Mida arvate United Motors-i teenindusest

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

pean ise ka jälle kiitma hakkama :D - lasin esiõõtsad vahetada siis um-is, õõtsade vahetamis käigus helistati um-ist ja teatati, et ka üks tagumine hoob vajab samuti väljavahetust, öeldi ka jupi ja montaazi hind mis eelpool tellitud töödele juurde läheb, sai siis see ka lastud vahetada. autole järele minnes ei leidnud autot esialgu ülesegi kuna auto oli ka tagatipuks puhtaks pestud mul oli enne ikka paras käkk ( ise seda teha ei palunud :D ) , peegli küljes rippus sedel töö teenindusele hinnangut andva sedeliga mille küljes oli ka um-i pastakas ... meeldiv teenindus igati - mina ülirahul!
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Endal juhtunud ka korra, et autot kätte saades imestasin, et kui viisin, siis vist oli nagu hulka porisem...et mis värk on...skleroos endal? Mingi imelik lõhn oli autol juures, ju siis pesulõhn see oli :D
Endine BMW omanik
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Tarmo_K kirjutas:Endal juhtunud ka korra, et autot kätte saades imestasin, et kui viisin, siis vist oli nagu hulka porisem...et mis värk on...skleroos endal? Mingi imelik lõhn oli autol juures, ju siis pesulõhn see oli :D

See võib olla ka vihjeks,et järgmine kord vii puhas auto teenindusse :roll:
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Endal piiksus täna telefon kaks korda :D Peaks sammud UM'i poole seadma ja vajalikud asjad ära tooma. Ülihea teenus ikka :cool:
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Tarmo_K kirjutas:Endal juhtunud ka korra, et autot kätte saades imestasin, et kui viisin, siis vist oli nagu hulka porisem...et mis värk on...skleroos endal? Mingi imelik lõhn oli autol juures, ju siis pesulõhn see oli :D
mul oli ikka jube käkk tunnistan ausalt ei pesnud talvel eriti tihti kuna nagunii koguaeg sitane ja pealegi iga pesukord eriti veel suure poriga kulutab lakikihti ;)
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Minu telefon tegi ka täna kaks korda piiks-piiks. Ja raha ma sinna majja jälle viisingi. :lol:

Abiks olid Indrek Malken ja Priit Mölder.
Mina jäin rahule.
MESHUGGAH
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 07.06.2006 23:12 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MESHUGGAH »

50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Tarvo kirjutas:Minu telefon tegi ka täna kaks korda piiks-piiks. Ja raha ma sinna majja jälle viisingi. :lol:

Abiks olid Indrek Malken ja Priit Mölder.
Mina jäin rahule.
Ma ei tea küll kaua UM'is on sõnumi saatmise teenus olnud, aga praeguseid postitusi lugedes tundub, et alles hiljuti. Samas Veho (citroeni pool) on sellist meeldetuletust vähemalt neli aastat kasutanud (umbes nii kaua on töö auto olnud). Paaril korral on lausa helistatud.
Aga UM'i juurte tagasi tulles. Kolm korda olen seal käinud. Esimene kord käisin silda kontrollimas (tasuta). Teenindus oli täitsa positiivne. Vaadati auto üle, pärast kutsuti mind ka sinna, et näidata probleemseid kohti. Küsisin ka juppide hinnad. Viimaks aitäh ja nägemist. Kõik oli täpselt nii nagu korralikus autosalongis olema peab.
Teine külastus jääb mulle pikaks ajaks meelde. Oli vaja siis mõningate juppide hindasid teada saada ja ühte juppi tellida kuna keegi muu peale UM'i seda ei müü. Kõigepealt proovisin helistada. Kui teisel pool toru öeldi "Tere, United Motors" (nime ütles ka, aga ei tule meelde), siis ütlesin, et sooviks mõne varuosa hinda teada ja ühe jupi (lõdvik) ka ära tellida, kui kohapeal ei ole. Selle peale küsiti kui pikk see nimekiri on. Vastasin, et mitte väga, aga üht-teist ikka on. Paluti Hinnapäring meiliga saata. Vastus pidi saabuma paari päeva pärast. Soovitud jupp pandi tellimusse, kuna kohapeal ei olnud, kuid kõigepealt oli vaja ettemaks ära teha. Ooteaeg üks nädal.
Järgmisel päeval oli linnapeal sõitmist ja mõtlesin, et astun korraks ka UM'st läbi. Kuna tööl pean tunkesid kandma, siis läksin ma sama moodi ka UM'i. Enne mind oli üks vene meesterahvas, kes ostis oma setsmesele tüüblit. Müüja ise oli väga tülpind näoga. Natukese aja pärast seisin mina müüjaga vastamisi. Nähes tunkedes nolki enda ees, tõmbas kulmu kortsu ja küsis väga ülbe tooniga mida mul vaja. Ütlesin, et sooviks varuosade hindasid teada ja ettemaksu ühe lõdviku eest teha. Selle peale vihastas ta veel rohkem:"Kas siis meiliga ei võinud seda nimekirja saata!?" Vastasin, et meili saatsin küll ära, aga kuna sõitsin parasjagu mööda, siis otsustasin läbi astuda ja hinnad kohapealt küsida, lisaks on ka ettemaks vaja teha. Peale umbes viienda osa küsis, kui pikk see nimekiri veel on. "Paar asja ongi ainult jäänud ja siis on kõik." oli minu vastus. Müüja pööras ringi, otsis mu meili paberi virnast üles, kortsutas selle vihaga kägarasse ja viskas prügikasti. Lõpuks tuli see hetk kui sai nägemist öelda. Müüja loomulikult mulle midagi ei vastanud.
Ja järjekord oli ka meeletult pikk, tervelt üks inimene seisis sabas. Loomulikult sellise suhtumise juures ei tekkinud mul mingit ostusoovi. Igatahes nii ülbet ja alandavat suhtumist pole ma mitte kunagi kogenud! :evil:
Kolmandal korral kui lõdviku järgi läksin sujus jälle kõik ilusti. Teenindaja oli ka õnneks teie, kuigi ka tema ei olnud eriti vaimustuses, et nende mõistes nii odava asja pärast teda tülitatakse. Vähemalt ei ülbitsenud ta minuga.
Ka telefoni vestlused muutuvad hoobilt negatiivseks kogemuseks peale mudeli E36 või E30 kuulmist. Vaid üks vestlus oli äärmiselt positiivne, kui ma peale auto ostu uurisin kui palju ja millist õli nad soovitavad panna ja sama küsimus käis ka jahutusvedeliku kohta.

Õnneks pole pidanud viimasel ajal UM'i külastama.
Kasutaja avatar
Jaak
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 18.02.2005 08:29 24
Asukoht: Keila-Joa
Kontakt:

Postitus Postitas Jaak »

MESHUGGAH kirjutas:50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
:shock:
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

MESHUGGAH kirjutas:50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
Mulle see sinatamine just meeldib,siis saan ise ka sinatada ja kuna pole eriti teietaja tüüp siis väga bro :D
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nõus Tiiduga ;).. Ja Tallinna UMis vähemalt mina sinatan kõiki ja sinatatakse ka mind :D
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

uhhh Mihkel(Kops)-i jutt on küll lausa uskumatu, ise arvasin, et selliseid teenindajaid ikka um-is enam pole :evil: , tartus kõik igatahes üliviisakad aga vot näiteks tartus selline koht on nagu aasta auto(müüb vw-neid) nuvot see on ikka eriline, seal sellised ülbikud nii teeninduse kui ka varuosade poole peal - omasin kunagi audit ja olin sunnitud seal käima ... see ikka jubbe kogemus oli ... umbes nii, et kui miskit autol viga oli siis lausa irvitati sulle näkku, et oled ise süüdi jne, ja varuosade mees see ei mahtunud kohe üldse oma leti taha ära nu nii suur oli see teeninduse kvaliteedi nullimullike ja kui tellitud varuosad kohale jõudsid keegi ei helista ega midagi täiseti suva sinust nagunii ju 50% ette sundkorras makstud :roll:

sorri nats ot tuli :oops:
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Oma kogemustest võin üldiselt öelda nii, et E34 puhul oli suhtumine negatiivsem. Praegu E30-le vilesid tellides vaadatakse siiski veidi parema pilguga. Aga see pole reegel:

kõige hullem kogemus oli ühe pisikese plastist katte tellimisega, kui öeldi otse: M40 on nii vana mootor ja E30 nii vana auto, et nemad ei teagi et seal üldse selline asi peaks olema. Aga et kui oleks uus (uuem) mudel, siis nad teaks kohe täpselt, mis detailid käima peavad ja lõpuks taheti hoopis seda meest näha, kes ütles, et minu autole selline asi üldse käib :shock:

Selle peale ma läksin sealt minema ja järgmisel päeval läksin Realoem väljatrükk näpus teise teenindaja juurde. Ja oh imet - paar nädalat hiljem saabus ka soovitud detailike :roll:
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kuna meie firma on ostnud autosid UM-st ja seal tehakse meile ka hooldusi siis mul on asjade tellimine lihtne. Vaatan realoem'ist koodid välja. Saadan koodid e-mailiga UM'i. Vastuseks saan hinnapakkumise. Kinnitan e-maili teel pakkumise. Jupid tellitakse ära. Kui saabuvad kohale siis antakse maili teel teada.

Ja alles siis on vaja minna kohale et võtta arve + jupid. Arve siis tasun ülekandega kuna meie firmas mingeid sularahaga arveldusi ei taheta aktsepteerida.

Jube mugav oleks kui saaks jupid ja arve ka kätte ilma UM-i külastamata... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Tarvo kirjutas:läksin Realoem väljatrükk näpus
Ise teen samamoodi koguaeg - hea mugav :).
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Kustas kirjutas:
Tarvo kirjutas:läksin Realoem väljatrükk näpus
Ise teen samamoodi koguaeg - hea mugav :).
kas realom-i joonised kattuvad täpsemt um-i omadega või on lihtsalt um-is neil siis lihtsam otsida ?
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

peaksid kattuma küll ja minu teada kasuta UM seda sama http://bmwfans.info/ nii et asja peaks saama küll. ma lihtsalt teen nii et võtan sealt koodid ja tõstan nad siis wordi üle ja teen copy paste UM kodulehelt. sealt saab siis hinna ja laosisu ;)

igatahes viimane külastus nüüd UM-i oli väga meeldiv sai siis igast tihendeid ja asju ostetud. kuna 2 tihendit ei olnud siis läksid DHL otse et need kiiremini kohale jõuaks(klienditeenindaja pakkus ise välja).

nii et minu silmis teenis ta igatahes vägagi palju pluss punkte
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

guardvv kirjutas:kas realom-i joonised kattuvad täpsemt um-i omadega või on lihtsalt um-is neil siis lihtsam otsida ?
Kattuvad, jah. Säästan ju sellega enda ja nende aega. Avastan autolt mingid jupid, mis tahaks vahetust. Lähen RealOEMi, vaatan sealt tootekoodid, kontrollin UMi kodulehel üle, et mis on neil kohapeal ja mis on vaja tellida. Siis prindin välja paberi, kus on peal kaks tabelit. Ühes tabelis on kirjas jupid, mis on neil kohapeal ja teises tabelis on kirjas, mis on vaja tellida (selle taga ka kogus). St., annan vanale selle paberi ja ise midagi rohkem rääkima ei pea :P.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
MESHUGGAH
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 07.06.2006 23:12 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MESHUGGAH »

Tiit525 kirjutas:
MESHUGGAH kirjutas:50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
Mulle see sinatamine just meeldib,siis saan ise ka sinatada ja kuna pole eriti teietaja tüüp siis väga bro :D
Aga mulle just se sinatamine ei meeldi. Ma pole teenindajatega tuttav, se et tema neid autoid muub ja mina neid autoid ostan ei tee temast mu suurt sopra. Minu arust on see ebaviisakas kui ma utlen TEIE ja mulle vastu tuleb SINA. See on isegi veidi ulbe. Toodevastuvottus on koige viisakam inimene Aleksandr (see prillidega)
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

nu nemad arvavad et sa räägid nagu terve firmaga(bmw) kui neile teie ütled ... see ei tee veel neist ebaviisakaid kui nad sulle sina vastu ütlevad(võibolla just püüavad sinu tasandile langeda, et suhtlus ei oleks nii ametlik) :P
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Silwer kirjutas:Kuna meie firma on ostnud autosid UM-st ja seal tehakse meile ka hooldusi siis mul on asjade tellimine lihtne. Vaatan realoem'ist koodid välja. Saadan koodid e-mailiga UM'i. Vastuseks saan hinnapakkumise. Kinnitan e-maili teel pakkumise. Jupid tellitakse ära. Kui saabuvad kohale siis antakse maili teel teada.

Ja alles siis on vaja minna kohale et võtta arve + jupid. Arve siis tasun ülekandega kuna meie firmas mingeid sularahaga arveldusi ei taheta aktsepteerida.

Jube mugav oleks kui saaks jupid ja arve ka kätte ilma UM-i külastamata... :)
Firma firmaks. Palju siit selliseid kundesid teisi üldse on?

Ja mis siin realoem-st rääkida, kui ei teata isegi, mida UM tähendab..
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

guardvv kirjutas:nu nemad arvavad et sa räägid nagu terve firmaga(bmw) kui neile teie ütled ... see ei tee veel neist ebaviisakaid kui nad sulle sina vastu ütlevad(võibolla just püüavad sinu tasandile langeda, et suhtlus ei oleks nii ametlik) :P
Täpselt, mulle meeldib rääkida konkreetse inimesega,mitte UM-ga,ma küll jagan tehnikat ja olen sellega tegelenud aastaid, kuid Scania ja BMW...on vahe, ja ma ei häbene tunnistada, et ma lihtsalt mõne osa nime ei tea, ütlesin seda ka teenindajale ja küsisin,et äkki ma näitan, mul auto väljas, vastus ; aa...väga hea, lähme vaatame! Asi korras, kuigi pole uus ja kallis auto ja ostetavate juppide hind jäi ka kolmekohaliseks. Siiani väga rahul, Eestis parim klienditeenindus minu jaoks.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Minu tänane kogemus UM-iga oli samas nagu meeldiv ja samas nagu ebameeldiv.

Meeldiv oli asja juures viisakus, sõbralikkus, auto kella pealt korras ja käes. Leiti kenasti järgmine teeninduse aeg, autos oli UM-i pastakas, viisakus-viisakus-viisakus. Hoolduse klienditeenindus on hea.

Ebameeldivust tekitasid kaks asja.
Esimene - lasin vahetada salongiventilaatori, mille jaoks tuli armatuur maha võtta. Autot üle andes oleks võinud esiklaasilt seestpoolt ikka oma näpujäljed ära pühkida ja kompuutri keele tagasi panna inglise keele peale nii nagu oli enne.
Teine - kuna Külminaatoris kliimat täites selgus, et üks toru lekib siis tahtsin, et see toru ka täna ära vahetataks. Autot UM-i andes näitasin näpuga milline toru lekib. Autot kätte saades selgus, et nad minu näitamist ei usaldanud, tegid ikkagi kliima kontrolli ja kuna seda toru neil laos ei olnud siis midagi ka ära ei vahetanud. Aga milleks seda kontrolltäitmist tehti 760 eek eest ... mina aru ei saa. Ütlesin ju, et lekib ja vaja vahetada toru. Uus aeg kahe nädala pärast - selleks ajaks peaks olema toru tellitud ning eks peale vahetust siis survestatakse uuesti.
Indrek
Q
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.07.2004 15:10 58
Asukoht: Tallinn - Harjumaa

Postitus Postitas Q »

Kogemus Tartu UM-iga

Telefoni teel leppisin kokku aja ostetavale autole 24p testiks, lubati pärast anda paber kus kirjas vead ja hinnad nende paranduseks. Telefoni teenindus väga meeldiv ja õhtul enne teeninduse aega sain ka meeldiva sms-i meeldetuletusega.

Kui autole järgi läksin siis pidin ise ekstra küsima paberit millel vead kirjas ja hindasid seal ka polnud. Samuti polnud näiteks kirjas milline 4-jast parkimisandurist läbi on. Kuna oli kiire, siis mõtlesin et ok pärast uurin hinnad jne. Üritasin autot käivitada, aga vaat aku olid need härrad tühjaks tõmmanud ja auto ei käivitunud. Väikese ootamise järel tuldi mingi poolpiduse akuga minu autot käivitama, aga see ei õnnestunud. Siis alles toodi mingi käivitusagrekaat ja õnnestus auto käima saada.

Et lõpp nagu jättis väga halva mulje.
530d touring
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

appi, teeninduse järjekord on juba 1 kuu :shock: mis sai sellest teisest esindusest, mis pidi tehtama?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Seda ehitatakse alles.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Tarmo kirjutas:Seda ehitatakse alles.
Ja kahjuks enne aasta lõppu seda ka vist valmimas pole.
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Tartus küll erakordne uimasus...kahte tuleregullimisnupstükki otsiti vist pool tundi ja siis ei olnud vahetusraha ja ei saanud kuidagi tshekki välja prinditud. arvata võis et nad sellise uimasuse juures väga viisakaks jäid :lol:
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

paar nädalat tagasi saime siis koos naisega paraja shoki osaliseks. saatsin ta auto värvi ja sisu valima. igaks juhuks saatsin kõigepealt varuosade letti et seal on ta tuntud nägu ja ehk juhatatakse norm müügimehe juurde. alguses oli veidi nalja kui talle kõigepealt pakuti mudelautot, siis lapsele mõeldud mänguautot( varuosade lett ikkagi) ja kui siis lõpuks aru saadi mis teema on, kutsuti automüügi mees, öeldes et ta tuli autot ostma( mitte niisama vaatama). mees tuli, vaatas teda pealaest jalatallani üle, isegi ei küsinud mida ta osta tahab ja ütles et tuleb tagasi 10 minuti pärast. naine käis pool tundi autode vahel ringi ja sealsamas olevad müügimehed, istudes arvuti taga ei tulnud teda aitama. lõpuks ta vihastas, ostis oma riided varuosadest ära ja läks minema.

tänud siis kaido soorskile, kes lõpuks aitas united motorsist teise müügimehe jutule pääseda.
kui vanasti tuli uue auto ostuks ostuluba omada siis tänapäeval on situatsioon sisuliselt sama- kui sa pole mingi kõva ärimees kes tuleb uksest sisse ja laiab ringi, ei tegele sinuga keegi

sa jäid kopsakast komisjonitasust ilma, jobu!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Aga mina oleks pärast 5 minutit ootamist läinud järgmise müügimehe juurde ja küsinud temalt.

Probleem lahendatud, närvid korras, usk heasse teenindusse säilinud.
Vasta