Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Selline jama, et tahhomeeter jääb aegajalt maha.
Kas jääb seisma kuhugi maale, kuid samas mootori pöörded tõusevad,
või näit on umbes poole väiksem realsest pöörete arvust. On juhtunud, kus vale näidu pärast piirajasse satun, ja millegi pärast on see 4500p/m juures.
Mis see tingitud võib olla?
Teine asi mu mul kripelema on jäänud seoses selle tahhomeetriga, et kas kelladeplokki tulev tahhomeetri signaal tuleb läbi aju või otse süüte poolist?
Mõni kord, kui tahhokas jälle valesti näitab, on tunne et segu jääks nagu lahkas - (aju ju piserdab pöörete järgi).
P.S Sobivad tavalised laetavad akud, mitte patareid.
Natuke OT
Kui SI akud tavaliselt ära kustuvad siis kaob tähomeeter ning ökonomaiser.Pole varem kuulnud et tahomeeter akute pärast vähem pöördeid näitama hakkaks(võiballa hakkab aga pole kohtand/kindel ning pead ei anna).
Akusi ei tasu ise vahetada(kui pole endal õigeid töövahendeid) ,see ei käi nii lihtsalt.Akud on klemmide külge kinnitatud punktkeevitusega ,nende jootmine tähendaks akute lõhkumist.
Indrek I kirjutas:
Akusi ei tasu ise vahetada(kui pole endal õigeid töövahendeid) ,see ei käi nii lihtsalt.Akud on klemmide külge kinnitatud punktkeevitusega ,nende jootmine tähendaks akute lõhkumist.
Õigeks töövahendiks kvalifitseerub jootekolb. Ise vahetamine pole mingi probleem, kui kasutada selliseid akusid nagu on tanelp viidatud lingil. Neil on juba jalad küljes ning tuleb joota trükiplaadile. Olen neid vahetanud oma valgel ca 8a tagasi ja tundub, et varsti tahavad need akud uuesti vahetamist.
Cardo kirjutas:Jootmine on ebaproffessionaalne lähenemine, punktkeevitus on akudele sõbralikum, sead saab 5 eegueest Tondi ülesõidujuures akupoes näiteks teha.
no need jalad on, seal lingil, aku külge juba punktitatud. arumaeitaipa, kas te saate need akud sealt plaadi pealt kätte nii, et jalad jäävad plaadi külge ja siis punktitate uued akud külge?
ise ma ei usu, et see lahendus on. Pisut teine teema on need akud.
Kardan pigem, et kuskil on mingi signaali kadu - jagajast/süütepoolist mõni ajusse/kelladesse tulevjuhe on otsa andmas vm.
No ma ju ise jootsin need akud sinna külge, sain Inspectioni korda, aga lugesin ka eelnevalt, et nende akude kulumisele viitab ka tahhoka mittefunktsioneerimisele.
Ka kehvasti funktsioneerimine liigitub sinna alla. Ühesõnaga, proovi ära. Vaevalt, et neid akusid kunagi sul keegi vahetanud on. Minul, kusjuures, oli keegi ajuhiiglane sinna pannud tavalised patareid
Mõni ime, et ta neid ei laadinud siis...
sai eile sõbra küünlajuhtmeid proovitu naljaviluks või nii. Vaevalt töötas, kuid peale vanade juhtmete tagasi panemist pole tahhokas lolli mänginud - veel mitte.