E36 soojendus
E36 soojendus
Probleem siis selline!
Mootor läheb soojaks, jahutusvedeliku tase on normis kuid sooja õhku lihtsalt ei tule.
Milles võib olla probleem?
Mootor läheb soojaks, jahutusvedeliku tase on normis kuid sooja õhku lihtsalt ei tule.
Milles võib olla probleem?
Re: E36 soojendus
Termostaat, veepump, salongiradikas, salongifilter, õhk jahutus süsteemis. Kõiki neid tasub kontrollida... Kõige lihtsam alustada vast õhutamisest.
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Re: E36 soojendus
Kui mootori tempseier püsib ilusti keskel, siis ma termostaati ei kahtlustaks.
Algselt kontrollida jahutusvedeliku taset, kui see korras, siis õhutamist proovida korralikult.
Kas sinu masinal on elektrooniline soojuse reguleerimine?
Et kas klapp võib veel probleemiks olla. Muidugi võib ka pump olla, aga seda kahtlustaks viimasena.
Algselt kontrollida jahutusvedeliku taset, kui see korras, siis õhutamist proovida korralikult.
Kas sinu masinal on elektrooniline soojuse reguleerimine?
Et kas klapp võib veel probleemiks olla. Muidugi võib ka pump olla, aga seda kahtlustaks viimasena.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E36 soojendus
Jahutusvedelik on normis ja näidik on ilusasti keskel
Mis moodi see korralik õhutamine käib?
Tänan
Mis moodi see korralik õhutamine käib?
Tänan
Re: E36 soojendus
Pead otsingut kasutama. Sellel masinal oli vist ka termostaadi korpusel üks õhutusniplitest.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 757
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: E36 soojendus
ei hakka uut teemat tegema küsin siin samas ära ,et see paisupaagi kork võib olla lahtises asendis mitte kõvasti kinni keeratud,et nagu käega edasi tagasi liigub,sest mul on nii keema ka ei lähe ja temp keskel on ,mootoriks 328 e36.
Re: E36 soojendus
Üldjuhul võiks kork ikka õhutihedalt kinni olla. Kuna BMW jahutussüsteem on mõeldud töötama umbes 1bar`ise ülerõhu all, millega tõstetakse vedeliku keemistemperatuuri.
Eks see annaks tunda lahtise korgiga suurematel koormustel alles, kus vedelikku ei suudeta mingi hetk alla 100 kraadi hoida enam ja tekivad kolded jahutussärgis, kus vedelik läheb juba natukese üle 100 kraadi keema- mis pole muidugi hea.
Eks see annaks tunda lahtise korgiga suurematel koormustel alles, kus vedelikku ei suudeta mingi hetk alla 100 kraadi hoida enam ja tekivad kolded jahutussärgis, kus vedelik läheb juba natukese üle 100 kraadi keema- mis pole muidugi hea.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E36 soojendus
Ise arvasin ka nii, aga diagnostis selgus, et termostaat avaneb liiga vara. Seier oli koguaeg ideaalselt keskel. Ja minul peale teromostaadi vahetust hakkas kohapeal jälle normaalselt sooja puhuma.Cert85 kirjutas:Kui mootori tempseier püsib ilusti keskel, siis ma termostaati ei kahtlustaks.
Algselt kontrollida jahutusvedeliku taset, kui see korras, siis õhutamist proovida korralikult.
Kas sinu masinal on elektrooniline soojuse reguleerimine?
Et kas klapp võib veel probleemiks olla. Muidugi võib ka pump olla, aga seda kahtlustaks viimasena.
E: Lugesin nüüd probleemi korralikult läbi ja kui üldse sooja ei puhu, siis kahtlustaks ikkagi jah õhku süsteemis või klapiviga.
"Player In Maneagement Profession"-PIMP