Tere!
Ostsin hiljuti 2,3l mootori bensiinipumba, kuid tekkis küsimus, et milleks on pumba külge bens. paagi poole ühendatud üks "kopsik"? Kuna ei ole sissepritse süsteemidega eriti sina peal ning plaan on see pump paigaldada karburaatormootoriga autole, siis mõtlesin et kas seda "kopsikut" on sinna üldse vaja.
Klõpsisin paar pilti ka sellest:
K: 323i E30 bensiinipump
See kopsik peaks olema rõhu stabilisaator.
Aga see pump ei sobi kohe mitte karpaga mootorile(uputab selle täiega ära).
Karpa toitesurve ca.0,2-0,3bar
Pritsungi pump(standard) annab 8,0bar(sisemine ohutusklapp piirab).
Elektrilised karpade pumbad (näit. Mitsubishi, Honda) on teist tüüpi-membraanpumbad ja on piiratud elektriliselt.
Aga see pump ei sobi kohe mitte karpaga mootorile(uputab selle täiega ära).
Karpa toitesurve ca.0,2-0,3bar
Pritsungi pump(standard) annab 8,0bar(sisemine ohutusklapp piirab).
Elektrilised karpade pumbad (näit. Mitsubishi, Honda) on teist tüüpi-membraanpumbad ja on piiratud elektriliselt.
Stabilisaator silub rõhu kõikumisi(pihustite töö, kiirendus jms)
Vaevalt Sa leiad rõhuregulaatori 8.0->0,2 bar jaoks, mis suudaks rõhku reguleerida tootlikuse juures ca.2-3 l/min
Isegi 2.5-3.0 bar(standard pritsungi regulaator) on karpale liiast.
Nõelklapp ja ujuk(uued) peavad max. 0,5 bar kinni, siis hakkavad uputama.
Vaevalt Sa leiad rõhuregulaatori 8.0->0,2 bar jaoks, mis suudaks rõhku reguleerida tootlikuse juures ca.2-3 l/min
Isegi 2.5-3.0 bar(standard pritsungi regulaator) on karpale liiast.
Nõelklapp ja ujuk(uued) peavad max. 0,5 bar kinni, siis hakkavad uputama.