Hiljuti märkasin külma mootori käivitamisel sinist suitsupahvakut. Suits on üsna vänge haisuga, kuid kaob mootori tühikigul umbes 5-7 sek jooksul.
Vahetasin 5000 km tagasi õli (Gulf Formula 5W-40). Lisaks on tekkinud õliklu, 5000 km peale peaegu 1 liiter.
Nüüd on küsimus, millest see jama võis tekkida, kus võiks abi saada. Kas mootori diagnostikast võiks kasu olla. Mida peksin tegema,jne.
P.S. Siiani oli mootori õlivõtt null, st. 12000 km läbisõidu järel ei märganud õli vähenemist.
Tänades,
Mati
E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel
Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel
Kahtlustan klapisääre tihendeid.
Kuidas muidu mootori seismisel õli silindritesse satub. Bensukal sünt. õli külma mootori korral ei põle, diislil aga küll???
Siit ka see vängevõitu hais?
Kuidas muidu mootori seismisel õli silindritesse satub. Bensukal sünt. õli külma mootori korral ei põle, diislil aga küll???
Siit ka see vängevõitu hais?
Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel
Ma vahetaks esimese asjana karterituulutuse klapi.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel
Hei, Bronco
Kui ma selle möödunud aastal ostsin, vahtasin ka karterituuluseklapi.
Oli üsna s...ne.
Kui ma selle möödunud aastal ostsin, vahtasin ka karterituuluseklapi.
Oli üsna s...ne.
Re: E46 110KW D, suitsupahvakas käivitamisel
Viga on klapisääre tihendites. Öö jooksul nõrgub õli silindretesse, mis käivitamisel mõne sekundiga ära põleb.
Kuna õlikulu pole eriti suur - ca 1l 10tuh. km peale, pole mõtet raha (400€ kuni UMi 800 evrikut) raisata.
.
Kuna õlikulu pole eriti suur - ca 1l 10tuh. km peale, pole mõtet raha (400€ kuni UMi 800 evrikut) raisata.
.