![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hommikul käisin koolis, kõik ilus tore, sõitsin umbes 20km, selle maa peale oli vaja kaks pausi teha, mõlemal korral ideaalne käivitus ( terve päev sadas vihma. )
Siis tulin koju, auto seisis mingi Tunni või kaks, läks ideaalselt käima, liikusin kodust ära sõbra juurde, 2 km oli umbes maad sinna, auto käivitus ilusti, mingid probleemi ei tähendanud nagu, ilusti kiirendas ja töötas ka tühikäigul väga ilusti.
Siis auto seisis sõbra maja ees kuskil 3 tundi, siis hakkas jama pihta, hakkasin käivitama, korra lubas siis oli kõik, aku oli tühjaks mingil põhjusel tõmmanud ( kuigi korra lubas isegi käima minna. ), siis helistasin teisele sõbrale, et täku juhtmetega kohale ilmuks, andisme voolu, kõigepealt lasime laadida umbes 10min,
Siis proovisime käivitada, mootor käis ilusti ringi ega ei olnud ühtegi märki, et käivituks. Siis rääkisime juttu veel 5 minutit, proovisime käivitada uuesti, korra lubas ja siis oli jälle tühja käiamist, lõpuks loobusime auto piinamisest ( tühjalt käiamist pole ka mõtet teha. ). Lasin ennast nööri otsas koju vedada, võtsin aku maha ja panin laadima. ja nüüd olengi omadega siia välja jõudnud, tunnikese foorumis teemasid lapanud aga targemaks pole ikka saanud väga.
Kuna ma olen bemmide kohapealt suht loll siis küsiks järgmiseid asju : ( eluaeg aint japanlastega sõitnud, seega ei tea üldse saksa autodest midagi. )
1. Kus asub kütusepumba relee ? ( Tundus nagu, et enam ei tahtnud ennast väga järgi võtta, aga väga kindel pole, kuidas seda kuulata, kui ei eksi siis süüte sisse keeramisel peaks tagant paar kolm sekundit urinat kuulma ? ).
2. Kas kütuse pump asub taga istme all juhi taga või kunde poolse istme taga ? ( Üks vist anduri koht ja teine pump. Kuigi pumba enda vea julgeks välistada, sest targemad räägivad, et kõigepealt pidi kütte pump lollitama hakkama ja siis alles otsad andma, aga kes neid sakslasi teab
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
3. Lugesin, et niiskete ilmadega pidigi E36 lollitama hakkama ( lamda kuskil lollil kohal, et siis kusagil põhja all sumpsi peal eks ? Mingit pilti nägin sealt jäi selline mulje. )
4. Kas asi äkki hoopis immos, ( Mingi kahtlane süsteem sellel immol, vaja vajutada mingit nuppu 2korda siis alles saab käivitada, kui ei eksi siis immo takistabgi kütusepumba tööd ? )
5. Siis veel lugesin, et mingi õhu lõdvik võib seda tekitada ?
6. Või hoopis viga selles, et aku oli tühi, üritasime täkuga käima saada aga tulutult.
Tänud ette kõigile abistajatele
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit : väikene oma loogika ka siia juurde.
Ise julgen arvata, et on viga kusagil kütte süsteemis, kuid välistaks pumba enda, pump siis kõrvalistuja poolel, sai mõõdetud, aga mitte midagi, vool peale ei tule, vb viga pimedas mõõtmisel tekkinud ja väga ei näinud taskulambiga
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aga nüüd tahaks teada kus kohapeal on küttepumba relee ikkagist, kapoti all on mingi loll sakslaste tehnoloogija ( kaitsme karbi kaanel nagu siis, sealt mitte midagi aru ei saa kus mida asub, asjad saksakeeles, aga selle mõistmisega õnneks raskusi väga ei ole
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)