e36 salongi õhk
e36 salongi õhk
Mure siis selline ,kui mootor korralikult soojaks käib tuleb klaasile ja jalgadele ainult sooja. Külma õhku tuleb ainult enda mollile .Tegemist siis selle kõige tavalisema 3 nupuga versiooniga. See viga tekkis kuidagi päeva pealt. Varem pole seda täheldand. Soe aeg tulekul ja arvan et suvel sellise probleemiga suht sürr ringi kimada. Äkki kellelgi midagi tarka öelda selle kohta???
Re: e36 salongi õhk
Nii ongi.
Re: e36 salongi õhk
soojendus klapp lahti jäänud, võta lahti ja tee puhtaks ja ongi korras
Re: e36 salongi õhk
Nagu aru saan, siis sellel kõige tavalisemal soojasüsteemil tundub ka tõesti soojakraanid elektrilised olevat.
Seal tasuks tõesti nüüd uurida, kas need klapid tõimetavad.
Enda masinal oli mähis puru klappidel, mis peale remonti tööle hakkas.
Seda saab teha takistusi kontrollides.
Aga jäävad need klapid kinni ka mehhaaniliselt.
Et kui soojareguleerimine ei toimi, siis need klapid tavaliselt veaks on.
Seal tasuks tõesti nüüd uurida, kas need klapid tõimetavad.
Enda masinal oli mähis puru klappidel, mis peale remonti tööle hakkas.
Seda saab teha takistusi kontrollides.
Aga jäävad need klapid kinni ka mehhaaniliselt.
Et kui soojareguleerimine ei toimi, siis need klapid tavaliselt veaks on.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e36 salongi õhk
nüüd siis taipasin et toimib aga hullu viivitusega ca 1 min.
aga kas seal see soojaklapp mitte vaakumiga ei toimi?
aga kas seal see soojaklapp mitte vaakumiga ei toimi?
Re: e36 salongi õhk
Elektroonilised ikka.
Eks kõik võtab natukese aega, kunas kuum jahutusvedelik jõuab salongiradiaatorisse, see radiaatori üles soojendab ja soe õhk sealt lõpuks jõuab salongi.
Kas just minuti tohiks võtta, aga mingi viivitus on ikka.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
pane auto tööle, ja keera siis soojendus nupp kylmale ja mine vaata seda kraani. kui see kraan plõksub siis tähendab et kraanimootor veel töötab aga lihtsalt pole jõudu tõugata seda kraani kuna annab yle. võimalus on et võtad siis selle kraani lahti ja puhastad ja õlitad, ja siis proovid uuesti kas plõksub veel. kui ei plõksu enam siis peaks ka kylma õhku tulema salongi;) vähemalt minul see oli nii ja nüüd on timmis;)
ps! kui kraan esimesel korral ei plõksu siis tähendab et kraanimootor on läbi ja pead selle vahetama, ehk siis pead vähe raha raiskama;)
ps! kui kraan esimesel korral ei plõksu siis tähendab et kraanimootor on läbi ja pead selle vahetama, ehk siis pead vähe raha raiskama;)
Re: e36 salongi õhk
Viimase postitaja jutust mina aru ei saanud ja ka pean tõesti tõdema, et ma siiski pole kindel, milline süsteem on kõige tavalisemate nuppudega süsteemil. Automaatsemal asjal sellised asjad kasutuses.
Kas manuaalsel tõesti mootor keerab kraani?
Sest nendel asjadel, mis piltidel kujutatud, nendel on solenoidid, kus siis elektromagnetiga suletakse klapid.
Kas manuaalsel tõesti mootor keerab kraani?
Sest nendel asjadel, mis piltidel kujutatud, nendel on solenoidid, kus siis elektromagnetiga suletakse klapid.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e36 salongi õhk
tavalisel pliidil pole kolme avaga vaid kahe ja ühe mähisega. ma enda vanal pliidil küll mingit plõginat ei kuulnud, polnud ka katki aga kui see ära võtta siis saab selle korpuse maha keerata ja see puhastada ja õlitada jah... samas võib mõõta pistikust tuleva pinge kui on külma peale keeratud ja kui sooja peale on keeratud et kas ikka toimib sealtmaalt
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
no see mis on pildil ei näe just 316 või 318 e36 oma. ja mul oli sama jama e36-ga. et koguaeg puhus vaid sooja. isegi kui syyte keerad vaid sisse ja lähed kuulad seda kraani. siis kuuled plõksumist. kuna pole jõudu nagu muuta selle kraani asendi. see tähendab et elektriline systeem on korras, vaid kraan on kinni jäänud.
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
selline on 316/318 e36 oma. vähe lihtsam systeem.
Re: e36 salongi õhk
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... eaning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
ˇyep;) selline see on...aga ilma kliimata omal on vaid 2 toru. ehk siis 1 nn. kraan. sellel lk on 2 kraani kõrvuti.alari15 kirjutas:http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... eaning.htm
Re: e36 salongi õhk
Endal 3mesel on siuke teema, et
juhipoolset esiklaasi ei saa regullida. Sinna tuleb koguaeg tulikuuma. Ülejäänud avasid kõiki saab regullida ilusti vastavalt soovile.
Mis võiks olla põhjus?
/Sorry, et risustan su teemat.
juhipoolset esiklaasi ei saa regullida. Sinna tuleb koguaeg tulikuuma. Ülejäänud avasid kõiki saab regullida ilusti vastavalt soovile.
Mis võiks olla põhjus?
/Sorry, et risustan su teemat.
Re: e36 salongi õhk
kui hoolikalt kuulasin siis see kraan plõksus jah, aga ainult siis kui soe/külm oli poole peal. kui keerata soe või külm põhja siis jäi vait. aga kiskusin siis selle nn kraani maha ja puhastasin (ei olnud väga kakane ), kokku pannes lasin õrna õlikihi ka peale. Just käisin proovimas ja töötab väga hästi, plõksumine kadunud ja toimetab palju nobedamalt kui enne . Tänud kõigile ja minu poolt teema lukku!
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
väga hea;) ma arvasin sama et siin muud midagi ei ole kui see nn. kraan on lihtsalt raskeks jäänud. sest see elektroonika pool tavaliselt peab hästi vastu kuna suht kerge systeem. see on 1,6 ja 1,8 kõige tavalisem viga.
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
vajaks vähe rohkem infot sinu auto soojendus systeemist. ehk siis kliima? kont? tavaline 3 nupukesega..jne. kui sul on kliima või kont...siis on su soojendus radikal 3 toru. ehk siis 2 toru nendest on reguleeritavad ja 1 toob tosooli sisse reguleerijatele. ja kui 1 nendest reguleerijatest on kinni jäänud või liigub raskelt siis juhtub just selline asi nagu sul on. sa pead selle kraani systeemi lahti võtma ja puhastama/õlitama ning kokku tagasi panema. kui see aitas siis on asi ok. kui ikka teeb sama jama siis tähendab et see elektrroniline osa mis lykkab neid kraane on katki.VisaHing kirjutas:Endal 3mesel on siuke teema, et
juhipoolset esiklaasi ei saa regullida. Sinna tuleb koguaeg tulikuuma. Ülejäänud avasid kõiki saab regullida ilusti vastavalt soovile.
Mis võiks olla põhjus?
/Sorry, et risustan su teemat.
Re: e36 salongi õhk
Tänud.
Kliimaga on mul jah Kas peale lahti-kokku panemist on vaja õhutada ka miskitpidi neid? või ei ?
Kliimaga on mul jah Kas peale lahti-kokku panemist on vaja õhutada ka miskitpidi neid? või ei ?
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: e36 salongi õhk
Ei usu. Kuna pump pöörleb ise selle õhu paisupaaki tagasi. Pole veel kordagi õhutamist vajanud. Aga kui vajab, siis ma arvan et sa tead küll kus kohast õhutada?