190. leht 455-st

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 07.10.2013 19:18 08
Postitas RaikoK
http://www.auto24.ee/used/1566643" onclick="window.open(this.href);return false; päris ülbe pill krt

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 01:35 43
Postitas genius3d
Lisa inf, "Müün kuna ei julge talvel taguveolise autoga sõita." :lol: :lol: :lol:



http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 09:58 39
Postitas KuldarA
http://www.auto24.ee/used/1566983

Pole tavaline Leedu masin, vaid kõik jutt õige, tean müüjat isiklikult ning ka autot näinud/katsunud. Aus diil :)

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 10:04 49
Postitas sigaelmar
genius3d kirjutas:Lisa inf, "Müün kuna ei julge talvel taguveolise autoga sõita." :lol: :lol: :lol:



http://auto.motors24.ee/vehicles/397864 ... -1996.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis siin naerda. Mul on 14 talve sõidukogemusi aga ma ei julge ka siiamaani libedaga üle 70-80 sõita tagaveolise autoga.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 14:27 53
Postitas agentzero
Korraliku rehviga pole küll mitte mingisugust vahet kas esi- või tagavedu. Eriti veel kui ASC/DSC autol.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 15:05 56
Postitas v1llu1
Kuidas kellelegi aga minusilmis tagaveolisega kõvasti kindlam ning lõbusam talvel sõita kui esisilla veolisega.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 15:41 05
Postitas agentzero
Ma mõtlen, et kui lõbu jms asi kõrvale jätta ja autot ainult sihtotstarbeliselt ja sirgjooneliselt liiklemiseks kasutada.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 16:31 11
Postitas loffa
IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 16:56 29
Postitas coley
Pilt

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1567754" onclick="window.open(this.href);return false;

VIN: WBAWL735X9P180994 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records.

Date of loss: 2012-07-10
Cause of loss: Comprehensive


Ehk siis USAs maha kantud pill :roll:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 17:17 08
Postitas loffa
Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 17:21 05
Postitas tujula
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)
jätkame OT, sidur alla

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 18:09 13
Postitas sigaelmar
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 18:51 40
Postitas ooDDoo
sigaelmar kirjutas:
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 19:46 18
Postitas V2ike_Suur
ooDDoo kirjutas:
sigaelmar kirjutas:
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.
See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).


Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 08.10.2013 21:26 48
Postitas MartenL
loffa kirjutas:Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...
Mul oli üks 2009 aasta Cooper S silmapiiril, mis kanti maha kui ls oli 800 miili. (kuuaega peale esmareg, police report ja salvage, rohkem infot ei saanud raportist, 10€).

Samas oli teada et garantii kehtis ja oli vahetatud BMW esinduses osad jupid garantiiperioodil. Kuidas on see võimalik :?:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 07:18 05
Postitas ooDDoo
Parem sõidan külge ees takistusest mööda kui otse puusse

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 08:43 29
Postitas sigaelmar
V2ike_Suur kirjutas: See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).


Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
Esiteks on otse puusse sõites vähem võimalik viga saada kuna enne juhti on ju tükk vahemaad. Külg ees puusse minna on palju suurem võimalus, et kellegi pea kohtub puutüvega. Teiseks küljepauguga auto on suht kindlalt mahakandmisele, esiotsa matsuga võib veel elulooma saada.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 11:15 14
Postitas Raul_A
Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 11:30 47
Postitas agentzero
Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal
Vot siis ei tea, mida sina proovisid. Ma proovisin DSC-d talvel laia tee peal (all pmst jää ja peale tiba lund) ja no tee mis liigutusi rooliga tahad, siis auto püsis sirgelt teel. Tegemist oli FL e39 530-iga. Kindlasti kui oleks kässariga aitand vms asja teinud, oleks ka auto risti kraavi saand, aga reaalsete sõiduvõtetega see ei õnnestunud.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 11:32 36
Postitas Precision
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5604323
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5893595 Tundub ka eestis nähtud auto olevat.
Kalli raha eest võib nad nüüd tagasi osta siia :D

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 12:35 05
Postitas entropiK
Raul_A kirjutas:Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Autokoolis ei õpetatud sulle, et kui autoga pidurdad siis raskuskese liigub ettepoole? Ehk siis esimestel ratastel on suurem koormus kui taga. Millest võib normaalne inimene järeldada, et mida vähem on raskust rattal seda ***** pidamine...
Ehk siis korralikud rehvid taha halvemad ette...
http://www.e24.ee/596042/kvaliteetsemad ... aratastele" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Ära õpeta lollusi inimestele.
OT lõpp

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 13:07 12
Postitas sigaelmar
Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Sa ära ka unusta, et ASC ja DSC on erinevad süsteemid, esimene on algelisem.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 09.10.2013 21:52 17
Postitas JanekEnde
Tehke eraldi teema, aitab küll juba :D

Dimka müüb 2.8 mootoriga 325 rulli:
http://www.auto24.ee/used/1504566" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 00:08 21
Postitas V2ike_Suur
Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Jätkame OT, kuigi ka vastav teema on siin foorumis tegelikult olemas.

Jutt õige, et esimesed rakenduvad varem (tegelikult küll tugevamalt, sest suuremad pidurid, aga efekt on sama). Aga mõtle nüüd, miks on ees suuremad pidurid? Seepärast, et raskuskese liigub pidurdamisel ette. Kui ees ja taga oleks võrdse pidurdusjõuga pidurid, blokeeruks tagarattad väga kergesti ja siis ongi käes kässarieffekt, s.t. tagumised rattad lohisevad ette. Aga paigaldades tagumisele teljele kehvemad rehvid, väheneb tagumiste rataste pidamine, seega juhtub just see, et tagumised hakkavad pidurdades lohisema, s.t. liiguvad kergemini kui esimesed ja hakkavad esimestest "mööda minema". Tulemus ongi külg ees ja kontrollimatu auto.

Esiveolisega jäärajal on mõnikord küll see efekt, et kui mootoripöörded on jõu tippvahemikus, siis põhjagaasiga "vead otseks", aga liikuses on elu üljuhul teistsugune. Ei ole kurvid nii järsud ja ka takistused on ootamatumad.

Tagaveolise puhul on kehvad rehvid taga veel eriti hull variant, siis ei anna enam pedaaliga ka midagi teha. Parklas poosetada on muidugi äge kui külg ette läheb kergelt, reaalses liikluses ollakse niimoodi aga endale ja teistele ohtlik.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 07:47 44
Postitas ooDDoo
Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 08:22 05
Postitas V2ike_Suur
ooDDoo kirjutas:Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.

Palun müü oma autod maha ja käi edaspidi jala. Sa oled endale ja teistele potensiaalselt ohtlik.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 08:28 43
Postitas Raul_A
Täiesti uskumatu. Teie juttude järgi peaks ma ammu surnud olema. Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada. Aga samas ma ei sõida ka mingisuguste väga pastalde rehvidega(talvel). Minu jaoks 5mm jääki juba paras suverehv.

Pealegi ei tasu väga selles veoskeemis kinni hoida. Ausõna ma ei käi kusagil parklas-linnavahel paugutamas.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 09:10 40
Postitas e.h
Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 10:11 57
Postitas tujula
Raul_A kirjutas: Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada.
Vabastad piduri? Libisemine kaob? Ongi ju sama raskuskese jutt, et langeb ette, tagaots libisema ja kui lased piduri lahti kandub raskus tahapoole tagasi.

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitatud: 10.10.2013 12:51 07
Postitas sigaelmar
e.h kirjutas:Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
Täpselt nii. Paned paremad rehvid ette, saad külg ees sõita. Paned paremad rehvid taha, saad sirgjoones lohiseda.