Mida arvate United Motors-i teenindusest

Vaba teema
Vasta
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
priitv8 kirjutas:
jjanno kirjutas:Laisa inimesena saadan mina alati meili enne kohale minemist ja küsin hinda ning saadavust.
Mina veel laisemana kasutan võrguteenust: http://www.bmw.ee/otsing/otsing.php
Vana E30 omanik ei saa enesele sellist laiskust lubada. Väga vähe osasid on kohapeal olemas ning enamus osadele tuleb sealt otsingust eitav vastus :(

jJanno
exTouring
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Anc kirjutas:sellise suhtumisega teenindusse ei saa õhukulumõõtjat küll ostma minna:)
"palun ühukulumõõtjat 525 2.5 141kw mootorile aastast 95" "näete, selline asi, minge makske kassasse"
40sev hiljem "kuus tuhat kuussada nelikümmend viis eeku palun"

sellise asja peale saaks küll infarkti vist.. ma õnneks ostsin ainult vaakumvoolikuid ja küsisin AMS-i hinda lihtsalt...
Kui sa lähed poodi ja palud midagi, siis see väljendab sinu ostusoovi. Kassas öeldaksegi sellisel juhul sulle hind.
Kui sa teed hinnapäringut, siis sa küsidki, "kui palju see ja see maksab ning kas on või ei ole kohapeal". Minu arust lihtne ja loogiline.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

priitv8 kirjutas:
kupee kirjutas:Diagnostika peaks valmis olema mingi 15-20 min. max.
Sa eeldad, et tehakse ainult kompuutri dagnostikat, ehk e-testi. Mina seisin aga oma diagnostika aja ise kõrval ja võin kinnitada, et peale e-testi testiti manomeetriga bensusurvet, mõõdeti süütepinged primaaris ja sekundaaris, relatiivset kompressiooni ja gaaside koostist. Seega 1 tund täiesti normaalne.
Ma olen reaalselt oodanud 3 tundi mootoridiagnostikas kuna viga ei leitud. Ja ei leitudki. 690 eeku vist tuli siiski ära maksta kuigi silmaga näha ja kõrvaga kuulda, et mootor ei tööta normaalselt.
Auto sai viidud tund enne tööpäeva lõppu sinna ... ja no kui kätte sain siis oli isegi koristaja juba ammu koju ära läinud :lol:
Indrek
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

hanno kirjutas:
Kui sa lähed poodi ja palud midagi, siis see väljendab sinu ostusoovi. Kassas öeldaksegi sellisel juhul sulle hind.
Kui sa teed hinnapäringut, siis sa küsidki, "kui palju see ja see maksab ning kas on või ei ole kohapeal". Minu arust lihtne ja loogiline.
inimene kõigepealt tunneb huvi kas on olemas ja palju maksab jne..
korrektne teenindaja ise ütleb kas on olemas ja hinna ja küsib kas läheb kaubaks ja kui klient nõustub siis suunab kliendi kassasse maksma.

vat nii ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

ryan kirjutas:
hanno kirjutas:
Kui sa lähed poodi ja palud midagi, siis see väljendab sinu ostusoovi. Kassas öeldaksegi sellisel juhul sulle hind.
Kui sa teed hinnapäringut, siis sa küsidki, "kui palju see ja see maksab ning kas on või ei ole kohapeal". Minu arust lihtne ja loogiline.
inimene kõigepealt tunneb huvi kas on olemas ja palju maksab jne..
korrektne teenindaja ise ütleb kas on olemas ja hinna ja küsib kas läheb kaubaks ja kui klient nõustub siis suunab kliendi kassasse maksma.

vat nii ;)
siin on 2 maailma- müügimehe ja kliendi oma- kunagi pole päris õige- selleks ongi erinevad müügimehed, kes tegelevad erinevate klientidega :!:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Viisin auto kolmapäeval UM'i ja pidin reedel kätte saama. Võtsin ka asendusauto kolmeks päevaks. Reedel selgus, et auto saab siiski valmis esmaspäevaks. UM avaldas kahetsuse, et nii läks ning ütles, et kompenseerimaks minu ebamugavusi ei küsi nad asendusauto eest raha mitte ühegi päeva eest.

BMW teenindus on siiski BMW vääriline :)
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Pärnus ma just tahtsin ettemaksu teha jupile mis oli tulekul, aga nad keeldusid kategooriliselt ja ei ole siiani tahnud rohkem ettemakseid...
Mulle sobib.... :P
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

mina olen üldiselt UM teenindusega rahul...

Tallinna UM's olen ainult paar korda käinud, ning pole ka negatiivset kogemust, Tartu omas kümneid kordi, ning samuti, olen rahule jäänud...

Remontinud küll UM's kordagi enda autot lasnud, aga varuosade müük on küll sujunud, ise tavaliselt tootekoodid välja otsinud, nii lihtsam ja kiirem. Isegi telefoni teel olen saanud jupid ära tellitud, ning 2 ndl pärast ka kätte saanud...

Ehk siis, mina olen rahul UM teenindusega.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Lauri
Klubiliige
Postitusi: 679
Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
Peamine sõiduk: 325TDSA
Asukoht: Tartu lähiümbrus

Postitus Postitas Lauri »

Tallinnat ei tea, kuid Tartus varuosade ostmisega pole probleemi olnud juhul kui varuosamüügiga härra Käämer tegelenud.viis pluss teenindus igal juhul.üks lambapeaga noormees kes vahel seal olnud isand Käämeri asemel on küll juukseid halliks teha tahtnud.
Opeli esinduse varuosade müügipool seevastu ei kannanta mingit kriitikat seal alati olnud mingi kamm.suhtumine klienti. see hoopis eriarusaamas sealsetel jupijumalatel .(

service poolega pole UM,i Tartu osas au olnud midagi kogeda veel :)
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Infoks kõigile, kes soovivad kampaania korras oma autole sillakontrolli tasuta UM-s teha.
Kui autol on õhkvedrustus, siis sellisel juhul esitatakse arve ca 140.-

Lihtsalt et kellelgi sellega seoses üllatusi ei tekiks.
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
Kasutaja avatar
central
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 13.02.2006 13:47 06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas central »

Lauri kirjutas:Tallinnat ei tea, kuid Tartus varuosade ostmisega pole probleemi olnud juhul kui varuosamüügiga härra Käämer tegelenud.viis pluss teenindus igal juhul.
korralikud teenidajad on siis:
Tartu: härra Käämer
Tallinn: Rain Lassi ja Priit Mölder

kas keegi siis täpsemalt osksab rääkida tartu tallinna ja pärnu hinnavahest? no selge tln kallim, aga trt ja prn kes odavam on ? :)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kingpool81 kirjutas:käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
see poleks esimene kord, tasuta asjade "võlu" :D
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

raimo_r kirjutas:
kingpool81 kirjutas:käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
see poleks esimene kord, tasuta asjade "võlu" :D
kui aus olla, siis ma ootasin et mulle valetatakse teistpidi ja öeldakse, et mul vaja seal vahetada rohkem asju kui tegelik olukord on... selles suhtes au ja kiirus... kliendi rahakoti arvel ei tahtnud nad seekord rikastuda
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Veermiku kontroll polegi täpisteadus. Kegi katsub käega kas on loks või mitte. Kui loksuga võib julgelt veel 10 000 km sõita kas siis peaks kliendile ütlema et vajab vahetust või et käib veel küll?

Endal X5 see kogemus et garantii ajal vahetati absoluutselt kõik detailid ära kaasa arvatud need mille kohta öeldi et 30 000km sõidaks veel ilusti. Samas pärast garantii aja lõppu võeti asja oluliselt rahulikumalt ja öeldi täpselt, et kas tahate vahetust või mitte detaili puhul, mis oleks veel 10 000km sõitnud.

Selle veermiku hindamisega on raske kõikide klientide meelejärgi olla.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

eks kui mõni praktikant su autot saadetakse vaatama siis head nahka sealt ei tule. eelmine aasta käisin ka seal kontrollis, päris täpset diagnoosi ei saanud, vahetusse läksid hoopis teised asjad. samas oli selline juhus kus öeldi mulle, et esimene rattalaager on läbi, tegelikult oli viga roolilatis (elementaarne on e39 rattaloksu puhul latti kontrollida). muidugi on arusaadav, et kõiki asja ei saa käega katsudes kontrollida.

huvi pärast panin ka nüüd aja kirja. loodan, et auto vaadatakse kogenud töötaja poolt üle :D
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

nuh... ytleme nii, rooliotste loksu sai käega katsudes kindlaks tehtud.... samuti ka õõtsapuksiga... aga kui sai õõts alt ära võetud, siis selgus ka sharniiri vahetuse vajadus. selle õõrsapuksiga ja rooliotstega ei oleks mind mingist ylevaatusest läbi lastud... ka siis mitte kui oleks seda mitte legaalselt teinud.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

kingpool81 kirjutas:käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
Veider, nad ju peaksid ise olema huvitatud töö tegemisest sinu auto kallal :? Ma läheks konkreetse näitega teeninduse pealiku juurde ja laseks tal järgi vaadata kes sellel päeval seanahka vedas.

Kui olen palunud sildu kontrollida on siiani kolksud üles leitud ja öeldud, kas nende arvates tuleks kohe jupp ära vahetada või võib sellega edasi sõita. Üldiselt sellsed jupid millega kaasneb halvimal juhul ratta eemaldumine/juhitavuse kaotus olen kohe ära vahetanud (sarniirid/rooliotsad). Ühe kruusateedel õrnalt kolksuva, aga töötava amordiga lasin küll eelmise autoga aastakese ringi, enne kui vahetasin.
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

siiani pole probleeme olnud Tallinna UM aga juppe peab küll kohati ikka väga kaua ootama.
muidu ostan enamus juppe koodide järgi! mis lihtsustab ka siis müügimehe tööd. samas oodatud on aga jupid on kätte saadud.
ukse taha veel visatud pole.
kuigi on olnud selline asi ke nagu eelmisel lehel et võtsin mingi 8 juppi ja öeldi et makske kassase. :D muud midagi.

aga muidu on suht OK
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

pole küll otseselt remonti tegema pidanud UM-is kuna vajan autole ainult pisividinaid... aga (viimased 3 kuud) hetkel ei ole küll teenindaja kohta ühtegi märkust. kõik vajalikud vidinad oleme leidnud üles jne. (minu ostude hinnad on jäänud ~100.- üks ost :D ) ... seda ka laupäeval.

Mõned aastad tagasi (~4a) oli olukord palju hullem ja eriti minusuguseid pisidetailide ostjaid ei soovitud teenindada :)
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Algatuseks peaksin ütlema, et väga hea teema.
UM`s olen käinud paranduses vaid ühe korra ja viimaseks see vist ka jääb. Oli vaja siis nimelt tuled ära reguleerida, ülevaatuspunktis seda miskipärast ei tehtud. Ok, näitasin ära mismoodi auto käima läheb (turvasüsteem) ja meister ( või kes iganes ta oli) sõitis autoga sisse. Mina jäin ootesaali (mind sinna ei lubatud), kaua see tulede reg. ikka siis aega võtab. Mingi 15 min. pärast tuli meister saali- nad ei saavat autole süüdet sisse. Näitasin siis kuidas asi toimib, tuled reguleeriti ära, maksin ära ja sõitin koju. Oli see laup. Pühap. käisime loomaias> signa peale. Tuleme tagasi, krt miski on valesti- üks sagedus on kadunud. Löögiandur kah maas... Tere- tore- kui laup. töökojast tulin, siis panin auto garaazi ja ma tõesti ei kontrollinud kas signa töötab. Esmasp. siis pöördusin murega tagasi, et midagi pole päris nii nagu olema peaks- selle peale öeldi, et signa oli juba enne katki... Sellise suhtumise peale ma ei viicinudki seal rohkem väitlema hakata, kas oli enne katki või mitte. Auto ostsin samuti UM`st, õnnetuseks oli aga endine omanik samal ajal puhkusel. Varuosi kõlbab sealt tellida, aga remonti lasen küll mujal teostada. Arusaamatuks jääb ainult, kuidas nad saavad hakkama 6., 7., 8. ja miks mitte näiteks ka M seeria autodega, mille omanikud kindlasti panevad sinna veel mingeid turvasüsteeme. Vähemalt osa neist teevad seda kindlasti. Antud juhul käis aga tavaline kolmanda seeria auto, millel vähe kangem turvasüsteem peal, üle jõu. Tulede reg. läks 150.-, aga palju signa parandus maksma läheb? Ja mida on üldse tuledel signalisatsiooniga ühist??? Aga kuna ettevõttel paistab hästi minevat, siis nad saavad sellist suhtumist omale lubada. Minu poolt edu neile ja seni olen oma muredele mujal lahendused leidnud.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

UPS kirjutas: Arusaamatuks jääb ainult, kuidas nad saavad hakkama 6., 7., 8. ja miks mitte näiteks ka M seeria autodega, mille omanikud kindlasti panevad sinna veel mingeid turvasüsteeme. Vähemalt osa neist teevad seda kindlasti.
Ka nende keerulisemate süsteemide puhul konsulteeritakse minu teada omanikuga, ei usu mina, et seal jalgratast leiutama hakatakse :)
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

UPS kirjutas:Aga kuna ettevõttel paistab hästi minevat, siis nad saavad sellist suhtumist omale lubada. Minu poolt edu neile ja seni olen oma muredele mujal lahendused leidnud.
Kahju, et signa katki läks, aga ma ei näe ausalt öeldes seost UM-ga. Selge on see, et kui igaüks oma autole aretab peale miskeid Black-Jack tüüpi signasid, PIN koodi lugejaid ja sõrmejäljega immosid ei peagi autoremondi töökoda sellest midagi teadma ja veel vähem nende mahavõtmisega hakkama saama. Mina võtan endal alati immo maha enne teenindusse andmist, mitte ei jaga seda meistritele.
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

to AARE530: Aga mulle isiklikult tundub, et hakati just jalgratast leiutama. Kui auto eluvaimu sisse ei võta, siis mida krt seal 15 min. teha on :shock: Pöörad järjekindlalt võtit süütelukus ja konstateerid fakti, et pagan- seekord kah ebaõnnestus?
Ilves: Mina ei oska sealt ise midagi maha võtta, küll aga sai meistrile ära näidatud kuidas süsteem toimib. Ja mingit "kosmosesüsteemi" ju polegi seal tegelikult. Aga pärast on mu meelest eriti süüdimatu väita, et asi juba enne ei töötanud. Kas natuke kaasa viitsib mõelda, see saab vasturääkivusest aru. Kui ise hakkama ei saa, tuleks omaniku poole pöörduda- arvan mina ja seost näen just UM`ga.
Ma tean palju ma oma autosse raha olen pannud ja tean ka seda päris hästi mis seal töötab ja mis mitte. Nagu never ei lähe UM`i meistrile oma tuksis signat pähe määrima. Sellest lasteaiatasandist on juba ammu välja kasvatud. Aga eks see jääb kellegi südametunnistusele. Ei pannud seda suure kella külge ja lapin ise ära lootuses, et tõesti on setingud paigast ära mitte mõni juhtplokk vms. läbi lastud. Siis läheks lugu natuke liiga kulukaks.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kuidas saab üldse signat või immot ära lõhkuda ilma jõudu kasutamata? Kui signa läheb tuksi paari korra valesti proovimise peale siis on viga küll pigem signas ja vaevalt keegi sul seal füüsiliselt midagi kangutama hakkas.
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Juss, immo on olemas ja signa töötab hetkel vaid n.n. ühel sagedusel. Ehk siis piltlikult öeldes töötab süsteem hetkel avarii reziimil andes veateadet.
Ma ei tahaks siia kõiki peensusi hakata kirjeldama, mille pärast auto neil tookord süüdet sisse ei võtnud. Olin kord samas olukorras sama autoga. Sai kah korduvalt katsetatud ja proovitud aru saamata, miks auto käima ei lähe. Tegelikult oli lugu hoopis lihtsam, väike nüanss kõrvaldatud ja käivitus ilusti. Tahan öelda seda, et nii nad süsteemi küll ära rikkuda ei saanud ja mis moodi see neil õnnestus- ega ma seda ju ei teagi, seda ei tunnistata (nende väitel oli see ju juba enne katki) ja ei huvitaks kah. Mind huvitaks rohkem et inimesed julgeks vastutuse võtta töö ees mida nad teevad.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

UPS kirjutas:to AARE530: Aga mulle isiklikult tundub, et hakati just jalgratast leiutama. Kui auto eluvaimu sisse ei võta, siis mida krt seal 15 min. teha on :shock: Pöörad järjekindlalt võtit süütelukus ja konstateerid fakti, et pagan- seekord kah ebaõnnestus?
Sellisel juhul tehakse kõne omanikule, niipalju kui mina tean. Seal töötades ei olnud küll kordagi juhust, et meister ei tea, kuidas auto käima pannakse, olgu süsteem nii keeruline kui tahes. See on ju loogiline, et kui ta kohe ei lähe, siis ta ei lähegi, ei usu ka mina, et UMI meistrid ja töödejuhatajad nii lollid on...
Kuidas sul see asi juhtus- ei oska öelda...

Küll aga meenub mulle oma kunagi omatud Sigma puhul üks seik, kus situatsioon oli selline, et olles sõitnud umbes kuu aega endise omaniku nimel oleva autoga, töötas kõik suurepäraselt, sama ka vahetult enne ARKi minekut, kuid peale ARKIs ümberregistreerimist oli ''kellad''- auto enam käima ei läinud ning peale alarmi eemaldamist autolt asi töötas. Asi lõppes täiesti lambist, seistes :shock: Tagantjärgi mõeldes- kuna tegu oli tookord DEFAga ning kuulnuna kommentaare defa pultide kohta- äkki olgi tegu otsasaanud puldiga...

Sry OT pärast, aga vahel koosneb elu juhustest...
Kasutaja avatar
Ode
Huviline
Postitusi: 490
Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
Peamine sõiduk: BMW 730d
Asukoht: Tallinn-Loo

Postitus Postitas Ode »

endal olnud siis otsene kogemus, et vahest ei jõua jupid eriti kiiresti kohale, kuid samuti on selle ühe halva kogemuse kõrval ka väga palju positiivseid kordi, mil UM'i on saanud külastatud. (jutt siis Tallinna UM'ist)

tunnihind on seal hoolduses nats krõbe, kuid kui jõudsin soetada hetkel oleva auto jõuan ka seal mõningad suuremad vead lasta ära parandada ;)
pisivigadega ei hakka kohe esindusse minema.

üks minu külastustest tallinna um'is:
läbisõidu jama
AARE530 kirjutas:
UPS kirjutas:to AARE530: Aga mulle isiklikult tundub, et hakati just jalgratast leiutama. Kui auto eluvaimu sisse ei võta, siis mida krt seal 15 min. teha on :shock: Pöörad järjekindlalt võtit süütelukus ja konstateerid fakti, et pagan- seekord kah ebaõnnestus?
Sellisel juhul tehakse kõne omanikule, niipalju kui mina tean. Seal töötades ei olnud küll kordagi juhust, et meister ei tea, kuidas auto käima pannakse, olgu süsteem nii keeruline kui tahes. See on ju loogiline, et kui ta kohe ei lähe, siis ta ei lähegi, ei usu ka mina, et UMI meistrid ja töödejuhatajad nii lollid on...
nii lollid nad tõesti ole!!! jälle enda kogemus. endal ka koodiga lisa immo peal ning vaevalt jõudsin auto võtmed üle anda ja um'i eest teise3 autoge ära sõita kui juba helistat et unustasin immo teeninduse reziimi panna ;)
...
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

No mina ostsin hiljaaegu Tln UM-ist auto mis oli ka läbinud 24p testi... nii... ja olin teadlik, et allolevad M+S rehvidega talve ära ei sõida ja läksingi ~1000 km pärast neid vahetama Vianori ja mis selgus... parem tagarehv oli sõna otseses mõttes ribadeks... teine kiht traate väljas seestpoolt rehvi, poistel silmad punnis peas :shock: üks rehv oli veel teistest erinev.
24p test peaks sellised "elutähtsad" asjad ikka üle vaatama... ja nii veel auto inimesele müüa... hoiatuski oleks abiks olnud, muffigi :evil:
Mõelge, mis oleks võinud juhtuda...
Pärnu UM-is on lahe teenindus.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mul oli sama lugu kus 1000km pärast 24p testi läks armatuuris abs'i tuli põlema.

Üldiselt peaks selle teemaga käituma samamoodi nagu kõigi eelnevatega nurgataguste töökodade kriitika teemadega, mis on lihtsalt lukku läinud.
Vasta