bmw318 mootoris klõbin
- marx12344321
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 08.09.2009 20:47 44
- Asukoht: tõrva
- Kontakt:
bmw318 mootoris klõbin
bmw 318 83kw 1993a oma mootois klõbin sees. umb 4000 pöörde peal tõmbaks nagu korra kinni, aga samas laseb piirajasse ilusti. MIs võiks olla selle klõbina põhjusteks?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
tõukurid,nookurid,nukkvõll!
kui need kõik uued paned, saad paljudest probleemidest koheselt lahti.langeb kütusekulu,kiirendab ühtlaselt ja käivitud koheselt.
kui muidugi muu mootori osa korras on!
kui need kõik uued paned, saad paljudest probleemidest koheselt lahti.langeb kütusekulu,kiirendab ühtlaselt ja käivitud koheselt.
kui muidugi muu mootori osa korras on!
- need4beat
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 22.10.2009 23:09 47
- Peamine sõiduk: 530d touring
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
Ütleme nii, et mul e30-l sama mootor ja samamoodi tiks on sees, vahetasin õli, panin maksimumini ja ikka tiksub nagu diisel, vahepeal kaob ära, vahel tuleb tagasi, kui litsun piirajasse korra siis kaob vähemaks, nagu oleks ülikanalid kinni või umbes... kütusekulu on ka meeletu.
Käin spetsialisti juures masinaga korra siis peaks targemaks saama, seni aga hoia kursis ka mind kui muutusi selles osas saad.
Käin spetsialisti juures masinaga korra siis peaks targemaks saama, seni aga hoia kursis ka mind kui muutusi selles osas saad.
372 Design
Re: bmw318 mootoris klõbin
sellel m40b18 mootoril on ülemise osa õlitus väga kehva. Kui eelnevad omanikud ei vaheta korrektselt õli, siis tekib niiöelda sodi sinna ülesse ja ummistab neid kanaleid seal. Mul oli ka sama teema kunagi. Mootor lahti kiskuda ja ära puhastada ning uus nukkvõll, nookurid ja hüdrotõukurid. Viimane jäi mul raha puudusest tegemata, kuigi oleks pidand ka ära vahetama. Samas, kui need osad kõik uued osta. Tuleks arvestada mitmesaja euriga. Iseasi, kas on mõttekas sellesse mootorisse sellist summat matta.
- need4beat
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 22.10.2009 23:09 47
- Peamine sõiduk: 530d touring
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
a kui ma saan teise kasutatud korraliku ploki ja siis ära puhastan õlikanalid (kirjelda seda tegevust ka ) ning peale installin, peaks ka pidama jääma...ometi
372 Design
Re: bmw318 mootoris klõbin
vana ploki peaks vist isegi ka puhtaks saama. Aga nukkvõll maksis mul migni 2000 eeku, hüdrotõukurid olid mingi 200-300 eeku tükk vist neid kokku 8tk. nookurid olid odavamad muidu. Siis mõned tihendid ka ja läeb summa juba päris suureks.
- marx12344321
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 08.09.2009 20:47 44
- Asukoht: tõrva
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
Hetkel hüdrutõukurid saab mingi 70 euriga kätte uued 78tk. nookurid tasuks ka uued panna? aga kui nukkvõll kasutatud panna? ja vaadata, et ei oleks kyulumis jälgi suuri? Ja kas võivad need hüdrotõukurite pesad ära kuluda?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
nookurid ja nukk tuleb korraga vahetada.muidu hakkab koheselt jälle kulumine pihta.
tõukurid võid hiljem vahetada.need eraldiseisvad.nookur käib vastu nukka ja kui nookur või nukk jääb vana siis hakkab sooni koheselt teisele tekitama
tõukuri pesa kulumisest pole veel kuulnud.eks ta kulub mingil määral küll,kuid arvan et enne saab kolm komplekti nukkasi vahetada,kui need kulunuks saavad.
tõukurid võid hiljem vahetada.need eraldiseisvad.nookur käib vastu nukka ja kui nookur või nukk jääb vana siis hakkab sooni koheselt teisele tekitama
tõukuri pesa kulumisest pole veel kuulnud.eks ta kulub mingil määral küll,kuid arvan et enne saab kolm komplekti nukkasi vahetada,kui need kulunuks saavad.
- need4beat
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 22.10.2009 23:09 47
- Peamine sõiduk: 530d touring
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
tean, pidin ka ühel enduuro tsiklil vahetama nii nookurid kui nukkvõlli, iga jutt või kriim hakkab uuesti kulutama, muidugi võib ka taastada, aga see pole ka odav ning ei kesta niikaua kui uued asjad.
Räägi lähemalt mis kanalid sa seal puhastasid, ja kuidas...
Räägi lähemalt mis kanalid sa seal puhastasid, ja kuidas...
372 Design
- marx12344321
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 08.09.2009 20:47 44
- Asukoht: tõrva
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
ühesõnaga see raha mis kulutada nende juppide peale. saav juba kasutatud teise mootir peale, kui otsida ja muidugi mis oleks töökorras. Aga jah nende mootorite puhul,õlivahetusega ei tasu kokku hoida
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: bmw318 mootoris klõbin
marx12344321 kirjutas:ühesõnaga see raha mis kulutada nende juppide peale. saav juba kasutatud teise mootir peale, kui otsida ja muidugi mis oleks töökorras. Aga jah nende mootorite puhul,õlivahetusega ei tasu kokku hoida
korralik r6 peale ja asi korras!
E36 m50b20
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
siis on lisaks veel teist autot vaja,kust r6 võtta.ainult mootorist ei piisa ju.Heix kirjutas:marx12344321 kirjutas:ühesõnaga see raha mis kulutada nende juppide peale. saav juba kasutatud teise mootir peale, kui otsida ja muidugi mis oleks töökorras. Aga jah nende mootorite puhul,õlivahetusega ei tasu kokku hoida
korralik r6 peale ja asi korras!
hetkel ikka soodsam nukk ja nookurid ära vahetada.
Re: bmw318 mootoris klõbin
mis on vaja veel ära vahetada, kui hakata hüdrotõukureid vahetama?
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: bmw318 mootoris klõbin
jargo kirjutas:siis on lisaks veel teist autot vaja,kust r6 võtta.ainult mootorist ei piisa ju.Heix kirjutas:marx12344321 kirjutas:ühesõnaga see raha mis kulutada nende juppide peale. saav juba kasutatud teise mootir peale, kui otsida ja muidugi mis oleks töökorras. Aga jah nende mootorite puhul,õlivahetusega ei tasu kokku hoida
korralik r6 peale ja asi korras!
hetkel ikka soodsam nukk ja nookurid ära vahetada.
pakutakse ju r6 motosid koos ajudega suht hea hinnaga..
ligi 200-300eur saab juba m50b20 või b25.......
E36 m50b20
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
selle raha eest saab juba nuka ja nookurid ka.
reeglina ei hakka keeg kaasa andma roolivõimu süsteemi,bensiinipaagi tuulutuse toru,kelladeplokki,õhufiltrikopsikut,jämedamat stabikat,kardaani ja veel palju asju,mis tuleb hiljem välja.need tuleb juurde osta.ka tagasild oleks mõistlik ära vahetada,kuna suuremal mootoril võiksid ola ka võimsamad pidurid.(ei ole küll esmatähtis kuid märkimisväärne ikka)
samas kulub ka uue mootori paigaldusele raha.kui ise teed siis ainult jupid:õli,filtrid,kkk tihend,küünlad jne.
kui mootori ajalugu ei ole teada,siis ei ole asi isegi kindel et toimib ja kui kaua toimib?
olen hetkel tegelenud nii mõnegi masinaga,mille on mootor vahetatud ähmiga r6 vastu ja ei saada korralikult käima või on ikka ja jälle mingi probleem.pöhjuseks tihti lohakalt vahetatud mootor!
kogu jutu lõpetuseks ei kiida kuidagi heaks,et keegi peaks m40 motot üles ehitama.eks ta selline paras piix on.lihtsalt teemaalgatajale oleks see olnud siiski kõige soodsam.
aga nagu ma aru olen saanud siis on tal juba m43b18 aiste vahel
reeglina ei hakka keeg kaasa andma roolivõimu süsteemi,bensiinipaagi tuulutuse toru,kelladeplokki,õhufiltrikopsikut,jämedamat stabikat,kardaani ja veel palju asju,mis tuleb hiljem välja.need tuleb juurde osta.ka tagasild oleks mõistlik ära vahetada,kuna suuremal mootoril võiksid ola ka võimsamad pidurid.(ei ole küll esmatähtis kuid märkimisväärne ikka)
samas kulub ka uue mootori paigaldusele raha.kui ise teed siis ainult jupid:õli,filtrid,kkk tihend,küünlad jne.
kui mootori ajalugu ei ole teada,siis ei ole asi isegi kindel et toimib ja kui kaua toimib?
olen hetkel tegelenud nii mõnegi masinaga,mille on mootor vahetatud ähmiga r6 vastu ja ei saada korralikult käima või on ikka ja jälle mingi probleem.pöhjuseks tihti lohakalt vahetatud mootor!
kogu jutu lõpetuseks ei kiida kuidagi heaks,et keegi peaks m40 motot üles ehitama.eks ta selline paras piix on.lihtsalt teemaalgatajale oleks see olnud siiski kõige soodsam.
aga nagu ma aru olen saanud siis on tal juba m43b18 aiste vahel
- need4beat
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 22.10.2009 23:09 47
- Peamine sõiduk: 530d touring
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
ige jutt!! Just täpselt seesama see mootori vahetus on... aeg, raha ja kannatus. Igapäva autol väga ei viitsiks seda teha, projektikal ehk, ja siis ka juba midagi suurt peale panna, mingi mõnekümne kilovatine muutus paneb hiljem mõtlema, et oleks võinud ju rohkem Plus võib mainida veel, et ülevaatusemehed võivad hakata sõrgu vastu ajama kui pabereid ARKis korda ei tee ja nagu teada siis ARK'i mehed pole just need kõige kiiremad ega asjalikumad paberimajanduse osas.
372 Design
- need4beat
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 22.10.2009 23:09 47
- Peamine sõiduk: 530d touring
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: bmw318 mootoris klõbin
Mina sain tiksust lahti suurema vaevata, natuke aega peale õlivahetust andsin vähe rohkem piitsa autole väikse paarikildise sõiduga ja õli hakkas vist nagu paremini läbi käima ja jõuab ka üles nukani . Eks hüdrokad tasub ka ära vahetada kindluse mõttes.
372 Design