Madis., pooldan, et TSLA liikumine on suht psühhoterrori alla minemas
Veidi puuduliku ajuga isikud (neid on minuarvates käputäis, mitte küll üks)
ajavad mingit ketsupit suust välja ja väga puuduliku ajuga isikud usuvad.
Selle tulemusena liigub asi igatepidi loogikavabalt. Kuid kõigile on selge, et
kogu selle terrorismi eesmärk on raha teenimine. Tesla on aga ideaalne
ettevõte kelle peal eksperimente teostada. Kõigile on selge, et tuleb X, siis
tuleb akutehas, siis tuleb E. Professionaalsed rahategijad vispeldavad mingit
sousti praegu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja paljudele objektiivsetele isikutele annab see üllatavalt
efektiivseid tulemusi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Needsamad kastmespetsialistid hakkavad lilli
tootma mõne aasta pärast ja räägivad ulmeedukusest (rohkem kui minu
positiivne fantaasia suudab luua). Järjekordselt, eesmärgiga klotsi teha.
AARE530. Just meiesarnaste teerajajate tulemusena ongi üldse EV-del olnud müüki.
Siiamaani ei ole Tesla Motors kulutanud klotsi reklaamide peale, seda algusest peale.
Olemasoleval teemal on juba kümneid tuhandeid vaatamisi. Iga vaatamine söövitab
kodanike ajudesse. Üks räägib teisele (olgu hea või halb) ja teine uurib ise asja ja
teeb oma otsuse. See, et mulle meeldivad elektriautod, selle promomine lõppes juba
esimesel leheküljel. Selle järel on detailidesse laskumine ja teatud puhul enda
kordamine või tõlgendamine (kel jäi midagi arusaamatuks).
"tõenäoliselt ei kao need liikluspildist vähemalt mõnekümne aasta jooksul."
Mina, ega mitte keegi siin foorumis ei ole sellist jama kunagi öelnudki.
Antud lausel puudub väärtus. Kui tahaksid mingi väärtusliku lause koostada,
siis peaks see kõlama umbes: "tõenäoliselt tavaliste sõiduautode osakaal ei
lange aastaks 2025 alla poole" - antud lausega saaks vähemalt diskussiooni teha,
kuid ka see oleks tõene, kui arvestada juurde autode eluiga, 15-20 aastat.
oo7 - vibratsiooni allikas ei pea alati olema see, mis häirib kõige rohkem.
Igasugused muud detailid võivad naeruväärselt väikesest vibratsioonist
resoneerimise tõttu igasuguseid huvitavaid asju teha.
Teise näitena võiks tuua selle, kui autos oleks poolpidune kahetaktiline
trimmeri sisepõlemismootor, mis kaalub 5kg, tekitaks see pigem vähem
ebamugavusi sõitjatele kui 250kg kaaluv 10x vähem tõmblev V12.
Vibratsioon on üsna keeruline nähtus. Et siin mingeid vettpidavaid argumente
teha, oleks vaja tõsist lähenemist. Münt ja veetops seda ei ole.
See, et V12 on parem kui R4, küsimust ei ole, kuid selles keegi ei vaidlegi.
Ja ärme unusta ära, et me elame Euroopa Liidus. See tähendab seda, et aastaks
2021 on turuletulevate sõiduautode CO2-heitmete kogus kesmiselt alla 140gr/km,
võite nutta või naerda või itsitada. See ei ole seotud ei teie usu ega nõuetega.
Fakt on see, et kui praegu on 0gr/km-le pigem erand, siis aastal 2021 on V8-V10-V12
samasuur või isegi suurem erand (räägime uutest autodest, mitte olemasolevatest).
Ja ärge mulle mingeid vastulauseid tehke. Mina loen/õpin ja tõlgin siia. Kui just
pole pretensioone tõlkimise üle, selle üle võib arutada küll
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)