M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
Tean et selle mootori kohta räägitse et sööb palju õli.
Aga enda oma võtab kuidagi liiga palju ca 1000 km peale 1 liiter.
Väliselt lekkeid ei näe, mootor on alt puhas ja põhjakate samuti.
Tundub, et just mootori pöördesse laskmisel hakkab õli kaduma,
sest kui vähe agressiivsemalt sõita siis varsti süttib kollane õli tuluke armatuuril.
Kas tuleb sääreklapi tihendid ära vahetada? Või võib viga olla ka millestki muus?
Aga enda oma võtab kuidagi liiga palju ca 1000 km peale 1 liiter.
Väliselt lekkeid ei näe, mootor on alt puhas ja põhjakate samuti.
Tundub, et just mootori pöördesse laskmisel hakkab õli kaduma,
sest kui vähe agressiivsemalt sõita siis varsti süttib kollane õli tuluke armatuuril.
Kas tuleb sääreklapi tihendid ära vahetada? Või võib viga olla ka millestki muus?
Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
Sellest peaks siin foorumis juttu olema. Kuna selle masina kolvirõngad on tehtud pehmest materjalist, et hõõrdumist võimalikult väikseks viia, siis selle tõttu nad ka kuluvad kiiresti.
Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.
Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
Kas see on kindel ,et kolvirõngad on pehmed või see on linnalegend, pealegi võtavad ka 2,2 ja 2,5 õli kas seal on ka kolvirõngad pehmed!Cert85 kirjutas:Sellest peaks siin foorumis juttu olema. Kuna selle masina kolvirõngad on tehtud pehmest materjalist, et hõõrdumist võimalikult väikseks viia, siis selle tõttu nad ka kuluvad kiiresti.
Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.
Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
Ok! Siis õlirõngad pehmest materjalist või kuidas,Kuno palju praegu,peale klapitihentite vahetust õli kulub 10 000 peale-Kuno_T kirjutas:Õli eemaldab õlirõngas (ülevalt 3.).
Veenduda tuleb ka karteri rõhuregulaatori korrasolekus (nn tuulutusklapp).
Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
Miks peale nende vahetust on vaja vanos korda teha?
Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli
kuna see on ka juba kohvi ja üks lammutamine.