1. leht 1-st

BMW 3. seeria Eesti aasta auto 2006!

Postitatud: 28.11.2005 00:07 29
Postitas Muhv
Jeee :!: :!: :!: :D :D :D

Edit: aastaarv

Postitatud: 28.11.2005 00:13 54
Postitas Kristjan_K
2006 ;)

Postitatud: 28.11.2005 00:19 28
Postitas Ranet
:hail üllatavalt pingeline rebimine oli.

Postitatud: 28.11.2005 00:36 04
Postitas toivoku
dacia logna ka julmalt konkureeris eks? :D

Postitatud: 28.11.2005 07:15 01
Postitas Aimar
Mõned mudelid tehti üsna maha, aga anti max punktid.Algul ehmatas kohe ära :shock: kui esimesed punkte andsid.Aga lõpp hea -kõik hea.

Postitatud: 28.11.2005 08:16 42
Postitas Tauri
palju õnne bemmifännid :D

hindamisest nii palju, et kuidagi väga erinevaid hinnanguid anti- sisuliselt kõik masinad said ka maksimumpunkte!

Postitatud: 28.11.2005 09:29 00
Postitas Fulber
Keegi seal üleval võttis mind siiski kuulda. :D jess!

Postitatud: 28.11.2005 10:23 43
Postitas Relk
Kuigi Muhv tegi teema kõige hiljem jäeti tema oma alles. No krt :lol:

Tegelikult päästrid vene ajakirjanikud BMW sest nemad panid kõik BMW'le maksimumi. Oleks mercedes ka valikus olnud oleks kindlasti see nendelt maxi saanud. :roll:

Postitatud: 28.11.2005 10:26 14
Postitas Cardo
Suht hääletamine oli, nagu näha oli igal mehel oma arusaam autost, lihtsalt sel aastal oli õnn BMW kapsaaias. Mina isiklikult ei sa sellisest üritusest aru.

Postitatud: 28.11.2005 10:29 54
Postitas Tom
Eks see uus kolmene saab igast tiitleid nagu seeni pärast vihma, see on nii alati olnud ja ma ei näe põhjust miks see peaks lähiajal muutuma.

Postitatud: 28.11.2005 10:48 54
Postitas priitv8
No BMW jaoks otsustasid asja kahe foorumlase hääled + kahe venekeelse autoajakirjaniku hääled + ühe ABE kodaniku maksimumpunktid.
Mille eest see Logan punkte saab, ma küll aru ei saa. Ainult oma 100k hinna eest? Autoajakirjanik võiks ikka oma hindes seda ka arvesse võtta, et see Logan crashtestides just ei hiilga.

Postitatud: 28.11.2005 10:59 13
Postitas Muhv
Relk kirjutas:Kuigi Muhv tegi teema kõige hiljem jäeti tema oma alles. No krt :lol:

Tegelikult päästrid vene ajakirjanikud BMW sest nemad panid kõik BMW'le maksimumi. Oleks mercedes ka valikus olnud oleks kindlasti see nendelt maxi saanud. :roll:
Tase - sekundiste vahedega kolm teemat ühest faktist! Ma vist panin kõige õigemasse kohta...

Vene ajakirjanikud olid seekord tublid, samuti väärib märkimist meie Kaido_S'i hea maitse, mis vonnabii 3. seeria konkurendile piisavalt madala hindega lajatas. Mingil hetkel hakkas süda vahele jätma - kas tõesti Martin_R'i näpukas tabelis (tahtlik see ju kindlalt olla ei saanud) jätab meie brändi teisele kohale.

Lõpp hea, kõik hea! Ei pea maailma avalikuse ees punastama nagu varasematel aastatel.

Postitatud: 28.11.2005 13:53 16
Postitas Tom
OT aga kas olles mingi automargi fänn ei ole ebaeetiline olla autoajakirjanik? Või vähemalt hinnata asju tegelikkusele toetudes mitte margi eelistusest.
See ei ole rünnak kellegi vastu vaid lihtsalt mõttekäik.

Postitatud: 28.11.2005 13:59 21
Postitas priitv8
Olles õige margi fänn, lähevadki tegelikkus ja margieelistused päris hästi kokku ;)

Postitatud: 28.11.2005 15:07 09
Postitas Pille
Tom kirjutas:OT aga kas olles mingi automargi fänn ei ole ebaeetiline olla autoajakirjanik? Või vähemalt hinnata asju tegelikkusele toetudes mitte margi eelistusest.
See ei ole rünnak kellegi vastu vaid lihtsalt mõttekäik.
Ebaeetiline see nüüd küll ei ole. Autoajakirjanikuks saabki olla ainult inimene, kes fännab autosid, kas siis erinevaid või ühte marki. Otseselt eetikasse see ei puutu, kui suudetakse teha vahet iseenda eelistusel, ehk subjektiivsusel ning võimalikult objektiivsusel (ükski inimene ei saa olla läbi ja lõhki objektiivne, sest ta on siiski inimene).

Olles ka ise autofänn ja ajakirjanik (mitte autoajakirjanik), siis mõistan seda keerukust, kui peab oma isiklikud eelistused maha suruma. Subjektiivsete kirjatükkide koht on arvamusrubriigis. Tavaartikkel peab siiski olema võimalikult objektiivne.

Aga see ei tähenda, et kõik see nii ka alati toimib...

Postitatud: 28.11.2005 15:30 21
Postitas Kaido S
Saan rääkida vaid oma mätta otsast - isiklikult andsin maksimumi BMWle mootoriprogrammi ja selle innovatiivsuse eest (paindlik pöördemoment jne)- Focuse puhul polnud tehnilises plaanis võrreldes eelmise mudeliga praktiliselt mingit edasiminekut (multilink tagavedrustus välja arvatud). Muus osas oleks eelistanud Focust, sõidus on mõlemad autod väga head - et uus kolmas seeria saab mõlemad tiitlid, vaat seda poleks osanud arvata - veidi banaaniriigi moodi...

Postitatud: 28.11.2005 19:31 18
Postitas andrusl
Kaido S kirjutas:Saan rääkida vaid oma mätta otsast - isiklikult andsin maksimumi BMWle mootoriprogrammi ja selle innovatiivsuse eest (paindlik pöördemoment jne)- Focuse puhul polnud tehnilises plaanis võrreldes eelmise mudeliga praktiliselt mingit edasiminekut (multilink tagavedrustus välja arvatud). Muus osas oleks eelistanud Focust, sõidus on mõlemad autod väga head - et uus kolmas seeria saab mõlemad tiitlid, vaat seda poleks osanud arvata - veidi banaaniriigi moodi...
Focuse mootorite osas julgen küll vastupidist väita.
Lausa 4 uut mootorit on ju kasutusel
bensukatest:
1,6Ti-VCT 85kw muutuva nukaga
2,5T 166kw Volvo mootoriga
diislitest
1,6TDCi 80kw
2,0 TDCi 100kw

Samuti on kasutusel elektriline roolivõimendi,ning ESP on ka väga kõva tasemega,võrreldes oma klassi autodega.
Samamoodi kasutusel kahepoolse reguleeringuga kliima,nagu BMW-lgi.
Nii,et muutusi üksjagu.
Sellest kõigest siin foorumis muidugi rääkida.Ärge siis maasse tampige. :lol: :lol:

Enda lemmikud olid ka BMW ja FORD.

Postitatud: 28.11.2005 22:09 02
Postitas janz
Kaido S kirjutas:Saan rääkida vaid oma mätta otsast - isiklikult andsin maksimumi BMWle mootoriprogrammi ja selle innovatiivsuse eest (paindlik pöördemoment jne)- ...
Ma pole viimaseid uudiseid lugenud. Mille arvel see 2750 rpm maksimaalne? pöördemoment saavutatud on? Bi-VANOS?
Kaido S kirjutas:et uus kolmas seeria saab mõlemad tiitlid, vaat seda poleks osanud arvata - veidi banaaniriigi moodi...
Millised mõlemad tiitlid? Mille veel peale Aasta Auto 2006?

Postitatud: 28.11.2005 22:16 34
Postitas vanaisa
No eks see teave ole ilus lugeda aga ... . Lugesin mitte väga ammu, et suurte autode seas valiti parimaks Skoda Superb. Kuidagi ei suudaks ise eelistada ja ülistada seda autot teiste sama klassi omadega võrreldes. No jah, vihmavarju tarvis augud ja pisikesed valgustid ukselinkide juures seespool on muidugi huvitavad aga siiski. Loomulikult ei taha ma sellega väita midagi kolmanda seeria halvustuseks aga lihtsalt termin OMA KLASSI PARIM jne jätab igatahes külmaks. Eks me kõik ole omale ka selle parima abikaasaks valinud aga ... Kes abielus, see teab mida mõtlen :-)

Postitatud: 28.11.2005 22:25 51
Postitas Relk
Ja lõppude lõpuks võrreldakse ju, nagu inglased ütlevad, õunu ja apelsine. See valik autosid mis seal oli ei ole ju kaugeltki mitte võrreldavad ja anda palju punkte selle eest, et mingi, tegelikult ikka nõrk, automark sai hakkama mingi uuendusega mis teistel autodel juba ammu on, on ka kuidagi veider.

Postitatud: 28.11.2005 23:23 36
Postitas Cardo
vanaisa kirjutas:... Kes abielus, see teab mida mõtlen :-)

irwww,,, eelista vabaabielu, muidu hakka veel BMW-st loobumiseks meeletuid lahutusi tegema ja kogu klubi hakkab peksa andma kui sind hiljem näeb :P

Postitatud: 29.11.2005 09:59 56
Postitas Aare
Kord pääses ka terve mõistus võidule :)

Siiani on aasta auto nimega pärjatud veidraid esiveolisi tainasplekist kotlette, mis võiks aasta auto nime kanda ehk omas klassis, mitte absoluutskaalal :?

Focusele multilinkide panemine peaks andma plussi asemele miinuseid, sest elu näitab, et kui üks euroopa autotootja hakkab jaapani autosid järgi tegema, toob see kaasa ainult lisaprobleeme.

Postitatud: 30.11.2005 08:38 07
Postitas Tauri
hindamises osalenud oskavad ehk lähemalt pajatada, et mille alusel erinevad ajakirjanikud hindeid panid- kas olid nö. etteantud näitajad mida hinnati või igaüks pani oma äranägemise järgi?

Euroopast on jäänud mulje, et seal on alati aasta auto hindamisel kõige olulisem märksõna "väljast väike- seest suur" sest niipalju kui mina mäletan viimastest aegadest siis seal saavad auväärt tiitleid a´la Fiat Puntod jm väikepõrnikad, millel sõiduomadused, kütusekulu jm olulised näitajad suht keskpärased!

Postitatud: 30.11.2005 15:20 38
Postitas draggo
Ühel heal päeval, 10 või vähema aasta pärast, sõidan ka ise siis Aasta autoga. :)

Igal juhul positiivne, et ka kvaliteet autod sellel siiamaani minu jaoks mõistatuslikult konkursil läbi löövad.