Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Oskab keegi öelda, kuidas antud mootori/jahutusvedeliku ahi töötab. Kas hakkab tööle iga kord kui auto käivitada või rakendub tööle alles allpool teatud välistemperatuuri? Tekkis väike kahtlus, et see on läbi põlenud. Autol on termostaadid vahetatud, aga ikkagi läheb jube aeglaselt soojaks. Praeguste ilmadega hommikuti (0-3 kraadi) soojeneb mootor normini alles peale 10 km läbimist (õismäelt ülemistesse). Võibolla on antud soojendil relee sees, mis võibolla läbi? Kaitsmed on korras. Allpool ka pilt mainitud ahjust/soojendist.
Täna hommikul 0 kraadiga hakkas leiget puhuma umbes 3 minutit peale auto käivitamist. Temperatuur jõudis keskele aga mustamäelt ülemistesse jõudes - ehk umbes 10-12 minutit sõitu. Peaks muretsema?
Razta kirjutas:täna ka huvipärast jälgisin, pääskülast hiiu raudtee ülesõiduni oli temp tõusnud veidi üle veerandi. Nõmme ristmikul oli keskel.
Ajaline mõõde?
võin eksida aga ca 7-10 min
... Ega see et ta katki võib olla on vägagi reaalne, kuna ma ei märka pööretes mingeid muutusi kui auto on 10 sekundit käinud. Samas kui viimane kord diagnosti tehti ei öeldud küll, et midagi ahjuga viga oleks.
jälgisin täna hommikul jälle aega. Ilm küll soojem 5-6 kraadi. Kuid sooja hakkab puhuma umbes 2 minutit peale käivitamist (pöörded on ka veidi nagu kõrgemal, oletan, et ahi töötab ikka). Veerandini jõudmis umbes 7 minutit peale käivitamist, keskele 13 minutit. Samas liiklus oli veidi hõredam ja sai ikka sõita ka, mitte ei pidanud fooride taga ummikus passima.
mul ka vist sama asi läbi, või on ühenduse viga. diagnostika näitab veateadet selle junnni kohta
umbes : Circuit open or short to ground ehk siis mingi ühenduse viga näitab. kas siis kui ahi läbi annabki
ühenduse vea? või peaks kontrollima seda ühendust kuidagi, ei tea ainult kuda
Mul ka soojendusega mingi keiss. Vahetatud hetkel küll ainult pea termostaat aga see ei muutnud pm mitte midagi. Peaks ka äkki selle ahju üle kontrollima.. Mingeid alternatiive diagnostile? Ei ole aega kahjuks minna sinna lähiajal..
Mul see lisaküttekeha ka pekkis, aga soojaks läheb auto täiesti kenasti, (täna, -10`C)temp. jõuab normi e. osuti keskele kuskil 5-6 km peale sõitu, ajaliselt u. 10 min ja külma mootoriga sõidan mõistlikult, st. ei peenesta, vaid ikka väga rahulikult. Niiet alustage soojamurede puhul kõikidest termostaatidest.
Ma pole küll spetsialist aga ma usun, et ikka kui sealt tosool läbi käib.
Ma ise aga avastasin, et mul polegi seda lisakütet. Ja eile linnavahel tiirutasin üks 20km ja ikka ei läinud mootori temp üle esimese kriipsu. Salong on küll soe nagu saun aga mootor on jahe, imelik kuidagi. Peaks vast EGR termostaadi vahetust proovima.
M47N mootoriga isenditel (110kw) on see soojendi sisselaske poolsel küljel, roolivõimu õli anuma kõrval, mitte seal, kus pildil näidatud. Samasugune karbike väliselt. Temperatuur peaks jõudma keskele ka olenemata selle töötamisest.
Kui ei jõua, tuleks ikkagi termostaate vahetama hakata.
Selge.
OT aga mul ei käivitu auto juba 2 päeva hommikuti ja eile sai krokodega käima pandud. Täna ei viitsind enam jamada. Samas eile õhtul peale tööd läks paugust käima. Natukene surfasin ja leidsin, et võib prob olla eelsüüte küünla juhtplokis vms.
See probleem hakkas ilmnema alles siis kui alla -10 oli öösiti..
Kuidas saaksin mõõta kas ikka tuleb voolu eelsüüteküünaldele? Pole selle eelsüüte teemaga üldse kursis, esimene diisel.