Koonusfilter
Koonusfilter
Sai paigaldatud prooviks koonusfilter 325e-le. Probleem seisneb nüüd selles, et kui mootor soojaks läheb muutub auto väga uimaseks ja kiirendades jõnksutab jubedalt, originaal filtriga oli ainult õrnalt tunda jõnksutamist. Kas sellise filtri paigaldusel tuleb lasta mootorit ka reguleerida?
- T-MAC
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
- Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
- Kontakt:
ma panin kah enda 320-le koonuse peale ja tekkis selline teema, et 5k pöörde peal hakkab nagu hing kinni jääma, vana filtriga(tavalise) sellist probleemi polnud - läks piirajasse nagu naksti.
minu puhul on probleem arvatavasti selles, et benarõhk on täiesti maha keeratud tavasõiduks, arvestades benahinna liikumist.
äkki see andis mingi idee sulle.
minu puhul on probleem arvatavasti selles, et benarõhk on täiesti maha keeratud tavasõiduks, arvestades benahinna liikumist.
äkki see andis mingi idee sulle.
Audi A4 1.6 '95.
See tuleb laias laastus sellest, et sisselaskes on väiksem vaakum, mis rikub mootori häälestuse ära. Seda esiteks. Teiseks toob väiksem vaakum kaasa suurema bensiinirõhu, sest regulaator võtab selle vaakumi järgi. See seletabki neid jõnkse, katkumisi ja tühje kohti kiirendamisel.
See "benarõhu täiesti mahakeeramine" on iseenese petmine. Eriti vanade mootorite ja mitte enam esimeses nooruses pihustitega. Kahlane, kas see sulle mingit kokkuhoidu annab.
See "benarõhu täiesti mahakeeramine" on iseenese petmine. Eriti vanade mootorite ja mitte enam esimeses nooruses pihustitega. Kahlane, kas see sulle mingit kokkuhoidu annab.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- cino
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
- Peamine sõiduk: VOLVO XC90
- Asukoht: tartumaa
ma oma endisele hondale panin ka koonusfiltri vahele ja asi tõstis ainult küttekulu isegi peale mootori pealelaske seadistamist ja pihustite vahetamist et kokkuvõttes on koonusfilter enesepett paremaks ei muuda ta midagi sest hondal jõudu oli aga kiirendus kadus vabsee ära peale selle lendas tollele origin peale tagasi ja kõik jälle normis ja isegi parem kui varem
ja tänu sellele ma enam koonusfiltrit ei usalda... ja muideks koonusfilter on loodud ainult suviseks sõiduks talvel jäätub ära ja hakkavad tekkima õhu pealesaamis probleemid(tundnud näinud olnud) et ühesõnaga cut tha crap about kf raharaiskamine aitakas ainult korralikust origin. filtrist mis alati puhas ja korras... aap turboga masinatele võib panna koonusfiltri see aga ainult kui torbo rõhku seadistada saab kui on tava turbo mida seadistada ei saa siis pole erilist mõtet asjal... sest koonusfilter eeldab tugevdatud vaakumit:P ja teine asi on et igakoonusfilter igale autole ei istugi...ostes pead läbilaskeid ja värke arvestama ja kokkuvõttes lüakse kirves selga plekitükikese ja paberirulli ning õrna silikonkatte pealt
ja tänu sellele ma enam koonusfiltrit ei usalda... ja muideks koonusfilter on loodud ainult suviseks sõiduks talvel jäätub ära ja hakkavad tekkima õhu pealesaamis probleemid(tundnud näinud olnud) et ühesõnaga cut tha crap about kf raharaiskamine aitakas ainult korralikust origin. filtrist mis alati puhas ja korras... aap turboga masinatele võib panna koonusfiltri see aga ainult kui torbo rõhku seadistada saab kui on tava turbo mida seadistada ei saa siis pole erilist mõtet asjal... sest koonusfilter eeldab tugevdatud vaakumit:P ja teine asi on et igakoonusfilter igale autole ei istugi...ostes pead läbilaskeid ja värke arvestama ja kokkuvõttes lüakse kirves selga plekitükikese ja paberirulli ning õrna silikonkatte pealt
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.