e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Tere!
Täna sõitsin peale tugevat vihma suurtest loikudest läbi ja mõne ajapärast ei puhunud enam külma õhku.
Mis võis juhtuda on kellelgi midagi analoogset juhtunud, võis kuskilt lühisesse minna ja kaitsme läbi lüüa?
Täna sõitsin peale tugevat vihma suurtest loikudest läbi ja mõne ajapärast ei puhunud enam külma õhku.
Mis võis juhtuda on kellelgi midagi analoogset juhtunud, võis kuskilt lühisesse minna ja kaitsme läbi lüüa?
BMW 320i e46 2000a
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Niih vaatasin kaitse korras, tegin siis väikse sõidu poodi. Ja tagasi sõites hakkas järsku tööle....
Küsimus ikkagi õhus kuhu vesi pääses et kont ei töötanud....ma saan aru et küljekarbini vees sõita ei ole normaalne, aga tagantjärgi uudishimu on ikka suur
Küsimus ikkagi õhus kuhu vesi pääses et kont ei töötanud....ma saan aru et küljekarbini vees sõita ei ole normaalne, aga tagantjärgi uudishimu on ikka suur
BMW 320i e46 2000a
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Väga tore on leida siit saatusekaaslasi.
Olen ise ka veel hetkel BMW kohalt üsna võhik kuna sai alles ca 2.5 kuud tagasi soetatud endale 2003 330D 150kw.
Eile sõites tekkis sama probleem ja lisaks sellele veel ei tööta mul välistemperatuuri andur ja näitab pidevalt +50c.
Mingil hetkel suurest veekogusest tingituna hakkas auto piuksuma ja temperatuur muutus pidevalt +50-st -40ks ja samal ajal kadus ära ka konditsioneer.
See on varem veel korra vihmase ilmaga juhtunud.
Selline jama ajas küll püha viha täis ja kaalusin eile ka süna tõsiselt auto müüki kuna jutud BMW-st on võibolla suuremad kui asi väärt.
Citroeniga, mis peaks väga halb auto olema, selliseid jaburaid probleeme küll ei olnud.
Hiljem muidugi hakkas jälle kõik toimima ja otsustasin hetkel müügist taanduda ja luban veel natuke BMW.l ennast tõestada.
Muidu autol mootor väga hea ja mugavus ka üsna OK.
On siis tarkasid, kes oskab oletada probleemi allikat ja äkki pakkuda välja ka mingisugust hüpoteetilist lahendust?
Olen ise ka veel hetkel BMW kohalt üsna võhik kuna sai alles ca 2.5 kuud tagasi soetatud endale 2003 330D 150kw.
Eile sõites tekkis sama probleem ja lisaks sellele veel ei tööta mul välistemperatuuri andur ja näitab pidevalt +50c.
Mingil hetkel suurest veekogusest tingituna hakkas auto piuksuma ja temperatuur muutus pidevalt +50-st -40ks ja samal ajal kadus ära ka konditsioneer.
See on varem veel korra vihmase ilmaga juhtunud.
Selline jama ajas küll püha viha täis ja kaalusin eile ka süna tõsiselt auto müüki kuna jutud BMW-st on võibolla suuremad kui asi väärt.
Citroeniga, mis peaks väga halb auto olema, selliseid jaburaid probleeme küll ei olnud.
Hiljem muidugi hakkas jälle kõik toimima ja otsustasin hetkel müügist taanduda ja luban veel natuke BMW.l ennast tõestada.
Muidu autol mootor väga hea ja mugavus ka üsna OK.
On siis tarkasid, kes oskab oletada probleemi allikat ja äkki pakkuda välja ka mingisugust hüpoteetilist lahendust?
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Ju siis ajasid välistemperatuuri anduri lolliks.
See peaks asuma esimese logariotsa küljes, vasakul ehk. ( kui ma õigesti mäletan).
Peale seda kui see ära kuivas, hakkas normaalselt tööle.
See peaks asuma esimese logariotsa küljes, vasakul ehk. ( kui ma õigesti mäletan).
Peale seda kui see ära kuivas, hakkas normaalselt tööle.
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Anduri olevat eelmine omanik 3 kuud tagasi vahetanud ja see kahjuks ei kandnud vilja. Võibolla tõesti on tegemist pistiku veaga sel juhul eriti arvestades asjaolu, et sinna mingil põhjusel vesi satub.
Siis on aga küsimus, et miks sinna vesi pääseb ja kui tavaline nähtus see on?
Veel olulisem on aga see, et kuidas seda jama elimineerida.
Kõige enam vihkan ma auto juures seda kui elementaarsed asjad ei toimi (näiteks. kont vihmase ilmaga sest kõik klaasid udused).
Veel küsiks targematelt miks vasakule rooli välja keerates tahab auto justkui ratast lohistada ja jõnksutab aga paremale keerates seda ei ole? Roolilatt? Midagi muud?
Kolinaid igatahes ei ole.
Siis on aga küsimus, et miks sinna vesi pääseb ja kui tavaline nähtus see on?
Veel olulisem on aga see, et kuidas seda jama elimineerida.
Kõige enam vihkan ma auto juures seda kui elementaarsed asjad ei toimi (näiteks. kont vihmase ilmaga sest kõik klaasid udused).
Veel küsiks targematelt miks vasakule rooli välja keerates tahab auto justkui ratast lohistada ja jõnksutab aga paremale keerates seda ei ole? Roolilatt? Midagi muud?
Kolinaid igatahes ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Välistemperatuuri andur kadus koos logariga talvel ära. Logari asendasin, andurist jäi kahjuks ajutiselt juhe rippuma.
Kliima töötab, s.t puhub külma.
Kliima töötab, s.t puhub külma.
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Kas tõesti konditsioneeri töö sõltub välistemp andurist?
Mul sama mure, et kondi nupu kõrval olev roheline tuli läheb põlema kuid külma ei puhu. Välis temp andurit pole vist üldse küljeski - näitab pidevalt -40 kraadi.
Kas vea aitaks parandada uus välistemp andur!?
Mul sama mure, et kondi nupu kõrval olev roheline tuli läheb põlema kuid külma ei puhu. Välis temp andurit pole vist üldse küljeski - näitab pidevalt -40 kraadi.
Kas vea aitaks parandada uus välistemp andur!?
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Ei tea kas see konti mõjutab, mul samamoodi -40 ees kuna pistik vigane. Külma puhub ilusti!
BMW 320i e46 2000a
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Juu siis on kliima jaoks sellel anduril mingi muu tähtsus: arvutab sise ja välistemperatuuri vahe ning selle järgi jaotab õhku. Kui ta vajalik on, siis ka ta teeb midagi, kuid siit loetavate kogemustega paistab et pumba töölehakkamist ta ei mõjuta.
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Aega mõõdas ja ajasin viga taga ning leitud.
Samast juhtme jadast, kust tuleb välistemperatuuri andur, lähevad juhtmed edasi ka vasakpoolsesse heli signaali pasunasse. Kui näppsisn pasuna klemme ning kastsin kokku veega tekkis probleem esile ning pistik juhtmete otsas oli oksudeerunud(asub stange all servas).
Lahendus oli lihtne. Kuna antud masinal 2 pasunat siis kiskusin ühe lahti ning katsin kinni isoleer paelaga ning nüüd asi korras.
Võib olla ka mingi muu juhe samast jadast kuid samas võib tekkida probleem anduri puudumisel, kui vesi pääseb ligi ja see tekitab lühise.
See lahendus igatahes päästis mind ka kõige hullema tormi ja vihmaga sõites ning toimib probleemideta.
Probleemi tuvastamiseks vaja ämbriga vett ja tunnike aega, kui olla toores ja robustne.
Jõudu ja edu kõigile, kes vaevlevad sama mure käes!
Samast juhtme jadast, kust tuleb välistemperatuuri andur, lähevad juhtmed edasi ka vasakpoolsesse heli signaali pasunasse. Kui näppsisn pasuna klemme ning kastsin kokku veega tekkis probleem esile ning pistik juhtmete otsas oli oksudeerunud(asub stange all servas).
Lahendus oli lihtne. Kuna antud masinal 2 pasunat siis kiskusin ühe lahti ning katsin kinni isoleer paelaga ning nüüd asi korras.
Võib olla ka mingi muu juhe samast jadast kuid samas võib tekkida probleem anduri puudumisel, kui vesi pääseb ligi ja see tekitab lühise.
See lahendus igatahes päästis mind ka kõige hullema tormi ja vihmaga sõites ning toimib probleemideta.
Probleemi tuvastamiseks vaja ämbriga vett ja tunnike aega, kui olla toores ja robustne.
Jõudu ja edu kõigile, kes vaevlevad sama mure käes!
Re: e46 Konditsioneer lakkas töötamast?!
Ei tahtnud uut teemat teha, mure endal ka konditsioneeriga. Proovisin siis täna, et kas konditsioneer töötab ja külma puhub. Kuid ei miskit ning minu arvates ei lükka pumpa ka järgi. Temp oli väljas +7 ja rohkem, kompuutri järgi vähemalt, kuid ei midagi. Kus asub kaitse kui üldse on olemas ning kas pump ei hakka siis ka tööle kui mõni leke ning freooni vähe sees? Tundub, et pumba all oleval põhjakaitsel miskit vedelikku.
Tänud.
Tänud.