Tegin nädalavahetusel naisele kingituseks naistepäeva puhul reisi Genfi. Loomulikult selle mõttega, et käia autonäitusel , sellest tahaksin jagada muljed ja ehk mõned pildid.
Kõigepealt, nö. "tavalise" inimesena sinna rohkem ei läheks, vähemalt laupäevasel päeval. Rahvast on väga palju, normaalselt pilte teha ei saa ja on väga palav - kõik inimesed ju hingavad, ja lisaks on väga palju valgustust, mis kiirgab soojust. Ühesõnaga, oleks väga hea pääseda sinna pressi sissepääsuga 2 päeva enne avalikku avamist. Lisaks välismaalasena samuti ei pääsenud näiteks BMW Lounge'isse ja Porsche stendile - sinna pääses ainult kutsete alusel.
Nüüd autodest. Väga meeldis uus MINI - esimene mulje on see, et auto on palju kvaliteetsem - uksed sulgevad väga hea häälega, sportistmed on nüüd palju mugavamad - nagu BMW autodes, sees on paremad materjalid. Mootorid on samad, mis BMW-lgi ja paagiluuk on nüüdseks "õigel" poolel e. paremal. Kuid uus MINI Clubman Concept on minu meelest kole, eriti tagatuled.
BMW stendil oli väga palju rahvast, aga mõned pildid on õnnestunud siiski teha.
Uus 2. seeria, M-paketiga, minu meelest, on väga sümpaatne. Estorilblau on lihtsalt über. Istuda sees kahjuks ei tohtinud.
Esmalt näidati ka uue 435i xDrive Gran Coupe, rahvast selle ümber oli niivõrd palju, et ei viitsinud lähemale astuda. Midagi erilist küll seal polnud - M-pakett, Carbonschwarz...
Palju ägedam oli uus 428i Cabrio Individual - Tanzanitblau värv, Opalweiss nahksisu ning valget värvi salongiliistud:
Üldiselt, kõik seeriatootmises olevad BMW-d olid Individualvärvide- ja sisuga. Kahjuks häid pilte ei saanud teha just inimesterohkuse tõttu.
6. seeria Gran Coupe Sakhir Orange, nahksisu Opalweiss Sakhir Orange õmblustega:
6. Cabrio Fozen Bronze Metallic:
Sai nähtud ja istutud ka uutes M3-s ja M4-s.
Genfis oli X3'LCI esmaesitlus, kõige suuremaks uuenduseks on uus 2-liitriline diisel 140kW võimsusega. Mootor on 4-silindriline, mistõttu kapoti all on vägagi palju vaba ruumi. Ei ole harjunud sellist pilti BMW kapoti all näha. Palju huvitavam oli Alpina stend, kus näidati facelift XD3 Biturbo.
See pilt tähendab just seda, et pre-facelift autosid on tehtud siis ainult 184 tükki, mis on suht vähe. Nii et kasutatud XD3 Biturbo tuleb olema haruldus. Sellele autole on saadaval individuaalselt alcantarast salongiliistud:
Kahjuks ainult, et XD3-le pole võimalik tellida Alpinablau ega Alpinagrün värvi - see on tingitud sellest, et neid toodetakse samal konveieril Spartanburgis, kus toodetakse ka tavalised X3-d, seega värvivalik on sama. Vähemalt nii on seletanud Alpina esindaja.
Sai ka lähemalt nähtud uue 4. seeria cabriot:
Nüüd inspiratsioon sai otsa. Teiste tootjate huvitavamatest autodest räägin ja jagan pilte hiljem.
Genfi autonäitus 2014
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Genfi autonäitus 2014
Hea töö, Ljoša, väga asjalik kokkuvõte. Kas Pininfarina Gran Lusso Coupé oli seal kinnises ruumis või oli see tänapäevaste pillide kõrval nii teistsugune, et ei soovinud pildistada?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 839
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Re: Genfi autonäitus 2014
Ausalt öeldes ei märganudki Pininfarinat Nagu näha, see oli 1. hallis, me kõigepealt läksime 4-7. hallidesse, kuna just meie jaoks huvitavamad (kuigi jah, igapäevased) autod olid eksponeeritud just seal. 1. ja 2. hall on teisel korrusel, ja päeva keskel seal oli juba nii palju rahvast ja nii palav ja olime juba nii väsinud, et ruttu käisime vaatamas Audid ja Porsched (Porsche stendile küll ei lastud sisse, pääseti sisse ainult kohalikult edasimüüjalt saadud kutsete alusel) ja läksime nautima kevadist ilma. Samuti käisime itaallaste stendist mööda (Ferrari ja Maserati), kuna sealgi pidi kõvasti trügima inimeste vahel ja muidu see stend meenutas lõunamaa turgu, kuna sealt oli võimalik osta näiteks isegi BVLGARI käekott (loomulikult, Ferrari logoga ).
Hamann näitas tuuningprogramme uuele X5-le ja Range Rover Sportile:
RUF näitas tuunitud 911 - RT35 mudeli, millel on 630 hj ja 825 Nm väänet:
Ideeautod Volvolt, tõenäoliselt sel aastal tulev XC90 on samasuguste disainjoontega -
Volvo Concept Coupe, mis seisis klaasist karbis:
Volvo Concept Estate:
Mercedes-Benzilt 2 maailma esmaesitlust - C-klass ja S-klassi kupee:
Tundub, et sees materjalid on kallimad ja kvaliteetsemad, kui 3. seerias.
Brabuselt uus maastur või veoauto B63S-700 6x6 - väga muljetavaldav:
Lisaks nad esitlesid ka Classic autosid, üsna kobedate hindadega, üks nendest oli 280 SL Pagode
Üks huvitav Tesla versioon Rinspeedilt - Rinspeed XchangE Concept:
Mis võib olla luksulikum, kui Rolls-Royce? Muigugi, Rolls-Royce Wraith Mansory'lt:
Hamann näitas tuuningprogramme uuele X5-le ja Range Rover Sportile:
RUF näitas tuunitud 911 - RT35 mudeli, millel on 630 hj ja 825 Nm väänet:
Ideeautod Volvolt, tõenäoliselt sel aastal tulev XC90 on samasuguste disainjoontega -
Volvo Concept Coupe, mis seisis klaasist karbis:
Volvo Concept Estate:
Mercedes-Benzilt 2 maailma esmaesitlust - C-klass ja S-klassi kupee:
Tundub, et sees materjalid on kallimad ja kvaliteetsemad, kui 3. seerias.
Brabuselt uus maastur või veoauto B63S-700 6x6 - väga muljetavaldav:
Lisaks nad esitlesid ka Classic autosid, üsna kobedate hindadega, üks nendest oli 280 SL Pagode
Üks huvitav Tesla versioon Rinspeedilt - Rinspeed XchangE Concept:
Mis võib olla luksulikum, kui Rolls-Royce? Muigugi, Rolls-Royce Wraith Mansory'lt:
Re: Genfi autonäitus 2014
Käisin ka laupäeval, hommikul oli jah seal hull rahvamass koos ja peale paart tundi loobusin. Tegin linnas ühe lõuna ja läksin 4 paiku tagasi ja oli täitsa rahulik. 2 piletit pidi ainult ostma Pininfarina oli Ferrari kõrval, kohe kui trepist üles tulla esimeses hallis
I8-t ka just iga päev ei näe.
Üks kena kuut ka.
I8-t ka just iga päev ei näe.
Üks kena kuut ka.
M3
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Genfi autonäitus 2014
Kas neid on üldse reaalselt klientideni jõudnud või on tänavatel pildistatud endiselt tootmisküpsed proovieksemplarid?..heigo.. kirjutas:I8-t ka just iga päev ei näe.
Re: Genfi autonäitus 2014
BMW.com info kohaselt peaks esimesed i8'd jõudma inimesteni selle aasta juunis või juulis.