E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Ulvar
Huviline
Postitusi: 379
Liitunud: 25.10.2007 16:18 17
Asukoht: Tallinn / Kuressaare

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas Ulvar »

_siim_ kirjutas:Ma kustutasin need ära,aga minu oma sureb kohe välja kui õhulugeja pistik lahti võtta....
Kahtlane. Tegelikult välja küll surra ei tohi. Korra kõigutab pööret ja siis jääb stabiilselt tööle ikkagi. Peale juhtme lahti ühendamist siis.
Kasutaja avatar
MadisK
Huviline
Postitusi: 317
Liitunud: 29.05.2008 19:24 11
Peamine sõiduk: E60 525i
Asukoht: Pärnu

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas MadisK »

peaks jah mootor tööle jääma...ma sõitsin paar päeva nii ringi...kütusekulu laes:S
Kasutaja avatar
Randofer
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 21.07.2009 09:41 38
Asukoht: Tartu/Põltsamaa

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas Randofer »

töötava õhugejaga peaks ikka välja surema. Kui vigane siis ei sure välja. 1sõnaga tõmbad tagant sureb välja aga kui käivitad siis käivitub.
When it doesn´t blow it sucks
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas porku »

Lisan oma 1.6i probleemi ka siis juba siia alla :
Nii soojalt kui külmalt kohapeal käijes 500 pööret.
Küttekulu maantel 10 linnas saab isegi 8 hakkama ( Türi, mis linn see ka on :D. ).
Seega ei oska kuskilt alustada, äkki aitate ;).

E : Pöörded kõiguvad 500 - 600 vahel.
Kui gaasi annan ja lahti lasen siis korra jäävad pöörded 900 peale ilusti ja siis kukuvad maha uuesti.
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas _siim_ »

Mul on üks korras tühikäigumootor üle kui vaja peaks minema :)
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas porku »

_siim_ kirjutas:Mul on üks korras tühikäigumootor üle kui vaja peaks minema :)
Ma lisan siia küsimuse : Kus kohapeal see tühikäigu mootor asub üldse selle masinal ? ;D.
Pole ühegil masinal old vajadust seda torkida :D:
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas Dannu »

porku kirjutas:Lisan oma 1.6i probleemi ka siis juba siia alla :
Nii soojalt kui külmalt kohapeal käijes 500 pööret.
Küttekulu maantel 10 linnas saab isegi 8 hakkama ( Türi, mis linn see ka on :D. ).
Seega ei oska kuskilt alustada, äkki aitate ;).

E : Pöörded kõiguvad 500 - 600 vahel.
Kui gaasi annan ja lahti lasen siis korra jäävad pöörded 900 peale ilusti ja siis kukuvad maha uuesti.


Kas leidsid oma probleemile lahenduse? Ise olen hetkel sama vea küüsis kuigi autoks on 92a e36 325i. Töötab madalatel pööretel ja auto nagu väriseb, kui uks lahti jätta(kupee variant siis), siis hakkab ukseklaas ka edasitagasi värisema. See selleks kuid kergelt korra gaasi andes tõstab pöörded ka umbes 900 peale, hoiab veidi kuid siis langeb alla tagasi ja väriseb kahtlaselt edasi. Tagantotsast kuulates ei käi ühtlaselt vaid nagu jätab vahepeal vahele. Kuna on automaat siis vahel foori taga seisma jäädes tahaks mootor veel jõnksutades edasi minna kui auto juba seisab, veidi aega jõnksutab( lõpupoole järjest vähem jõnksutades) ja siis on veidi aega normaalne ja hakkab aga kohe uuesti värisema ja hüppama. Tühikäigu mootori puhastasin hiljuti, õhulugeja lahti ühendades hakkab korraks normaalselt tööle ehk siis tõstab pöördeid kuid langeb hetke pärast alla tagasi. Olen täheldanud, et vahel kiirendades jätab ka sellise tühja koha nagu sisse, et kiirendades veidi, siis lastes vabahooga ja kohe uuesti gaasi vajutades on hetkeks nagu auk ja siis läheb. Ei ole kindel kas sellel kõigel on üks ja sama põhjustaja või mitme erineva probleemi kooslus. Just said vahetatud veel aju, lambda, kütusefilter, küünlad, klapikambrikaane tihendi vahetusega seoses sai puhastatud see karterituulutuse labürint mis seal klapikambrikaane all oli(kohutav tökatikiht oli seal), Kuigi see karterituulutuse klapp või mis ta seal ongi, see mis ühedab voolikuid klambriga mootori ülaosa külge-edasi läbi labürindi klapikambrikaane alla. Sellel klapil oli see 2-3cm osa, mis mootori sisse peaks ulatuma, seal labürindis ehk siis ära murdunud. Kui oluline roll sellel plastikust torul on ja kas see tühikäiku üldse mõjutab, seda maitea. Igatahes, räägi kas said endal korda.. :roll:
BMW3
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 27.08.2009 08:41 40

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas BMW3 »

Kui kellelgi on nii ,et mootor töötab erineval temperatuuril teisiti siis on viga lamdas, aga kui puterdab koguaeg ühte moodi siis võib olla bensiinipump õhtal, aga ennem tuleks kontrollida jämefiltrit,et kas sealt üldse on pumbal võimalik kütet korralikult läbi lüüa.
Endal need kõik vead kunagi olnud ja ilusti saanud likvideeritud.
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Re: E36, 1.8i , -92, tühikäik !

Postitus Postitas Dannu »

Mmm, benapumpa tasuks kontrollida küll. Muidu märkasin veel, et hommikul kui auto käima panna siis alguse 5 sekundit puterdab päris korralikult ja kui muidu peaks ju külma mootoriga algul pöördeid üleval hoidma ja hiljem langetama siis mul on kohe peale käima panemist 500-600 pööret ees ja kõrgemale ega madalamale ei lähe.
Vasta