1. leht 24-st

Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 16.03.2005 14:51 55
Postitas ahto
Minu isiklik arvamus: Kirjutatakse vigu autole juurde, mida tegelikult ei ole. Milleks selline suhtumine?

Postitatud: 16.03.2005 14:56 22
Postitas tr22nsmees
Pigem vahetatakse välja & tehakse korda kõik, mis vähegi ära on või lähiajal minema hakkab. Sellist suhtumist eriti pole, et ooo... näe, see jupp peab veel 2 nädalat vastu, tule siis tagasi.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 16.03.2005 15:03 22
Postitas jjanno
Tere
ahto kirjutas:Minu isiklik arvamus: Kirjutatakse vigu autole juurde, mida tegelikult ei ole. Milleks selline suhtumine?
Samas pole juppi ära vahetatud ilma omanikuga nõu pidamata.

jJanno

Postitatud: 16.03.2005 15:50 49
Postitas stvn
Juppide tellimisel läheb väheke aeglaselt, suur ja jõukas firma et võiks nagu kiiremini asju kohale tellida ;) aga muidu pole probleeme olnud :D

Postitatud: 16.03.2005 16:33 17
Postitas Muhv
Juppide tellimine on erakordselt aeglane, aga muu väga OK. Meistrid on asjalikud inimesed ja ka töötoa pool olevatel kodanikel ei kuku käed tööd tehes küljest ära. Probleeme on mul olnud ilmselgelt praktikantidele usaldatud lihtsamate töödega.
Isegi minu '87 vanake on igati oodatud külaline.

Postitatud: 16.03.2005 16:54 58
Postitas Henrik88
Tartus teenindusosa ok. meistrid töölised tasemel. keegi midagi juurde ei poogi vigu suuremaks ei tee. ilma omaniku nõusolekuta miskit külge ei keerata, kui omanikule originaali hind ei sobi siis minnakse kõrval olevase salomese ja võetakse sealt. Ainuke jama on juppide tellimisega küll on alles tallinnas(läheb 1 päev aega) jupp või siis peab saksast tellima. 2 nädalat minimaalselt. Millegipärast E36 2,5l peab enamus juppe saksast tellima.

Kuna teenindus annab originaaljupile paigaldusega um 2 aastase garantii läbisõidupiiranguta siis käivad ka vanemate autode omanikud seal remontimas. Tartu UM peale laienemist kadusid ka nädalased ooteajad ära. nüüd maksimaalselt 1-2 päeva.

Postitatud: 16.03.2005 18:35 44
Postitas toivoku
mina olen ylirahul :9 tahtsin makile koodi uut saksast tellida jne, ylikonnas ja valge särgiga teenindaja läks kohe kapoti alla seda kerenrit vaatama ja askeldas ja täitis pabereid jne ja kui äkki välja tuli et kood on olemas maki raamatus, ja ta ei pahandanud ega muutunud tusaseks :) ma eitea minule jättis ylimalt positiivse mulje.

Postitatud: 16.03.2005 18:51 31
Postitas draggo
Mina ka rahul. Tehti kõikuvate tuuride ja plötutamise puhul mootori test (veidi odavam oleks võinud olla). Samas sai korda ilma ühtegi jubinat juurde keeramata kuigi oleks ju võinud ei tea mida mulle pajatada.
Soovitan ikka UMi minna kui mujalt abi ei saa. Kallis aga korralik teenindus. Vähemalt Tartus. :)

Postitatud: 16.03.2005 19:01 18
Postitas ottOmar
Tallinna UM'i varuosa müüjate suhtumine jätab soovida - väga tuimad tükid on - sry, aga ma tõesti ei ole tehnilise poole pealt kõige targem ja ei oska vbla kohe kõige õigemini ennast väljendada, aga katsugu must aru saada. Eriti juhtub sellist suhtumist siis kui tahtsin e34'le (loe vanemale pannile) ntks bamperi sees olevat tuld (USA variant) uut tellida. Ka remondi pool saatis mind kiirelt kuu peale kui tahtsin kindlustuse jaoks hinnapakkumist saada. Seda oleks saanud ka viisakalt öelda, et nad nii vanade autodega läbi kindlustuse ei tegele. Seda oli lihtsalt näoilmest aru saada, mis suhtumine tuli, kui nähti, et väljas seisab auto aastast '90 - iseenesest väga korralik isend.
Samas Hoolduse pool igati OK - töö kiire ja korralik - kohvi saab üleval juua ja lehte sirvida.
Hea mulje jättis mulle hoopis Tartu UM, kui ükskord väga rõveda poolniiske ilmaga, kus aknapesuvedelikku kulub paak päevas otsustas pesuvedeliku pritsung mind maha jätta. Ja hädasti oli vaja veel õhtul tagasi Tallinnasse sõita. Ajad olid seal kõik kinni, aga ikkagi võeti vahele, tehti korda ja raha ei küsitud. VIIMASE PEAL suhtumine.
Peakski hakkama Tartu UM'is käima ;)

Postitatud: 16.03.2005 19:41 45
Postitas Tauri
Ajad olid seal kõik kinni, aga ikkagi võeti vahele, tehti korda ja raha ei küsitud. VIIMASE PEAL suhtumine.
:D vot see on tõesti viimasepeal
Tallinna UM'i varuosa müüjate suhtumine jätab soovida.......Eriti juhtub sellist suhtumist siis kui tahtsin e34'le (loe vanemale pannile)...
ei ole vist asi autovanuses- ka uuematega sellist suhtumist kohanud-pole siiani veel nii marru ajanud, et nö. kitule minna , kuid igaljuhul kui keegi tunneb end puudutatuna siis võib ju UM administratsioonile märkuse saata!

PS! olen ise ka alati imestanud, et kuidas kahes kõrvuti letis on teenendamine nii erinev :roll:
Peakski hakkama Tartu UM'is käima
olen kuulnud, et ka seda tehakse, kuigi ka Tallinna UM teenindus paistab igati OK

kui omanikule originaali hind ei sobi siis minnakse kõrval olevase salomese ja võetakse sealt
:roll: see vist küll lubamatu tegevus esinduse puhul- minuteada ei tohi esindused mingeid b juppe paigaldada, kuna hiljem võid kaebama minna, et töö ei vastanud kvaliteedile- või ma eksin

Postitatud: 16.03.2005 21:45 20
Postitas piloot
Tauri kirjutas:
kui omanikule originaali hind ei sobi siis minnakse kõrval olevase salomese ja võetakse sealt
:roll: see vist küll lubamatu tegevus esinduse puhul- minuteada ei tohi esindused mingeid b juppe paigaldada, kuna hiljem võid kaebama minna, et töö ei vastanud kvaliteedile- või ma eksin
Tohib või mitte aga nii tehakse. Kord oli ka mul Tartu UMis nii, et mingit rihma (kas genekas või roolivõim) polnud neil koha peal ja toodi kõrvalt Salomest.
Seni olen esinduse tööga rahul, ainult see "kuulus" Tallinna UMi varuosade lett on suhtumisega soovida jätnud.

Postitatud: 16.03.2005 22:10 14
Postitas meph
Üldiselt minu ainuke pretensioon on see, et ma olen kolmel korral sattunud Tallinna UM'is salongi nii, et kusagil saalis on 1 müügimees ja rohkem kusagil mitte ühtegi inimest ei ole. Olen pidanud seal inimest pea 20 minutit ootama. See ainuke asi, mis kripeldama on jäänud.

Töömehed on suuremalt jaolt osavad ja toredad inimesed. Eriti naljakas oli jälgida seda kuidas härrased minu auto ümber olid kogunenud taga töökojas kui ma ühe pintsaklipslasega sinna taha mingit asja ajama läksin :)

Postitatud: 16.03.2005 22:10 59
Postitas Priit Peljo
Olen Tallinna UM-s 4 korda varuosasid käinud küsimas ja kõik need 4 korda olen tundnud et minusse suhtutakse kui "et miks sa mind tüütama tulid".

Helistasin UM-i, et küsida varuosade kohta (pidurikolvid), öeldi et tulge kohapeale.
Läksin UM-i, küsisin 80a. 728i-le pidurikolbe (need mis seal suportis).
Öeldi et 250.-eeki 1tk. ja 2 nädalat tellimis aeg.
Sel hetkel ei tellinud kuna raha vähe oli (vaja oli mul neid 4tk).
Nädal hiljem helistasin, et sooviks tellimuse teha, öeldi et tulge kohapeale
kuna vaja ettemaks teha.
Oli laupäev. Läksin pooltundi peale avamist.
Pidin ootama 10min. et keegi minuga üldse räägiks, siis läks veel 15min.
kuni tuli inimene kes mind teenindama hakkas. Ja siis selgus et pidurikolbe
eraldi ei müüda vaid koos suportiga (3500-eeki).

Ainuke normaalne tegelane varuosade osakonnas on lao juhataja Rain Lassi.

Postitatud: 16.03.2005 22:27 20
Postitas ryan
huvitav on seegi et helistad mingi pool tundi ja siis ka keegi ei vasta :roll: igaljuhul tiba imelik seal see olukord!
sama siis kui lähed kohale ei ole kellegi poole pöörduda varuosakonnas.on tulnud samuti anomaaliaid ette nagu kaaskommenteerijad väitsid et oota nii u.10-15min. :roll:
ja uimased on nad ka pealekauba!



Võiksid ja lausa peaksid kliente paremini teenindama!!

Postitatud: 17.03.2005 08:53 40
Postitas Jarlo
Paari kuulise BMW omaniku staaziga on minul tulnud Tallinna UM-i külastada. Ja häiris see ka mind, kui ma pidin teenindajat 10-15 min ootama. Seisin leti ääres ja keegi ei viicinud minuga tegeleda, kuigi igasugu tegelasi minust mööda siiberdas pidevalt. Kahjuks teeninduse poolt kommenteerida ei oska, kuna õnneks sinna poole veel asja pole olnud.

Postitatud: 17.03.2005 09:40 41
Postitas ottOmar
... :lol: ootamisest Tallinna UM'is ma ei hakka üldse parem rääkimagi. Ütleme nii, et kokku on oodatud seal tunde.

Teeks ettepaneku see kommentaaride rida UM'i saata. Tahaks lihtsalt teada, milline on UM'i suhtumine, kui näeb, kuidas Eesti BMW Klubi - kui tõenäoliselt üks nende sagedasemaid kliente nendesse niimoodi suhtub.

Postitatud: 17.03.2005 09:41 57
Postitas Roman
Minul väikesed kahtlused UM-i varuosade letis teenindaja vastu kes ei suutnud mulle mootori hammasrihma müüa kuna raius et 525 88a M20 mootoril on kett :? nii ma sealt minema läksingi ja sellest piisas eelarvamuseks. Sõitsin Aavesse ja sain kohe mida vaja ja rullik kah veel soovitati koos rihmaga vahetada, mulje positiivne :)

Postitatud: 17.03.2005 10:52 13
Postitas Hans
Mina vastupidi kiidaksin Tallinna UM-i varuosade müüjaid, eriti seda heleda peaga Raini (nüüdseks on ta vist ametikõrgednust saanud)... väga sõbralik, abivalmis ja pole kunagi pidanud paljuks tulla ka platsile kapoti alla vaatama ja vajadusel poolenisti auto alla ronima.

On olnud juhus, kus olen pidanud häält kõrgendama teise müüja suhtes aga sellest ühest korrast ka piisas. Ning mul pole mingit valehäbi käia oma 300stega seal.

Postitatud: 17.03.2005 10:56 20
Postitas Henrik88
See b varuosa juttu seletasin vist halvasti.
Teen siis seda uuesti rt inimesed aru saaks.

Kliendile öeldakse et see asi on katki laos on olemas vot sellise hinnaga. klient vastu oi oi kui kallis. siis pakutakse variant välja et näed meil salomee kõrval saab sealt sellise hinnaga. Point selles et teenindus rahul ja peamine klient sai asja korda.Ta ei pea kuhugi mujale veel eraldi minema sest talle tundus originaalosa kallis. Mitte midagi ei panda alla kliendi teadmata seekord kui pandi b osa oli see kliendi soov. autoks oli E34.

Ja tartus mine või täis raipe E30( vabandust kui kedagi solvasin) ikka on teeninduses inimesed sõbralikud , naeratavad ja kuulavad mure ära ja ka aitavad kui saavad.

Postitatud: 17.03.2005 10:57 38
Postitas Aaro
Mina isiklikult rahulejäänud, eriti kiidan just varuosa letis Priitu. Ootanud olen ka aga seda ei pea suureks miinuseks. Samuti teeninduse letis ainult positiivsed kogemused Sassi ja Ristoga. Teeninduse endaga olen rahul ainult üks suur miinus mis avastasin, et viimane või eelviimane kord kui seal olin on õlinäpud mu mootori pealt ära kaotanud mootori ilu katte jublaka mis käib kinnikeeramise kruvi peale :evil: Need kommentaarid siis Talina UM-i kohta.

Kas keegi on juba külastanud ka Pärnus avatud UM-i?

Postitatud: 17.03.2005 11:24 05
Postitas Viljar
Endalgi kogemused ootamisega, aga selles ei lase tüli teha (selle aja vaatan näpin uusi autosi, vahest teen tiiru kasutatud autodes). Teenindus on küll senini positiivse mulje jätnud ei tahaks kurta, olen alati oma vajalikud asjad kätte saanud ja hinna päringud pole ka vastuseta jäänud (ei koha peal, ega telefonitsi). Muidugi telfoni teel olen reeglina küsinud koodi järgi, et vastus kiiremini saada.

Postitatud: 17.03.2005 11:45 36
Postitas AlarM
Tahaks väikese tõrvatilga meepotti lisada. Omal selline kogemus, et kui sai ostetud E32 oli tal kohe see kuulus vibra kaasas. Sai saksa foorumit loetud ja tekkis kahtlus, et kardaani tugilaager. Sai siis UM (tallinn) mindud oma muret kurtma. Auto kirjutati teenindusse sisse ja vedeles seal terve pika päeva. Kui masina sain kätte, siis teavitati, et tugilaager OK ja viga olevat olnud hoopis paraleelvardas, mis ära vahetati ja süüdistati veel velgesid (olid siis BMW orig. plekid talvekummidega, mis kummipingis OK olid). Kuna arvele kirjutati päris kenake hulk töötunde kas 8 või 10, siis uskusin et tõesti vaadati kõik üle. Vibra oli ehk veidi väiksem, kui ikka olemas. Sai siis omaalgatuslikult ka esimesed õõtsad ära vahetatud ja siis hakkas auto juba päris auto moodi sõitma. Kuid pisike vibra kiirustel 55-60 kmh oli ikka alles. Kuna UM teeninduse meeste jutu järgi olevat nende arvates kardaan mingi seg alt ära käinud pakkusid nad välja et on valesti kokku pandud. Kui nüüd auto sai väikese elustiili muudatuse tõttu maha müüdud oli uus omanik sunnitud põhja paljaks kiskuma. Ja mis paljastus - tugilaager täiesti läbi. Huvitav kas tõesti ei viitsitud tol korral UM-is korralikult kontrollida (740 ja kaks summi varjavad kardaani edukalt) ja vaadati niisama, et enam-vähem. Samas jälle töötunde kirjutati küll niipalju et oleks eeldanud ikka suuremat tööd?

Postitatud: 17.03.2005 11:57 54
Postitas primary
Mina siis ostsin alarM massina ära. Tugilaager oli täiesti peetis.
Pärnu UM peaks alles täna avatama, so. 17.03. Paistab, vbla sõidan läbi.

:o)

Postitatud: 17.03.2005 12:43 01
Postitas Erkki_V
Huvitav, niipalju kui mina olen UM-is varuosi tellimas ja maksmas käinud on kogu personal kohe valvel ja triksis traksis leti taha, millest see küll tuleb :lol: :lol: :lol: (Vihjeks see, et ma tööajal seal käin) :lol:

Postitatud: 17.03.2005 13:11 26
Postitas stvn
"Teeks ettepaneku see kommentaaride rida UM'i saata. Tahaks lihtsalt teada, milline on UM'i suhtumine, kui näeb, kuidas Eesti BMW Klubi - kui tõenäoliselt üks nende sagedasemaid kliente nendesse niimoodi suhtub."

see on küll hea mõte :D

Re: :o)

Postitatud: 17.03.2005 13:23 30
Postitas jjanno
Tere
Erkki_V kirjutas:Huvitav, niipalju kui mina olen UM-is varuosi tellimas ja maksmas käinud on kogu personal kohe valvel ja triksis traksis leti taha, millest see küll tuleb :lol: :lol: :lol: (Vihjeks see, et ma tööajal seal käin) :lol:
Ma olen vist samasugune õnneseen nagu Sina. 1 korra olen pidanud seal ka natuke kauem, kui paar minutit olema, kuid õnneks oli sellel päeval mul võimalus esimest korda X3'ga tutvuda.

jJanno
PS: Märts = Pilt

Postitatud: 17.03.2005 14:26 59
Postitas Viljar
Nagu juba mainisin, siis mina teenindusega rahul 8seda ei tea mis garaazi poole peal toimub). Muidugi võiks ju need hinnad vähe lahedamad olla ja see tellimisaeg lühem. Aga jah hindeks annaks 4 kindlasti ja võibolla isegi väikse + juurde :D

Postitatud: 17.03.2005 16:12 49
Postitas Arvo
Varuosade leti teeninduse üle nuriseks veidi, esiteks võiks tegelane leti taga natuke kaasa mõelda kui klient ei tea jupi täpset nimetust ja üritab käte-jalgadega selgeks teha millega tegemist :( Teiseks on mitmel korral tulnud pikalt oodata, algatuseks 15min varuosaletis ja edasi 15min kassas... nagu keegi eespool ütles oli samal ajal mujal salongis tegevusetult mitmeid tegelasi kes ootavale kliendile mingit tähelepanu ei pööranud :shock:
Tartus on veidi meeldivam õhkkond imho.

Postitatud: 17.03.2005 16:52 30
Postitas Mart
Arvo kirjutas:Varuosade leti teeninduse üle nuriseks veidi, esiteks võiks tegelane leti taga natuke kaasa mõelda kui klient ei tea jupi täpset nimetust ja üritab käte-jalgadega selgeks teha millega tegemist :(
Seda, et suhtumine on mõnevõrra põlglik ja/või täiesti osavõtmatu, või et tegelasel on Sinuga tegeledes mõtted hoopis mujal, juhtub vahel ka Tartu varuosade letis. EDIT: viimasel ajal ei saa selle kohta ka midagi halba öelda, pigem vastupidi -- ainult kõige paremat :)
Hoolduse pool on kogu aeg olnud asjalik, viisakas ja abivalmis. Löögile pääseb ka tavaliselt ilma igasuguse ootamiseta... Kui veel varuosad ka kiiremini kui 2 nädalaga tuleksid, oleks tiptop :cool:

Postitatud: 18.03.2005 09:23 11
Postitas Mulk
Soome poolele on nii et kui mingit spetsiifilisemat osa pole laos .siis tuleb kaup rootsi kesklaost 2 päevaga. Pole veel olnud juppi mida rootsis pole. On ka nii et kui möne päeva hommikul tellid siis järgmise päeva pärastlöunaks on rootsist osa tulnud. 2 päeva või 2 nädalat on ikka suur vahe. kahju et UM ja eesti ikka veel ida euroopa alla käib ja spetsiifilist osa tuleb meil 2 nädalat saksast oodata. Teenindusega yldiselt rahul, rohkem Tartu UM iga kokkupuudet olnud.