BMW - sõidurõõm ?

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

krisT kirjutas:
mastergut kirjutas:3. Arvan seda kui hakkad remondikulude üle kulmu kortsutama siis se auto ei ole sinujaoks ja käib sinule ülejõu (osata omale audi b4).
Asi ei pruugi olla alati rahas, kogu see ajakulu ja närvitsemine, mis auto pideva remontimisega kaasas käib on ebameeldiv. Eriti siis kui sa oled rohkem sõidumees, mitte remondimees.
Vanade autodega on tavaliselt nii et. Tavaliselt need kes ise ei paranda autot sõidavad niikaua kui midagi alt ära ja lohiseb järgi. Siis tuleb siia foorumi mõne päeva pärast ja küsib et midagi lohiseb ja pillub sädemeid.Siis läheb auto remonti. Tehakse se summutaja korda ja öeldakse et on veel mõned asjad teha.Loomulikult summuti remont oli kallis sinujaoks siis mõtled et ülejäänud teed teinekord korda. Siis sõidatki poolvigase autoga ringi millel ratas võib kõhualla vajuda. Paranda ühekorraga kõik vead ära siis saad rohkem muretumalt sõitu. Kui ei jaksa siis ära sõida autot nii raipeks et remondikulud üle pea käivad.


PALJD KES SÕIDAVAD BMWga EI SÕIDA AUTOGA VAID BMW LOGOGA.
Nad sõidaksid kasvõi moskvitsiga kui se näeks sama originaalne kui tema replika armani särk seljas :D
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
krisT
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 24.02.2009 19:16 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas krisT »

Prooviks ikkagi teemas olla, kui remondiarved on 20 000, 30 000 jne jne, siis on raske kõiki asju ühekorraga parandada. Lisaks on tegemist uue BMW-ga, mitte päevinäinud autoga. Need, kes ei ole seda jama omal nahal tundnud, need räägivadki sellist juttu, et parandage kõik ühe korraga ära ja ärge sõitke autot viimasele piirile (ei välista, et tõesti on selliseid tegelasi, kes oma viitsimatusest ja suutmatusest lasevad auto käest).
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mart551 »

paljud ei saa nagu pointile pihta üldse, või siis ei loe eelnevalt kirjutatut..
muidu lihtne on öelda,et oled liiga rott sellise auto jaoks...vb tõesti, aga asja mõte on arutleda teema üle, kas viimase 15 aasta BMW'de hind vastab ka kvaliteedile/vastupidavusele..
samas on ka raske uskuda meest,kes sõidab (tõenäoliselt) V8 mootoriga e32'ga ning lööb rusikaga vastu rinda ja ütleb,et tema auto on 5+ korras. ning müüki pannes lähed vaatad,et diferentsiaal ulub, mootor käib ebaühtlaselt, sisu on kulunud ja sillad kolksuvad... ning omanik ütleb selle peale,et "ah, eta huiniaa" see kui auto sõidab,ei tähenda ju veel,et ta korras on..
e39 540i + zaz 968M
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

Loomulikult saan ma aru et teema on uuest autost. UUematel ja kallimatel autodel ongi osad kallimad.
Vend töötab citroeni esinduses ja on näidanud kui heaperemehelikult kljendid oma autodesse suhtuvad :D
Viimane mida ma nägin oli üks sidur mida enam ei olnudki kuna auto oli kinni jäenud ja siis lasi siduri põlema. Auto tõi remonti ja ütles et ta ei taha kuuldagi et se ei lähe garantii allla :mrgreen: Väga paljusid garantiisid on lõpetatud sest julmalt lastakse hooldusvälpasid üle. Tõesti tundub selle e60 vastubidandad avus kahtlane kuna olen kuulnud (ei mäleta täpselt viga ) elektroonika veast mida ei um ei suutnud 3 korraga parandad. Tegemist ka uue autoga.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

mart551 kirjutas:paljud ei saa nagu pointile pihta üldse, või siis ei loe eelnevalt kirjutatut..
muidu lihtne on öelda,et oled liiga rott sellise auto jaoks...vb tõesti, aga asja mõte on arutleda teema üle, kas viimase 15 aasta BMW'de hind vastab ka kvaliteedile/vastupidavusele..
samas on ka raske uskuda meest,kes sõidab (tõenäoliselt) V8 mootoriga e32'ga ning lööb rusikaga vastu rinda ja ütleb,et tema auto on 5+ korras. ning müüki pannes lähed vaatad,et diferentsiaal ulub, mootor käib ebaühtlaselt, sisu on kulunud ja sillad kolksuvad... ning omanik ütleb selle peale,et "ah, eta huiniaa" see kui auto sõidab,ei tähenda ju veel,et ta korras on..
Sul on õigus mida sa väidad . Tõesti on mu sõiduk ront aga veel liigub :mrgreen: Ma ei ole üheski postgituses öelnud et se on korralik auto . vähemalt sina kes jutujärgi oma e60 ei saa suurt midagi 30 000 krooni eest parandada suudaksid minu sara korda teha


Põhimõtteliselt võiksid siin sõnavõtta need kes on omanud nii uut e34 ja e60
Ja ma ei väida et sa oled rott kes ei jaksa autot parandada vaid räegin üleüldiselt
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
randolsd
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 03.02.2008 18:27 21

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas randolsd »

Huvitav kas keegi siit foorumist üldse on e34 uuena ostnud?? Ja kuidas kvaliteedi lood olid...
e39. 99a. 535. tumesinine. manual. M-pakett. <--- Müüdud.. Thank you GOD:)
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Indrek_M »

mastergut kirjutas:Paranda ühekorraga kõik vead ära siis saad rohkem muretumalt sõitu. Kui ei jaksa siis ära sõida autot nii raipeks et remondikulud üle pea käivad.
Ei ole päris normaalne, et E39 puhul tagaluugid roostetavad, numbrituled kõdunevad, automaatkastid lendavad, roolilatid on lõtkuga, diislitel sisselaskest kukuvad klapid silindrisse, esimesed pidurikettad ei kesta 20 tuhandet kilomeetritki, kliima siilid surevad ridamisi, pikslid armatuurist kaovad, esituledel on peaaegu kõigil vardad puru, diislitel turbosid läheb nagu putru, bensiinikatel vanoseid, touringute luugituled tuhmuvad, Webasto pooltel ei tööta, õhkvedrustus jamab, parkimisandurid, ABS-i andurid ja blokid surevad, pidurivõimendi paun külmub, kliima vent sureb paari aastaga, kliimaploki ventikas siriseb, kliimanupud purunevad, stereo balansi, faadri ja häälega on jamad, ukselingid jäävad pihku, airbagi sensormatid lagunevad.
Lugesin üles esimesena pähe turgatanud E39 vead, tüüpvigu on veelgi.

Normaalne hooldus peaks olema siiski kulumaterjalide vahetamine, mitte tehase praagi lappimine. Auto peaks kestma kui seda regulaarselt korraliste hoolduste käigus hooldada. Mitte, et enamus teenindusse minekuid on erakorralised.
Indrek
Kasutaja avatar
LauriJ
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 08.07.2007 22:12 55
Peamine sõiduk: F15 40d
Asukoht: Tartu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas LauriJ »

Mulle räägiti selline lugu, et ühe "Premium Saksa Kvaliteet Luksus" maasturi omanik viis auto lihtsalt esindusse ja peale seda kõndis Toyota esindusse ja ostis uue V8. Asi polnud mitte rahas mis tuli hooldusesse maksta, vaid selles, et inimene tahtis autoga sõita ka saada, mitte ainult esindusse raha viia ja paari päeva pärast tagasi tuua.
Selle eelpool mainitud Vitoga pole ka senimaani raha taha ükski jupp jäänud, kui vaja vahetada siis vahetatakse, käib korraliselt hoolduses jne. Viga on selles, et see kipub seal väga tihti käima ja siis pärast on ikka asi katki, kuigi oled jälle 5 kohalise summa jätnud esindusse. See pole normaalne.
(PS see buss ei saa väga suurt koormust, võrreldes teiste tööautodega) Anyways see on rohkem bemmi foorum, kui MB, seega las see teema jääb.

Asi pole mitte nii väga maksmises (kuna vähemalt UM annab 2a garantiid juppidele) vaid selles,et auto veedab nii palju aega remondis ja ei saa seda sõidurõõmu nautida.
F15
Kasutaja avatar
erki535
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 16.02.2008 17:44 30

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas erki535 »

Räme demagoogia, jalatsite, t-särkide jms autot ju ikka ei võrdle :D . Teemaalgataja võiks kirjutada mis uuel autol korralised hooldused maksavad? Neid hindu tead ju ometi enne autoostu. Vaevalt, et tuhande krooniga hakkama saab, kui nii oleks ka naiivne loota, et 3k eest esisilla üle käid(mida keegi kohatult opeliga võrdles).
Aron_L
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 22.12.2008 11:01 01
Peamine sõiduk: BMW M140i xDrive

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Aron_L »

No näiteks võin tuua sama klassi ja sama ajastu Audi A6 C5. Müüakse terveid esisilla komplekte, odavamad a'la 4000kr ja kallimad, SWAG'i jupid a'la 5000kr. Ning kuulnud, et SWAG'i komplekti alla saanud autod läbinud 70-80tkm ja pole veel siiani ükski jupp läbi läinud. Tegu täiesti sama klassi masinaga, aga palju maksab umbes E39'le lemförderi kõik esisilla jupid, olen kindel, et kaks-kolm korda rohkem? Ning ei usu, et 70-80tkm nendega läbi sõidab samadel tingimustel.

Teksti viimane osa oletus, parandage kui eksin :P
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas raimo_r »

Aron_L kirjutas:No näiteks võin tuua sama klassi ja sama ajastu Audi A6 C5. Müüakse terveid esisilla komplekte, odavamad a'la 4000kr ja kallimad, SWAG'i jupid a'la 5000kr. Ning kuulnud, et SWAG'i komplekti alla saanud autod läbinud 70-80tkm ja pole veel siiani ükski jupp läbi läinud. Tegu täiesti sama klassi masinaga, aga palju maksab umbes E39'le lemförderi kõik esisilla jupid, olen kindel, et kaks-kolm korda rohkem? Ning ei usu, et 70-80tkm nendega läbi sõidab samadel tingimustel.

Teksti viimane osa oletus, parandage kui eksin :P
Et Audi on vastupidav auto või? Tuletame meelde 2000 esimese otsa A4-jasid, kus õõtsasi läks rohkem ja kiiremini kui Vändrast saelaudu tuli. Lisame juurde A6 2,5 diiselmootori lõputud hädad, mille tüüpiline remont on 40k EEK. Sellist remonti ei pea BMW diislil küll tegema. BMW on vist jube vastupidav auto nüüd kohe :)
See et naised saunas rääkisid et kestsid mingi 70tkm on bulls?it. See ei ole mingi näitaja. Kui see juhtuks 1000 erineval A6 mida kasutavad erinevates teeoludes erineva sõidustiiliga juhid, siis saame mingist näitajast rääkida.
Tegelikult on nii, et lagunevad ka kõik teised autod aga sellest saad ISE teada siis kui selle ostnud oled.
Tuttaval 2-3a vana VAG grupi autol lagunes see talv gaasipedaal ära ja seda parandati 4 nädalat. Ja see oli diileril juba 5 selline viga parandada.

BMW ei ole kõige vastupidavam auto ja seda ei ole kõige odavam hooldada. BMW seda ise ka ei väida. Auto on selline ja kui ei meeldi, osta uus Korilla.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
erki535
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 16.02.2008 17:44 30

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas erki535 »

No näiteks võin tuua sama klassi ja sama ajastu Audi A6 C5. Müüakse terveid esisilla komplekte, odavamad a'la 4000kr ja kallimad, SWAG'i jupid a'la 5000kr. Ning kuulnud, et SWAG'i komplekti alla saanud autod läbinud 70-80tkm ja pole veel siiani ükski jupp läbi läinud.
...
Viimati muutis erki535, 23.03.2010 15:46 07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mart551 »

Räme demagoogia, jalatsite, t-särkide jms autot ju ikka ei võrdle
kes on võrdlenud jalatseid autoga ??? ma võrdlesin odavat jalatsit kalli jalatsiga ja teises võrdluses võrdlesin odavat autot kalli autoga. põhimõte on see, mis neid seob.
Vaevalt, et tuhande krooniga hakkama saab, kui nii oleks ka naiivne loota, et 3k eest esisilla üle käid(mida keegi kohatult opeliga võrdles).
ainus,kes siin kohatu on, oled sina ise. helistasin forssi ja küsisin 1999 omega esisilla detailide hindu:
(152+864+143)*2= 2318. ehk selle eest saa õõtsad,rooliotsad,stabikakondid ja ma ei teagi, mis seal kõik veel on.. igatahes küsisin kapitaalremondi jaoks vajalikke detaile, v.a. amordid ja vedrud. 1999 aasta 5ne BMW tahab saada: ülemine õõts (2980*2) + alumine õõts (3349*"2) + stabikavarras 2305 + stabikakondid (576*2) + rooliotsad (994*2) + kolmnurkplaadid (149*2) noo.. siuksed põhilisemad asjad tulevad kokku juba üle 18 000... lisandub tööraha oma paar tuhat kindlasti, "abimaterjalid" ilmselt ligi 1000, sillastend 500 ja ongi opeli 3000 võrreldav bmw 21-22ga...vahe muidugi selles,et 100 000 möödudes vahetab BMW mees uuesti neid samu detaile... opeli kohapealt ei oska paraku kommenteerida.
e39 540i + zaz 968M
Paharett21
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 03.10.2005 16:07 06
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Paharett21 »

Eks autode tootjad teevadki nii,et varuosade pealt teeniks veel võimalikult palju:) Eks autosid on hakatud ka mujal kokku panema nt MB pandi vahepeal kokku türgis,volvosid ka ebakvaliteetse tööjõu juures kuna on odavam sellega kannatab kvaliteet. Minu e38 on 3a ennast täiesti kobedalt üleval pidanud olen vahetanud õõtsad ja kondid ülejäänud on ok.Audidel on 200 000 km ja käigukastid laiali üks kiidab üht teine teist ei ole mina audist leidnud seda vaikust ja head juhitavust mida bmw mulle pakub.Mersu kuidagi salongi poolest vanamoodne eks maitse asi.
Elagu bemarid!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas raimo_r »

Ilmselt ei olegi majanduslikult mõttekas üli-vastupidavat autot toota ja neid kes BMW märgi järgi jooksevad (nagu meie :D ) on praegu piisavalt palju.
See ei ole mingi kvaliteedi langus, see on puhtalt kaasaegne ettevõtlus. BMW kulud ja vastupidavus ongi lihtsalt sellised tänapäeval.
Kes tahab vastupidavamat autot, peab muu margi valima.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
erki535
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 16.02.2008 17:44 30

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas erki535 »

Räme demagoogia, jalatsite, t-särkide jms autot ju ikka ei võrdle
ma ei osta turu pealt tosse mitmel põhjusel: esiteks on nad koledamad, ebamugavamad, lasevad vett läbi ja mis üks kõige olulisemaid faktoreid - nad kuluvad poole aasta-aastaga räbalateks. eelistan osta korraliku firma jalatsi, millega tõepoolest käin aastaid. kui võrrelda hindasid, siis turukoss maksab ~300 krooni ja näiteks etniese oma 1000. hinnavahe on 3 korda,aga ausalt öeldes mul on ühed etniese tossud juba 5 aastat ning näevad praegugi välja nagu uued.
kes on võrdlenud jalatseid autoga ??? ma võrdlesin odavat jalatsit kalli jalatsiga ja teises võrdluses võrdlesin odavat autot kalli autoga. põhimõte on see, mis neid seob.
Selliseid näited võibki lõputult tooma jääda ning mis põhimõte ja loogika järgi need autoga seotud on?

Mul on ka õngeritv, hiina toode millel 10 aastaga ei ole ühtegi puudust välja tulnud. Autoga võrreldes on võibolla auto ilusam vaadata, mõlemad on hästi käsitletavad ja mugavad, lisavarustuses kipub seis tasavägiseks jääma :( . Mis aga puutub kasutusaja kuludesse, võidab ritv kindlalt. Sellise loogika järgi on see "turu" õngeritv vägagi hea toode. Sarnaseid näited võin majapidamisest veelgi leida - põrandahari, lillevaas jms.
ainus,kes siin kohatu on, oled sina ise. helistasin forssi ja küsisin 1999 omega esisilla detailide hindu:
(152+864+143)*2= 2318. ehk selle eest saa õõtsad,rooliotsad,stabikakondid ja ma ei teagi, mis seal kõik veel on.. igatahes küsisin kapitaalremondi jaoks vajalikke detaile, v.a. amordid ja vedrud. 1999 aasta 5ne BMW tahab saada: ülemine õõts (2980*2) + alumine õõts (3349*"2) + stabikavarras 2305 + stabikakondid (576*2) + rooliotsad (994*2) + kolmnurkplaadid (149*2) noo.. siuksed põhilisemad asjad tulevad kokku juba üle 18 000... lisandub tööraha oma paar tuhat kindlasti, "abimaterjalid" ilmselt ligi 1000, sillastend 500 ja ongi opeli 3000 võrreldav bmw 21-22ga...vahe muidugi selles,et 100 000 möödudes vahetab BMW mees uuesti neid samu detaile... opeli kohapealt ei oska paraku kommenteerida.
Sa ei saa õelda ju, et sul hindadest õrna aimugi ei olnud kui auto ostsid?
Ma ei oska ka õelda mis varuosasid(originaal?) forss paigaldab ning kas nad tehtud tööle garantii annavad. 5 seeria asjad sul UM´i hinnad? Ja samuti palju UM garantiiajaks paigaldatud varuosadele annab?
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas leits »

Toetan mardi juttu indeed, see auto ongi imo üks suur tüüpviga, kuid sõita on jälle v2ga hea kui kroras on .. mis seal ikka teha :D
Kasutaja avatar
erki535
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 16.02.2008 17:44 30

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas erki535 »

Toetan mardi juttu indeed, see auto ongi imo üks suur tüüpviga, kuid sõita on jälle v2ga hea kui kroras on .. mis seal ikka teha
Head asjad maksavadki raha, ilmselt nende heade omaduste eest tulebki rohkem välja käia - nii ostes, kui ka ülalpidades. Kõige enam vähemlt mulle tundub, et nurinat 3.0 diisli kohta, mis näiteks 523 ja 528 need tüüpvead siis niiväga on? Endal olnud kokkupuudet vaid 523, 525d ja 728 E38, ja sedagi üpris põgusalt, kõik jätsid väga meeldiva mulje. Ei roostetanud üksiki neist, piksleid tähele eipannud. Bensiini mootorid töötasid ülisujuvalt nagu reas 6 kohane samuti ei kostnud üldse miskit nurinat nende kohta. Endalgi loodan, et järgmine auto 523 või 528 E39 käsikastiga.
Ei ole samuti nii paadunud fanaatik ühe automargi vastu, meeldivad väga paljud autod - audi, mb ja eriti 90ndate jaguarid :oops:
Loodan, et ei ole OT teema pealkirigi laseb teemat laiemalt arutada. BMW - sõidurõõm ?
üks kiidab üht teine teist ei ole mina audist leidnud seda vaikust ja head juhitavust mida bmw mulle pakub
Eks ta nii ole jah :) . Fordi klubis scorpiot ka kindlasti taevani kiidetakse jne.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Svenp »

mart551 kirjutas: hoopis vastupidi. see EI OLE NORMAALNE kui ostad 850k eest uue auto ja pead sellele 4 aasta jooksul heaperemehelikult kasutades oma 100k alla taguma, et autoga üldse sõita saaks.ja siis tullakse veel ütlema,et ise oled loll ja vaene,et sellise auto ostad ning väga okei on kui premium-klassi kuuluval sõidukil hakkavad 100 000km läbides suuremad probleemid esinema
Kas 4 a jooksul oli läbisõit 200 000 km? Esimese postis oli midagi 50-60 000 km/a mainitud. Sellisel juhul 100 000 kr jagatud 200 000 km läbisõiduga teeb 0,5 kr/km remondikulu, mis on minu hinnangul täitsa ok. E30 puhas remondikulu jääb samasse suurusjärku (pikema aja ja väiksema läbisõidu peale, suuresti ise remontides).
Sõidurõõm
Pikkpoizz
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 21.10.2008 21:24 34
Asukoht: Tartu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Pikkpoizz »

Paadunud audipedena ja diislifännina jäi mul audi 2.5 V6 ostmata mootori pärast.Sai ostetud bmw oma paljukiidetud 3 liitrise mootoriga, mis on hea mootor, ei vaidlegi vastu. Aga bmw sildade ja nende muude tüüpvigade remondile kuluva rahaga saaksin mitu korda audi mootorit remontida ja esisilla juppe vahetada. Teineasi , 99 aasta bmw roosetab nigu vana japs, 96 aasta audi A6-l teise autona peres ple mingit muret. Selleks et bmw välimust taastama hakata on jälle vaja toredaid summasi. Aga jah sõita on mugav võrreldes audiga...tunduvalt parem. Peab tunnistama et bmw ülal pidamine, olena alati hoidnud autodel tehnilised sõlmed korras ja regulaarselt hooldanud, käib üle jõu. Esimene ja viimane bmw mille ostsin.Auto on tarbeese mitte teistele näitamiseks ja remonti viimiseks iga natukese aja tagant. BMW lt oleks paremat vastupidavust oodanud, sest sõit remondikohta ei ole sõidurõõm.
krisT
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 24.02.2009 19:16 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas krisT »

Tulen korraks tagasi sõidumugavuse apekti juurde. Korralikul teel ja maanteel on tõesti minu E46-ga mõnus sõita, aga augulisel teel ei kannata üldse võrdlust näiteks A6-ga või mõne Toyotaga. Päris paljud E46 omanikud on veermiku jäikust jms kurtnud.

Kahe aastaga ja natuke peale on auto alla raha pannud kuskil 50-60 tuhat, selle sees on tavapärased hooldused, tüüpvead ning palju detaile, mis kuluvad igal autol (kindlasti oleks veel mida parandada). Ei oskagi öelda, kas see on palju/vähe või hoopis tavapärane summa 10 aastat vana auto hooldamiseks. Ostsin auto läbisõiduga 95 000 km, praeguseks on ees 146 000 km.

Võrdluseks tooksin Audi A6, mis osteti läbisõiduga 140 000 km, praeguseks on läbisõit kuskil 200 000 km kanti. Hooldused ja remont on kergelt 15 000 kanti jäänud.

BMW-ga on sõidetud Eestis aasta rohkem kui Audiga.
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

mis on e46 tüüpvead ?
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
krisT
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 24.02.2009 19:16 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas krisT »

Vanos ja roolilatt näiteks, muidugi need probleemid võivad esineda ka teistel seeriatel.
Kasutaja avatar
topfuel
Huviline
Postitusi: 3207
Liitunud: 15.09.2006 17:54 34
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas topfuel »

End häirib see kõige rohkem, et auto ei ole usaldusväärne. Ei julge kuskile kaugemale autoga tripima minna kuna vahemere äärest nt treileri peal eestisse tagasi tulla ei ole eriti odav :?
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

krisT kirjutas:Vanos ja roolilatt näiteks, muidugi need probleemid võivad esineda ka teistel seeriatel.
kas sildades oled juba kõik osad äravahetanud?
näiteks toyota yaris mis on 120 000 km sõitnud ja uuena ostetud ei ole vahetatud siiani ühtegi osa. peale pirnide mis pidevalt läbipõlevad (ükskord korraga ka kõik tuled) ja hoolduste.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Indrek_M »

topfuel kirjutas:End häirib see kõige rohkem, et auto ei ole usaldusväärne. Ei julge kuskile kaugemale autoga tripima minna kuna vahemere äärest nt treileri peal eestisse tagasi tulla ei ole eriti odav :?
+1
Indrek
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mart551 »

Erki.. ma olen nõus,et head asjad maksavad raha.. see raha on juba makstud, tahaks nagu head asja ka saada, mitte seda ainult parandada...

e30 325i touring - ls. 100k - 400k.tolle aja kohta super hea auto.. käis edasi kus **** ja võrreldes sõprade golf 2 vms oli ikka tase omaette. puhas sõidurõõm ja väikesed remondiarved.

e34 540iA.ls 156k-280k.(tegelik ~400+, korralik oli igatahes) 2 aasta, 120 000km jooksul läks remondiraha 25 000. võrreldes e30ga oli ikka ülimugav ja kiire ning heade lisadega pill. kui 1 asja ära vahetasid, siis seda rohkem tegema ei pidanud (v.a. stabikakont, mille testi mõttes ostsin b-jupi ja too kestis mitte rohkem kui 5000km, pärast a-jupp alla ning rahu majas) pmst parim näide BMW kui sõidurõõm!

e36 318tds ls. 190k-200k. "plank edition", mille remont ei maksnud suurt midagi,aga kuna ma olin loll ja ostsin odavalt müügiks väljast sileda auto, siis tuli sinna omajagu raha alla panna.õnneks jäin suhtkoht nulli ja sai tast lõpuks lahti ka.iseenesest kütet ei tahtnud ja sõita oli täitsa okei.. pikemalt seda pidada oleks väga odav ja võiks küll öelda - rahakotisõbralik sõidurõõm.

e39 540i - ls. 256k - 350k - ... (tegelik ilmselt 500+k - ...)ta on mugavam,kiirem,ökonoomsem,ilusam,ruumikam,rohkema varustuse ja paremate lahendustega kui e34, nagu loogiline on, aga no nii kapriisne kui üldse olla saab. sinna alla on läinud hetkeseisuga pmst 100 000 ja ei kujuta ette ka,kas lõppu paistabki üldse. nii kui korda saab, siis kohe läheb midagi uuesti. kui kõik juba ära vahetatud on, hakkab peale uus ring. kui tükk aega pole midagi remontinud, siis läheb kohe kindlasti midagi suurt. on olemas um'i ajalugu kust on näha mitu sensormatti, 3 korda stabikavardaid ja konte, 2-3 tiiru õõtsasid. sõitnud olen 100 000 sellega... kokkuvõttes ei saa öelda,et olen temaga rahul, kuna laguneb nii,et tee-või-kasko-ja-pane-kiiver-pähe...

e39 530dA (õe auto)- ls. kella järgi 190k - 280k (tegelik võtme järgi 450k - 540k) alguses tundus suht okei. pärast selgus,et oli väikse kõksu saanud ette,aga ei midagi hullu. seejärel läks sillakontrolli ja vahetati absoluutselt kogu esi- ja tagusild ära (k.a. amordid-vedrud) .. aasta läks mööda ja nüüd jälle hakkas kolisema. hiljuti jooksis ka kast kokku - sai õli ära vahetatud ja praegu sõidab rõõmsalt edasi (remondimehed väitsid kõik,et nüüd tuleb vähemalt 15k-25k välja käia). muidu sõites väga vaikne,tihe ja hea minekuga auto.

e61 530d (isa auto)- ls. 0 - 200k. igavene tore pill noh.. pmst peaaegu kuni 100 000ni, siis pidi vahetama ainult rattalaagreid ja koostekvaliteedist tulenevaid plastikdetaile, mis nagisesid (pagasikate,nupud) esinesid mõned elektroonikavead (keskluku plokk, tagaaken,suunatuli kukkus küljest ära jne) nüüd hakkab see suurem jama pihta - sillad korduvalt, õhkpadjad, kompressor,kübemefilter,nn. tangensiaalklapid (vedas napilt, muidu kirjutaks ka turbo siia juurde) jne...

paljud ilmselt ei taha enda autode vastu ausad olla, kartes, et pärast-keegi-loeb-foorumit-ja-siis-ei-osta vms... suht ükstakõik mu arust.kui odokanäite chippides endal hea hakkab, siis andke aga minna ja petke teisi, kes ostavad läbisõitu, mitte autot. aga nii ei jõua tõeni ka ja hämatakse niisama tühja juttu. ikka loodetakse,et nende ´96 aasta 740 on ostetud maja ette seismiseks ja sõitnud 200 000...mhmh

kuhu ma selle jutuga jõuda tahan? - enda kogemuste põhjal julgen väita,et BMW on olnud tõesti kogu aeg väga heade sõiduomaduste ja mootorite poolest esmaklassiline automark. ülejäänud tehnika vastupidavus alates e38,e39,e46 turuletulekust ajab nutma. nagu ka mu lühidalt kirjeldatud eelnev jutt näitab, lähevad auto omadused paremaks - vastupidavus see-eest kukub ruudus.. või isegi kuubis.. ma olen ka sellega nõus,et autod on palju läbi sõitnud ja tahavadki remonti saada,aga kui ma iga aasta pean ühte ning sama juppi vahetama, siis see ei ole enam okei...
e39 540i + zaz 968M
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Tauri »

tegelikult hea ja õpetlik teema. Lugesin kogu teema ja arvamused läbi :roll: tore et mart551 lõpuks ka masinate läbisõidud siia tõi!

Ma kohe vaidleks siin vastu ja usun, et selleks on põhjus natuke teistsugustes autovalikutes. Sisuliselt saan ennast võrrelda Raivo -ga nii valikute kui ka kogemuse osas. Omanud olen E21; E30; E36; E46; E83 ja vägalähedalt puutun kokku ka E65 hingeeluga. Võrdluseks pean üleval ka teistsuguseid rahvaautosid nagu C4, Astra, Megane, Swift, MB -C200; A4 2,5tds; Getz, 206, Pajero (midagi on kindlasti veel )

Lugedes seda foorumit ja vesteldes ka erinevatel kokkusaamistel inimestega ei saa ma tihti aru, et miks inimesed piinavad ennast ja selliseid summasid sõnaotseses mõttes raiskavad. Tihti on ka tunne, et seda tehakse millegi/kellegi arvelt. Teine oluline märk, mida ma näen on see, et paraku usaldatakse autoturu juute- no on väga üksikud keda mina julgeks usaldada- enamustel vendadel tahaks ma businessi kinni panna kui seadus seda lubaks (odo kerimised, varjatud vead jms.)

Ka ei saa ma aru miks on nii ilmtingimata mittegarantiilise autoga käia ainult ja ainult esinduses :roll: - paraku tundub see paraja kompleksina. Ise pöördun esinduse poole siis kui leian, et viga mis vajab diagnoosimist on seda laadi mille remontimisel ja kalkuleerimisel tahan esinduse seisukohta ja pakkumist- kui udutavad siis saab kasvõi kohtusse minna :)

Ma ei pelga kasutamast ühegi alternatiivse tootja kuluosasid. Olen seda teinud nii originaali tootja omasid kui ka kordades hinnavahet võrreldes ka itaalia toodangut kasutanud (sh. nt E46 õõtsad, mis sõitsid 90k enne kui uued sai panna). Teen seda täiesti rahuliku südamega, sest ma tean et ega ei käi ka sakslased ise peale garantii möödumist esinduses või oma diileri juures. samuti ei tee ka seda meie põhjanaabrid soomlased! Kes neid kirikuõpetaja jutte ja ilusaid hooldusraamatuid usuvad- uskuge edasi, nii on lihtsam!

Reeglina käib arenenud euroopa riigi autoomanik nö. oma töökojas- ta teab, kes tema autot remondib ja teab tema ajalugu. See inimene ei ole umbisikuline, kellega sa suhtled ainult arve kaudu. Ka meil siin eestis on mõned sellised töökojad olemas- minu soovitus on et kasutage. Teine oluline asi on ise ka arusaada autoehituse algtõdedest ja osata ka ise hinnata. Nii esindus kui ka oma garaazi mehed peavadki sulle ütlema, et vaata pidurikettad on kulunud või et see rullik vms. asi on kulumismärkidega. Pead ka ise otsustama, et kas on kohe vaja vahetada- nemad saavad ainult öelda, et nüüd ja kohe, sest on kaks olulist asja- kui sellega midagi juhtub siis tuled sina ja kukud süüdistama töökoda, et mehed on ebapädevad. Teine asi on business- iga töökoda tahab müüki teha- paraku osades kohtades tehakse ülemüüki tihtilugu - klient vaesub :) Kui ise ei jaga asja siis võta alternatiivseid pakkumisi!

Sisuliselt mulle tundub, et need probleemidega masinate omanikud jagunevad kahte lehte- need kes hooldavad üle oma autod ja siis on need kes räägivad, et hooldavad üle :) Eile juhtusin ühte romulasse et leida Saabile ohutulede lülitit (ei läinud esindusse seda ostma). Romulas kuulsin juhuslikult üht vestlust pealt kus romula töötaja rääkis loo kuidas neile jõuavad autod, mille omanikud raiuvad käsi südamel, et kõik hooldused on tip-top- puha esinduse värk. Paraku külmus ühel sellisel masinal mootor lõhki :P - väga hooldatud masinal oli vesi sees (kui ma ei eksi siis oli tegemist selle sajandi BMW-ga)

bemaritest okkuvõtteks:

Ka minul on tulnud ebameeldivaid üllatusi ette- nagu E46 tagadiffer või ATM kasti remont. E36-l ühte 1EUR-ise tihendi põhjustatud õlilekke otsimisel pea 10K eest mootoris muid tihendeid vahetades või E30, mille mootor siiani vahest tühikäigul hakkab pöördeid kõigutama (viga otsitud juba ca 5k eest :)

1) vaata kust ja kellelt sa auto ostad
2) auto tahab saada korralist hooldust ja lisaks veel mõistlikku kulumaterjali - ära ka häbene B-osasid sest BMW laias laastus koosnebki "B-osades"
3)murede lahendamisel võta mitu arvamust (nt. diislite puhul miks mitte kuulata diislikeskuse mehi), arvesta, et polte kinni lahti oskavad keerata peale esinduse ka teised töökojad
4) ka autol on aura :mrgreen: ja kui Te ei sobi siis minge lahku- uus suhe on värskem ;)

Nüüd need teised pudulojused, kes mul hoovipeal seisavad- neil kõigil on omad head ja vead- prantslased muudkui vilgutavad armatuuris tuledega- alati ei tea nad isegi mis või miks. MB- omab selliseid vigu elektroonikas, mille peale mersu vennad laiutavad käsi ja kui teha Silberi soovituse järgi siis jääks sel autol ainult Pirelli rehvid alles :) (tegelikult on viga mingis plokis mis armastab aegajalt mind kiiresti teenindusse saata- ja see ongi tema ainuke ülesanne selle auto juures- vahetamine on mõtetult kallis ja siis ei anna ka keegi garantiid)
Imekombel minul see Audi kardetud 2,5 TD töötab- selle eest esisilda ja tagaluuki on ehitatud mitme raha eest. Pajerol jäid pidurid peale- kettaid treiti garantii korras päris mitu korda (Silber) selle eest oli hea kõva auto...
Kui midagi soovitada siis ostke omale Getzid või Swiftid- need kaks mudelit on tõesti hämmastavalt eeskujulikud olnud (9 sellist autot ei ole meelehärmi pakkunud) Ja kui tahate juuksed pähe püsti saada siis ostke SAAB :lol: mina tegin seda ja alles pärast lugesin saablaste foorumit- eks paistab - vast aastakese pärast saaks ka selle auto kohapealt kaasa rääkida
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
randolsd
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 03.02.2008 18:27 21

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas randolsd »

Bmw oleks sõidurõõm siis kui selle omanikud oleksid ausad nii enda kui teiste suhtes.
Nii müüa kui ostja.. Viimane saaks aru mida ta ostab ja millised kulud vöivad sellega kaasneda. Kui seda köikke nii ilusti jälgitaks oleks BMW minu valik nr 1 :!:
e39. 99a. 535. tumesinine. manual. M-pakett. <--- Müüdud.. Thank you GOD:)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas raimo_r »

Mul pole E39 näiteks üldse lagunenud.
1a ja üks esimene õõts, teine aasta ja teine esimene õõts. Tagasillas pole veel midagi kolisema hakanud aga kolmas aasta läheb. Autol on 18" veljed algusest peale.
Tõsi, ma ei ela mitte Tallinnas ja ei pea 70ga läbi aukude kihutama, et tegija olla :D
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta