1. leht 3-st

Palju kulutate kuus keskmiselt auto peale raha?

Postitatud: 17.03.2007 19:57 08
Postitas ghetto69
Lihtsalt oleks põnev arutada palju kellelgi kuus kulub raha auto peale.

Postitatud: 17.03.2007 19:58 18
Postitas Kustas
Oi, sa ei taha teada.

Ei ole ilus teiste rahakotti piiluda ;).

Postitatud: 17.03.2007 21:44 24
Postitas AARE540
Kuud ei ole vennad- mõnel kuul kulub vbl ainult benusraha, samas näiteks paari nädala pärast on värvimisele kulutatav summa 5kohaline...
Teed korra korralikult korda, siis on jupp aega hooleta...

Postitatud: 17.03.2007 21:56 34
Postitas Rando535
statistilised andmed Sulle :D
autoliising kokku 3200.- (liising+kasko)
kütus 4000.-
liikluskindlustus kvartal 900.- (vormistatud jõgevamaale)
+ remont aegajalt, +politseile teemaks
autopesula umbes 600.-

autoks siis E39 96.a 535i automaat

Postitatud: 17.03.2007 22:10 01
Postitas Oliver525
Liising 3500 iga kuu väheneb nats maksesuurus.

+bensuraha mõni tuhat

pool aasta kindlustus 419.- EEKI :cool: :cool: :cool:

igast muid vidinaid autole ka vahest..
jne... :D

Postitatud: 17.03.2007 22:43 05
Postitas Jaanus_P
Mul läheb tavaliselt ikka rohkem kui ma plaaninud olen :D .. aga kui kütus jne.... siis tuleb ~2500.- kütus, pesula peale ~700.- , kindlustus kvartalis 616.- , talvel aknapesuveele ~100.- + vidinad mis autot ilusamaks teevad, aga on ühekordsed + õlid, silladetailid, rehvid, ... nimekiri jätkub... isegi imestan, et miks ma niipalju olen raha pannud, aga siis loen, et keegi pani veel rohkem ja kohe kergem hakkab :lol:

Postitatud: 17.03.2007 22:50 48
Postitas Toomas
Kopeerime oma auto teemast ühe tabeli siia: :D

Pilt

Lisame kindlustuse kvartalis u . 400.-, kütus alla 2000.- kuus ja ongi kogu moos :P

Postitatud: 17.03.2007 23:30 20
Postitas M4rt
Bensiini peale u. 5000.- kuus, varuosad teine samapalju.. see siis aastalõikes keskmiselt

Postitatud: 17.03.2007 23:32 00
Postitas vanaisa
saab ka nii:
küte 1 000
pisi nipet/näpet 200
poole aasta kaupa kindlustus 650
ülevaatus 350
aastas 2x hooldus 1100
astas remondile 10 000

no minul rohkemaks ei jagu :-(

Postitatud: 18.03.2007 13:03 55
Postitas Lepard
Pakuks, et:
1300.- laenumakse kuus;
1000.- kütus;
600.- kvartali kindlustus;
200.- nipet näpet kuus
mõned sajad autopesula
~10000.- aastas hooldus & remont

Postitatud: 18.03.2007 15:55 24
Postitas randos
sõitsin poolteist aastat nii et remondile ei kulutanud sentigi, ainult õli ja rehvivahetused ning aknapesuvett aegajalt. Nüüd siis on see hetk käes, kus ainuüksi mootor on võtnud kahe kuuga rahakotist 10 000.- varuosadeks,millele lisandub veel tööraha. vahetust ootab veel käigukast (olemas, 900.-) ja esisild täiesmahus. Ning siis läheb auto müüki ning keegi õnnelik saab endale midagi head :P

Postitatud: 18.03.2007 16:01 32
Postitas Martin_S
hmm.. mina enam ei vaata palju mul läheb loobusin sellest kui kahe kuu arve oli 25k
muidu kütus umb 3k-5k
remont - nii palju kui läheb.. palju läheb hetkel :P
muidu kindlustus 600 kuu
ja muud nagu polegi + mõni tuhat auto peale külge või alla kuhugi midagi uut huvitavat.

Postitatud: 18.03.2007 16:11 24
Postitas Silwer
Kütust ma oma raha eest ei osta. Kuuesajane on firma remontida ja hooldada. Kolmekaid niisama remontida praktiliselt vaja ei ole olnud - nad lihtsalt ei lagune.

Aga see tähendab vaid seda et saab raha kulutada "tuunimise" peale ja sinna kulub ikka keskmiselt 50-60k aastas... :)

Postitatud: 18.03.2007 19:42 34
Postitas Henrik88
Enda meelerahu nimel kokku ei löö palju kuus läheb. Süda on suht nõrk. :D

Postitatud: 18.03.2007 20:02 54
Postitas Aaro
Henrik88 kirjutas:Enda meelerahu nimel kokku ei löö palju kuus läheb. Süda on suht nõrk. :D
:lol: Me siis suht sarnased, nõrga südamega mehed.

Postitatud: 18.03.2007 20:10 46
Postitas bmx
Kõik läheb auto alla mis söögist ja õllest üle jääb ;)

Postitatud: 18.03.2007 20:12 23
Postitas Muhv
Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...

Postitatud: 18.03.2007 20:15 51
Postitas raiks660
enne 38000 aastas ja nüüd 192000 aastas (liising viis aastat)mugavus maksab

Postitatud: 18.03.2007 20:26 27
Postitas Silwer
Muhv kirjutas:Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
See hinna vähenemine on rohkem nooremate autode teema aga muidu on su naabrimehel väga õige arvestus... :)

Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita... :cool:

Postitatud: 18.03.2007 20:29 04
Postitas Muhv
Silwer kirjutas: Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita... :cool:
Mulle pakkus ta, et võiksin ühe takso tellida oma kaabule, teise endale ja kolmanda portfelile... nagu merelt tulnud kaptenid vanasti...

Postitatud: 18.03.2007 22:49 03
Postitas Viljar
Autoks E34, mootor 2.5 tds, aasta 92.
Omanud olen autot 2.5 aastat, läbi vuratud 90000 km ja remondile kulunud ca 20000 krooni aastas, muidugi suhteliselt suured väljaminekud olid, kütusepumbda remont 10000.-, plokikaane ost ja korralik remont ca 15000.-.
Lisaks tiksub kindlustus 330 eeku pool aastat.

Postitatud: 19.03.2007 08:41 11
Postitas Relk
Silwer kirjutas:
Muhv kirjutas:Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
See hinna vähenemine on rohkem nooremate autode teema aga muidu on su naabrimehel väga õige arvestus... :)

Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita... :cool:
See vist väike overkill. Ma liitsin ka usinasti summasid kokku ja no sain max 10EEK/km. Sellest on veel väääga pikk tee 27ni. 27 puhul peaks olema igakuine läbisõit sinna 1000 km kanti vms.

Postitatud: 19.03.2007 08:47 40
Postitas Tauri
Juss kirjutas:
Silwer kirjutas:
Muhv kirjutas:Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
See hinna vähenemine on rohkem nooremate autode teema aga muidu on su naabrimehel väga õige arvestus... :)

Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita... :cool:
See vist väike overkill. Ma liitsin ka usinasti summasid kokku ja no sain max 10EEK/km. Sellest on veel väääga pikk tee 27ni. 27 puhul peaks olema igakuine läbisõit sinna 1000 km kanti vms.
X5-te pole arvutanud aga tutika E90 puhul sain küll hinnaks esimene aasta 15EEK / km + muud normaalsed kulud (bensiin, kindlustus, liising, jooksev hooldus) ehk 25 võib täitsa vabalt tulla. seda siis arvestuslikult ca 20000 aastase kilometraazi puhul

Postitatud: 19.03.2007 10:57 46
Postitas Silwer
Selle autoga sõidetaksegi väga vähe. 2001 aasta ja 63 tuh läbisõit.

Postitatud: 19.03.2007 11:00 12
Postitas Kairi
Kogu mu raha läheb auto peale :D

Postitatud: 19.03.2007 11:03 49
Postitas pang
E30 316i 1,6i m40
k8tus kuni 1500eek iga päev 40km s6itmist keskmiselt
kindlustus soomes 3 kuud 2300kr
hooldused ja remondid mingi 1000-1500kr kuus
pesula 300-400kr kuus

Postitatud: 19.03.2007 11:07 16
Postitas Ilves
Eks ta õige on, et inimesed kipuvad põhilist finantslaksu, mida saadakse auto hinna vähenemisest ära unustama.

Minu viimane pikaajalisem suhe E39-ga läks 4.5 aasta peale maksma 11kr/km (see siis arvestab kõiki kulusid + auto amort), mis absoluutsetes numbrites andis niivõrd jõhkra tulemuse, et ma lähiajal uuesti sellist arvutust teha ei taha ;)

Uuemapoolsed autod on ikka väga ägeda negatiivse tootlusega investeerimisobjektid.

Postitatud: 19.03.2007 11:40 00
Postitas Raivo
Ilves kirjutas:

Uuemapoolsed autod on ikka väga ägeda negatiivse tootlusega investeerimisobjektid.
..ja et asja üleüldse investeeringuks nimetada, tuleb ilmselt omale 2002turbo sebida vms.
Muidu on küll tegemist lihtsalt keskmisest kulukama kuluartikliga :|

Aga kuludest:
hetkel nagu põhimõtteliselt ei kulugi millelegi peale bensiini.

Postitatud: 19.03.2007 11:59 49
Postitas Relk
Mina vaatan autot kui investeeringut näiteks tootmisseadmetesse. Loomulikult nõuab ta terve rida kulutusi, kuid ilma nendeta ei oleks võimalik teenida. Nii bussi kui ka taksoga oleksin ma oma tööd tehes oluliselt vähem efektiivne. Seega on tegu vägagi tulusa investeeringuga.

Postitatud: 19.03.2007 13:42 39
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Nii bussi kui ka taksoga oleksin ma oma tööd tehes oluliselt vähem efektiivne. Seega on tegu vägagi tulusa investeeringuga.
Just. Küsimus on selles, kas sa oleksid 50tuh maksva autoga oluliselt vähem efektiivne kui 500tuh maksvaga :P