M50B20 tühikäigu Probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
soundstream
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 23.08.2010 14:50 43

M50B20 tühikäigu Probleem

Postitus Postitas soundstream »

Viga tekkis SL kollektori mahavõtmisega, aju oli umbes kuu aega maas, õhulugeja, poolid jms vahetatud sel ajal, auto seisis mitu kuud.
Autol nüüd algul tühikäik hüppab 1500-2000. paar kuni 7 korda hüppab, siis lähevad pöörded 3500 juurde.(ilma õhulugejata 3000 põõret) mingi aja töötab, pöörded langevad umbes 1000 peale(nagu mootori avariiresiimis, kui lambdat jms ei arvestata). Kas viga tõesti nii massiivses lisaõhus? kust vahelt ta niipalju lisaõhku saada võib? kollektori tihendid? karterituulutustoru juurest? pihustite vahelt ?? kollektorist õhulugeja poole lekked puuduvad.
Kütuserõhk tühikäigul ilus, ühtlane 2.5 bari.

Teema tegin selleks, et äkki keegi kinnitaks mõnda mu mõtet või annaks uue idee, mis vea põhjustab. Kui viga täna-homme selgeks ei saa, hakkan eetriga otsima.
Kasutaja avatar
Ulvar
Huviline
Postitusi: 379
Liitunud: 25.10.2007 16:18 17
Asukoht: Tallinn / Kuressaare

Re: M50B20 tühikäigu Probleem

Postitus Postitas Ulvar »

Minul mällis kunagi pööretega tühikäigul ja sõites segusiibri andur. Sai see Truumu juures vahetatud ja asi lahendatud.

Detail nr 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Vasta