küünlavahetuseks ette nähtud aja ja tööraha eest plokikaane maha võtab, küünlad välja puurib, omast taskust uued tihendid jms paneb ja töö naeratades üle annab.
Ilmselgelt on riske, mis on töömehe kanda ja riske, mis on kliendi kanda - kõike töömehe õlule lükata on ebaõiglane :) Kui on ikka täiesti hooldamata auto mis iga puudutuse peale laguneb, siis ei tasu töömehelt imet nõuda.

Või rehvivahetus. Kui omanik on lasknud eelmise vahetuse ajal oma veljepoldid tuugalt kinni käristada ning järgmises kohas polt lahti ei tule või puru läheb - no mismoodi see töömees süüdi on või kohustatud mingi 100 krooni eest sul seda polti puurima ja jaurama?
Indrek
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Indrek_M kirjutas:
kollerimees kirjutas:Selge! Kui sa vahetad mitu asja ja selleks kulub 8 tundi kokku, normijärgi. Ühe asjaga läks neist 40min rohkem, kui ettenähtud. Auto saad kätte hoopis 7 tunni pärast /oled õnnelik, et nii kiiresti/ ja arve saad 9 tunni tööeest, siis on ju juriidiliselt kõik korrektne. :shock:
Ja sa kurdad mille üle? Et auto varem kätte said? Pole rahul, et töömees kiiremini tegi ja sina auto varem kätte said?

Saa nüüd aru ... mingi jupi vahetus on fikshinnaga toode ehk hind = jupi hind + selle vahetuseks ette nähtud töö hind. Kui kiiresti see tegelikult vahetatakse, ei mängi rolli. Kui aga tuleb teha mingeid lisatöid nagu mingi poldi välja puurimine vms, siis on see lukksepatöö ja esialgsele lisaks.
Ütleme siis nii, et ma pole midagi sellist varem kohanud.Kui aga lased 18000.- silda remontida, siis mõtled küll, et miks sulle see 40 min sinna tunnina otsasügati! Kas veel tahad lasta neid pukse esinduses teha? No ikka, et JOKK nagu keskerakonnal. Lisaks on veel mingi kood 6320 abimaterjalid. Viimasest püüan ka arusaada aga siiski kui on tunnihinne siis mille eest ma maksan 2 ületundi? Selleeest, et auto nii kiiresti kordatehakse!? ja auto seisab veel väljas mõnedtunnid niisama? Mulle tundub, et minul on midagi viga. Vist ei suuda ennast väljendada.
E 39 535 1997.a.
Provokaator
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
Peamine sõiduk: ZX14R

Postitus Postitas Provokaator »

Kunagi vist sai siia kribatud, et UM on trendivärk, sama kui kohvik "moskva" käimine. Kui sind ei ole seal, siis sind ei ole olemas.
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Indrek_M kirjutas: Kui ikka minna küünlaid vahetama autol, millel pole neid küünlaid viimase 500kkm jooksul vahetatud...
Ajuvabadusi räägid. Kust sellised mõtted?
Selliseid autosid EI tohiks siin foorumis küll olla, ja juhul kui ongi, siis UM härrade juurde selle auto omanik küll remonti ei tõttaks.

Ma saan su jutu põhimõttest aru, ja ka sellest, et sa üritad mingit 'pointi' selgeks rääkida siin. Tundub, et sul on mingid huvid siin mängus, millised, ka seda võiks sa selgitada.

Muidu täitsa asjalik jutt.
All good things come to those who wait.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

veekaheksa kirjutas:
Indrek_M kirjutas: Kui ikka minna küünlaid vahetama autol, millel pole neid küünlaid viimase 500kkm jooksul vahetatud...
Ajuvabadusi räägid. Kust sellised mõtted?
Selliseid autosid EI tohiks siin foorumis küll olla, ja juhul kui ongi, siis UM härrade juurde selle auto omanik küll remonti ei tõttaks.
Ütleme nii, et siin foorumis on igasuguseid autosid. Mis koht see foorum nii imeline on, et siin raipeid ei ole?
Teema on jah UM-i härradest üldisemaks kiskunud - pidasin silmas pigem siiski seda, et kliendile tehakse pakkumine siiski eeldades, et asjad laabuvad (vahet pole siis kas UM või mingi teine koht), mitte, et hakatakse mingit kapitaalremonti tegema kliendi autole kui töö käigus selguvad ettenägematud asjaolud.
veekaheksa kirjutas:Tundub, et sul on mingid huvid siin mängus, millised, ka seda võiks sa selgitada.
Minu huvi on suunata inimesi mõtlema. Asjad ei ole alati nii lihtsad, et lepin hinna ja aja kokku, viin auto, kokkulepitud aja pärast lähen järele, maksan kokkulepitud raha ja ongi asjad korras. Paljude vidinatega tõesti ongi nii, vahel aga asjad ei laabu. Ja kui see mittelaabumine ei ole töömehe süü vaid kliendi auto hooldamatuse oma (mis loomulikult pole ka alati üheselt selge) siis peaks olema rohkem vastastikust mõistmist ja vastutulekut kui rinnale tagumist ja nõudmist.
Indrek
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Elli kirjutas: Amatöör-abimees-sõber vahetas termostaadi ära, aga kuna tihendit ei olnud, siis jooksis jahutusvedelik rõõmsalt süsteemist välja. No ****, ma olen kohe kuri praegu :!:
No kes nüüd siis selles süüdi on?

Asi on nii, et kui ise remontida või lasta sõbral remontida siis kaasnevad sellega ka suuremad riskid. Samuti pead sel puhul autot ka ise rohkem tundma, et teada mida ja kuidas varuosade letis küsida.

Kui see on liiga kallis või lihtsalt ei taha nii palju maksta ja kõike mujal/ise teha siis kaasnevadki sellega juba teatud riskid milles esindus kindlasti süüdi ei ole.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Indrek_M kirjutas:Teema on jah UM-i härradest üldisemaks kiskunud - pidasin silmas pigem siiski seda, et kliendile tehakse pakkumine siiski eeldades, et asjad laabuvad (vahet pole siis kas UM või mingi teine koht), mitte, et hakatakse mingit kapitaalremonti tegema kliendi autole kui töö käigus selguvad ettenägematud asjaolud.
Ettenägematute asjaolude korral on minuga alati ühendust võetud ja selgitatud olukorda. Ausalt öeldes olen endiselt seisukohal, et kui töö käigus midagi ära laguneb on see töö tegija, mitte minu probleem. Tööd teevad eeldatavasti spetsialistid, kes oskavad võimalikke riske hinnata ja mind sellest informeerida. Sellepärast ma ise autot ei remondigi.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Ilves kirjutas:Ausalt öeldes olen endiselt seisukohal, et kui töö käigus midagi ära laguneb on see töö tegija, mitte minu probleem.
Viimane kiri minult sellel teemal :)

Minu seisukoht on selline, et kui töö käigus midagi ära laguneb, siis on selle korda tegemine küll töö tegija probleem aga mitte ilmtingimata firma kulul - lisakulu hüvitamine on firma ja kliendi vahel vastastikuse kokkuleppe küsimus.

Nii on UM-iga minul siiani ka kogemus olnud. Helistatakse kui mingi jama, lepime kokku mida teha, hinnas oleme alati kokkuleppele saanud - on teinud nemad omalt poolt mingi ale, olen tulnud mina vastu.
Omal äranägemisel lambist UM minu remondiarvetele otsa lajatanud ei ole.
Indrek
bmw_msn_ee
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
Asukoht: Tartu - 56305508
Kontakt:

Postitus Postitas bmw_msn_ee »

TARTU UM-is veebruari lõpuni veermiku kontroll Tasuta!
Järjekorda pole ja hinnad olid vist -15%.

Sai päris kena hinnapakkumine sealt täna saadud :(:)
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

:D Jap!
BMW sõbrapäeva eripakkumine!
Veebruari lõpuni sõiduki üldkontroll (veermik, pidurid, rehvid, rihmad, tuled, vedelikud) sõbralikult, kiirelt ja TASUTA!
Kampaania käigus United Motorsis vahetatavad BMW originaalosad veebruari lõpuni kuni 15% soodsamalt!
United Motorsis paigaldatud BMW originaalosadele kehtib 2-aastane garantii!

Eripakkumine kehtib United Motorsi Tartu, Pärnu ja Kohtla-Järve esinduses.
bmw_msn_ee
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
Asukoht: Tartu - 56305508
Kontakt:

Postitus Postitas bmw_msn_ee »

Nalja tegi ainult see, et tööde vastuvõtu letist öeldi, minge istuge, jooge kohvi ja lugege lehte. Aga sama laua kõrval ka automüügi lipsumeeste laud. Härad direktorid arutasid seal mingeid omi asju (kui hästi on autosi läinud, palju kuskilt hinda alla saab teha jne jne). Ja siis veel seda, et kui inimene auto endal kontrolli toob, siis miks ta krt peab siin kõrval lauas 40 minutit istuma. :)
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kui mingit polti lahti keerates see lahti ei tule vaid murdub ... sellest hetkest hakkab lukksepatöö ... ehk siis tuleb hakata tegelema mingi nilbusega järgmiste klientide arvelt.
See tähendab, et klient peaks igaksjuhuks aastas korra või paar võtma välja poldid ja määrima need ja siis tagasi panema, et esinduse poistel oleks hea neid keerata, kui tuleb vajadus vahetada ka jupp, mida polt kinni hoiab.
Mina sõidan oma autoga kolmandat aastat, selle aja jooksul ei ole olnud vajadust vahetada veel ühtegi silla puksi(läbisõit väga väike), samas seisab masin koguaeg väljas, kui nüüd tekib kuskile lõtk ja mina viin masina esindusse, nemad murravad poldi pooleks. Kas mina olen siis süüdi?
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Maiks kirjutas:
Kui mingit polti lahti keerates see lahti ei tule vaid murdub ... sellest hetkest hakkab lukksepatöö ... ehk siis tuleb hakata tegelema mingi nilbusega järgmiste klientide arvelt.
See tähendab, et klient peaks igaksjuhuks aastas korra või paar võtma välja poldid ja määrima need ja siis tagasi panema, et esinduse poistel oleks hea neid keerata, kui tuleb vajadus vahetada ka jupp, mida polt kinni hoiab.
Mina sõidan oma autoga kolmandat aastat, selle aja jooksul ei ole olnud vajadust vahetada veel ühtegi silla puksi(läbisõit väga väike), samas seisab masin koguaeg väljas, kui nüüd tekib kuskile lõtk ja mina viin masina esindusse, nemad murravad poldi pooleks. Kas mina olen siis süüdi?
a kas nemad on siis süüdi?
Kasutaja avatar
skyline
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 15.05.2007 15:49 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas skyline »

Kuna oman kanaliga garaazi, siis olen remondimeeste töö hõlbustamiseks ka vahel ise veidi kaasa aidanud. Kui tean konkreetset juppi, mida tuleb vahetama minna, siis olen selle kinnituspoltidele vahel WD-40 või muud sarnast õli piserdanud, et remondimehel oleks remondiaja saabudes lihtsam asju lahti võtta.
Ei soovi eriti maksta selle eest, et remondimees mõne poldi ära murrab ja mina siis selle välja puurimise või keevitamiseks kuluva aja eest pean peale maksma. Paraku oli hiljuti UM-ga selline kogemus, et vigase ABS anduri vahetusel olevat lukksepp vana anduri ära murdnud ja siis ta uuristas seda sealt terve tunni välja ja mina pidin selle eest lõbusasti maksma.
Ma ei saa hästi aru, milleks on siis esinduses ette antud normajad mingite detailide vahetuseks kui nendest aegadest lastakse üle ja tuuakse põhjuseks, et miskit murdus ära või ei saadud lahti. Ma arvan, et roostega või lukkseppa nisanäplusest tuleneva riski peaks omale siiski võtma esindus, kui tootja on andnud ette remondiks kuluvad ajad.
Viimati muutis skyline, 15.02.2008 18:45 23, muudetud 1 kord kokku.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

skyline kirjutas:...ja siis ta uuristas seda sealt terve tunni välja ja mina pidin selle eest lõbusasti maksma.
Oled Sa kindel? Minuteada on igale tööle normatiivaeg ja kui lukksepp sellesse ei mahu, läheb see tema enda arvelt.
V.a. sellised tööd muidugi, mis ongi määramata ajaga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
skyline
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 15.05.2007 15:49 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas skyline »

priitv8 kirjutas:
skyline kirjutas:...ja siis ta uuristas seda sealt terve tunni välja ja mina pidin selle eest lõbusasti maksma.
Oled Sa kindel? Minuteada on igale tööle normatiivaeg ja kui lukksepp sellesse ei mahu, läheb see tema enda arvelt.
V.a. sellised tööd muidugi, mis ongi määramata ajaga.
Täiendasin oma teksti vahepeal, aga täpselt nii see oli. Kusjuures eelnevalt olin Autodatast vaadanud tööde remondiaegu. Küsisin pärast arvet saades tööde vastuvõtjalt, et kas ma ei peaks ainult normeeritud aja eest maksma, aga öeldi et kui läheb üle tuleb ikka maksta.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

skyline kirjutas:Kusjuures eelnevalt olin Autodatast vaadanud tööde remondiaegu. Küsisin pärast arvet saades tööde vastuvõtjalt, et kas ma ei peaks ainult normeeritud aja eest maksma, aga öeldi et kui läheb üle tuleb ikka maksta.
See on siis äri eesti moodi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

Täna käisin e36'le hindamisakti tegememas Tln's - väga ebameeldiv inimene tegi seda,kohe hakkas sinatama ja üleüldse oleks nagu seganud teda :|
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

eks see personaalne värk ole, aga mulle meeldib, kui sinatakse :)
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
exlusive
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 09.01.2008 16:22 37
Asukoht: viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas exlusive »

teenindusega väga rahul,tehakse kõik ära mis vähegi vaja,aga näiteks olen lühikese aja jooksul 3korda käinud-alati ca 10000 k arved.mul on kapotiavamislõkats salongis katki-ja nagu kiuste jääb just see pisiasi alati millegipärast tegemata,kuigi alati saab tellitud tööde nimekirja.Kas see on liialt odav????
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

wirx kirjutas:eks see personaalne värk ole, aga mulle meeldib, kui sinatakse :)
kusjuures mulle ka,kohe parem ja lihtsam on suhelda aga see oli selline vasaku jalaga voodist ärkamise sina.
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

diislijoodik kirjutas:Jama on selles, et uuemate pemmide absi andurid reeglina jäävad nii kinni, et keegi neid elusalt kätte ei saa. Kuid, esindus, ****, andku sellest siis tehasele teada, et sellist paska toodetakse ja - kas tehas võtab midagi ette, et andurid ei roostetaks, maksab oma tegematajätmise esindusele kinni või muudab normaja ära.
Siin ei ole tehas süüdi vaid Eesti ilmastik ja muu psk.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mina tean vaid seda, et E39 ABS andur on plastkorpusega ja häda põhjustajaks on teede soolamine, mis kutsub esile alumiiniumi (E39 sillad on 100% Alu) korrosiooni, mis lõhub anduri korpuse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

diislijoodik kirjutas:Seega täielik tehase käkk ja siinne väidetav eriolukord ei määra.
Ja miks sa arvad, et teiste tootjate autodel on seis parem? :)
Meie "eriolukord" on lausa masendav - linnatänavad on soolast valged.
Indrek
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

diislijoodik kirjutas:kas me õigustame pemmi kvaliteedi langust (koos sellega ka remondi kulukuse tõusu) võrdluses teistega?
Ma ei õigusta midagi :)
Lihtsalt möödas on need ajad kui auto oli loodud kestma. Nii BMW puhul, samuti MB puhul, prantslastest parem ei räägigi. E32 ja E34 olid veel "raskest rauast" autod, edasised mudelid on kõik minu meelest sellised remontija õudusunenäod ... ja ka omaniku :)
Indrek
Vasta