e46 320d mootorisoojendusega probleem
e46 320d mootorisoojendusega probleem
Tere!
Oskab keegi öelda, kuidas antud mootori/jahutusvedeliku ahi töötab. Kas hakkab tööle iga kord kui auto käivitada või rakendub tööle alles allpool teatud välistemperatuuri? Tekkis väike kahtlus, et see on läbi põlenud. Autol on termostaadid vahetatud, aga ikkagi läheb jube aeglaselt soojaks. Praeguste ilmadega hommikuti (0-3 kraadi) soojeneb mootor normini alles peale 10 km läbimist (õismäelt ülemistesse). Võibolla on antud soojendil relee sees, mis võibolla läbi? Kaitsmed on korras. Allpool ka pilt mainitud ahjust/soojendist.
Parimat,
Martin
Oskab keegi öelda, kuidas antud mootori/jahutusvedeliku ahi töötab. Kas hakkab tööle iga kord kui auto käivitada või rakendub tööle alles allpool teatud välistemperatuuri? Tekkis väike kahtlus, et see on läbi põlenud. Autol on termostaadid vahetatud, aga ikkagi läheb jube aeglaselt soojaks. Praeguste ilmadega hommikuti (0-3 kraadi) soojeneb mootor normini alles peale 10 km läbimist (õismäelt ülemistesse). Võibolla on antud soojendil relee sees, mis võibolla läbi? Kaitsmed on korras. Allpool ka pilt mainitud ahjust/soojendist.
Parimat,
Martin
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Aga miks sa arvad, et peaks kiiremini soojaks minema?
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
- Razta
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 11.09.2006 18:29 02
- Peamine sõiduk: BMW E91 320d LCI 2009a
- Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
õismäelt ülemistess on küll liiga pikk aeg..
http://spaghetticoder.org/bmw/wds/e46/ sealt leiad joonised ja info. pane otsingusse Electric Auxiliary Heater
http://spaghetticoder.org/bmw/wds/e46/ sealt leiad joonised ja info. pane otsingusse Electric Auxiliary Heater
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Täna hommikul 0 kraadiga hakkas leiget puhuma umbes 3 minutit peale auto käivitamist. Temperatuur jõudis keskele aga mustamäelt ülemistesse jõudes - ehk umbes 10-12 minutit sõitu. Peaks muretsema?
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Arvestades hommikusi ummikuid, siis minu sõit õismäelt ülemiste city-sse kestab 20-25 minti.
- Razta
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 11.09.2006 18:29 02
- Peamine sõiduk: BMW E91 320d LCI 2009a
- Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
täna ka huvipärast jälgisin, pääskülast hiiu raudtee ülesõiduni oli temp tõusnud veidi üle veerandi. Nõmme ristmikul oli keskel.
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Ajaline mõõde?Razta kirjutas:täna ka huvipärast jälgisin, pääskülast hiiu raudtee ülesõiduni oli temp tõusnud veidi üle veerandi. Nõmme ristmikul oli keskel.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
- Razta
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 11.09.2006 18:29 02
- Peamine sõiduk: BMW E91 320d LCI 2009a
- Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
võin eksida aga ca 7-10 minBronco kirjutas:Ajaline mõõde?Razta kirjutas:täna ka huvipärast jälgisin, pääskülast hiiu raudtee ülesõiduni oli temp tõusnud veidi üle veerandi. Nõmme ristmikul oli keskel.
... Ega see et ta katki võib olla on vägagi reaalne, kuna ma ei märka pööretes mingeid muutusi kui auto on 10 sekundit käinud. Samas kui viimane kord diagnosti tehti ei öeldud küll, et midagi ahjuga viga oleks.
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
jälgisin täna hommikul jälle aega. Ilm küll soojem 5-6 kraadi. Kuid sooja hakkab puhuma umbes 2 minutit peale käivitamist (pöörded on ka veidi nagu kõrgemal, oletan, et ahi töötab ikka). Veerandini jõudmis umbes 7 minutit peale käivitamist, keskele 13 minutit. Samas liiklus oli veidi hõredam ja sai ikka sõita ka, mitte ei pidanud fooride taga ummikus passima.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
- CrossssoveR
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 18.02.2004 18:32 24
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
mul ka vist sama asi läbi, või on ühenduse viga. diagnostika näitab veateadet selle junnni kohta
umbes : Circuit open or short to ground ehk siis mingi ühenduse viga näitab. kas siis kui ahi läbi annabki
ühenduse vea? või peaks kontrollima seda ühendust kuidagi, ei tea ainult kuda
umbes : Circuit open or short to ground ehk siis mingi ühenduse viga näitab. kas siis kui ahi läbi annabki
ühenduse vea? või peaks kontrollima seda ühendust kuidagi, ei tea ainult kuda
E46 320D
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Mul ka soojendusega mingi keiss. Vahetatud hetkel küll ainult pea termostaat aga see ei muutnud pm mitte midagi. Peaks ka äkki selle ahju üle kontrollima.. Mingeid alternatiive diagnostile? Ei ole aega kahjuks minna sinna lähiajal..
E39 530iT
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Mul see lisaküttekeha ka pekkis, aga soojaks läheb auto täiesti kenasti, (täna, -10`C)temp. jõuab normi e. osuti keskele kuskil 5-6 km peale sõitu, ajaliselt u. 10 min ja külma mootoriga sõidan mõistlikult, st. ei peenesta, vaid ikka väga rahulikult. Niiet alustage soojamurede puhul kõikidest termostaatidest.
320d `02
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
330 d 150 kw on kolm termostaati? Millised need kõik on? Üks on põhi termostaat, teine on EGR? ja kolmas?
F36
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Kui õigesti aru olen saanud siis käigukasti oma vm. Aga see vist ainult aut. kk. masinatel.LTD kirjutas:330 d 150 kw on kolm termostaati? Millised need kõik on? Üks on põhi termostaat, teine on EGR? ja kolmas?
E39 530iT
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Mõjutab see üldist mootori soojenemis protsessi ka?stemn kirjutas:Kui õigesti aru olen saanud siis käigukasti oma vm. Aga see vist ainult aut. kk. masinatel.LTD kirjutas:330 d 150 kw on kolm termostaati? Millised need kõik on? Üks on põhi termostaat, teine on EGR? ja kolmas?
F36
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Ma pole küll spetsialist aga ma usun, et ikka kui sealt tosool läbi käib.
Ma ise aga avastasin, et mul polegi seda lisakütet. Ja eile linnavahel tiirutasin üks 20km ja ikka ei läinud mootori temp üle esimese kriipsu. Salong on küll soe nagu saun aga mootor on jahe, imelik kuidagi. Peaks vast EGR termostaadi vahetust proovima.
Ma ise aga avastasin, et mul polegi seda lisakütet. Ja eile linnavahel tiirutasin üks 20km ja ikka ei läinud mootori temp üle esimese kriipsu. Salong on küll soe nagu saun aga mootor on jahe, imelik kuidagi. Peaks vast EGR termostaadi vahetust proovima.
E39 530iT
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
M47N mootoriga isenditel (110kw) on see soojendi sisselaske poolsel küljel, roolivõimu õli anuma kõrval, mitte seal, kus pildil näidatud. Samasugune karbike väliselt. Temperatuur peaks jõudma keskele ka olenemata selle töötamisest.
Kui ei jõua, tuleks ikkagi termostaate vahetama hakata.
Kui ei jõua, tuleks ikkagi termostaate vahetama hakata.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: e46 320d mootorisoojendusega probleem
Selge.
OT aga mul ei käivitu auto juba 2 päeva hommikuti ja eile sai krokodega käima pandud. Täna ei viitsind enam jamada. Samas eile õhtul peale tööd läks paugust käima. Natukene surfasin ja leidsin, et võib prob olla eelsüüte küünla juhtplokis vms.
See probleem hakkas ilmnema alles siis kui alla -10 oli öösiti..
Kuidas saaksin mõõta kas ikka tuleb voolu eelsüüteküünaldele? Pole selle eelsüüte teemaga üldse kursis, esimene diisel.
OT aga mul ei käivitu auto juba 2 päeva hommikuti ja eile sai krokodega käima pandud. Täna ei viitsind enam jamada. Samas eile õhtul peale tööd läks paugust käima. Natukene surfasin ja leidsin, et võib prob olla eelsüüte küünla juhtplokis vms.
See probleem hakkas ilmnema alles siis kui alla -10 oli öösiti..
Kuidas saaksin mõõta kas ikka tuleb voolu eelsüüteküünaldele? Pole selle eelsüüte teemaga üldse kursis, esimene diisel.
E39 530iT