Inimesed on hulluks läinud

Vaba teema
Suletud
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

hanno kirjutas:
rzz kirjutas: sõbrad, sõbrad ... lihtsam on pidurdada sellises olukorras ja kui keegi teile tagant sellepeale sisse kütab siis on nii või teisiti teine süüdi. Soovitav on siis mõnda kindlustatud "väärtasja" kaa pagasnikus hoida... saab sellegi kindlustuse korras välja vahetada.. :D
Esiteks on aja- ja närvikulu liiga suur sellise asja puhul. Kuu aega ei viitsi mina enam jala käia.

Ja teiseks, sinu soovitus on kindlustuspettus.
Vabandan, kui vale arusaama jätsin, aga mida ma öelda tahtsin oli see, et ei ole mõtet tagumiste pärast eriti põdeda - neil on rohkem kaotada kui sul.

Ja kuu aega on ilmselge liialdus. Mul sõideti seisvale autole nii sisse, et tagumine ots löögist seibideks ning esimene ots maandus laternas.. kokku (koos otsasõitja leidmisega (tüüp ajas sündmuskohalt minema)) kulus 4 päeva. ehk siis politsei, kindlustus ja remont.
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Lugesin siin alar'i esimest posti ja midagi nagu jäi kripeldama. Nimelt ühe teise teema alt selgus, et tegemist on politseinikuga. Samas kirjeldus kuidas peale pisikest liikusõnnetust kisakõrile vastu lõugensit lajatati nagu ei taha hästi antud ametiga kokku sobida... eitea, tundub kuidagi kahtlane :\

Nüüd siis enda kogemustest:

3 aastat tagasi kui mul veel 1.6L diiselaudi oli, sai sõidetud tabasalust tallinna poole. Umbes 400-600m ees pool sõitis teine liikleja. Kuna nähtavus antud teel suhteliselt nigel oli, kasutasin kaugtulesid, mis minu teada peaksid olema lubatud sellise kauguse pealt eesliiklejat silmas pidades. (Kusagil autokoolis töötavalt sõiduõpetajalt kuulsin, et mõttekas on kaugtuli välja lülitada siis kui hakkad ees oleva auto reljeefi nägema, antud juhul rohkem kui tagatulesid kindlasti näha ei olnud). Mingi hetk siis ees sõitev auto pidurdas enda hoo 30km/h'ni. Ei teinud sellest erilist numbrit ja lajatasin temast 90km/h mööda(hoogu ei tahtnud maha lasta, kuna antud audi kiirendusomadused peale kiirust 30km/h muutusid nullilähedaseks ning 90km/h sai sisse peale suure jõuga gassipedaali litsudes nii minut aega või nii). Hetke pärast märkasin siis, et auto millest olin mööda sõitnud oli minul piixus kinni (max 1m kaugusel) ja lükkas täistuled peale... mõtlesin siis, et mis jama on ja lasin oma hoogu järkjärgult kusagil 20km/h'ni ja sõitsin nii umbes 1-2km.. härrasel peale seda viskas siibrisse ja sõitis minust mööda, samas ma olin ise selle aja peale ka juba suhteliselt närviliseks muutunud ja mõtlesin, et teen tagasi (väga loll mõte tagantjärele arutledes) ja peale tema möödumist jätsin täistuled peale ja sõitsin temast kusagil 20-30m kaugusel. Peale paari kilomeetrit viskas tal järjekordselt kopa ette ja vajutas endal lapatsi põhja ja lasi kusagil 150km/h ees minema... ma mõtlesin siis, et olin temast pääsenud ja liikusin rahulikult edasi... linnapiirile jõudes märkasin, et härras oli enda auto risti keset teed parkinud ja tegi kätega mingeid liigutusi, millest võis mõista, et ma tee äärde seisma jääks, seda ma muidugi ei teinud ja möödusin temast teeäärt/kraavi kasutades.

Teine lugu oli südaöösel liivalaia tänaval. Siis oli ka veel mul audi. Kusagil 3-5 vahel öösel sõitsin siis tuttava juurest koju. Kuna liivalaial on mingi loll ristmik, kus ka öösel tuled vahetavad värvi ja ei vilgu kollaselt, sai siis ristmikule seisma jäädud punasega. Peale 5-10 sekundilist seismist paugatas mulle mingi teine audi tagant sisse, nii 10km/h vist. Tegu oli naisjuhiga. Ei tea mida ta arvas, aga ta lükkas tagumise käigu sisse ja kihutas suure raksatusega minema, stange jättis minu kärukonksu külge =). Tulin siis peale seda ise autost välja, märkasin, et naise audi oli mu kärukonksu pealt veidi roostet maha lükanud ja sellega oli asi piirdunud. Ei teinud siis asjast suuremat numbrit ja viskasin ta stange endale autosse ja sõitsin edasi kodu poole. Kuna ise elutsen suhteliselt lähedal järve selverile/statoilile, siis mõtlesin, et teen seal väikese peatuse ja ostan endale kabanossi. Keerasin siis statoili sisse ja ennäeimet, pargitud sinna sama audi, mis mulle tagant sisse tuli ning uksest väljumas sama naisjuht. Võtsin siis tagaistmelt stange välja kõndisin tema juurde ja ulatasin talle tema stange mitte midagi ütlemata. Võite ise arvata, mis nägu antud "daamil" peas oli ;)

Samas igasuguseid debiilikuid ja muidu hälvikuid satub ikka ülepäeva kui mitte tihedamini liikluses ette. Aga antud lood ei ole eriti vürtsikad vaid lihtsalt närvesöövad. Audiga sai tema ekspluatatsiooniperioodi jooksul samas sportlikust huvist ka 3 taksojuhil kõrvalistujapoolne peegel küljest minema sõidetud tingituna vähesest suunatule kasutamisest taksojuhi poolt.

Õnneks on kollast värvi auto soetamisega suuremad jamad mis audiga liigeldes liikluses olid ära kadunud. Üldse olen märganud, et igasugu ettekeeramisi ja muid puhtlolluseid juhtub minuga vähem kui olen oma BMW roolis. Vahest satun ka ema baleno või õe C3 rooli ja siis tundub tallinna liiklus ikka tükk maad hullemana.
Võibolla siis ikka on ameerika sõltumatute teaduslaborite poolt läbiviidud uuring selle kohta, et kollaste autodega juhtub liikluses kõige vähem avariisid isegi tõetruu :)

--
See oli minu kõige pikem post vist siiamaani siin foorumis =)
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

Sander kirjutas:
Diana kirjutas:
Sander kirjutas:Nende pe**e taga sõitjatega probleeme eriti pole, aga mul on ka sõidustiil selline :lol:
teen korraliku kiirenduse, mispeale minust sõidetakse hiljem mööda, näitamaks et ka teistel on *auto*; või lasen kurvis külg ees mõnuga, selle peale kuivavad taga kõik ära. 3 toimivat lahendust pakkusin välja. Samas kuna ma nii sõidangi kogu aeg, siis nojah :lol:
ühesõnaga sõidad nagu ehtne rullnokk? :roll:
Unusta ära, kiirust ei ületa, kiirendus 0-50 on ikka päris hea, enamus krakatseid (ka uusi) kaovad selle peale taha ära, nad ei liigu lihtsalt, külge lasen ikka märja asfaldi peal, siis on lõbus, nats gaasi ja külge; asfaldil ei tee seda, kuna selleks peab mootorit peedistama mida ma teha ei raatsi\julge; ise ma ennast rullnokkaks ei pea; Heh, mul pole isegi nokamütsi peas.

Kiirust ei saa ja ei taha ületada, kuna mu auto välimus ja hääl :D ajab mendid kohe käima, siis tuleb *nööri mööda* sõita, ega siin nalja pole.
Kiirused on 5kmh üle, suund iga manöövriga korralikult pikalt jne...
see tavaline asi et mul mendid järgi sõidavad, ka eramendid :cool:
minu tagasihoidlikku arvamust rullnoksuse kohta küll kiiruse ületamisega defineerida ei saa. Pigem on rullnokk just keegi, kes kasutab mõttetuid võtteid tõestamaks, et ta on piisavalt äge lasteaedade, koolide ja muidu rahvarohkete kohtade vahel kiirendama ning peab ühel või teisel moel rapsima (bensiini raiskama ja kumme kulutama iga valgusfoori taga jms).

Kiirust ületan ma isegi kohati, kui kiire on.. maanteel on kohati (minu jaoks) täitsa suuri kiirusi ette tulnud ja eks ma selle eest ka trahve ole saanud. Aga külg ees kurvide võtmist linnas/maanteel või kiirendusüritusi fooride juures ma pigem taunin. Endal on väike laps kasvatada ja jube nõme oleks tunne, kui mõni rullnokk enda ägedust näidates peaks lapsele ühel või teisel moel viga tegema. Võib ette kujutada mis tunne võib teistel lapsevanematel olla samas situatsioonis kui selline mõttetu liikluskultuuri rikkumine peaks tema võsukesele liiga tegema. Pigem ei taha sellist vastutust enda hingele ja sõidan korralikult, kui et näitan kõrvalautos istujale, et minu 2L bmw on ägedam kui tema 1.2'ne Fiat Punto.

Kui tahad autosid võrrelda, siis peata ta kinni ja võrdle registreerimistunnistust.

Priit_P kirjutas:Pärast bmw ostmist olen teinud huvitava tähelepaneku. Liigeldes oma tööautoga, milleks on citroen berlingo olen ma oluliselt närvilisem juht kui liigeldes e34-ga. Bemmil on automaat kast ja kiirusehoidja, sellega sõites ei ole mingit tõmblemist. Lasen teisi vahele, hoian pikivahet - nagu tahaks kaasliiklejatele tõestada et ka bemmi roolis viisakaid juhte leidub. Tööautoga on jälle vastupidi - kiirus kipub pidevalt olema rohkem kui lubatud ja liigutused on äkilisemad... siiski oma autojuhi karjääri (5a) ei ole saanud mitte ühte trahvi.
selle kohta tean ma kaa head võrdlust rääkida:
endal on tööauto Peugeot Partner (välimuselt sama nagu berlingo) koos tööandja logodega. BMW'ga sõites korralikult peetakse ikkagi kinni. kasvõi ainult alko- või dokumendikontrolliks. Partneriga sai üks kord kiirust ületatud ja radarisse uhatud. Ja kuna tegemist oli kuudiga ning firma logod olid peal .. ja mul oli tol hetkel tõesti ka töö sõit siis lasti lihtsalt ületamisega minema. BMW'ga nii palju ei ületa ja nagu eelkirjutajagi mainis - sõidumaneerid on oma autoga palju rahulikumad.

Teiste vahele laskmine liikluses on ka minu puhul täiesti näidustatud. Maanteel sõites 100'ga tuleb tagant mõningane kiirem auto. Kui tal on võimalus mööda minekuks (kedagi vastu ei tule) siis näitan rõõmsalt paremat suunda ja lasen ta mööda. Mulle meeldivad ohutuled, mis pärast möödasõitu ees-sõitvalt autolt paistavad :)

Kui inimesel on kiire võiks sellest aru saada, mitte lolli mängida ja teise elu häirida. Loodan teiste poolt enda viisakuse arvelt sarnast mõistlikku suhtumist. Ja uskuge või mitte - isegi on Eestis ka viisakaid juhte. Rakverest tagasi tulles kella 11 ajal õhtul lasid suurem osa autosid (peamiselt veokid) mind suunaga mööda, andmaks mõista, et neil ei ole ilmselt nii kiire kui minul. Tänuväärt juhid.
I had a life once. Then I bought a BMW
Diana
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 06.03.2003 13:23 00
Asukoht: Tallinn/Tabasalu

Postitus Postitas Diana »

nojah, ma mõtlesin ise ka, et rullnoklus ei kujuta endast mitte kiiruse ületamist, vaid pigem mingit kindlat sõidustiili, kus tekitatakse liiklusohtlikke olukordi ning kiirendatakse teiste inimestega tänaval võidu.
:?
kuna ise sõidan ka e30-ga, on ka minu kõrval foori taga iga päev neid mehi, kes tahavad joonele panna. ma aga põhimõtteliselt ei lange nende tasemele ning ei hakka linnas rallit sõitma. mulle piisab teadmisest, et tänu 4veole jääks enamik stardis must seljataha. ma ei pea seega kellelegi midagi tõestama ;)

kiirust ületame me kõik natuke ilmselt, sest muidu ei sõida ju vooluga kaasa ja jääme teistele jalgu. näiteks sõpruse puiesteel sõites 60-ga sõidab isegi troll sust üle, rääkimata teistest autodest.
BMW 316iA
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Krdi imelik tegelt, korra mainin et ma oma mootori jõudu natukenegi kasutan, kohe mölin lahti. Kellegiga võidu pole kiirendanud, kellelegi midagi pole demostreerinud ja pole kavaski, liiklusohtlikke situatsioone pole põhjustanud.
Tühi möla ei millestki, mul lihtsalt on oma sõidustiil väljakujunenud 535.ga;
Kohalt 1 käik, auto liikuma, 2 käik sisse ja 50 kmh kiiresti, ja 4-jas käik sisse 1000-1200 rpm, hea rahulik pot-pot podistada, ei viitsi 3-ndat sisse panna eriti ja 1500+ rpm ringi sõita on minu mootori mõttetu lärmatamine. Ja sellisest sõitmisest suvatseb vahel mõni kaasliikleja käima minna, arvates et ma näitan midagi; Egas see minu süü pole et enamik 4-ja rattalisi krakatseid\liiklusvahendeid on varustatud motika mootoritega, ja omanikel, kes nendega ringi sõidavad pole aimugi sellest kuda on liigelda vähe suurema mootoriga. Nad harjunud sellega et auto liigub aint siis, kui mootorit peenestada pedla põrandas, siis peaks ka 50 kmh saabuma vähe kiiremini kui pool minutit kiirendades.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

Sander kirjutas: Sõidan ette nähtud kiirusega, sõidetakse must mööda selle peale; või teen korraliku kiirenduse, mispeale minust sõidetakse hiljem mööda, näitamaks et ka teistel on *auto*; või lasen kurvis külg ees mõnuga, selle peale kuivavad taga kõik ära. 3 toimivat lahendust pakkusin välja. Samas kuna ma nii sõidangi kogu aeg, siis nojah
Sander kirjutas:Krdi imelik tegelt, korra mainin et ma oma mootori jõudu natukenegi kasutan, kohe mölin lahti. Kellegiga võidu pole kiirendanud, kellelegi midagi pole demostreerinud ja pole kavaski, liiklusohtlikke situatsioone pole põhjustanud.
uh.. sorry.. my bad.. ilmselt need kaks postitust ongi sisuliselt samad aga sõnade järjeskord on natuke teine.. sellepärast ma ilmselt ekslikult arvasingi, et sa kiirendad meelega..

külg ees kurvide võtmine - mis ajast see liiklusohtlik olukord on, kui auto külg ees märjal asfaldil libiseb (loe : kumm ei haaku maaga).

vabanda, kui nüüd liiga isiklikuks läksin. Ei ole plaanis tüli norida. Aga su jutud hästi ei haaku omavahel.
I had a life once. Then I bought a BMW
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

ENNE.
Sõidan ette nähtud kiirusega, sõidetakse must mööda selle peale; või teen korraliku kiirenduse, mispeale minust sõidetakse hiljem mööda, näitamaks et ka teistel on *auto*;

PÄRAST:
Sõidan ette nähtud kiirusega, sõidetakse must mööda selle peale; või teen korraliku kiirenduse (55kmh kiiruseni) ,startides foori süttinud rohelise tule tagant , mispeale minust sõidetakse hiljem mööda, näitamaks et ka teistel on *auto*;
SELetus on rahuldav?

Külg libisemine kurvides vihmaga; sõidukil on pikad käigud ja käsikast (2-käik 3000rpm@60 km\h), vedav sild on tagumine ja lsd, probleem: vedav ratas on tavaliselt üks (1), kuna lsd on rikkis ja laseb ühe ratta vedama, seega kogu mootori jõud läheb 1-le rattale sellel hetkel; märja asfaldi peal hakkab see ratas kiiresti ringi kerima kiirendamise ajal; kogu lugu: imagine 200 heppa und 300 n/m@one wheel :shock:
JA kui suvatseb lsd mõlemad rattad vedama lasta, siis langevad mootori pöörded madalamale ja pidamine taastub.
Veojõukontrolli, abs ja muid imelikke vidinaid pole olemas, ega tunne vajadust nende järgi.

Praegu on nii, et 0-70 km\h võin kohalt kiirendades rahulikult lasta ketast ringi-1-se ja 2-se käiguga, kuna 1 ratas veab; irv lugu iseenesest; Selle lsd ma tahan järgmine aasta vahetada plokk diffri vastu ringi; eks siis paistab.

Heh, talv on tulekul, ma siin praegu sõidan märja asfaldi peal nagu oleks see lumi; Eks näis kui luupainajalik värk talvel saab olema :roll: Ma juba ette muretsen seda luupainajat.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Mart_R
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 27.02.2003 09:40 40
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Mart_R »

Sander kirjutas: Praegu on nii, et 0-70 km\h võin kohalt kiirendades rahulikult lasta ketast ringi-1-se ja 2-se käiguga, kuna 1 ratas veab; irv lugu iseenesest;

:( :roll:

aga milleks???? :roll: :cry:
DeeJay

Mnjah

Postitus Postitas DeeJay »

Mul ka midagi taolist see aasta Freedom Paradele minnes juhtus... S6itsime maanteel umbes 30 autot kolonnis 80km/h. Siis hakkasin ees s6itvast autost m66duma ja kuidagi ylikiiresti ilmus kuskilt tagant Audi a8 kes mind n2hes vist pidurid maanteel peaagu plokki vajutas, ehmatasin küll 2ra korralikult aga l6petasin m66das6idu ja kulgesin vaikselt edasi. J2rsku kimas see a8 minust m66da ja n2itas k2ega, et seisma j22ksin. Aimasin juba halba ette :D Seisma ei j22nud, s6itsin rahulikult edasi, tema minu ees, mina j2rel kulgesime kuni tartuni. Linnas teise foori taga, tagurdas a8 j2rsku k6rvale, lasi akna alla ja kukkus s6imama, et tule v2lja ma peksan sul l6ualuud sodix jne. Et mida sa ette kujutad ja et ull maantee kunn oled, mina muidugi sain aru, et olin ise ka lolli liigutuse teinud maanteel, peeglisse vaatamata m66das6itu alustanud jja vabandasin KORDUVALT, tema aga j2tkas s6imamist... siis viskas mulle suitsu autosse ja s6itis minu ette, hyppas autost v2lja ja hakkas minu poole tulema, ega siis muud yle ei j22nud, gaas p6hja ja tuld..tema virutas jalaga sellise paugu vastu autot et uks m6lkis. Siis hyppas autosse ja tuli mulle j2rgi. Sellele j2rgnes umbes 10 minutiline hollywoodilik tagaajamine Tartu kesklinnas, punase tulega ristmikelt u 80-100km/h yle, vastassuunas, kylg ees jne jne, 22rmiselt ohtlik oli kogu situatsioon ja no enda 525ga andis 4.2 quattro eest 2ra tallata, n2olapp ja auto seisukord oli aga suhteliselt t2htis. Siis kuskil kruusa peal sain eest 2ra l6puks, sest teine juht loobus. V6ibolla m6istis, et natukene jaburaks l2heb asi... ei saa aru sellistest asjasdest. Kas yks liiklusohtlik olukord, mis kokkuv6ttes l6ppes h2sti ja syydlase vabandamisega, on v22rt sellist tsirkust, mille k2igus oleks v6inud juhtuda t6sine 6nnetus, ei tea. Inimesed ei saa s6nadega asju lahendatud siis on vaja hakata midagi n2itama... isiklikult pean m6tetuks sellist asja. Ise katsun ka nüüd muidugi ettevaatlikum olla...Joppas, et kokkuv6ttes h2sti l6ppes asi.
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

No aga saage A8 omanikust kah aru - inimene on oma viimase raha eest 100 000 eeguse A8 panni ostnud ja elab kujutlusega, et teda peaks kohtlema kui Mr. Richie Rich'i :lol:
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

no samas võiks siiski ka selle peale mõelda, et kui möödasõidul keegi veel vahele trügib siis eks see lööb möödasõidumatemaatika tiba sassi küll. Audi käitumine muidugi õige ei olnud.. aga nagu vanad eestlased juba ütlesid - ega loll ei olegi hea olla.

möödasõidul ette sõitmisega on endalgi muresid olnud. Sel hetkel olin mina küll möödasõitja rollis. Risti-Virtsu maanteel alustasin 300M'iga möödasõitu Audi A4'st, liinibussist ja mingist kaubikust. Audist sain mööda, mille peale audi ennast rõõmsalt sappa võttis. Jõudsin bussi tagumise rattani siis bussijuht avastas, et nüd oleks õige hetk kaubikust ise mööduda ning vajus lihtsalt vastassuuna vööndisse mulle otsa. Kuna audi oli suhteliselt pees kinni, buss vajus selga ning enam ei olnud näha kas keegi vastu kaa tulla võiks vajutasin korra pidurit, et buss ette ära mahuks, vajusin tagasi oma vööndisse ning pidurdasin hoo 140'lt 80'le km/h, et kaubiku taha "seisma" jääda. Buss lõpetas möödasõidu, pisike Audi oleks napilt mõningase kokkupõrke vastu tulnud autoga teinud (Bussi taga _EI_ ole taibukas möödasõidus osaleda) kui bussitasku vastassuunal ei oleks päästnud ja vastutulev auto oleks natuke kauem mõelnud. Sõnaga - paras Poola olukord oli.

Siit ka loo moraal, et _ALATI_ olenemata sõiduki suurusest tuleks enne möödasõitu siiski tutvuda peeglite abiga mis toimub selja taga.
I had a life once. Then I bought a BMW
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Suur-Ameerika tänaval startisin kõnniteele märgistatud parkimiskohalt Liivalaia poole suunduvale sõidureale, olles ennem veendunud, et tagant kedagi ei tule.
Rahulikult sõitsin kõnnitee servalt alla ja olin juba täitsa liikumas, nii 37 se kiirusega, kui ei-tea-kust ilmus seljataha hele uuem väikeauto. Ilmselgelt sõitis ~70 km/ h ja oli sunnitud veidi hoogu maha võtma, selleasemel, et mõistvalt suhtuda, sõitis naisjuht vastasuunavööndisse, kihutades napilt mööda, vehkis kätega jms närvitses- pöörane.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

naljakas lugeda neid poste siin, isegi kunagi suutsin kruttida mingisugusele 80nendate universaalile ette mis hakkas mind taga ajama mööda tallinna :D minu jaoks oli see muidugi puhas adrenaliin, tallasin eest ära ja noh ikkagi bemari on bemari ja suvaline universaal sahver järgi ei jõua. aga jah yldjuhul yritan vältida igasugu imelikke, taksistid kah mind jälitama hakanud ja kuni saue viaduktini kimasime kuni 200kmh :) vähemalt sedaviisi näitas mu kell :P
Kasutaja avatar
Heigo_K
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 14.09.2004 20:18 45
Peamine sõiduk: IL
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Heigo_K »

:D


igast naljakaid ja imelikke ja kurbasid tekste näeb siit .




endal juhtus selline asi et tuttavaga vilde teel majade(ühikate) vahel sõitsime tuttava juurde ja järsku kuskilt kahe parkiva auto vahelt mingi must läbi ussitanud tsjurkade rullu, ja otse esinurka.
need siis kahekesi kohe välja ja sõimama mul tuttavat mida sa teed sõita ei oska jnejne, astus siis tuttav rooli tagant välja ja hakkas vastu seletama , mille peale üks tõmbas tagasi aga teine seletas ikka ja sõimas oma idahiinaläti keeles edasi. tuttav võttis siis vennal natist kinni pistis dziibi pagassi tegi majade vahel 5 minutit sõitu edasitagasi ja kui pärast välaja tõstis siis küsimise peale et sõimad veel , ei tulnud vastust ja mõlemad oli 2 minutiga kadunud :lol:
Kasutaja avatar
Neeme
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 15.09.2004 13:04 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Neeme »

Lisaks ka omalt poolt näite inimeste hullusest.
Osalesin üritusel küll pealtvaataja rollis, aga kihvatas sees ikkagi.

Olukord siis selline: Käisime naisega pühapäeval Ülemiste kaubakeskuses (see suur seal lennujaama kõrval). Parkla tihkelt täis ja loomulikult üritavad kõik uksele lähemale trügida. Ise sain ilusti joonte vahele pargitud, aga kui poest tagasi tulime märkasin, et üks uuemat sorti Mercedes on parkinud ennast viimase joone kõrvale, tekitades niimoodi vägisi ühe koha juurde ja vähendades niimoodi parklas manööverdamise ruumi. Olgu, mõtlesin, eks neid troppe ole igasuguseid ja ega kõik ei pane autokoolis tunnis hästi tähele. Ühesõnaga andsin talle (kesiganes ta ka polnud) omas mõttes andeks. Tõstsime siis kokku ostetud kola autosse ja hakkasime poe poole tagasi minema, et veel natuke ringi vaadata ja ostukäru tagasi viia. Mersuomanik oli tagasi jõudnud ja tahtis just minema pühkida, kui samal ajal hakkas üks vanem mees oma "pirukat" tagurpidi parkima kohale, mis oli mersu suunaga risti, ehk siis otse ees tal. Vana ei teinud ühtegi äkilist liigutust, ei sõitnud talle suure kiiruga ette ega käitunud muudmoodi "rullnokklikult". Mersu roolis istuvat kodanikku, see aga sugugi ei rahustanud. Paistis, et muidu on kodanik suht soliidsel ametikohal, aga kui ta seal MB roolis kahe käega pikalt ja pidevalt signaali surus ja kätega ventilaatorit mängis, siis enam nii soliidset muljet ei jätnud. Suu vormis väljendeid, mida ma kahjuks ei suuda edasi anda, sest tümakas selles masinas oli üle. Suur viha oli ta näkku sellise jume tekitanud, mida annaks võrrelda sellega, kui naisterahvastel veel keemiat ei olnud ja atraktiivsema välimuse saavutamiseks minu arust punapeeti põskedele hõõruti :P
Suure signaalitamise peale saavutatud efekt oli aga hoopis vastupidine soovitule, sest vana "piruka" roolis läks ka ähmi täis ja hakkas vaatama, et mis lahti ning jäi keset manöövrit seisma... Õnneks siiski suuremaks vastasseisuks ei läinud. Vana parkis ja MB kadus...

Mõtlesin oma elamise ees ettetulevatele sarnastele olukordadele ja mitte keegi ei signaalita, keegi ei vehkle ja asi laabub rahulikult ning inimestel on mõned närvirakud säästetud. Ometi on aeg-ajalt autod pakitud pea sama tihedalt kui ostukeskuse parklas.

Kuidas teie käituksite sellises olukorras?


Parimat,
Neeme
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Äge vana teema üles puhutud...
Lugedes siin seiku, kus keegi vihane autojuht on üritanud kodanikke peatada või taga ajada, siis lihtsam, kui eest ära sõitmine on hoopis seisma jäämine.
Tasub küsida, mis selle ärpleja probleem on....siis on kaka varianti, kas ärplejal sai lõvistumine otsa ja vend paneb leekima, või tuleb ta sulle kallale.......kui tuleb kallale, ka siis on 2 varianti...kas kakled sina paremini, või tema.....kui sina, siis on asi klaar, kui tema, siis on veel klaarim, tasub koos abilisega asja serveerida kui röövkallaletungiga eesmärgiga omastada sinu auto....eelnevalt muidugi tasub autonumber meelde jätta...
...suhtkoht kindel, et äss enam niimodi kunagi ei tee...ja üldiselt on sellistel ärplejatel 100 kergemat karistust ja 50 korda tingimised nii et kindlasti see kahjurõõm korvab sinikad :)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Huvitaval kombel ei ole mul Eestis eriti mingeid jamasid olnud liikluses, ise kulgen maanteel küll mingil määral kiiremini kui lubatud :oops: , kuid linnas on lugu teine- annan teed, näitan suunda, lasen teisi vahele (seda muidugi juhul, kui teine ka suunda näitab) ja miskipärast ei ole erilisi probleeme täheldanud. Olen sedasorti mees, kes hoolimata k6igest liikleb nii, nagu endale parem on ja yldjuhul tähendab see rahulikku liiklemist :P Tuleb ka tunnistada seda, et on juhtunud, et sõna otseses m6ttes oma viisakuse t6ttu olen saanud ka natuke kannatada :oops: , kuid siiski ei muuda see minu suhtumist rulliks :P Ja see asi, nagu eelpool imestusega lugesin, et meesterahvad virutavad naistele vastu hambaid (selliseid mina MEESTEKS ei nimetaks tegelikult) ja ei tea mida veel k6ike- ka see asi pole eriline probleem- tavaliselt on vastupidi, kuna olen ise äkkvihaga sellistel juhtudel, siis vaibub teine pool suht kiiresti, kui tulivihasena autost välja tulen- ei tea, kas on asi minu kehaehituses v ma ei tea :D
Hetkel liiklen aga rahulikus Rootsi liikluses, kus vahel tunned pisukesest närvik6dist vahel lausa puudust- asi on lihtsalt NII rahulik :D
Noh, sellised m6tted tulid pähe :P
Viimati muutis AARE540, 04.02.2006 13:31 29, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
simbanna
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 22.09.2005 18:27 04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas simbanna »

Mul oli alles hiljuti Tartus selline lugu, et üks vahtralehega Seat hakkas minust tiheda liiklusega mööda pressima, aga kuna teine auto tuli kohe vastu ,oli ta minu kõrval sunnitud pidurdama ja minu taha tagasi sõitma. Natukese aja pärast vaatasin, et seesama auto kihutas minust mööda, tõmbas paremale teeäärde ja mingi tüüp kargas ähvardavalt autost välja ja tormas minu auto poole. Ausalt öeldes ma ei jäänud ootama, mis tal minuga plaanis oli...........
alr
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 31.01.2004 09:29 07

Postitus Postitas alr »

Võin öelda, et see situatsioon, millest eelkõneleja rääkis, on hea näide, miks meil nii palju õnnetusi juhtub. Poolas oleks selle peale eessõitja vähe pidurdanud või võimalikult teeäärde võtnud, kuid kahjuks Eesti liikluskultuur seda ei luba, vaid jäetakse möödasõitja omaks mureks see kuidas ta mööda saab. See muidugi ei õigusta seda, et ta hoolimatult möödasõitu alustas.
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

Samuti ei saa aru mõnest ,vedasin siis slepis väga paljudelgi kuulsat bmw-d ,ning järvevana teel slepis 50-nega sõites(bussijaama poole) tõmbas ette sama marki luksusmasin ning pidurdas järsult ,no krt ma ei saa plokki panna kuna tagumine slepis olev masin ei suuda nii kiireti seisma jääda ,sai siis õrnalt piduratud jälgides slepis olevat autot ning kui olin juba oma pidurdusega luksusmasinal juba ligi tagumikus ,pani see gaasi ning kimas minema. Ma lihtsalt ei saa aru miks on vaja nii teha
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui see BMW mingi "kuulus" on siis võibolla taheti kättemaksuks sul autod kokku lasta.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

simbanna kirjutas:Mul oli alles hiljuti Tartus selline lugu, et üks vahtralehega Seat hakkas minust tiheda liiklusega mööda pressima, aga kuna teine auto tuli kohe vastu ,oli ta minu kõrval sunnitud pidurdama ja minu taha tagasi sõitma.
alr kirjutas:Poolas oleks selle peale eessõitja vähe pidurdanud või võimalikult teeäärde võtnud
ja kuhu sa tiheda liiklusega asulateel lähed? sõidad paremal rajal sõitjale küljepealt sisse? kui üks rida siis rammid posti? ja kui sa oleks pidurdanud siis ei oleks seat enam oma rajale tagasi jõudnud! ma ei saa aru mida sa oma postiga mõtlesid. meil eestis sõidetakse mööda teed.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Samas kui vaadata meie tartu mnt-d siis ega seal ei ole küll kuhugi kõrvale tõmmata.
Kui ka tõmbad siis on oht et tänu mingitele aukudele või ma ei tea millele lõpetad ise kraavis.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
alr
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 31.01.2004 09:29 07

Postitus Postitas alr »

Jah sõidetakse mööda teed tõesti, kuid enda ümber ei vaadata, see minu variant oli pakutud juhul kui on võimalus. Kahjuks on väga palju neid, kes, kui näevad, et temast mööda sõidetakse, ise ka gaasi lisavad. Tahan öelda, et möödasõit pole siiski ainult möödasõitja asi vaid ka selle asi, kellest möödasõidetakse. Siia hulka käib ka suunatulega märguandmine. Ei süüdista kedagi, kuid kahjuks nii on lood.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

alr kirjutas: Kahjuks on väga palju neid, kes, kui näevad, et temast mööda sõidetakse, ise ka gaasi lisavad.
Sellistega olen ka ise võidelnud.

Endal oli paar kolm aastat tagasi situatsioon kus mööda tartu mnt alguses olevat kiirteed sõitis minu taga mingi kaubik .
Mul oli kiirust nii 120km/h (suvine aeg). Vana istus mul 1 m kaugusel tagumisest otsast.
Mõtlesin et lähen natuke kiiremini et saan norm vahe sisse - ei midagi nagu takjas, võtsin siis hoo 90km/h peale et mingu siis mööda-ei midagi.
Siis kui juba olime kiirteepealt ära läinud selle kitsa osa peale siis mul viskas üle.
Vasaku jalaga kergelt pidurit ja vana jäi natuke maha.
Mõtlesin et oh korras, aga eksisin rängalt. Mõne minuti pärast oli seesama takjas mul jälle sabas.
Natuke aega sõitsime veel niimoodi ja siis ma mõtlesin et nüüd aitab, krt mul aastane laps tagaistmel ja tal vaja nii sabas mul sõita.
Vajutasin siis päris järsku pidurit , nii et oli näha et ma pidurdan ja siis vana kukkus taga rooliga lappama, peaaegu oleks teelt välja sõitnud. Aga peale seda ta mulle enam sappa ei roninud.
Mitte ma ei taha kiidelda et oleks peaaegu teise auto teelt välja ajanud , aga liikluseeskiri ütleb et tuleb hoida mõistlikku pikivahet. :oops:
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Tarmo kirjutas:
alr kirjutas: Kahjuks on väga palju neid, kes, kui näevad, et temast mööda sõidetakse, ise ka gaasi lisavad.
Sellistega olen ka ise võidelnud.

Endal oli paar kolm aastat tagasi situatsioon kus mööda tartu mnt alguses olevat kiirteed sõitis minu taga mingi kaubik .
Mul oli kiirust nii 120km/h (suvine aeg). Vana istus mul 1 m kaugusel tagumisest otsast.
Mõtlesin et lähen natuke kiiremini et saan norm vahe sisse - ei midagi nagu takjas, võtsin siis hoo 90km/h peale et mingu siis mööda-ei midagi.
Siis kui juba olime kiirteepealt ära läinud selle kitsa osa peale siis mul viskas üle.
Vasaku jalaga kergelt pidurit ja vana jäi natuke maha.
Mõtlesin et oh korras, aga eksisin rängalt. Mõne minuti pärast oli seesama takjas mul jälle sabas.
Natuke aega sõitsime veel niimoodi ja siis ma mõtlesin et nüüd aitab, krt mul aastane laps tagaistmel ja tal vaja nii sabas mul sõita.
Vajutasin siis päris järsku pidurit , nii et oli näha et ma pidurdan ja siis vana kukkus taga rooliga lappama, peaaegu oleks teelt välja sõitnud. Aga peale seda ta mulle enam sappa ei roninud.
Mitte ma ei taha kiidelda et oleks peaaegu teise auto teelt välja ajanud , aga liikluseeskiri ütleb et tuleb hoida mõistlikku pikivahet. :oops:
Ise ka nendega hädas olnud kes arvavad et minu pagassis on hea sõita. Olen selle pidurdamisega ettevaatlikum olnud sest alati jääb ka võimalus, et ta mull tagant sisse sõidab. Kui väljas on pime siis olen tagumised udutuled sisse lülitanud või neid vilgutanud. Kohati aitab.
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Pikivahest:
Kui inimene tahab sul taga takjas olla - las ta on.... Mida vähem te nendest pe**etrukkajatest välja teete, seda ohutum kõigile. Tulede jne vilgutamisega panete te lihtsalt pommi tiksuma...
Möödasõit :
Inimesed kui te ükskõik kuidas möödasõitvat autot takistate mõõdasõidul, siis olete ise seaduserikkujad.... Ja kui ta tahab teie ette reastuda, siis on teil kohustus pidurdada või manööverdada misiganes moodi, et too möödasõitja saaks oma manöövri ohutult lõpetada. Kes mind ei usu - lugegu LE'd.
Ja veel igaks juhuks:
Mida vähem teete igasugustest hälvikutest välja, seda tervem on teie auto ja seda vähem teil närve kulub. Kui te ise teete peale mingit situatsiooni kõike seadusele vastavalt, ei ole kellelgi teisel ka kuskilt midagi nokkida - ja võite alati poliisi kutsuda...
Rahulikumat liiklust soovides...

sokkmiis
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

sokkmiis kirjutas:Pikivahest:
Kui inimene tahab sul taga takjas olla - las ta on.... Mida vähem te nendest pe**etrukkajatest välja teete, seda ohutum kõigile.
Kas ikka on?! Mulle ei meeldi maanteel liikuda teadmisega, et kui on vaja korralikult pidurdada, sõidab minust auto/kaubik/buss üle kes on otsustanud kas kütusekulus säästa või lihtsalt vingugaasi kaifimas. Ilmselt ei taha seda ka sina. Siiani on alati aidanud vasaku jalaga kerge tulevilgutus ja eriliste põmmpeade puhul lühike ja järsk pidurdus.

Ma olen nõus 90% muid liikluspervessusi andeks andma, aga pikivahe mitterespectimine eriti maanteel on ikka ilmselgelt purulolli sohvri tunnus, kes ei suuda ette kujutada, et mitu autotäit inimesi on pidevalt tema tõttu löögi all.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

alr kirjutas:Kahjuks on väga palju neid, kes, kui näevad, et temast mööda sõidetakse, ise ka gaasi lisavad.
Kunagi kui ma veel lollim ja rumalam olin siis proovisin sõbra audi S4´ja maanteel ja valisin kohaks viljandi mnt. raudalu baari juures. vajutasin gaasi (tee oli tühi, väljaarvatud üks MB minu ees) ja alustasin möödasõitu. möödasõidule minnes nägin, et MB ei ole ka kõige lahjem (laiad esimesed rattakoopad) ja vajutasin juurde...... MB kiirendas kõrval ja ei lasknud mööda, lisasin veel kiirust, ikka sama jama. siis nägin, et kurv läheneb ja selle tagant tuli välja auto (kiirus oli selleks hetkeks ~150). otsustasin pidurdada ja reastuda MB järgi, aga MB vajutas ka pidurit ja ei lasknud ritta tagasi. lõpuks ei jäänud muud üle kui keerata vanale bensiinijaama platsile (kiirus oli ikka veel ~80) ja juba käisid peast läbi muremõtted, et mis nüüd edasi, aga lasin auto paar korda kontrasse ja vajutasin aeg ajalt pidurile ning sain auto ennem platsi lõppu pidama. tulin autost välja, tegin ühe sigareti ja sõitsin rahulikult tagasi. loo moraal, et võimalik, et MB juht vajutas pidurit mõttega mind läbi lasta, aga selleks oli juba hilja kuna mina pidurdasin ka ja alati ei pruugi olla mõistlik pidurdada. (ennast ma ei õigusta).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Ilves kirjutas:
sokkmiis kirjutas:Pikivahest:
Kui inimene tahab sul taga takjas olla - las ta on.... Mida vähem te nendest pe**etrukkajatest välja teete, seda ohutum kõigile.
Kas ikka on?! Mulle ei meeldi maanteel liikuda teadmisega, et kui on vaja korralikult pidurdada, sõidab minust auto/kaubik/buss üle kes on otsustanud kas kütusekulus säästa või lihtsalt vingugaasi kaifimas. Ilmselt ei taha seda ka sina. Siiani on alati aidanud vasaku jalaga kerge tulevilgutus ja eriliste põmmpeade puhul lühike ja järsk pidurdus.

Ma olen nõus 90% muid liikluspervessusi andeks andma, aga pikivahe mitterespectimine eriti maanteel on ikka ilmselgelt purulolli sohvri tunnus, kes ei suuda ette kujutada, et mitu autotäit inimesi on pidevalt tema tõttu löögi all.
Iga legaalselt juhiload saanud inimene peaks aru saama kui sa näitad talle paremat suunakat ja gaasi suts järgi annad, selle jaoks ei ole vaja ei pidurituledega vehkida ja järske pidurdusi teha, et tagatrukkija aru saaks...
Viimati muutis sokkmiis, 01.02.2006 20:55 42, muudetud 1 kord kokku.
Suletud