E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Mure siis selline,et kui kohalt kiirendama hakata siis kuskil 2000 pöörde juures tekib korraks nagu tühi auk sisse(nagu ei saaks kütet) aga kui sellest üle läheb siis kiirendab nii,et kakub kõrvad kukla peale kokku
Milles võib probleem peituda???
Milles võib probleem peituda???
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Olen BMW juures algaja alles ja arvan,et mootoris ple midagi vast viga kuid see paus tuleb ehk sellest,et vanos toimetab oma momenti ümber.....
http://www.bmwe36blog.com/2007/03/19/wh ... os-engine/
http://www.bmwe36blog.com/2007/03/19/wh ... os-engine/
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Mul ilma vanoseta mootor!!!MadisP kirjutas:Olen BMW juures algaja alles ja arvan,et mootoris ple midagi vast viga kuid see paus tuleb ehk sellest,et vanos toimetab oma momenti ümber.....
http://www.bmwe36blog.com/2007/03/19/wh ... os-engine/
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel poleMadisP kirjutas:No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
warum kirjutas:millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel poleMadisP kirjutas:No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
Noo pihustite kallale veel ei hakka minema!
Kuna mootori töötamise ajal on kuulda sisselaskekollektori alt kuskilt susinat võib arvata,et kakub lisa õhku ja mõnede arvates võib ka see seda tühja kohta tekitada,et katsun selle õhu lekke ennem üles leida ja eemaldada siis vaatab edasi!!!
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
loomulikult kui kuskilt õhu imemis hääl siis tuleks vaakum vaadata üle,tegelt on kogemus olnud saabiga kui vaakum kadunud siis lausa suri välja
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Milline see kolmik toru liigend on???warum kirjutas:aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
,mõtlesin sisselaske kollektoritihendeid muidu,nr 6 su jooniselt arvan et vana sa ei saagi korda kui see lõhki,uuena tuleks tellida,või kogu vana komplekt
Viimati muutis warum, 20.04.2010 20:49 22, muudetud 1 kord kokku.
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
sinu joonisel number 6Jürjo kirjutas:Milline see kolmik toru liigend on???warum kirjutas:aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Selge siis,et kui kunagi bemmi juurde jälle satun,kakun laiali ja siis tellin vajalikud uued osad!!!warum kirjutas:,mõtlesin sisselaske kollektoritihendeid muidu,nr 6 su jooniselt arvan et vana sa ei saagi,kui see lõhki,uuena tuleks tellida,või kogu vana komplekt
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.MadisP kirjutas:
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!). Samas on ka mingi saksa mehhaanikute nipp, kus see vahend lihtsalt vahetult enne pihustilatti süsteemi tilgutatakse, ilma et ta paaki ja benafiltrit läbiks.
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
loomulikult on igast super vahendeid mis parandavad,aga alguses kirjuta ka mis asjaga sa pesed,ja ma arvan et peale seada peab ikka survestama ja proovima,niiet kui töö sinnamaani läheb siis peab mahakakkuma ja parandama pihustid,niisama pole võimalik neid ju remontidaMadisP kirjutas:Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.MadisP kirjutas:
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!). Samas on ka mingi saksa mehhaanikute nipp, kus see vahend lihtsalt vahetult enne pihustilatti süsteemi tilgutatakse, ilma et ta paaki ja benafiltrit läbiks.
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
No puhastamise all ei eeldanudki,et ise sinna miski varda,bensu(ripsmedussiharja,atsetooni) ja kaltsuga surkima minna.... varasemas postituses jäi mainimata, et mina isiklikult sõidaks Pärnu mnt Bochi ja laseks seal asjatundjatel korraliku töö ultraheli vannis teha(v mis iganes süsteem see neil seal ka pole)
Pealegi tundub,et see vaakumilekke eemaldamine parandab antud mure....
Pealegi tundub,et see vaakumilekke eemaldamine parandab antud mure....
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
UM maksab vidin number 6 4200 eeku, see on tühikäigu mootor. endal just vahetasin Ostsin.kasutatud paarisajakrooni ringis. Minul see viga ei parandanud(probleem käivitamisega soojalt)
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Mul käevitamise probleeme ei ole,on ainult susin ja loodame,et lihtsalt mõni nendest torudest või ühendusest on vigane aga esmaspäeval peaks siis tõde selguma sest läheb putitamiseks!!!
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Tegelikult ikka ei oleMadisP kirjutas:MadisP kirjutas:
...Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner...
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
ahsoo.....no eks ma siis targem jällegi
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Jürjo....et mis viga sealt kapoti alt selgus ja kuidas selle kõrvaldamisega edeneb ??
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Kuna ise hetkel Eestis ei viibi siis asja juures ka pole aga sõber viis bemmi esmaspäeval oma garaazi alla ja eile helistasin,et ka infot saada ja selgus,et ta pole jõudnud veel asjaga tegelema hakata,kuna paar teist autot ees aga lubas,et täna (kolmapäeval) hakkab asjaga pihta!!!Õhtu poole hellan ja uurin!MadisP kirjutas:Jürjo....et mis viga sealt kapoti alt selgus ja kuidas selle kõrvaldamisega edeneb ??
Tundub, et tuleb nädalavahetusel ikka ise asi käsile võtta ja kolde maha arutama sest sõbral pole aega või viitsimist!
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
No üldiselt kipub asi ikke ajapuuduse taha jääma...tuleb omast kogemusest tõdeda...aga sul käed küljes ju ja saad seal kindlast ka ise asjatada ning vajadusel infot ja tööriistu kasutadagi ma eeldan
Aga alati võid ju sellega ka siiapoole vett tulla....v selle autoga tuleku on jätkät tullista ära keelanud sul?
Aga alati võid ju sellega ka siiapoole vett tulla....v selle autoga tuleku on jätkät tullista ära keelanud sul?
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Krt,üks tark oli õelnud,et mingi susin nagu peabki olema, VÕI MIS???
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
sa ära kuula iga targa juttu ega see mosse ei ole mis susisema peab!
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Kusjuures endagi autol, (küll aga m43b18) on 2000 ümber mingi tühimik, mil auto ei taha kiirendada (kui doseerida gaasi normaalselt, mitte põhjagaasiga; ja külma mootoriga). Seda nii tunnetades kui ka ökonomaiseri pealt vaadates, mis langeb, kui "auk" tekib. Põhjagaasiga seda muret ei ole.
Kas oled välistanud lambda anduri mittekorrasoleku? Endal kahtlustan just seda. Igatahes jään Sinu probleemile lahendust ootama
Kas oled välistanud lambda anduri mittekorrasoleku? Endal kahtlustan just seda. Igatahes jään Sinu probleemile lahendust ootama
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Noo sai tanklast ostetud purk "Stardiabi" ja seda pihustatud vaakumi voolikute peale ja ühendus kohtadesse (mootor muidugi töötas tühikäigul) ja ei tuvastanud sellise katsega ühtegi leket!!!suller550 kirjutas:sa ära kuula iga targa juttu ega see mosse ei ole mis susisema peab!
Aga tühikäik on ebaühtlane ja kiirendama hakates kuni 2000 pöördeni jõnksutab(ei lähe nagu kohe pöördesse,peale 2000 pööret liigub hästi) ja täna linnapeal keerutades turtsatas ka korra õhupuhastajasse,kuskil mingi kala sees,ilmselt peab külastama mõnda diagnostika kohta,saab ehk veale jälile!!!
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
jaaaaaaaaaa tuleb ikka puhkus võtta aitab küll cati istme nühkimisest tee auto korda!
Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...
Minu auto probleemid lahenesid siis süüteküünalde(uued) ja süütepoolide(kasutatud) vahetusega,mootor käib ühtlaselt ja kiirendades enam ei jõnksutaRaas kirjutas:Kusjuures endagi autol, (küll aga m43b18) on 2000 ümber mingi tühimik, mil auto ei taha kiirendada (kui doseerida gaasi normaalselt, mitte põhjagaasiga; ja külma mootoriga). Seda nii tunnetades kui ka ökonomaiseri pealt vaadates, mis langeb, kui "auk" tekib. Põhjagaasiga seda muret ei ole.
Kas oled välistanud lambda anduri mittekorrasoleku? Endal kahtlustan just seda. Igatahes jään Sinu probleemile lahendust ootama