Huvitavad BMW müügikuulutused

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1273
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas RaikoK » 07.10.2013 19:18 08

http://www.auto24.ee/used/1566643" onclick="window.open(this.href);return false; päris ülbe pill krt
genius3d
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 10.11.2011 18:59 37

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas genius3d » 08.10.2013 01:35 43

Lisa inf, "Müün kuna ei julge talvel taguveolise autoga sõita." :lol: :lol: :lol:



http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
(OO==[][]==OO)
KuldarA
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 21.02.2013 12:48 15

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas KuldarA » 08.10.2013 09:58 39

http://www.auto24.ee/used/1566983

Pole tavaline Leedu masin, vaid kõik jutt õige, tean müüjat isiklikult ning ka autot näinud/katsunud. Aus diil :)
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3162
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar » 08.10.2013 10:04 49

genius3d kirjutas:Lisa inf, "Müün kuna ei julge talvel taguveolise autoga sõita." :lol: :lol: :lol:



http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis siin naerda. Mul on 14 talve sõidukogemusi aga ma ei julge ka siiamaani libedaga üle 70-80 sõita tagaveolise autoga.
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Tartu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas agentzero » 08.10.2013 14:27 53

Korraliku rehviga pole küll mitte mingisugust vahet kas esi- või tagavedu. Eriti veel kui ASC/DSC autol.
BMW-d: E34 520 110kw 1994 (2008-2009), E39 520 110kw 1997 (2010-2011), E46 316 85 kw 2004 (2012-2014), E61 530d M-Pakett 2004 (2014-2015), F01 740d 2010 (2018-2019)
Kasutaja avatar
v1llu1
Huviline
Postitusi: 1925
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Peamine sõiduk: Audi A8 D3
Telefon: 56238240
Asukoht: Põltsamaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas v1llu1 » 08.10.2013 15:05 56

Kuidas kellelegi aga minusilmis tagaveolisega kõvasti kindlam ning lõbusam talvel sõita kui esisilla veolisega.
Igapäevased: Audi A8 D3 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Tartu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas agentzero » 08.10.2013 15:41 05

Ma mõtlen, et kui lõbu jms asi kõrvale jätta ja autot ainult sihtotstarbeliselt ja sirgjooneliselt liiklemiseks kasutada.
BMW-d: E34 520 110kw 1994 (2008-2009), E39 520 110kw 1997 (2010-2011), E46 316 85 kw 2004 (2012-2014), E61 530d M-Pakett 2004 (2014-2015), F01 740d 2010 (2018-2019)
Kasutaja avatar
loffa
Huviline
Postitusi: 2693
Liitunud: 02.03.2008 16:23 50
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas loffa » 08.10.2013 16:31 11

IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
coley
Huviline
Postitusi: 3878
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas coley » 08.10.2013 16:56 29

Pilt

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1567754" onclick="window.open(this.href);return false;

VIN: WBAWL735X9P180994 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records.

Date of loss: 2012-07-10
Cause of loss: Comprehensive


Ehk siis USAs maha kantud pill :roll:
Kasutaja avatar
loffa
Huviline
Postitusi: 2693
Liitunud: 02.03.2008 16:23 50
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas loffa » 08.10.2013 17:17 08

Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
tujula
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 19.01.2008 10:25 57
Asukoht: Vantaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas tujula » 08.10.2013 17:21 05

loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)
jätkame OT, sidur alla
Suzuki GSX-600f 01.a & E34 525i 95.a
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3162
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar » 08.10.2013 18:09 13

loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4829
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas ooDDoo » 08.10.2013 18:51 40

sigaelmar kirjutas:
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas V2ike_Suur » 08.10.2013 19:46 18

ooDDoo kirjutas:
sigaelmar kirjutas:
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.
See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).


Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
730iA e32 138kW 12/1992
MartenL
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas MartenL » 08.10.2013 21:26 48

loffa kirjutas:Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...
Mul oli üks 2009 aasta Cooper S silmapiiril, mis kanti maha kui ls oli 800 miili. (kuuaega peale esmareg, police report ja salvage, rohkem infot ei saanud raportist, 10€).

Samas oli teada et garantii kehtis ja oli vahetatud BMW esinduses osad jupid garantiiperioodil. Kuidas on see võimalik :?:
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4829
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas ooDDoo » 09.10.2013 07:18 05

Parem sõidan külge ees takistusest mööda kui otse puusse
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3162
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar » 09.10.2013 08:43 29

V2ike_Suur kirjutas: See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).


Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
Esiteks on otse puusse sõites vähem võimalik viga saada kuna enne juhti on ju tükk vahemaad. Külg ees puusse minna on palju suurem võimalus, et kellegi pea kohtub puutüvega. Teiseks küljepauguga auto on suht kindlalt mahakandmisele, esiotsa matsuga võib veel elulooma saada.
Kasutaja avatar
Raul_A
Huviline
Postitusi: 926
Liitunud: 02.12.2007 23:26 37
Peamine sõiduk: BMW 735iA
Telefon: 358406813770
Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Raul_A » 09.10.2013 11:15 14

Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
jaaHah
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Tartu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas agentzero » 09.10.2013 11:30 47

Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal
Vot siis ei tea, mida sina proovisid. Ma proovisin DSC-d talvel laia tee peal (all pmst jää ja peale tiba lund) ja no tee mis liigutusi rooliga tahad, siis auto püsis sirgelt teel. Tegemist oli FL e39 530-iga. Kindlasti kui oleks kässariga aitand vms asja teinud, oleks ka auto risti kraavi saand, aga reaalsete sõiduvõtetega see ei õnnestunud.
BMW-d: E34 520 110kw 1994 (2008-2009), E39 520 110kw 1997 (2010-2011), E46 316 85 kw 2004 (2012-2014), E61 530d M-Pakett 2004 (2014-2015), F01 740d 2010 (2018-2019)
Precision
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 25.05.2011 23:09 21
Peamine sõiduk: FK2 Type-R

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Precision » 09.10.2013 11:32 36

http://www.nettiauto.com/bmw/330/5604323
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5893595 Tundub ka eestis nähtud auto olevat.
Kalli raha eest võib nad nüüd tagasi osta siia :D
Kasutaja avatar
entropiK
Huviline
Postitusi: 801
Liitunud: 07.12.2008 18:56 24
Asukoht: Tallinn Marja. GSM: 58171997

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas entropiK » 09.10.2013 12:35 05

Raul_A kirjutas:Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Autokoolis ei õpetatud sulle, et kui autoga pidurdad siis raskuskese liigub ettepoole? Ehk siis esimestel ratastel on suurem koormus kui taga. Millest võib normaalne inimene järeldada, et mida vähem on raskust rattal seda ***** pidamine...
Ehk siis korralikud rehvid taha halvemad ette...
http://www.e24.ee/596042/kvaliteetsemad ... aratastele" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Ära õpeta lollusi inimestele.
OT lõpp
So much throb in the trunk got the CD player skippin
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3162
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar » 09.10.2013 13:07 12

Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Sa ära ka unusta, et ASC ja DSC on erinevad süsteemid, esimene on algelisem.
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4788
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Passat
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas JanekEnde » 09.10.2013 21:52 17

Tehke eraldi teema, aitab küll juba :D

Dimka müüb 2.8 mootoriga 325 rulli:
http://www.auto24.ee/used/1504566" onclick="window.open(this.href);return false;
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT & Sierra
Kodus on mikrolaineahi tds.
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas V2ike_Suur » 10.10.2013 00:08 21

Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Jätkame OT, kuigi ka vastav teema on siin foorumis tegelikult olemas.

Jutt õige, et esimesed rakenduvad varem (tegelikult küll tugevamalt, sest suuremad pidurid, aga efekt on sama). Aga mõtle nüüd, miks on ees suuremad pidurid? Seepärast, et raskuskese liigub pidurdamisel ette. Kui ees ja taga oleks võrdse pidurdusjõuga pidurid, blokeeruks tagarattad väga kergesti ja siis ongi käes kässarieffekt, s.t. tagumised rattad lohisevad ette. Aga paigaldades tagumisele teljele kehvemad rehvid, väheneb tagumiste rataste pidamine, seega juhtub just see, et tagumised hakkavad pidurdades lohisema, s.t. liiguvad kergemini kui esimesed ja hakkavad esimestest "mööda minema". Tulemus ongi külg ees ja kontrollimatu auto.

Esiveolisega jäärajal on mõnikord küll see efekt, et kui mootoripöörded on jõu tippvahemikus, siis põhjagaasiga "vead otseks", aga liikuses on elu üljuhul teistsugune. Ei ole kurvid nii järsud ja ka takistused on ootamatumad.

Tagaveolise puhul on kehvad rehvid taga veel eriti hull variant, siis ei anna enam pedaaliga ka midagi teha. Parklas poosetada on muidugi äge kui külg ette läheb kergelt, reaalses liikluses ollakse niimoodi aga endale ja teistele ohtlik.
730iA e32 138kW 12/1992
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4829
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas ooDDoo » 10.10.2013 07:47 44

Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas V2ike_Suur » 10.10.2013 08:22 05

ooDDoo kirjutas:Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.

Palun müü oma autod maha ja käi edaspidi jala. Sa oled endale ja teistele potensiaalselt ohtlik.
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
Raul_A
Huviline
Postitusi: 926
Liitunud: 02.12.2007 23:26 37
Peamine sõiduk: BMW 735iA
Telefon: 358406813770
Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Raul_A » 10.10.2013 08:28 43

Täiesti uskumatu. Teie juttude järgi peaks ma ammu surnud olema. Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada. Aga samas ma ei sõida ka mingisuguste väga pastalde rehvidega(talvel). Minu jaoks 5mm jääki juba paras suverehv.

Pealegi ei tasu väga selles veoskeemis kinni hoida. Ausõna ma ei käi kusagil parklas-linnavahel paugutamas.
jaaHah
e.h
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 17.01.2012 08:55 58
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas e.h » 10.10.2013 09:10 40

Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
tujula
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 19.01.2008 10:25 57
Asukoht: Vantaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas tujula » 10.10.2013 10:11 57

Raul_A kirjutas: Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada.
Vabastad piduri? Libisemine kaob? Ongi ju sama raskuskese jutt, et langeb ette, tagaots libisema ja kui lased piduri lahti kandub raskus tahapoole tagasi.
Suzuki GSX-600f 01.a & E34 525i 95.a
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3162
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar » 10.10.2013 12:51 07

e.h kirjutas:Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
Täpselt nii. Paned paremad rehvid ette, saad külg ees sõita. Paned paremad rehvid taha, saad sirgjoones lohiseda.
Vasta