K: küsimus ülekande kohta....318TI

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Yamaha
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01.11.2005 09:34 57
Asukoht: Tallinn

K: küsimus ülekande kohta....318TI

Postitus Postitas Yamaha »

kui 318Ti-le 325-e sild alla panna (vana hakkas uluma), siis auto peaks paremini kiirendama, kas saan õieti aru? ja kas lõpp kiirust kas juurde tuleb? momendil jookseb välja 225, siis on pööre lukus, kas käigukasti vahetus annaks kah midagi juurde? mis aastast hakati 6 käigulist tootma ja kas on võimalik seda sinna alla arendada, kas tasub romude hulgast otsida, mida tuleks veel teha või regullida kui "kivi" ära vahetada, see peaks kah mõnikümmend hobust juurde tekkitama, tänud kõigile kes viitsib vastata, ja õnne Teile teedel, sest on läinud libedaks.......
318TI
TDM850
Kasutaja avatar
gebolax
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 27.09.2005 18:38 34

Postitus Postitas gebolax »

kui kiirendus paraneb siis ikka lõppkiirus väheneb, ja milleks sulle seda juurde vaja üldse on? sõidad tihti üle 200km/h?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: K: küsimus ülekande kohta....318TI

Postitus Postitas meph »

Yamaha kirjutas:kui 318Ti-le 325-e sild alla panna (vana hakkas uluma), siis auto peaks paremini kiirendama, kas saan õieti aru? ja kas lõpp kiirust kas juurde tuleb? momendil jookseb välja 225, siis on pööre lukus, kas käigukasti vahetus annaks kah midagi juurde? mis aastast hakati 6 käigulist tootma ja kas on võimalik seda sinna alla arendada, kas tasub romude hulgast otsida, mida tuleks veel teha või regullida kui "kivi" ära vahetada, see peaks kah mõnikümmend hobust juurde tekkitama, tänud kõigile kes viitsib vastata, ja õnne Teile teedel, sest on läinud libedaks.......
Nii... 318 ühekanne on 3.45 umbes... 325 ülekanne on 3.15. Ehk siis teisisõnu sinu puhul 325 difri allapanemine annaks sulle lõppkiirust juurde ja vähendaks kiirendusnäitajaid. Võinoh... teoreetilist lõppkiirust annaks juurde. Praktikas kahjuks mitte. Mootoril ei ole piisavalt jõudu.

6 käigulisi kaste pandi alla vaid E36 M3' variandile. Kasu saaksid sa sellest kastist võibolla siis, kui paneksid 3.45 ülekande asemele midagi veel kiiremat... kusagile sinna 3.9 kanti võibolla. 6k kastil peaks olema viimane käik 1.x ülekandega (täpset numbrit praegu ei oska kusagilt võtta).

Mõnikümmend hobujõudu chippimisest on talunaiste saunajutt. Üle 5000 rpm pööretel heal juhul võidad 5-10hj chipiga. Tagumikudünoga seda ei tunne ;)
Yamaha
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01.11.2005 09:34 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Yamaha »

aitäh et oli viitsimist kirjutada, eks see nii on, et kõike korraga ei saa, aga kuna nägu nii peab silda vahetama, siis võiks veel midagi teha, ilmselt piirdun sellega et panen 325 oma alla, ja chipi kah proovin peale panna, sest vähemalt 270CDI mersul andis küll see vidin märgatavad efekti, jõudu tuli, ja lõpp läks 240 peale...
kiiresti sõita vajadus on küll sest käin tihti piiri taga ja seal on võimalik seda teha ja mis siin salata mulle lihtsalt meeldib 200-ga kurve võtta ja selleks see väike bemm on väga sobib riistapuu, kuna tegin selle jäigaks ja madalaks ja olen väga rahul, minule lihtsalt ei meeldi suured autod, ja lõppuks tsikkel on kah olemas, edu kõigile Teile.....
318TI
TDM850
Kasutaja avatar
gebolax
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 27.09.2005 18:38 34

Postitus Postitas gebolax »

diislitel annabki chip palju rohkem juurde kui bensukatel, nii et ka sõites juba aru saab
Yamaha
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01.11.2005 09:34 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Yamaha »

tere
sellega olen täitsa nõus, aga vaatab mis sellest välja tuleb, sest plaan on vahetada kah väljalase ja K&N vidinad peale panna, ja stendis on kah ilmselt vaja käija, kui muud ei tule, siis kütuse kulu suureneb kindlasti, vähemalt, tegelikult muidugi kõige suuremad peavalu valmistab meie **** kütus, ei tea küll millal meie riigiisad selle solkimise lõppetavad, minult on isegi küsitud Rootsis servisest: et kas äkki ajan ise küttust ja miks jaamas tankimas ei käi.......
318TI
TDM850
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

chippimise mõte on turbomootoritel, sellest ka suuremad jõukasvud paljudel diiselmootortel, kuna need enamuses ülelaadimisega.

kokkuvõttes 325 silla allapanemisega tegelt võib kütekulu veidi isegi väheneda, kuna mootor töötab väiksematel pööretel. (see käis siis maantee kohta)
Vasta