3. leht 24-st

Postitatud: 27.07.2005 08:39 02
Postitas Indrek_S
Mina isiklikult olen United Motorsi teenindusega väga rahul (Tallinna esindusega olen ainult kokku puutunud seni). Parim mulje jäi siis, kui viisin auto neile tehnoülevaatuseks ning eelkontrolliks. Töömehed pidevalt helistasid ja küsisid mu luba, et mis jupid ära võib vahetada ning mis nad teha plaanivad üldse autoga. Eriline pluss minu silmis oli see, kui üks töömeestest printis mulle esitule skeemi välja (kuidas lahti käib, mis jupid seal on). Asi nimelt selles, et tuli seest liikus ning ta ei tahtnud seda töödenimekirja panna, vaid ütles, et sellega saan kinnikeeramisega saan ise ka 10 min kodustes tingimustes hakkama.

Ehk siis pika jutu lõpetuseks :) - Mina olen väga rahul (vähemalt seni) Tallinna UM-i teenindusega.

Postitatud: 27.07.2005 10:24 06
Postitas Pille
Mina küll UMi varuosaletiga rahul ei ole. Otsisin stabika pukse. Raplas ei olenud, siis nemad (Rapla varuosapood) helistasid hommikul UMi ja seal öeldi, et on ja tulgu ma järgi. OK. Sõitsin nii kui nii linna, hüppasin UMst läbi. Seal selgus, et on, aga vanema tüübi oma, st autole kuni aasta 1986. Küsin kas see sobib ka 88? Öeldi, et ei tea. Helistasin vennale, ta ütles, et peaks küll sobima. Noh, ütlen siis, et ok, teeme kauba ära. Prindib arve välja, hakkab seda mulle ulatama ja siis äkki avastab - oih, see oli ju broneeritud! Ma siis tükk aega jebisin, et need jubinat talt kätte saada, sest arve oli mulle juba väljastatud ja kaup koos. Tol hetkel mind enam suurt ei huvitanud, et need olid broneeritud kellelegi teisele, sest nad ise hommikul lubasid mulle need. Võtsin siis sellelt poisilt näpuvahelt selle arve ja jubinad ja tatsasin kassa juurde. Maksin ära ja steppasin välja.

See varuosapoiss ei teadnud üldsegi mitte, kas sobib või ei, see vanema tüübi oma minu omaga. Ta isegi ei proovinud uurida seda. Teenindaja EI TOHI MITTE KUNAGI öelda, et EI TEA. Kui ei tea, siis tuleb uurida seda.

Ma seda ootejärjekorda ei hakka kirjeldama, see oli lõputu, kuigi minu ees seisis vaid üks inimene, kellega oli vaja isiklikke jutte teenindajal ajada. Ja mitte vaid 2-3 minutit, ikka pikalt ja põhjalikult.

Ja kui küsisin stabika pukse, siis teenindaja ütles: oot, kas... ei te vast ei tea... Küsisin, et mida ma ei tea? Ta siis ütles, et ma arvatavasti ei tea, kas ma soovin stabika pukse või konte. No hallooo... ma ju tean mis ma küsin, mittte ei küsi umbropsu.


Tuli küll pikkkkkkk jutt praegu, aga mina UMi varuosaletiga rahul ei ole.
Pluss, oli hämmastav, et UM ei suuda hoida mõni paar odavaid juppe oma laoseisus.. mis maksavad vaid 59 krooni tükk. Samas, kui teistel firmadel enamasti vähemalt paar tükki ikka laos olemas.

kirjutaks veel, aga aitab küll.

See oli mu esimene, ja loodetavasti viimane UMi külastus.

Postitatud: 27.07.2005 11:06 28
Postitas Henrik88
Räägime pärnu UMist

Sai puhkamas käidud pärnus ja samas ka uut autot lastud putitada.
Läksin esindusse ja rääkisin mure ära vaadati et jupid laos olemas. Küsisin kuna külge saavad keerata? nemad et 2-3 päeva on järjekord. Väikesed läbirääkimised ja lubati järgmise päeva jooksul ära teha. Viisin kella 8 hommikul auto ja kätte sain kell 17. Väga positiivne kogemus kuigi hoolduse vend jättis sellise flegmaatiku mulje.

Postitatud: 27.07.2005 11:09 11
Postitas Raivo
Kas mingeid hinnaerinevusi on kah täheldatud, Tln-Pärnu-Tartu?

Postitatud: 17.08.2005 13:32 45
Postitas ryan
huvitav millega see tln UM seal tegeleb :roll: ma olen 2 päeva tulutult helistanud ja keegi ei võta toru??? kui nii kiire siis võiks inimese palgata kes tegeleb ka telefoni vastuvõtmisega :mad:

Postitatud: 17.08.2005 13:46 17
Postitas Ilves
Võrreldes sellega, mis 5 a tagasi toimus on ikka nagu öö ja päev. Siis istus teeninduse letis stagnaaegne jorss, kes ülbelt iga küsimuse peale nina kirtsutas. Lisaks keevitati õlivahetuse ajal mingi imelik Valvoline õli sisse. Aga siis võeti jorss letist ära ja juba viimased 3 aastat on teeninduse ots väga OK olnud: poisid on üliviisakad-abivalmid, auto chekitakse alati üle ükskõik kui väikse asja pärast sees oled ja iga väiksema avastatud jama pärast helistatakse üle, kas tohib vahetada või ei. Natuke murettekitav on see, et autot ja mind juba nägupidi tuntakse ;)

Postitatud: 17.08.2005 23:15 44
Postitas H_Margus
ryan kirjutas:huvitav millega see tln UM seal tegeleb :roll: ma olen 2 päeva tulutult helistanud ja keegi ei võta toru??? kui nii kiire siis võiks inimese palgata kes tegeleb ka telefoni vastuvõtmisega :mad:
:shock: Üldjuhul, kui hooldus, või varuosad hõivatud, võtab kõne noorik üld-telefonil ja suunab ise kuhu vaja.
Mul vaid meeldivad kogemused UM-ga.

Terv.marks

Postitatud: 17.08.2005 23:56 05
Postitas ryan
marks kirjutas:
ryan kirjutas:huvitav millega see tln UM seal tegeleb :roll: ma olen 2 päeva tulutult helistanud ja keegi ei võta toru??? kui nii kiire siis võiks inimese palgata kes tegeleb ka telefoni vastuvõtmisega :mad:
:shock: Üldjuhul, kui hooldus, või varuosad hõivatud, võtab kõne noorik üld-telefonil ja suunab ise kuhu vaja.
Mul vaid meeldivad kogemused UM-ga.

Terv.marks
helistasin ka üldnumbrile ja suunati ja siis ka ei vastatud ja nii 2 päeva järjest :roll: igaljuhul see ei ole normaalne või mis??
selline ettevõte nagu BMW ainuesindaja peaks ikka oma tööd paremini tegema. see ju peegeldab väga palju selle firma iseloomu, kuda oma klientidesse suhtutakse ja see võiks parem olla ! vat seal on vajaka!

Postitatud: 18.08.2005 10:24 22
Postitas Ilves
ryan kirjutas:helistasin ka üldnumbrile ja suunati ja siis ka ei vastatud ja nii 2 päeva järjest :roll: igaljuhul see ei ole normaalne või mis??
selline ettevõte nagu BMW ainuesindaja peaks ikka oma tööd paremini tegema. see ju peegeldab väga palju selle firma iseloomu, kuda oma klientidesse suhtutakse ja see võiks parem olla ! vat seal on vajaka!
See on üsna paratamatu, et mingi optimeerimine response time osas nii või teisiti tuleb teha. Ega nad ei saa sellepärast endale 30-t telefoninäitsikut tööle võtta, et ryan saaks kindlasti minimaalselt 10 sekundi jooksul toru otsa ;) Ise olen küll paari helistamisega alati pihta saanud. Selge on see, et teenindusel on oma peak-ajad ja off-peak ajad. See, et sina neid väidetavalt kätte ei saanud ei anna veel alust teha üldistusi nende töökvaliteedi osas ja suhtumises klientidesse. Mine käi kohal ja räägi siis. Peace.

Postitatud: 18.08.2005 13:24 02
Postitas ryan
aga milleks siis telefonid on :?:
isegi kui kohale minna siis ka ei pruugi teenindaja kohal olla
dilemma missugune :lol:

Postitatud: 18.08.2005 15:54 31
Postitas wirx
Raivo kirjutas:Kas mingeid hinnaerinevusi on kah täheldatud, Tln-Pärnu-Tartu?
jupid peaks sama hinnaga olema, kuid tunni hinne on tallinnas kallim...kui mõni suurem töö, siis on üldiselt tartusse odavam minna tegema(pool aastat tagasi oli ~100 krooni tunni hinne odavam)

Postitatud: 18.08.2005 19:17 15
Postitas ryan
no nii sai siis UMis käidud ja üllatused missugused
kohal vaid üks klienditeenindaja(kohti ju seal lausa 3le) ja järjekord ka kohe vastav, pikapeale seistes sain oma jubina kätte.kas nad siis ei taipa panna rohkem töötajaid kui klientide arv on tõusnud?
tsekkasin siis iludusi ja selle 10 min. jooksul polnud varuosa letis kedagi kliente teenidamas :roll:
siis hoolduse poolt sai ka uuritud ja aina paremaks läheb! :shock:
inimene kes töötab hoolduses ei oska öelda palju pidurivedelikku läheb m50 motole ja tosooli, vaid kokutas selle peale, et ei saa programmi lahti :lol:
kas sellist UMi me tahtsimegi??

Postitatud: 18.08.2005 21:07 45
Postitas Indrek_M
ryan kirjutas:kas sellist UMi me tahtsimegi??
Ma siiani küll saanud väga viisaka teeninduse ning kõik, mis vajalik aetud. Muidugi see on jah natuke imelik, et tihti telefonikliente eelistatakse leti ääres seisjatele aga ... kui jutule saada siis teenindus on alati ok olnud.
Kuigi kipuvad E34-le mingeid kallimaid juppe lammutusest soovitama kuigi ega ka esinduse hinnad pole kirved. Ju siis on E34 auto, mille omanikud nina kirtsutavad iga üle paarisajakroonise hinna peale :lol:
Aga üldiselt positiivne. Ise olen rahul ... kohv pole mürk ja wifi levi on hea :)

Postitatud: 18.08.2005 21:17 57
Postitas Ilves
ryan kirjutas:
kas sellist UMi me tahtsimegi??
Ei tahtnud. Tahaks sellist, kus iga kord kui tüübleid ostad saaks tasuta kallist konjakit, varuosad oleksid odavad (mõned isegi tasuta), ja teenindaja teaks peast kui paks on E28 mitteventileeritav tagumine piduriketas :lol:. Ja pärast mullivanni tehtaks massazhi. Vot see oleks alles teenindus.

Postitatud: 19.08.2005 07:25 25
Postitas AARE540
Ma ei oska eriti kommenteerida, ei ole eriti tihe seal käija, aga oma jubinad olen sealt kätte saanud, olgu siis 200 EEK v 1000EEK... Suhtumise koha pealt aga- ütleme nii, et ma ei saa aru, kuidas mõned sealt klientidesse suhtuvad, aga näoilme on mõnel küll siuke väääga tuim, mitte küll kõigil, aga mõnel küll... Ise olen selline, et meeldib, kui inimesed naeratavad ja sõbralikud on, selge see, et seda vägisi teha ei saa, aga ikkagi noh... :cool:

Postitatud: 19.08.2005 14:41 24
Postitas Tauri
varuosa lett on jah natuke "väsinud", kuid momendil suve ajal on arusaadav, et osad inimesed puhkusel ja teenindusjärjekorrad pikemad jne. Ega siis te ju keegi, ei taha, et mingid praktikandid võetakse suveks sinna asendustöölisteks!

Postitatud: 19.08.2005 19:05 12
Postitas kupee
Käisin UM, tehti mootorile diagnostika, mis kestis üle tunni. Maksin 660 või natuke rohkem. Hind sisaldas ka mingeid materjale, kuid täpselt ei tea mida. Huvitav, mida nad seal nii kaua tegid. Diagnostika peaks valmis olema mingi 15-20 min. max. Kas tõesti soovivad nii pappi teenida?

Enne testi näitasin remondimehele ühe vigase koha kätte ja see viga vastas ka tõele nagu hiljem diagnostika lehelt nägin. Kirjutati, et vaja välja vahetada. Aga probleem oli hoopis lihtsam. Oli vaja mutrid uuesti kinnitada ja asi töötas jälle korralikult. Hoidsin uue jubina ostu pealt üle tuhande kokku.

üldiselt oli see hoolduses käimine raha raiskamine. Sest hooldusesse minnes ütlesin täpselt, mis asju mul vaja vahetada. Ei oleks vaja olnud mootorile testi teha. ( test näitas samu asju). Peale selle ei saanud ma autot korda, sest juppe ei olnud tellitud. Olin hoolduse järjekorras üle kolme nädala.

UM esitab tellimuse vist esmaspäeval ( teisipäeval) ja tellimuse täitmine võtab aega 8 päeva.

Hoolduse letiga täitsa rahul.

varuosade letiga 85% rahul. ( saatsin P.M kirja, et soovin X varuosa ja varuosa koodi. palusin ära tellida. Kirjale ei vastatud. Läks nädal mööda, saatsin uue kirja. Abi null. Saatsin siis uue kirja sellele teisele varuosade müüjale, kes reageeris kohe. Saatis mulle hinnapakkumise mailile ja ütles, et maksa X summa arvele, siis tellime ära. Igati normaalne teenindus ja suhtumine, mida ka ootasin.)

Edaspidi väldin UM-i minekut nii palju kui saan. ( TLN )

Kurvaks teeb asjaolu, et võetakse hunnik raha, kuid asja korda ei saa!!!!

Postitatud: 19.08.2005 19:55 45
Postitas Hans
kupee kirjutas:
varuosade letiga 85% rahul. ( saatsin P.M kirja, et soovin X varuosa ja varuosa koodi. palusin ära tellida. Kirjale ei vastatud. Läks nädal mööda, saatsin uue kirja. Abi null. Saatsin siis uue kirja sellele teisele varuosade müüjale, kes reageeris kohe. Saatis mulle hinnapakkumise mailile ja ütles, et maksa X summa arvele, siis tellime ära. Igati normaalne teenindus ja suhtumine, mida ka ootasin.)
:?:

varuosa@bmw.ee

Alati toimiv!

Postitatud: 19.08.2005 20:47 55
Postitas Toomas
Niipalju kui varuosaletti sattunud, võib rahule jääda. Eks muidugi olen vajalikust jupist realoem'ist väljaprindi teinud, siis kergem seletada - mida konkreetselt vajan :)

Postitatud: 20.08.2005 00:21 51
Postitas priitv8
kupee kirjutas:Diagnostika peaks valmis olema mingi 15-20 min. max.
Sa eeldad, et tehakse ainult kompuutri dagnostikat, ehk e-testi. Mina seisin aga oma diagnostika aja ise kõrval ja võin kinnitada, et peale e-testi testiti manomeetriga bensusurvet, mõõdeti süütepinged primaaris ja sekundaaris, relatiivset kompressiooni ja gaaside koostist. Seega 1 tund täiesti normaalne.

Postitatud: 20.08.2005 08:31 02
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:Seega 1 tund täiesti normaalne.
Seda ka juhul, kui kõik korras.
Veaotsinguks võib tükkmaad rohkem aega minna.

Postitatud: 20.08.2005 10:12 11
Postitas Arvo
kupee kirjutas:Edaspidi väldin UM-i minekut nii palju kui saan. ( TLN )

Kurvaks teeb asjaolu, et võetakse hunnik raha, kuid asja korda ei saa!!!!
Samad sõnad, sai käidud diagnostikas ~10 aasta vanuse autoga ja kui margiesindus laiutab vea peale käsi siis teeb ausalt veidi tigedaks, eriti kui oled vea otsimise eest korralikult raha välja ladunud. Suhtumine ja teenindus norm aga IMHO oleks loogiline, et kui viga kohe ei leita minnakse uuele ringile, ei küsita kliendi käest raha või ühesõnaga käiakse välja mingi alternatiiv...
Antud juhul sai siis sama targalt UM-st välja tuldud, rahakott ligi 1000 eegi võrra kergem :evil:

Postitatud: 20.08.2005 11:40 08
Postitas kupee
Minu auto mootorile tehti ainult arvutiga test. Muud ei tehtud. Vähemalt ei antud lehti, kust oleks näha olnud, et oleks midagi rohkemat tehtud. Mujal saaksin selle testi 200.- ja hulga rohkem infi, kui esindusest. ( olen teinud 200.- Tartus)

Tegelikult võikski nii olla, et omanik näeb, mida tema autoga tehakse. Teab mille eest maksab. UM seda ei võimalda. Toyota esinduses saab vist klaasseina tagant oma auto remonti jälgida.

Postitatud: 20.08.2005 11:44 51
Postitas ryan
Raivo kirjutas:Kas mingeid hinnaerinevusi on kah täheldatud, Tln-Pärnu-Tartu?
pärnus hinnaskaala palju inimesesõbralikum ;)
sai oldud pärnus läbisõidul ja UM jäi otse tee peale ette, kuna sõber pidi nagunii diagnosti minema siis mõtlesime, et miks mitte minna ja vaadata kuda seal asjad toimivad.
ja meeldivusi kohe mitu: diagnost võrreldes tln UMiga pea poole soodsam
ja teine positiivne asi veel, et auto võeti kohe ette, mis on ikka väga suur pluss tln ees ja muidugi hinnad :P

Postitatud: 20.08.2005 11:51 45
Postitas Relk
Mina olen nii Tallinna UM'i teenuse ja kui ka hindadega väga rahul. Ainuke negatiivne ongi hetkel see, et järjekorrad on pikad. Üks kivi tegi natuke liiga auto paremale alumisele äärele ja no juba poolteist kuud pole leidnud aega mis sobiks nii neile kui mulle selle kõrvaldamiseks. Lisaks jääks auto nende kätte kolmeks päevaks :( Ja asendus auto on kolmene:( Kui oleks M5 läheks kohe :D

Postitatud: 20.08.2005 12:18 24
Postitas Anc
ütled et seda juppi oleks vaja - järgmisena prinditakse leht ja öeldakse minge makske ära. hinda ei vaevu keegi mainima :roll:

Postitatud: 20.08.2005 12:25 11
Postitas ryan
Anc kirjutas:ütled et seda juppi oleks vaja - järgmisena prinditakse leht ja öeldakse minge makske ära. hinda ei vaevu keegi mainima :roll:
ka nii on olnud :lol: alles üleeile! õnneks ei olnud kallis asi (õlifilter)aga siiski viisakas oleks ka hind kliendile öelda, mitte aint makske kassasse.

Postitatud: 20.08.2005 12:26 04
Postitas jjanno
Tere
Anc kirjutas:ütled et seda juppi oleks vaja - järgmisena prinditakse leht ja öeldakse minge makske ära. hinda ei vaevu keegi mainima :roll:
Laisa inimesena saadan mina alati meili enne kohale minemist ja küsin hinda ning saadavust. Kahju ainult, et tellimiseks peab kohale minema ja ettemaksu tegema. Keegi rääkis siin mingist ülekandega tellimise variandist. On see ametlik poliitika, mida võiks neilt uurida?

jJanno

Postitatud: 20.08.2005 12:41 32
Postitas Anc
ryan kirjutas:
Anc kirjutas:ütled et seda juppi oleks vaja - järgmisena prinditakse leht ja öeldakse minge makske ära. hinda ei vaevu keegi mainima :roll:
ka nii on olnud :lol: alles üleeile! õnneks ei olnud kallis asi (õlifilter)aga siiski viisakas oleks ka hind kliendile öelda, mitte aint makske kassasse.
sellise suhtumisega teenindusse ei saa õhukulumõõtjat küll ostma minna:)
"palun ühukulumõõtjat 525 2.5 141kw mootorile aastast 95" "näete, selline asi, minge makske kassasse"
40sev hiljem "kuus tuhat kuussada nelikümmend viis eeku palun"

sellise asja peale saaks küll infarkti vist.. ma õnneks ostsin ainult vaakumvoolikuid ja küsisin AMS-i hinda lihtsalt...

Postitatud: 20.08.2005 13:01 58
Postitas priitv8
jjanno kirjutas:Laisa inimesena saadan mina alati meili enne kohale minemist ja küsin hinda ning saadavust.
Mina veel laisemana kasutan võrguteenust: http://www.bmw.ee/otsing/otsing.php