Kindlustus puudu, oehh, lisaks peab veel postid kinni plekkima.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 06.07.2014 21:32 02
Postitas Tauri_J
natukene sarkasmi pühapäeval ei tee halba
Re: Avarii pildid
Postitatud: 07.07.2014 00:10 30
Postitas VerineVelg
Vähemalt jälle kuskilt juppe võtta. Sweet.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 07.07.2014 08:59 30
Postitas MartenL
Mis juppe sa sealt ikka saad
Re: Avarii pildid
Postitatud: 07.07.2014 21:09 24
Postitas VerineVelg
Bmw märgi saab vb
Re: Avarii pildid
Postitatud: 07.07.2014 22:20 03
Postitas CSR
Hetkel kõige õigem aeg e36 teha täiesti korda, juppe igalpoolt saada. Mida rohkem neid romudeks ja kuusakoski läheb seda veelgi hinda lähevad. Kui niimoodi jätkub siis 5a pärast e36 nagu e30
Re: Avarii pildid
Postitatud: 07.07.2014 22:36 21
Postitas VerineVelg
25 aastat on juba uunikum
Re: Avarii pildid
Postitatud: 08.07.2014 01:14 20
Postitas JanekEnde
25 aastat on klassik, 35 aastat on uunikum.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 08.07.2014 22:04 33
Postitas taunod
No ja arvestades, et viimane e36 veeres liinidelt maha 99. aastal, siis on aega küll
Väheke OT ka, muidu arvavad kõik, et neil uunikumid
Valmistamisajaga alates 01.01.1970. a ja vähemalt 35 aastat tagasi – vähemalt 95% ulatuses;
2) originaalsuse hindamisel kontrollitakse sõiduki kere, pinnakatte, veermiku, mootori, jõuülekande, elektriseadmete, interjööri, varustuse ja muude osade vastavust originaalsusele;
3) originaalseks loetakse ka originaaliga äravahetamiseni sarnased detailid, seadmed, pinnakate ja muud osad;
4) sõiduki interjöör, istmed, lahtikäiv katus, polsterdus ning muud riide, naha või muu sarnase materjaliga kaetud detailid (sh plastdetailid) peavad olema terved ja puhtad;
5) sõiduki nähtaval välispinnal ei või olla korrosiooni ega pinnakatte kahjustusi.
http://www.unic.ee/vanasoiduk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Palju siis reaalselt e36 uunikume alles jääb?
Äkki 0,1%
Re: Avarii pildid
Postitatud: 09.07.2014 13:58 23
Postitas birgit123
taunod kirjutas:No ja arvestades, et viimane e36 veeres liinidelt maha 99. aastal, siis on aega küll
Väheke OT ka, muidu arvavad kõik, et neil uunikumid
Valmistamisajaga alates 01.01.1970. a ja vähemalt 35 aastat tagasi – vähemalt 95% ulatuses;
2) originaalsuse hindamisel kontrollitakse sõiduki kere, pinnakatte, veermiku, mootori, jõuülekande, elektriseadmete, interjööri, varustuse ja muude osade vastavust originaalsusele;
3) originaalseks loetakse ka originaaliga äravahetamiseni sarnased detailid, seadmed, pinnakate ja muud osad;
4) sõiduki interjöör, istmed, lahtikäiv katus, polsterdus ning muud riide, naha või muu sarnase materjaliga kaetud detailid (sh plastdetailid) peavad olema terved ja puhtad;
5) sõiduki nähtaval välispinnal ei või olla korrosiooni ega pinnakatte kahjustusi.
http://www.unic.ee/vanasoiduk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Palju siis reaalselt e36 uunikume alles jääb?
Äkki 0,1%
Viimased e36 ikka veeresid liinidelt maha 2000.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 09.07.2014 17:27 12
Postitas CSR
Okei, need aastad aastadeks. vaadates 2000a streetrace videosi kus peamiseks autoks oli E30. Need said ikka niimoodi piitsa ja nüüdseks noo väga väga vähe neid alles Eestis(eriti korralikke). Mul endal oleks küll väga boss, ütleme 2020a ringi sõita 1992a e36ga. Ma kavatsen enda e36 kupee igatahes ikka väga väga kauaks veel endale hoida. Seisab garaažis rahulik, nädalas korra liiklen ja vaikselt teen ilusaks.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 09.07.2014 20:28 25
Postitas MartenL
birgit123 kirjutas:
Viimased e36 ikka veeresid liinidelt maha 2000.
Mõlemad viimase aja BMW-ga õnnetused paistavad olevat küljega/katusega puusse, mis on, aga kõige ohtlikum avarii autoga, sest seal on kõige vähem kaitset.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 12.07.2014 11:19 29
Postitas Tauri_J
ega jah kui möödasõidul lappama läheb, siis külgkokkupõrge on tõsiasi
Re: Avarii pildid
Postitatud: 12.07.2014 11:21 12
Postitas al101
Tooksin siinkohal välja asjaolu, et näiteks Euroncap pole test, seal testitakse autot 28 km/h küljega posti.
Tulemused on selle kiiruse kohta hämmastavalt tõsised, üsna paljudel autodel, eelkõige just vanadel.
Teine teema on muidugi see, et miks läheb auto möödasõidul lappama ja veel suvel?
Siin on näiteks E39ga iihs test küljega posti. " onclick="window.open(this.href);return false;
Lihtsalt natuke mõtlemisainet, kui ränk on tegelikult küljega puusse lennata ja kuiväga seda tasuks tegelikult vältida.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 14.07.2014 17:45 52
Postitas Anti_K
Tauri_J kirjutas:ega jah kui möödasõidul lappama läheb, siis külgkokkupõrge on tõsiasi
Ma pigem küsiks, et millest nii suur auto kuiva asfaldiga üldse külglibisemisse satub? Sõitsin ise samasuguse E39 kuni esimeste öökülmadeni nii, et rehvi siseservast olid traadid väljas, sügisel paduvihmade ja kõigega ja mitte korda ka polnud ohtu, et auto satuks vesiliugu või külglibisemisse. Mida pidi selleks tegema, et selline auto libisema läheb? Pole ju seda masti auto, et kui natuke järsemalt rooli pöörad on kohe põiki teega ja kui veojõükontroll ka töökorras on siis ei lähe auto ka siis risti, kui ühe poole ratastega kruusa peale minna.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 14.07.2014 18:33 10
Postitas jaanis3
No seal avariipaigas on auto ikka eelnevalt paremal teepeenral käinud ja siis oli juht rooliga järsu liigutuse vasakule teinud.
Ma sõitsin sealt tunnike peale avariid mööda. Siis olid veel jäljed näha ja politsei mõõtis seal neid.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 14.07.2014 18:48 13
Postitas AARE540
Siin Eestis on vist asi veel suht kontrolli all (veel), kuid näiteks eriti Rootsis on selliseid müstilisi avariisid üsna tihti. Ilmaolud- kuiv, päikesepaisteline, 25 kraadi sooja. Teeolud- kuiv. Nähtavus- ideaalne. Avarii tulemus- auto 100 tiiru üle nipli ja mahakandmisele. The truth is out there...
Mõistatus igal juhul, jääb selline mulje, et nad lausa õpivad seda "kunsti".
Kuid see viimane laks- olen seda meelt, et tegu on ikkagi oma võimete ülehindamisega, tõmblemise ning rullnoklusega.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 14.07.2014 19:05 56
Postitas Tauri_J
Arvan ka sedasama mida Jaanis, et teeperv ja järsk rooli keeramine selle avarii tekitas...ja muidugi suur kiirus.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 14.07.2014 19:56 31
Postitas AARE540
Kuulsin, et seal olevat omajagu siksak-musti jälgi teel olnud ning enne avariid olevat olnud korduvaid ohtlikke möödasõite. See teepervele jõudmine oli vast juba selle tõmblemise tagajärg.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 03.08.2014 13:35 39
Postitas Mürk
Viimasel ajal on need BMW-dega õnnetused kuidagi jõle sagedaks muutunud
Kiirus pidi ikka meeletu olema, et sellise asjaga hakkama saada...
Re: Avarii pildid
Postitatud: 03.08.2014 20:39 10
Postitas mastergut
Ime et see telekas ära ei tapnud kedagi
Re: Avarii pildid
Postitatud: 03.08.2014 22:55 47
Postitas Karel_L
Kas keegi siit foorumist tegi täna koerustüki ja sõitis Sossimäe ristmikul punase tulega teele?
Hõbedane e46 touring üritas läbi lipsata 4 rea eest, kuid viimases reas Audi A5 teda kahjuks ei näinud.
Juppe lendas korralikult, Bmw lendas ka jupike ikka eemale.
Audi nina päris katki ja Bmw'le tuli pauk vasakule taha, tagauks, tagatiib kindlasti ka stange jpm.
Õnneks sain enne pidama, muidu oleks mina täpselt keskele sisse sõitnud.
Re: Avarii pildid
Postitatud: 03.08.2014 23:27 11
Postitas MargusA
Bemmimees mõtles:"Lipsan läbi."
Audimees mõtles:"Si**a sa lipsad."