E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Jürjo

E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

Mure siis selline,et kui kohalt kiirendama hakata siis kuskil 2000 pöörde juures tekib korraks nagu tühi auk sisse(nagu ei saaks kütet) aga kui sellest üle läheb siis kiirendab nii,et kakub kõrvad kukla peale kokku :D
Milles võib probleem peituda???
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

Olen BMW juures algaja alles ja arvan,et mootoris ple midagi vast viga kuid see paus tuleb ehk sellest,et vanos toimetab oma momenti ümber.....

http://www.bmwe36blog.com/2007/03/19/wh ... os-engine/
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

MadisP kirjutas:Olen BMW juures algaja alles ja arvan,et mootoris ple midagi vast viga kuid see paus tuleb ehk sellest,et vanos toimetab oma momenti ümber.....

http://www.bmwe36blog.com/2007/03/19/wh ... os-engine/
Mul ilma vanoseta mootor!!!
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas warum »

MadisP kirjutas:No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

warum kirjutas:
MadisP kirjutas:No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
:D
Noo pihustite kallale veel ei hakka minema!
Kuna mootori töötamise ajal on kuulda sisselaskekollektori alt kuskilt susinat võib arvata,et kakub lisa õhku ja mõnede arvates võib ka see seda tühja kohta tekitada,et katsun selle õhu lekke ennem üles leida ja eemaldada siis vaatab edasi!!!
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas warum »

loomulikult kui kuskilt õhu imemis hääl siis tuleks vaakum vaadata üle,tegelt on kogemus olnud saabiga kui vaakum kadunud siis lausa suri välja
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

Pilt
Vaakumi leke on siis kas osa 10 ja osa 6 ühenduses või siis osa 6-st edasi kas osa 9 või 8 ühenduses aga nendele kohtadele ei pääse kuidagi ligi,hakka või sisselaskekollektorit maha kruvima aga kui teisiti ei saa,siis pole pääsu sest viga on vaja likvideerida!
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas warum »

aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

warum kirjutas:aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Milline see kolmik toru liigend on??? :oops:
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas warum »

,mõtlesin sisselaske kollektoritihendeid muidu,nr 6 su jooniselt arvan et vana sa ei saagi korda kui see lõhki,uuena tuleks tellida,või kogu vana komplekt
Viimati muutis warum, 20.04.2010 20:49 22, muudetud 1 kord kokku.
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas warum »

Jürjo kirjutas:
warum kirjutas:aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Milline see kolmik toru liigend on??? :oops:
sinu joonisel number 6
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

warum kirjutas:,mõtlesin sisselaske kollektoritihendeid muidu,nr 6 su jooniselt arvan et vana sa ei saagi,kui see lõhki,uuena tuleks tellida,või kogu vana komplekt
Selge siis,et kui kunagi bemmi juurde jälle satun,kakun laiali ja siis tellin vajalikud uued osad!!!
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

MadisP kirjutas:
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!). Samas on ka mingi saksa mehhaanikute nipp, kus see vahend lihtsalt vahetult enne pihustilatti süsteemi tilgutatakse, ilma et ta paaki ja benafiltrit läbiks.
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas warum »

MadisP kirjutas:
MadisP kirjutas:
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!). Samas on ka mingi saksa mehhaanikute nipp, kus see vahend lihtsalt vahetult enne pihustilatti süsteemi tilgutatakse, ilma et ta paaki ja benafiltrit läbiks.
loomulikult on igast super vahendeid mis parandavad,aga alguses kirjuta ka mis asjaga sa pesed,ja ma arvan et peale seada peab ikka survestama ja proovima,niiet kui töö sinnamaani läheb siis peab mahakakkuma ja parandama pihustid,niisama pole võimalik neid ju remontida
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

No puhastamise all ei eeldanudki,et ise sinna miski varda,bensu(ripsmedussiharja,atsetooni) ja kaltsuga surkima minna.... varasemas postituses jäi mainimata, et mina isiklikult sõidaks Pärnu mnt Bochi ja laseks seal asjatundjatel korraliku töö ultraheli vannis teha(v mis iganes süsteem see neil seal ka pole) :oops:
Pealegi tundub,et see vaakumilekke eemaldamine parandab antud mure.... :roll:
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
themeelis
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 05.04.2010 17:52 48
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas themeelis »

UM maksab vidin number 6 4200 eeku, see on tühikäigu mootor. endal just vahetasin Ostsin.kasutatud paarisajakrooni ringis. Minul see viga ei parandanud(probleem käivitamisega soojalt)
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

Mul käevitamise probleeme ei ole,on ainult susin ja loodame,et lihtsalt mõni nendest torudest või ühendusest on vigane aga esmaspäeval peaks siis tõde selguma sest läheb putitamiseks!!!
PuZuP
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 09.11.2006 14:39 52
Asukoht: Tallinn

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas PuZuP »

MadisP kirjutas:
MadisP kirjutas:
...Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner...
Tegelikult ikka ei ole ;)
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

ahsoo.....no eks ma siis targem jällegi :!:
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

Jürjo....et mis viga sealt kapoti alt selgus ja kuidas selle kõrvaldamisega edeneb :| ??
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

MadisP kirjutas:Jürjo....et mis viga sealt kapoti alt selgus ja kuidas selle kõrvaldamisega edeneb :| ??
Kuna ise hetkel Eestis ei viibi siis asja juures ka pole aga sõber viis bemmi esmaspäeval oma garaazi alla ja eile helistasin,et ka infot saada ja selgus,et ta pole jõudnud veel asjaga tegelema hakata,kuna paar teist autot ees aga lubas,et täna (kolmapäeval) hakkab asjaga pihta!!!Õhtu poole hellan ja uurin!


Tundub, et tuleb nädalavahetusel ikka ise asi käsile võtta ja kolde maha arutama sest sõbral pole aega või viitsimist!
MadisP
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.04.2010 16:38 22
Asukoht: Salo...vahest rakvere

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas MadisP »

No üldiselt kipub asi ikke ajapuuduse taha jääma...tuleb omast kogemusest tõdeda...aga sul käed küljes ju ja saad seal kindlast ka ise asjatada ning vajadusel infot ja tööriistu kasutadagi ma eeldan :roll:

Aga alati võid ju sellega ka siiapoole vett tulla....v selle autoga tuleku on jätkät tullista ära keelanud sul? :)
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

Krt,üks tark oli õelnud,et mingi susin nagu peabki olema, :roll: VÕI MIS???
Kasutaja avatar
suller550
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 22.11.2009 19:40 30
Asukoht: võrumaa

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas suller550 »

sa ära kuula iga targa juttu ega see mosse ei ole mis susisema peab!
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Raas »

Kusjuures endagi autol, (küll aga m43b18) on 2000 ümber mingi tühimik, mil auto ei taha kiirendada (kui doseerida gaasi normaalselt, mitte põhjagaasiga; ja külma mootoriga). Seda nii tunnetades kui ka ökonomaiseri pealt vaadates, mis langeb, kui "auk" tekib. Põhjagaasiga seda muret ei ole.
Kas oled välistanud lambda anduri mittekorrasoleku? Endal kahtlustan just seda. Igatahes jään Sinu probleemile lahendust ootama :)
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

suller550 kirjutas:sa ära kuula iga targa juttu ega see mosse ei ole mis susisema peab!
Noo sai tanklast ostetud purk "Stardiabi" ja seda pihustatud vaakumi voolikute peale ja ühendus kohtadesse (mootor muidugi töötas tühikäigul) ja ei tuvastanud sellise katsega ühtegi leket!!!
Aga tühikäik on ebaühtlane ja kiirendama hakates kuni 2000 pöördeni jõnksutab(ei lähe nagu kohe pöördesse,peale 2000 pööret liigub hästi) ja täna linnapeal keerutades turtsatas ka korra õhupuhastajasse,kuskil mingi kala sees,ilmselt peab külastama mõnda diagnostika kohta,saab ehk veale jälile!!!
Kasutaja avatar
suller550
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 22.11.2009 19:40 30
Asukoht: võrumaa

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas suller550 »

jaaaaaaaaaa tuleb ikka puhkus võtta aitab küll cati istme nühkimisest tee auto korda!
Jürjo

Re: E36 2.5 141 kw mootoril 2000 pöörde juures...

Postitus Postitas Jürjo »

Raas kirjutas:Kusjuures endagi autol, (küll aga m43b18) on 2000 ümber mingi tühimik, mil auto ei taha kiirendada (kui doseerida gaasi normaalselt, mitte põhjagaasiga; ja külma mootoriga). Seda nii tunnetades kui ka ökonomaiseri pealt vaadates, mis langeb, kui "auk" tekib. Põhjagaasiga seda muret ei ole.
Kas oled välistanud lambda anduri mittekorrasoleku? Endal kahtlustan just seda. Igatahes jään Sinu probleemile lahendust ootama :)
Minu auto probleemid lahenesid siis süüteküünalde(uued) ja süütepoolide(kasutatud) vahetusega,mootor käib ühtlaselt ja kiirendades enam ei jõnksuta :cool:
Vasta