Näidikute blokis olevate akude täpne tüüp ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
PS
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 07.01.2005 21:36 56
Asukoht: Tallinn

Näidikute blokis olevate akude täpne tüüp ?

Postitus Postitas PS »

Kuna oilservice ei tahtnud alluda nullimisele, siis läks mõte näidikute juures olevate akude peale. Kui kõik lahti kistud, siis vaatasin otsa kahele lühikesele akule. Ja millest kõhklus hinges, et kohe vahetama ei rutta.

Akud on Sanyo Laser Lithium CR 14250SE ja näevad välja sellised : http://store.batteryspecialists.com/cr17335se.html .

Enamus seda valdkonda puutuvaid teemasid ( otsitud ja loetud suht palju )käsitlesid 1,2-1,5 V AA NiCad akusid, kuid minul on skeemi küljes 3V Lithium akud. Arvata võib, et neid on 95 aastal vahetatud, sest peal tükitult tindiga 95-12 . Akude üle veel paberriba koodiga 992 647 200.

Ja nüüd lõpuks küsimus -

Kas antud tüüpi akud on õiged selles kohas ?

Akudega tegelevad firmad on vast pädevad neid vahetama sobivat tüüpi akudega kui vastus positiivne on.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

minul olid samasugused akud ja vahetasin nad duracelli 3V akude vastu. poes paistis neid kahe jämedusega olevat. mul olid suuremad ja ei tahtnud hästi ära mahtuda aga hakkama sain.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Tevalos on ka nagu sama asi olemas.
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 18&lng=est
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kõige lihtsam, mine Tondi tn raudteeülesõidu juures olevasse akupoodi, saad õiged akud ja punktkeevitusega lastakse tallad ka külge.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
PS
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 07.01.2005 21:36 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas PS »

Minnes poodi müüakse seda, mida küsid. Kahjuks puudub seal info, milliseid akusid BMW kasutab, ehk minu kõhklusi, et 95 aastal on mingisugune aps vahetusel tekkinud ei peletata. Kuna lisainfot ei tekkinud, siis otsustasin vahetada sarnaste vastu. Tegemist pole akudega vaid patareidega, mis peaksid vähemalt 5 aastat voolu andma. Vahetus pole niisama lihtne, vaid vanade akude kättesaamiseks ja uute panekuks tuleb trükkplaat teise küljest lahti joota ja siis uued patareid koos jalgadega asemele tinutada. Töörahaga vähe üle 500 krooni. Saab ka vanad jalad patarei küljest lahti kangutada ja siis uus kinnitada, kuid tekivad jälle tinutamisel teatud problemaatilised kuumamured. Patareisin niisama plaadipeal olles ei saa punktida või ei tahtnud töömees seda ette võtta. Kuna tina käte vahelt maha ei kuku, siis proovin hakkama saada.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kes siis trükkplaati joodab :P võtad selle plaadi sealt kellade seest välja ning eemldad service tulede plaadi suurema küljest.
mis seal ikka kahelda on, minul olid samasugused akud.

nojah, kõige mõttekam variant oleks vanad jalad sealt ära murda ning väikse puuriga augud läbi puurida ning uued akud koos jalgadega tagasi joota.
mina sain hakkama aga ilma jootmiseta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

minu nägemise järgi on tevalos pakutavatel patareidel jalad juba küljes! miks peab neid jalgu ise üle jootma?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
PS
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 07.01.2005 21:36 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas PS »

Ega ju väiksemat plaati jootmata suure küljest lahti saa ? Pole jõudnud veel parandamiseni, see homset ootab. Patakatel jalad küljes küll, kuid täpselt sellistega, millel ühes otsas kaheks hargneb, kohapeal pole ja tellides kah aega veeta viitsi. Ega jalgu pataka külge jooda, need teistpoolt plaadi külge vaja saada. Üks võimalus on ka vanadel patareidel jalad küljest kangutada ja uutel viltu murda ja siis sobivas kohas kokku joota, kuumaandmist tuleb vähem. Poes hoiatati, et kui patarei kas või vähimaks ajaks lühisesse satub, siis lähen uut ostma. Kui kellelgi on häid ideid, siis oleks tore neid enne töö alustamist kuulda .
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

keeruliste teemade mehed :D , milleks teha lihtsat asja nii keeruliseks ma eiarueimaeisaa, ära kuumaliimi püstolit siis unusta
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
PS
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 07.01.2005 21:36 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas PS »

Et tinutamine keeruline ? Ei saa irooniale päris pihta. Meeldib lihtsalt teha asju võimalikult korralikult. Hetkeseis selline, et sai uued patareid paika joodetud, homme näeb, kas läks korda.
Vasta