tere.
nimelt tahaks tagumised verdud välja vahetada.mingi tark on sinna pannud mingi teise käru vedrud,aga nendega kui inimene taga istub siis igas väikses augus lööb põhja.touringu vedrud on veits lühemad neid vist panna ei saa muidu näeb rõve välja kui esiots kõrgem kui tagumine.mingite flansidega ei viitsi eriti jamada.keegi oskab öelda,et äkki lähevad mingi teise bmw (auto)vedrud mis oleksid sarnased originaalile.või on kellelgi pakkuda hea hinnaga terveid vedrusid autoks muidu 320 95 aasta aut.
E36 Vedrude erinevus
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E36 Vedrude erinevus
Kui on mingi vale käru vedrud, siis miks sa arvad, et õige käru vedrud su probleemi ei peaks lahendama vaid tahad järgmise vale käru vedrusid sinna ajada?
Pane õiged või kui palju koorma vedamist siis tugevdatud E36 vedrud.
Pane õiged või kui palju koorma vedamist siis tugevdatud E36 vedrud.
Realoemist mõne vedru OE koodi oskad nimetada?InterFace kirjutas:http://www.realoem.com või http://www.bmwfans.info . löö oma auto sisse, otsi jupp välja ja näed millele veel sobib antud asi.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E36 Vedrude erinevus
Tere
Ilmselt minu E36 Touring on üks kõrgemaid selle kere kolmeseid Eestis Touringu vedrude lühemas olemises julgeks sügavalt kahelda.
Aga auto tõsmiseks on BMW'l olemas ametlik idaeuroopa pakett. Ning visuaalselt jääbki tagaratas rohkem koopas olevaks, kui esimene. Soovitaks üles otsida kõrguse kontrollmõõdud ning kontrollida auto otse olemist nende alusel.
jJanno
Mismõttes?trooja6 kirjutas:touringu vedrud on veits lühemad neid vist panna ei saa
Ilmselt minu E36 Touring on üks kõrgemaid selle kere kolmeseid Eestis Touringu vedrude lühemas olemises julgeks sügavalt kahelda.
Aga auto tõsmiseks on BMW'l olemas ametlik idaeuroopa pakett. Ning visuaalselt jääbki tagaratas rohkem koopas olevaks, kui esimene. Soovitaks üles otsida kõrguse kontrollmõõdud ning kontrollida auto otse olemist nende alusel.
jJanno
exTouring
Re: E36 Vedrude erinevus
jjanno kirjutas:TereMismõttes?trooja6 kirjutas:touringu vedrud on veits lühemad neid vist panna ei saa
Ilmselt minu E36 Touring on üks kõrgemaid selle kere kolmeseid Eestis Touringu vedrude lühemas olemises julgeks sügavalt kahelda.
Aga auto tõsmiseks on BMW'l olemas ametlik idaeuroopa pakett. Ning visuaalselt jääbki tagaratas rohkem koopas olevaks, kui esimene. Soovitaks üles otsida kõrguse kontrollmõõdud ning kontrollida auto otse olemist nende alusel.
jJanno
võrdle eestis müügil olevaid e36 vedrusid siis touiringu omad on lühemad kui tavalise omad.http://www.autoosad.ee/
Re: E36 Vedrude erinevus
nimelt eestis pakutavate(va UM) touringu vedrude(tavalised) mõõdud on materjali paksus 15.5 vedru läbimõõt 155 ja pikkus 228.tugevdatud vastavalt 16mm 147mm ja 215mm.aga tavalise sedaanil nt 14mm 146mm 235mm.
sai natuke asja uurida ja näiteks omega a vedru näidud on materjali paksus 15mm vedru läbimõõt 155mm ja pikkus 266mm(on ka nats lühemaid).järelikult peaks ju need sobima,homme vist saan omega omad,siis peaks proovima,sest nt touringu tavaliste vedrude ja omega omade vahet ju praktiliselt ei olegi kui pikkuse vahe ja pikemaid ongi vaja.mis rahvas arvab?
sai natuke asja uurida ja näiteks omega a vedru näidud on materjali paksus 15mm vedru läbimõõt 155mm ja pikkus 266mm(on ka nats lühemaid).järelikult peaks ju need sobima,homme vist saan omega omad,siis peaks proovima,sest nt touringu tavaliste vedrude ja omega omade vahet ju praktiliselt ei olegi kui pikkuse vahe ja pikemaid ongi vaja.mis rahvas arvab?
Re: E36 Vedrude erinevus
Mul ühed Lada omad üle