Huvitavad BMW müügikuulutused
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
http://www.auto24.ee/used/1566643" onclick="window.open(this.href);return false; päris ülbe pill krt
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Lisa inf, "Müün kuna ei julge talvel taguveolise autoga sõita."
http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
(OO==[][]==OO)
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
http://www.auto24.ee/used/1566983
Pole tavaline Leedu masin, vaid kõik jutt õige, tean müüjat isiklikult ning ka autot näinud/katsunud. Aus diil
Pole tavaline Leedu masin, vaid kõik jutt õige, tean müüjat isiklikult ning ka autot näinud/katsunud. Aus diil
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Mis siin naerda. Mul on 14 talve sõidukogemusi aga ma ei julge ka siiamaani libedaga üle 70-80 sõita tagaveolise autoga.genius3d kirjutas:Lisa inf, "Müün kuna ei julge talvel taguveolise autoga sõita."
http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2330
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: IS250
- Asukoht: Tartu
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Korraliku rehviga pole küll mitte mingisugust vahet kas esi- või tagavedu. Eriti veel kui ASC/DSC autol.
- v1llu1
- Huviline
- Postitusi: 1928
- Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
- Peamine sõiduk: Audi A8 D3
- Telefon: 56238240
- Asukoht: Põltsamaa
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Kuidas kellelegi aga minusilmis tagaveolisega kõvasti kindlam ning lõbusam talvel sõita kui esisilla veolisega.
Igapäevased: Audi Q7 // Audi A8 D3
Projektid: Audi A4 B5 2,2T AAN // Chevy van G20 // Audi S6 C4 v8
Projektid: Audi A4 B5 2,2T AAN // Chevy van G20 // Audi S6 C4 v8
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2330
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: IS250
- Asukoht: Tartu
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Ma mõtlen, et kui lõbu jms asi kõrvale jätta ja autot ainult sihtotstarbeliselt ja sirgjooneliselt liiklemiseks kasutada.
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1567754" onclick="window.open(this.href);return false;
VIN: WBAWL735X9P180994 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records.
Date of loss: 2012-07-10
Cause of loss: Comprehensive
Ehk siis USAs maha kantud pill
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
jätkame OT, sidur allaloffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri
Suzuki GSX-600f 01.a & E34 525i 95.a
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri
Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.sigaelmar kirjutas:loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri
Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).ooDDoo kirjutas:Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.sigaelmar kirjutas:loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri
Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Mul oli üks 2009 aasta Cooper S silmapiiril, mis kanti maha kui ls oli 800 miili. (kuuaega peale esmareg, police report ja salvage, rohkem infot ei saanud raportist, 10€).loffa kirjutas:Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...
Samas oli teada et garantii kehtis ja oli vahetatud BMW esinduses osad jupid garantiiperioodil. Kuidas on see võimalik
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Parem sõidan külge ees takistusest mööda kui otse puusse
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Esiteks on otse puusse sõites vähem võimalik viga saada kuna enne juhti on ju tükk vahemaad. Külg ees puusse minna on palju suurem võimalus, et kellegi pea kohtub puutüvega. Teiseks küljepauguga auto on suht kindlalt mahakandmisele, esiotsa matsuga võib veel elulooma saada.V2ike_Suur kirjutas: See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).
Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
jaaHah
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2330
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: IS250
- Asukoht: Tartu
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Vot siis ei tea, mida sina proovisid. Ma proovisin DSC-d talvel laia tee peal (all pmst jää ja peale tiba lund) ja no tee mis liigutusi rooliga tahad, siis auto püsis sirgelt teel. Tegemist oli FL e39 530-iga. Kindlasti kui oleks kässariga aitand vms asja teinud, oleks ka auto risti kraavi saand, aga reaalsete sõiduvõtetega see ei õnnestunud.Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5604323
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5893595 Tundub ka eestis nähtud auto olevat.
Kalli raha eest võib nad nüüd tagasi osta siia
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5893595 Tundub ka eestis nähtud auto olevat.
Kalli raha eest võib nad nüüd tagasi osta siia
- entropiK
- Huviline
- Postitusi: 801
- Liitunud: 07.12.2008 17:56 24
- Asukoht: Tallinn Marja. GSM: 58171997
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Autokoolis ei õpetatud sulle, et kui autoga pidurdad siis raskuskese liigub ettepoole? Ehk siis esimestel ratastel on suurem koormus kui taga. Millest võib normaalne inimene järeldada, et mida vähem on raskust rattal seda ***** pidamine...Raul_A kirjutas:Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Ehk siis korralikud rehvid taha halvemad ette...
http://www.e24.ee/596042/kvaliteetsemad ... aratastele" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Ära õpeta lollusi inimestele.
OT lõpp
So much throb in the trunk got the CD player skippin
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Sa ära ka unusta, et ASC ja DSC on erinevad süsteemid, esimene on algelisem.Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Tehke eraldi teema, aitab küll juba
Dimka müüb 2.8 mootoriga 325 rulli:
http://www.auto24.ee/used/1504566" onclick="window.open(this.href);return false;
Dimka müüb 2.8 mootoriga 325 rulli:
http://www.auto24.ee/used/1504566" onclick="window.open(this.href);return false;
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Jätkame OT, kuigi ka vastav teema on siin foorumis tegelikult olemas.Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Jutt õige, et esimesed rakenduvad varem (tegelikult küll tugevamalt, sest suuremad pidurid, aga efekt on sama). Aga mõtle nüüd, miks on ees suuremad pidurid? Seepärast, et raskuskese liigub pidurdamisel ette. Kui ees ja taga oleks võrdse pidurdusjõuga pidurid, blokeeruks tagarattad väga kergesti ja siis ongi käes kässarieffekt, s.t. tagumised rattad lohisevad ette. Aga paigaldades tagumisele teljele kehvemad rehvid, väheneb tagumiste rataste pidamine, seega juhtub just see, et tagumised hakkavad pidurdades lohisema, s.t. liiguvad kergemini kui esimesed ja hakkavad esimestest "mööda minema". Tulemus ongi külg ees ja kontrollimatu auto.
Esiveolisega jäärajal on mõnikord küll see efekt, et kui mootoripöörded on jõu tippvahemikus, siis põhjagaasiga "vead otseks", aga liikuses on elu üljuhul teistsugune. Ei ole kurvid nii järsud ja ka takistused on ootamatumad.
Tagaveolise puhul on kehvad rehvid taga veel eriti hull variant, siis ei anna enam pedaaliga ka midagi teha. Parklas poosetada on muidugi äge kui külg ette läheb kergelt, reaalses liikluses ollakse niimoodi aga endale ja teistele ohtlik.
730iA e32 138kW 12/1992
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
ooDDoo kirjutas:Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.
Palun müü oma autod maha ja käi edaspidi jala. Sa oled endale ja teistele potensiaalselt ohtlik.
730iA e32 138kW 12/1992
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Täiesti uskumatu. Teie juttude järgi peaks ma ammu surnud olema. Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada. Aga samas ma ei sõida ka mingisuguste väga pastalde rehvidega(talvel). Minu jaoks 5mm jääki juba paras suverehv.
Pealegi ei tasu väga selles veoskeemis kinni hoida. Ausõna ma ei käi kusagil parklas-linnavahel paugutamas.
Pealegi ei tasu väga selles veoskeemis kinni hoida. Ausõna ma ei käi kusagil parklas-linnavahel paugutamas.
jaaHah
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Vabastad piduri? Libisemine kaob? Ongi ju sama raskuskese jutt, et langeb ette, tagaots libisema ja kui lased piduri lahti kandub raskus tahapoole tagasi.Raul_A kirjutas: Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada.
Suzuki GSX-600f 01.a & E34 525i 95.a
Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Täpselt nii. Paned paremad rehvid ette, saad külg ees sõita. Paned paremad rehvid taha, saad sirgjoones lohiseda.e.h kirjutas:Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53