E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
sassa
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.08.2010 14:24 12

E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel

Postitus Postitas sassa »

Hiljuti märkasin külma mootori käivitamisel sinist suitsupahvakut. Suits on üsna vänge haisuga, kuid kaob mootori tühikigul umbes 5-7 sek jooksul.
Vahetasin 5000 km tagasi õli (Gulf Formula 5W-40). Lisaks on tekkinud õliklu, 5000 km peale peaegu 1 liiter.
Nüüd on küsimus, millest see jama võis tekkida, kus võiks abi saada. Kas mootori diagnostikast võiks kasu olla. Mida peksin tegema,jne.
P.S. Siiani oli mootori õlivõtt null, st. 12000 km läbisõidu järel ei märganud õli vähenemist.

Tänades,
Mati
sassa
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.08.2010 14:24 12

Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel

Postitus Postitas sassa »

Kahtlustan klapisääre tihendeid.
Kuidas muidu mootori seismisel õli silindritesse satub. Bensukal sünt. õli külma mootori korral ei põle, diislil aga küll???
Siit ka see vängevõitu hais?
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel

Postitus Postitas Bronco »

Ma vahetaks esimese asjana karterituulutuse klapi.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
sassa
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.08.2010 14:24 12

Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel

Postitus Postitas sassa »

Hei, Bronco
Kui ma selle möödunud aastal ostsin, vahtasin ka karterituuluseklapi.
Oli üsna s...ne.
sassa
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.08.2010 14:24 12

Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel

Postitus Postitas sassa »

Viga on klapisääre tihendites. Öö jooksul nõrgub õli silindretesse, mis käivitamisel mõne sekundiga ära põleb.
Kuna õlikulu pole eriti suur - ca 1l 10tuh. km peale, pole mõtet raha (400€ kuni UMi 800 evrikut) raisata.
.
Vasta