Mida arvate United Motors-i teenindusest

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Juss kirjutas:
patrik kirjutas:juss, ega sa kellegi nahka juhuslikult ei päästa?
Ei, ma ei päästa kellegi nahka. On alati häirinud ja häirib siiani, kui kriitika pole põhjendatud ning on sellise üldise vingumise võtmes, edastades oletusi ja solvanguid. Olles ise UM'iga samas valdkonnas tegev peaksid ju asjast aru saama.
sry aga Juss su argumenteerimine on juba... kuidagi lapsik...

Paraku olen ka mina siin teemas varasemalt miinuseid UM uute autode müügimeeste poole loopinud ja nagu näha siis mitte alusetult!

Olles ise müügiga oma elus vägagi seotud siis kujutan vaimusilmas ette UM autode müügi eest vastutava inimese karjet...APPI! (eriti aimates, et millisest autost jutt võiks olla :) )
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kui kriitika siis kõigile samadel alustel. Kui ühed teemad lähevad lukku, sest nõutakse konkreetsust ja täpsust koos faktidega siis võiks siin samadest reeglitest kinni pidada.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Juss kirjutas:Kui kriitika siis kõigile samadel alustel. Kui ühed teemad lähevad lukku, sest nõutakse konkreetsust ja täpsust koos faktidega siis võiks siin samadest reeglitest kinni pidada.
millest sa räägid??? ega sa magamata ei ole?
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Tauri kirjutas:
Juss kirjutas:Kui kriitika siis kõigile samadel alustel. Kui ühed teemad lähevad lukku, sest nõutakse konkreetsust ja täpsust koos faktidega siis võiks siin samadest reeglitest kinni pidada.
millest sa räägid??? ega sa magamata ei ole?
Tauri kirjutas: Igatahes tasuks see möla siit kustutada ja hoida teema sarnaste reeglite alusel puhas nagu eelpool välja on toodud.
Sul on vist õigus. Jätame asja selle juurde, et ma olen magamata. Jätkame juba uute juttudega.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Patrik, kas sa ei mäleta juba eelmistes teemades läbi käinud mõtetest ja ütlemistest? Meie oleme üksikutele siin foorumis liikuvatele persoonidele väikesed ja pahad inimesed. Auto ost UMist on keemia ja keeruline. Müügimeest leida kes sinuga tegeleks on raske, sellist kes oskab su küsimustele ja pärimistele adekvaatselt vastata veel keerulisem. Olen korduvalt sellise probleemiga kokku puutunud. Soovitan uue BMW ostmiseks osta lennupilet ja sõita saksamaale ning kohalikust sealsest esindusest osta. Kui huvi, siis PS teel võin anda ühe väga korraliku kohaliku esinduse kontakti.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Toetan Patriku juttu. Müügi pool on peale Tiidu lahkumist kõvasti alla käinud. Asja saab ajada veel vaid vana olija - Rihoga või siis selle tüdrukuga. Käisin mõni päev tagasi juhatajale masinat ostmas. Kuna müügimees pidi siva jalga laskma, pidin ma müügitöö ise läbi viima, st. otsima salongist üles värvi näidiste kasti, sealt õige sahtli jne. Isegi kataloogi ei suudetud meile leida. Õnneks taipasin selle tüdruku käest küsida - see leidis soovitud asja mõne hetkega. Aastake tagasi jäi ühel tuttaval 7-seeria ostmata kuna temaga samuti lihtsalt ei tegeletud.

Raske on sealt majast uut autot osta kui õigeid inimesi ei tunne. :?
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas siim .j »

Ok asjalikku juttu ka nüüd ;) : täna sai siis UM-is käidud: kampaania ju praegu :) lasin sildu kontrollida: ja vidinaid mis vahetamist vajasid oli palju, kokku läks kõik 7,3 kilo maksma :? , teenindus on siin Pärnus alati hea olnud hommiku kaheksast viisin auto sinna ning juba enne kümmet helistati et võite järgi tulla , valmis on :shock: kiired poisid peaks mainima!!! ;)
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ma ei mõista hästi, kuidas teil niii negatiivsed kogemused seal käimisega on. Eelmine laupäev-pühapäev kui neil seal "erihindadega 54 laoautot müügis" kampaania oli, siis taaskord pidin kogema, et müügimehed tulid ligi nagu iseenesest.
Kui ütlesin, et reaalset ostusoovi mul tegelt pole ja rohkem nagu "kuulan maad", siis öeldi, et jah, olukorda peabki kaardistama :)

Kuid täitsa mõistan, et kui kavatsed ettevõttele loovutada suurema hulga raha, siis sooviks selle eest ka midagi vastu saada (peale auto).

OT - kuna ise tegelen tööalaselt ka firma autopargiga (ostame kahest erinevast ettevõttest), siis kipub sedasi olema, et mu valik langeb alati pigem ühe firma kasuks, kus klienditeenindus on 5++
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Muhv kirjutas:Aastake tagasi jäi ühel tuttaval 7-seeria ostmata kuna temaga samuti lihtsalt ei tegeletud.
Raske on sealt majast uut autot osta kui õigeid inimesi ei tunne. :?
Mida te ulute. Kas te Mercedest olete ostnud Silberautost?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Tahtsin just jõuda samasse, mida rixa ütles. Nimelt- kuna me kõik oleme valinud oma sõiduriistaks BMW, siis tuleb vahel võibolla maitsta hapusid viinamarju- kuigi ma tunnen Tallinna UMist pea kõiki, ei saa ma paraku öelda, et kõigi suhtumine mulle meeldiks- kohati on siiski tunda üleolevust... Samas, mul on võimalus külastada ka Pärnu UMi, kuna see mulle palju lähemal, kuid siiski olen seni võimalusel käinud Tallinnas- vähemalt remondimeistrite suhtumisega olen VÄGA rahul:)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

rixa kirjutas:
Muhv kirjutas:Aastake tagasi jäi ühel tuttaval 7-seeria ostmata kuna temaga samuti lihtsalt ei tegeletud.
Raske on sealt majast uut autot osta kui õigeid inimesi ei tunne. :?
Mida te ulute. Kas te Mercedest olete ostnud Silberautost?
Oleme :oops: Uue auto müügi teenindus väga hea. Auto ise väga piix. Seetõttu loobusime seekord uue E klassi ostust.

Tegime põhjaliku uurimistöö seekord, kuna BMW oli viimane bränd, mida taheti. Sõidutasime volvosid, Lexust, Audisid, Subaru ...

Ära saa must valesti aru - olen UMi (ASC) klient üle 10a. Seal tuntakse mind ja mina tunnen neid. Arvan, et minu margitruudus tuleneb paljuski just nende inimeste tööst. Hoolimata kõigist jamadest, mis seal on olnud, oleme alati jõudnud positiivse lõpplahenduseni. Eeltulenevast suudan paraku tähele panna ka ajas toimuvaid muutusi. Tean, et seda teemat siin jälgitakse ka seal majas - seega on siin kirjutatu mõeldud sõbraliku vihjena...

Ah jaa - minu nägemuses oleks võinud müügimees (kui tal tõesti kiire oli ja me ootamatult saabusime) meid lihtsalt üle anda teisele müügiinimesele, kel kiire ei olnud. Klient oleks saanud teenindatud ja mulje oleks hea. Au sõna - mul pole mingit vahet, kas ma ostan auto Jüri või Mari käest. Sain aru, et ka Patrik sai kurjaks täpselt sama käitumismalli pärast.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4222
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Nii nüüd räägin mina hoopis teise poole kohapealt.
Käisin UM-is ja kuulsin kuidas asi oli.
Patriku kena elukaaslane läks varuosa letti, kus teda hästi tuntakse, sealt suunati müügimehe juurde, kuid olukord oli selline, et müügimehel oli hetkel pooleli eelneva kliendiga automüük (oli vist see kampaania särk-värk) ja ta palus pisut oodata. Teades pisut kuidas klientidega suhtlemine on, ei või kunagi ette arvata, kas läheb 10 minutit või pool tundi, mõni inimene jääbgi küsimusi küsima näiteks, teine ütleb ok ja asi aetud. Alati on raske kui on mitu klienti ootel, ja ei õnnestu kõigi meelejärgi olla. Mida müügimees valesti tegi on siin takkajärgi hää nämmutada ikka, kõik te ju maailma targad koos.
Kui on mingi konflikt on see alati kahepoolne, vaadake kasvõi päälinna aknast välja.

Ma ei õigusta kumbagi poolt, lihtsalt hetkel näen siin karja koolilapsi kes üritavad kellegi kõlakast teemat võtta.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

:) tore, et ka vastus tuli!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Cardo kirjutas:Nii nüüd räägin mina hoopis teise poole kohapealt.
Käisin UM-is ja kuulsin kuidas asi oli.
Patriku kena elukaaslane läks varuosa letti, kus teda hästi tuntakse, sealt suunati müügimehe juurde, kuid olukord oli selline, et müügimehel oli hetkel pooleli eelneva kliendiga automüük (oli vist see kampaania särk-värk) ja ta palus pisut oodata. Teades pisut kuidas klientidega suhtlemine on, ei või kunagi ette arvata, kas läheb 10 minutit või pool tundi, mõni inimene jääbgi küsimusi küsima näiteks, teine ütleb ok ja asi aetud. Alati on raske kui on mitu klienti ootel, ja ei õnnestu kõigi meelejärgi olla. Mida müügimees valesti tegi on siin takkajärgi hää nämmutada ikka, kõik te ju maailma targad koos.
Kui on mingi konflikt on see alati kahepoolne, vaadake kasvõi päälinna aknast välja.

Ma ei õigusta kumbagi poolt, lihtsalt hetkel näen siin karja koolilapsi kes üritavad kellegi kõlakast teemat võtta.
kas sa tõesti lootsid teist vastust? mis sa arvad, cardo, kas keegi sealt majast oleks sule öelnud, et saatsime, jah, pikalt?
kui 10 min möödas ja on näha et aega läheb veel, kas on raske tulla ja viisakalt öelda? kui spetsiaalselt kutsuti inimene siis vaevalt et see, kes oli juba ülesannetaga hõivatud. eriti kui kaks ülejäänud venda olid laua taga vabad? kuidagi ebaloogiline?
hetkel on minu jaoks olukord leidnud lahenduse inimese näol, kes minuga tegeleb. ka oma tööst vabal ajal.
see päev oli teenindus halb. järgmised päevad pärast oma seisukohtade selgitamist on olnud teenindus hea. rohkem sel teemal ei ole mõtet vaielda. minu jaoks on teema ammendatud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Käisin reedel UMis veermikukontrollis ja mul ei ole küll ühtegi halba sõna teeninduse kohta öelda. Andsin autovõtmed klienditeenindajale, et nad saaksid auto sisse ajada ning mulle öeldi, et läheb kuni 1h - et seni võin teisel korrusel mugavalt end sisse seada ja ajalehte lugeda ning tassi kohvigi omale lubada. Nii ka tegin. ;)
Kasutaja avatar
Alar_O
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 29.06.2005 21:26 44
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Alar_O »

Aga minu auto bensiinipaagi anduri vahetus unustati täna tartu UM-is ära :) Ise küll ei käinud, aga auto oli kell 4 um-is, nagu aeg kinni pandud oli... kell kuus autole "järele minnes" tuli välja et ei ole veel tegeletudki asjaga.... loodame et asi ikka leiab positiivse lahenduse veel täna :)

EDIT: 400.- eest saigi anduri juhe korda tehtud poole tunni jooksul :cool:
Kasutaja avatar
Priit_R
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 05.05.2007 20:29 38
Asukoht: DNA

Postitus Postitas Priit_R »

Lugesin 13 lehekülge läbi ja on välja toodud igasugu lahedaid lugusi, mõned panevad isegi lahedalt muigama :) heas mõttes siis.Enda poolt lisaks siia midagi sellist, sai auto ostetud United Motorsist.Ei suuda ühtegi asja välja tuua mis oleks olnud negatiivne ostu müügi juures- seletati üksipulki kõik asjad ilusti lahti. Paberite vormistamise juures kõik sujus väga ladusalt, pakuti erinevaid variante jne.Müügimeheks oli Margus Kraav < väärib kiidusõnu!!!
Hiljem on nüüd käidud varuosa letis ka juttu ajamas - esimene kord läksin ühel laupäeval ja kurtsin oma mured ära.Kahjuks ei mäleta teenindaja nime, istus ta aga kõige parempoolsema Pc taga.Tüüp laskis mulle igasugu pabereid ja spetsifikatsioone välja A4 -de peal mida ma isegi ei palunud.Ma olin suhteliselt sõnatu - väga väga positiivne suhtumine oli tookord. Ootamise koha pealt jah seda võiks küll öelda et kui helistada varuosa letti siis sealt ei vasta keegi :) a see selleks, see seik mind väga ei heiduta kuna autot soetades sai helistatud puht kogemata müügimehele. Täiesti kogemata hommikul enne normaalse tööpäeva algust, endal pea pulkki täis liisingutest kindlustustest ja mis iganes asjadest veel. Alguses sai ilusti vabandatud et nii juhtus jne aga tüüp hoopis kuulas asjad ära ja aitas ka siis kindlustuse asjadega. Ma igatahes ei suuda veel näha negatiivseid jooni väga ja ei võta kindlasti sõna inimestega kes seal aastaid juba käinud. Aga seda ju ikka tuleb ette ,et klienditeenindajal pole hea tuju ja samas pole ilm ka ilus jne.
A siinkohal veel mainiks ära, et kui eelpool keegi mainis SilberAutost mesa ostmist jne halva maiguga. Siis no head kaasvõitlejad minge soetage endale Peugeot ja oh seda õnne ja rõõmu kui sulle tellitakse täiesti tavaliseid releesi 4 kuud ja noh kui see veel mõne jaoks normaalne on.Siis mis tunne on sõita teenindusest ära lahtiste kütte torudega jne jne jne. :D paak tühjaks kilomeetriga. Lihtsalt arvamus minu poolne ;)
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

No eks ütlen ka paar sõna. Üldise hinnangu saab UM kõva 4. Pärnu UM aga 3 pika lohiseva miinusega. Miks? - silberauto kiituseks ütleks, et kui ostsin sealt usakale varuosi toodi osad mis ei olnud eesti laos kohale kas paari päeva või kui vaheladudes polnud siis max nädalaga. UM-ist toimub see nagu me teame min. 10 päeva kuni krt seda teab kui kaua. Samuti oli suht häiriv teema, kui tellisin Pärnu detailid mis olid Tallinna laos ja kui nädala pärast oma tarkuses järgi läksin olid need juba otsas :shock: , et siis tellija rõõm on tellida mitte teda eelistada?
Naljanumber oli kui käisin detaile ostmas annan oma nimekirja koodidega, et lihtsam oleks välja otsida siis nokitakse natuke arvuti taga ja küsitakse kolm korda üle, et kas ikka tahad neid osta - no mida, kas ma tulin sinna teenindajaid vaatama või :evil: Saan aru, et mul on E36 ja nagu imelik on A-osa osta ja äkki ei jõua plekkida ja vaeseke jooksis lao vahet tühja.
Samuti on Pärnus helistamised ikka väga nappid, kui helistavad siis on ka tellimusest pooled asjad puudu, jah kui isegi vaevutakse helistama. Saan aru, et paarisaja krontsa eest plasti ja tüübleid ei ole midagi sellist mille pärast ennast nahast välja pugeda aga mulle on iga detail oluline - muidu nagu ei tellikski.
Sama teema ka töökaaslasega kes uue X5 sealt ostis, mis sa konn siin kargad - tema poolt paar krõbedamat sõna ülemusele pani tema teeninduse kiiremalt liikuma aga .... mõtte ainet jätkub.

Tallinna UM-ga aga siiamaani 99% head kogemused.

EDIT: unustasin õelda, et Pärnu töökoja kvaliteediga olen väga rahul, leti tagune vajab natuke ümberõppet.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Miskipärast eelistan ise ka siiski Tallinna UMiga asju ajada, suhtumine (mis minu jaoks on väga tähtis, muuseas), on kuidagi sõbralikum...
Samas- kui kunagi silda käisin tegemas, siis ei saanud tegelikult küll nuriseda- kõik oli ponks, helistati, küsiti, uuriti, isegi alet tehti... Praegu olengi dilemma ees, kas lasta sillad garantii korras ära teha Pärnus v Tallinnas...
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Viimane kord kui käisin UM-is varuosa letitaga , sain väga meeldiva teeninduse osaliseks.
Ja kui küsisin jupi tellimise kohta, siis teatas teenindaja mulle et varsti hakkab kaup tulema kaks korda nädalas või oli isegi kolm.
Et varsti siis hakkab tellitud juppe vast kiiremini saama kui 10 päevaga.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Olen ka olnud UM -s mitte just pidev klient ja leidnud endale minu arust ideaalse UM esindaja kelleks on R. Männik. Temal on alati aega mind ära kuulata, kõigele mida ma olen tahtnud teada leida ka vastus, kui mitte kohe, siis annab alati hiljem teada. Kunagi ei ole ta mulle püüdnud pähe määrida teenust või remonti mida ma ei vaja. Vastupidi ta mõtleb kaasa ja pakub välja parima lahenduse. Ja nagu tegijal ikka juhtub on nende vahetuses harva aga ikkagi ebaõnnestumisi. Sellised olukorrad oskab ta samuti minu arust hästi lahendada (oli minu vana autoga 1 kord). Samas ei saa ma öelda sama mõne teise tööde vastuvõtja kohta seal. Kui ma soovisin teada saada oma hiljuti soetatud auto tehnilise varustuse kohta, proovis ta minust väga kiiresti lahti saada (pöördusin tema poole kuna Ristot ei olnud sellel päeval tööl).
Varuosade leti 2 vanema olijaga olen ma samuti kogenud ainult positiivset. Nad on olnud alati abivalmis ja isegi mõne päris lolli küsimuse peale ei ole nad hakanud naerma või kuidagi halvustavalt suhtunud. Samas võiks UM soetada mõne joogiautomaadi või lihtsalt allikvesi pudelis, kui tuleb ootetööna oodata. Ma arvan see ei tohiks küll üle jõu käia. Kui isegi väiksemates kohtades on see olemas.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

ahtil kirjutas:Samas võiks UM soetada mõne joogiautomaadi või lihtsalt allikvesi pudelis, kui tuleb ootetööna oodata. Ma arvan see ei tohiks küll üle jõu käia. Kui isegi väiksemates kohtades on see olemas.
Tallinna UM-s on teisel korrusel kohviautomaat täiesti olemas. Kas seal ka joogivee aparaat on, seda peast ei mäleta.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui ma hästi mäletan, siis peaks joogiautomaat täitsa olemas olema UMis...
Ja ahtil, olen sinuga nõus- üks sõbralikumaid teenindajaid ka minu meelest ;)
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Jah,

kohvi saab seal küll. Kuid vesi võiks olla kindlasti lisaks, kuna kõik kohvi ei joo. ;)

hanno kirjutas:
ahtil kirjutas:Samas võiks UM soetada mõne joogiautomaadi või lihtsalt allikvesi pudelis, kui tuleb ootetööna oodata. Ma arvan see ei tohiks küll üle jõu käia. Kui isegi väiksemates kohtades on see olemas.
Tallinna UM-s on teisel korrusel kohviautomaat täiesti olemas. Kas seal ka joogivee aparaat on, seda peast ei mäleta.
Kasutaja avatar
Priit_R
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 05.05.2007 20:29 38
Asukoht: DNA

Postitus Postitas Priit_R »

Selline asi siis ununes kirjutada: Tellimus jõudis kohale ja sellega kaasnes mu telefoni üks SMS.Ei ole kuulnud kas teistel teenindustel ka sellist süsteemi on aga UM-il on ja minu arust oli see väga positiivne nähtus. :cool:

Tere.

Teie tellimus P11.... on saabunud.

Tervitades varuosad.
United Motors AS
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Suspect kirjutas:Selline asi siis ununes kirjutada: Tellimus jõudis kohale ja sellega kaasnes mu telefoni üks SMS.Ei ole kuulnud kas teistel teenindustel ka sellist süsteemi on aga UM-il on ja minu arust oli see väga positiivne nähtus. :cool:

Tere.

Teie tellimus P11.... on saabunud.

Tervitades varuosad.
United Motors AS
On ikka, nt Vehos, Revalis jms. Kusjuures ütlevad summa kah, mis tuleb kaasa võtta.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

nt. ka catwees saadab SMS-se
melkisedek
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 15.02.2007 18:49 04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas melkisedek »

On see normaalne kui jah vedeliku temperatuuri anduri vahetamise töö hind on 662,40 EEK? (18ühikutX46ühiku hind) See jublakas oli ise ju nii väike
Ja järgmisel päeval andis andur jällegi otsad...
Auto endal E36 318i sedaan
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui andis otsad, siis tagasi UMi ja saad tasuta uue...
melkisedek
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 15.02.2007 18:49 04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas melkisedek »

Panin aja - järjekord 3 nädalat...
Vasta